Wereldvreemd joh.. Niet goed bij hun hoofd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je in zo'n wereld leven vraag ik me af men... dan kan je jezelf toch niet eens meer serieus nemen
Ik kan dat ook. En ik schreeuw ook niet voor een islam verbod. Iedereen kan dat. Ik snap de reactie ook niet dat mensen denken dat er hier users zijn die dit goedpraten? Wtf? Omdat je terroristen en gematigde moslims uit elkaar houdt ben je een goedprater? Wat is dat voor iets zieksquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Leg eens uit dan... waarom, kan ik raden wat voor religie de dader aanhangt en heb ik het 9 van de 10 keer goed?
gvdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Overduidelijk geen VOC-mentaliteit. Gemiste kans. Mensen willen nu wel lappen namelijk.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een oogetuige heeft de chauffeur een pistool zien pakken en schieten
Je weet dat dit feest in heel het land wordt gevierd?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef radeloosje1987 het volgende:
Je kunt wel over de beveiliging gaan hebben, dit mag gewoon nooit gebeuren bij zo een massaal feest. Bizar dat dit niet is verkomen.
Precies. Een susuki Swift kan je nog wel tegenhouden maar zo'n wagen niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Een truck die door een menigte rijdt, wat wil je daar aan voorkomen?
Ze zijn op Tour.....quote:
Ten minste twee volgens meerdere bronnenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hoor net op France 2 dat de chauffeur niet zou hebben geschoten (politie wel naar hem). Hij zou gaan om 1 dader die op het publiek is blijven inrijden.
Ja, dus zegt het wat over islam als je het al kan raden. Bedankt voor je bevestiging.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan dat ook. En ik schreeuw ook niet voor een islam verbod. Iedereen kan dat. Ik snap de reactie ook niet dat mensen denken dat er hier users zijn die dit goedpraten? Wtf? Omdat je terroristen en gematigde moslims uit elkaar houdt ben je een goedprater? Wat is dat voor iets zieks
Iedereen erkent dezelfde problemen hoor, maar een religie met 1,5 miljard of wat is het aanhangers verbieden gaat nergens over en lost 0 problemen ook. Dat moet je niet eens willen
Bij de aanslag in Turkije gooide de taxichauffeurs de ritprijzen omhoog.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ze zouden er nog geld voor gaan vragen ook.
Mensen die denken dat werkelijk alle ellende door de islam komt? Die zijn niet goed bij hun hoofd nee, maar het worden er steeds meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wereldvreemd joh.. Niet goed bij hun hoofd.
Iemand hier een linkje van?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef Butterflower het volgende:
Filmpje van de vrachtwagen werd net getoond op 1
Containers.. watergevulde afzettingen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Een truck die door een menigte rijdt, wat wil je daar aan voorkomen?
In al die drukte kan er veel verwarring zijn net als je vaak hoort dat mensen roepen dat er nog een tweede of derde schutter zou zijn maar dat achteraf niet klopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De haat was in frankrijk hoor, niet hier op t forum.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik kots echt van de haat weer hier op dit forum, ik denk dat ik stop met fok.
Ooggetuigen zijn nooit te vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Beveiliging was er dus niet genoeg. Tijdens EK wel......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je weet dat dit feest in heel het land wordt gevierd?
Op een gegeven moment zijn je mensen/materiaal op en moet je keuzes gaan maken.
Bron binnen de politie bevestigt dat tegenover Figaro?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Le Figaro: 73 doden.
http://www.lefigaro.fr/ac(...)nade-des-anglais.php
À ce stade, 73 décès auraient été confirmés
Une source de la police de Nice indique au Figaro qu'à ce stade 73 personnes sont décédées après l'attaque de ce soir à Nice.
Ach, mij voor meewerkend voorman aanzien is nogal veel eer. Maar ik geef weleens een bord met koekjes aan de buren i.v.m. het suikerfeest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Houd eens op jankbal en vooral anderen iets verwijten wat je zelf ook doet meneer de racist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |