http://www.nu.nl/buitenla(...)en-aanslag-nice.htmlquote:Lokale justitie spreekt van zeker 60 doden na aanslag Nice
In het Franse Nice is donderdagavond een vrachtwagen op het publiek ingereden. Autoriteiten spreken van minstens zestig doden en honderd gewonden.
De inzittende in de vrachtwagen zou daarna in een vuurgevecht zijn geraakt met Franse anti-terreureenheden. De chauffeur van het voertuig is daarbij mogelijk gedood. Een tweede inzittende is mogelijk op de vlucht geslagen, melden verschillende media, maar officieel is dit nog niet bevestigd.
Na het incident, dat plaatsvond op het Promenade des Anglais, de boulevard van Nice, brak paniek uit en sloegen mensen op de vlucht. Op de boulevard waren veel mensen bijeen om te kijken naar een vuurwerkshow.
In de stad zijn veel mensen op de been vanwege Quatorze Juillet, de nationale feestdag van Frankrijk.
De autoriteiten hebben mensen opgeroepen om binnen te blijven. Op Twitter bieden verschillende inwoners uit Nice toeristen onderdak aan. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt uit of er Nederlanders betrokken zijn geraakt bij de aanslag.
De Franse president Francois Hollande is op weg naar Parijs voor een crisisoverleg.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:53 schreef Grems het volgende:
[..]
Zo jammer weer dat Israël de enige functionele samenleving is in de hele zandbak. Daar gaat je mooie FTFY.
Israel is wil ik nou niet bepaald de bakermat van functionele, laat staan vrije, samenleving noemen nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
Christenen hebben meer geïnstitutionaliseerde rechten in Libanon dan Israël.
Wikipedia blijft toch een prachtige uitvinding voor informatie, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:56 schreef PXY225 het volgende:
77 doden, 150 gewonden
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Nice_attack
De staat van een land afmeten aan hoeveel rechten hun gekkies hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
Christenen hebben meer geïnstitutionaliseerde rechten in Libanon dan Israël.
Deze man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Israel is wil ik nou niet bepaald de bakermat van functionele, laat staan vrije, samenleving noemen nee.
Orthodoxe joden en zionisten (ja een leuk huwelijk) zijn minstens zo erg als salafisten alleen zijn ze veel viezer en sneakier.quote:
Ja, dat is gewoon zo.quote:
Je bent echt compleet onwetend over Libanon en lult gewoon maar wat slogans na he?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:57 schreef Grems het volgende:
[..]
De staat van een land afmeten aan hoeveel rechten hun gekkies hebben
Dat hebben die parels dan tenminste gemeen met het Front National.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:52 schreef Grems het volgende:
[..]
Oh ja joh, zoals die kerels met baan en opel Astra die vertrekken richting het Kalifaat. Die 99%? De 52% van Britse parels die homoseksualiteit wil verbieden bij wet. Die meedraaiers?
Libanon is ook relatief oke, behalve het zuiden dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent echt compleet onwetend over Libanon en lult gewoon maar wat slogans na he?
Israël is een 'j/Jodenstaat en als een heb je per definitie staatsingericht meer rechten dan de non-jood/Jood.quote:
Dus?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Israël is een 'j/Jodenstaat en als een heb je per definitie staatsingericht meer rechten dan de non-jood/Jood.
De YPG vecht tegen IS maar dat doen ze ook alleen maar uit eigenbelang.quote:
Uiteraard, ze willen een vrij Rojava. Een nobel streven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De YPG vecht tegen IS maar dat doen ze ook alleen maar uit eigenbelang.
Persoonlijk weet ik niet zo goed wat ik moet vinden van de YPG, het waait maar met alle winden mee en ze hebben ook gewoon een eigen agenda.
Israel bouwt haar heil en succes over de rug van miljoenen Palestijnen, het is weliswaar geen dictatuur, maar het prijzen als een bakermat van beschaving zoals sommigen gaat mij ook wat te ver.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Libanon is ook relatief oke, behalve het zuiden dan.
Israël is de best werkende democratie in de regio. Protective Edge was wel een fout.
het wordt daar nooit iets dus beter maar voor de minst kwade kiezenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De YPG vecht tegen IS maar dat doen ze ook alleen maar uit eigenbelang.
Persoonlijk weet ik niet zo goed wat ik moet vinden van de YPG, het waait maar met alle winden mee en ze hebben ook gewoon een eigen agenda.
Protective Edge was inderdaad te soft, gelukkig hebben we nu Avigdorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Libanon is ook relatief oke, behalve het zuiden dan.
Israël is de best werkende democratie in de regio. Protective Edge was wel een fout.
ondanks miljoenen Palestijnenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Israel bouwt haar heil en succes over de rug van miljoenen Palestijnen, het is weliswaar geen dictatuur, maar het prijzen als een bakermat van beschaving zoals sommigen gaat mij ook wat te ver.
Assad en Turkije denkt daar anders over. Rojava was er nooit en gaat er nooit komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, ze willen een vrij Rojava. Een nobel streven.
Dus zijn de discriminerende elementen mijns inziens niet van een kaliber om naar huis over te schrijven.quote:
Het kan sowieso geen bakermat zijn, aangezien het pas sinds 1948 bestaat. En het is de keuze van Palestijnen geweest om zich te verzetten tegen Israël en Hamas te stemmen. Zonder Hamas of extremisten binnen de PLO was er al lang een betere oplossing geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Israel bouwt haar heil en succes over de rug van miljoenen Palestijnen, het is weliswaar geen dictatuur, maar het prijzen als een bakermat van beschaving zoals sommigen gaat mij ook wat te ver.
Israël bouwt haar succes ondanks het feit dat het omringd is door verderf, inteelt en mensonwaardige paupers.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke rechten hebben Joodse Israëliërs die Arabische Israëliërs niet hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus zijn de discriminerende elementen mijns inziens niet van een kaliber om naar huis over te schrijven.
niet*quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent niet de slimste thuis of nie? Dat jij dat niet snapt verbaast mij trouwens ook niet.
Ja, miljoenen joden zijn gevlucht voor de Palestijnen, miljoenen vervolgde en gevluchte joden gebeurde echt op een ander werelddeel.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:07 schreef matigeuser het volgende:
http://www.returnofkings.(...)-should-have-stopped
Linkje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke rechten hebben Joodse Israëliërs die Arabische Israëliërs niet hebben?
Ik heb die beelden van die vrachtwagen wel gezien maar no-way dat er 75 slachtoffers zijn. Ik geloof er geen barst van.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
niet*
Ga even googlen man, internet staat vol met beelden van de aanslag.
Schijnt dat de invasie van Irak ook een false flag was.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb die beelden van die vrachtwagen wel gezien maar no-way dat er 75 slachtoffers zijn. Ik geloof er geen barst van.
De rechten van subversieve elementen zoveel mogelijk beperkenquote:
Mede mogelijk gemaakt door Israël.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Israël bouwt haar succes ondanks het feit dat het omringd is door verderf, inteelt en mensonwaardige paupers.
Precies 2 minuten nadat ik mijn link heb geplaatst heb je het en gelezen, factcheck gedaan en gereageerd, cute.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, veel van die dingen kloppen niet en de anderen gaan over Palestijnen.
Er vinden continu aanslagen plaats door Palestijnen op joden. Gvd heel Gaza wordt bestuurd door een terroristische organisatie die als doel de vernietiging van Israël heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, miljoenen joden zijn gevlucht voor de Palestijnen, miljoenen vervolgde en gevluchte joden gebeurde echt op een ander werelddeel.
Toch knap dat 15 miljoen Joden inclusief vrouwen, kinderen en bejaarden een complot op poten kunnen zetten om de moslimwereld a 1,6 miljard leden te kunnen manipuleren en achterlijk te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Israël.
Had jij het zelf maar gelezen. Ik herken dit soort opsommingen wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies 2 minuten nadat ik mijn link heb geplaatst heb je het en gelezen, factcheck gedaan en gereageerd, cute.
De deathtoll is wel iets wat meer nadeliger voor de Palestijnen, het was Gvd Israël die Fatah onderdruk zette om Hamas mee te laten doen aan de verkiezingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er vinden continu aanslagen plaats door Palestijnen op joden. Gvd heel Gaza wordt bestuurd door een terroristische organisatie die als doel de vernietiging van Israël heeft
Want alle 1,6 miljard moslims zijn 1 entiteit? Kom op zeg wat een slap argument. Hij heeft over de omliggende gebieden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Toch knap dat 15 miljoen Joden inclusief vrouwen, kinderen en bejaarden een complot op poten kunnen zetten om de moslimwereld a 1,6 miljard leden te kunnen manipuleren en achterlijk te houden.
Hoe durven ze te winnen van hun vijandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De deathtoll is wel iets wat meer nadeliger voor de Palestijnen, het was Gvd Israël die Fatah onderdruk zette om Hamas mee te laten doen aan de verkiezingen.
Israël is beter en heeft de bescherming van Jahweh, dus daar moet je ook niet mee willen toyen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De deathtoll is wel iets wat meer nadeliger voor de Palestijnen, het was Gvd Israël die Fatah onderdruk zette om Hamas mee te laten doen aan de verkiezingen.
Tuurlijk schatje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had jij het zelf maar gelezen. Ik herken dit soort opsommingen wel.
dat de Palestijnen falen in het aanslagen plegen dankzij het idfquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want de rest van de moslimwereld is een aanwinst voor de mensheid?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Want alle 1,6 miljard moslims zijn 1 entiteit? Kom op zeg wat een slap argument. Hij heeft over de omliggende gebieden.
We gaan veelste offtopic, laten we elkaar een x treffen in het IsraPal topicquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Israël is beter en heeft de bescherming van Jahweh, dus daar moet je ook niet mee willen toyen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |