Nee, het doden van onschuldige burgers zoals kinderen en vrouwen is een argument voor het falen van Israël,quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat de Palestijnen falen in het aanslagen plegen dankzij het idfis inderdaad een argument tegen Israël
Moeten de Palestijnen maar betere locaties kiezen voor hun faallanceerplatformen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, het doden van onschuldige burgers zoals kinderen en vrouwen is een argument voor het falen van Israël, maar goed, niet ieder is helder genoeg van geest om dat te vatten.
Ja, of gewoon niet als kind spelen op het strand.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:17 schreef Grems het volgende:
[..]
Moeten de Palestijnen maar betere locaties kiezen voor hun faallanceerplatformen.
Rojava is misschien een mogelijkheid maar ik verdenk ze ervan meer te willen dan alleen Rojava en dat zie ik niet zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, ze willen een vrij Rojava. Een nobel streven.
Ik betwijfel of ze de minst kwade zijn, ze waren zwak en hadden hulp van buitenaf nodig om te overleven maar ze worden steeds sterker waardoor ze uiteindelijk krachtig genoeg zullen worden om zonder hulp van buitenaf allerlei doelen te bewerkstelligen en dan moet ik eerst nog maar eens zien of ze zich ''goed'' zullen blijven gedragen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het wordt daar nooit iets dus beter maar voor de minst kwade kiezen
Het doden van onschuldige burgers is absoluut geen doel van Israëlquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, het doden van onschuldige burgers zoals kinderen en vrouwen is een argument voor het falen van Israël, maar goed, niet ieder is helder genoeg van geest om dat te vatten.
Dus?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Straatcommando staat voor alles waar de NSB voor stond.
Alleen moeten we overal waar 'jood' staat dat door 'moslim' vervangen.
dat zullen teksten wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:42 schreef PXY225 het volgende:
Dader is een Franse Tunesiër volgens Sky News.
President Hollande zal over een paar minuten een speech geven.
''We zijn in oorlog met IS''quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:42 schreef PXY225 het volgende:
Dader is een Franse Tunesiër volgens Sky News.
President Hollande zal over een paar minuten een speech geven.
Plus 18 op de intensive care. Ik zou het afronden naar 85 a 90. Even wat filmpjes bekeken. De politie was veel te licht bewapend. Met zwaarder materiaal hadden ze hem vrij snel dood kunnen schieten. Ik zou op dit soort evenementen ook niet alleen normale agenten inzetten.quote:
Simpel, eerst inrijden op de massa mensen en als toetje de vrachtwagen laten ontploffen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
Wat moet iemand met wapens en granaten in het laadruim als die persoon de vrachtwagen gebruikt om op mensen in te rijden? Daar zie ik de logica niet van.
Neuh, veel te omslachtig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:26 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Simpel, eerst inrijden op de massa mensen en als toetje de vrachtwagen laten ontploffen.
Alles goed verder Yoda?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:36 schreef VacaLoca het volgende:
Bah, angst zaaien lukt ze wel weer zo, zal toch door hoofd spoken als in grote menigte sta zoals met vierdaagsefeesten dadelijk
Zo raar....als je gewoon op een menigte inrijd, op tijd stopt, en effe aan het belletje trekt, verkoop je zomaar voor 100 euro ijsjes binnen een half uur.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:26 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Simpel, eerst inrijden op de massa mensen en als toetje de vrachtwagen laten ontploffen.
Zou er bij elk evenement dan een peloton zwaarbewapende militairen moeten staan? Ik geloof niet dat ik daar ook echt vrolijk van kan worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:41 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Dit was wat het evenement in Nice moest beveiligen. Tja. Kijk eens naar die speelgoedpistooltjes. Bizar weer.
[ afbeelding ]
Jazeker, want agentjes met kinderpistooltjes voldoen niet meer. Ze voldeden 10 jaar geleden in Frankrijk maar anno 2016 niet meer. Daarop moet dan geanticipeerd worden. Als ze alleen maar agenten willen inzetten bij grote evenementen dan moeten de Franse autoriteiten gewoon geen vergunning/toestemming meer verlenen. Het zou overigens ook geen kwaad kunnen om achterstandsbuurten met veel Noord-Afrikanen compleet uit te pluizen. De grootste reden dat Frankrijk vaak wordt getroffen is omdat het de grootste moslimpopulatie van Europa huisvest: welgeteld 7% van de bevolking. Dat is gewoon veel te veel als je een rustig en geordend land verkiest boven anarchie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou er bij elk evenement dan een peloton zwaarbewapende militairen moeten staan? Ik geloof niet dat ik daar ook echt vrolijk van kan worden.
Nou sorry, maar dan blijf ik liever thuis.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:47 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Jazeker, want agentjes met kinderpistooltjes voldoen niet meer. Ze voldeden 10 jaar geleden in Frankrijk maar anno 2016 niet meer.
Prima.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:49 schreef Hathor het volgende:
Nou sorry, maar dan blijf ik liever thuis.
Thuisblijven is ook weer zo wat, maar mensenmassa's zijn sowieso een hoger risico. In alle opzichten en in iedere situatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dan blijf ik liever thuis.
Maar als je dat nou steeds in je achterhoofd hebt, kan je dan nog wel plezier hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Thuisblijven is ook weer zo wat, maar mensenmassa's zijn sowieso een hoger risico. In alle opzichten en in iedere situatie.
Waarom niet? Soms kan het niet anders, maar ik probeer druktes te vemijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar als je dat nou steeds in je achterhoofd hebt, kan je dan nog wel plezier hebben?
Vanwege de kans op een aanslag?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom niet? Soms kan het niet anders, maar ik probeer druktes te vemijden.
Lachertje, dan kunnen ze bij zichzelf beginnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:59 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat het Amerikaanse congres Jasta doorheen jast. Het houdt in dat landen die terroristen niet goed aanpakken voor de Amerikaanse rechter gesleept kunnen worden en torenhoge bedragen moeten aftellen voor hun falen. Als ze dat niet doen dan kan supermacht USA sancties gaan neerleggen waardoor de meeste economieën het zeer benauwd krijgen. Dit soort wetten zijn nog maar het begin van alle moslimellende die de wereld aan het overspoelen is.
Veel landen laten potentiële terroristen gewoon lopen. Die zijn bekend bij naam + toenaam maar kunnen gewoon doen en laten wat ze willen met alle risico's van dien. Ik ben vrij positief over dat Jasta daar verandering in kan gaan brengen op de middellange termijn. Zeker na een paar forse aanklachten. We zijn bezig met een transformatie, Hathor. Het gaat langzaam maar we komen wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lachertje, dan kunnen ze bij zichzelf beginnen.
De helft van hun huidige politie apparaat voldoet aan die eisen, maar goed...ik ben altijd wel in voor een lolletje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:01 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Veel landen laten potentiële terroristen gewoon lopen. Ik ben vrij positief over dat Jasta daar verandering in kan gaan brengen op de middellange termijn. Zeker na een paar forse aanklachten.
ja niet echt hequote:
Ga gewoon terug naar bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |