Opgeëist door IS.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Heb een reis staan naar Nice volgende week. Gaan of annuleren? Is het Is of een verwarde man/vrouw!
Houd eens op jankbal en vooral anderen iets verwijten wat je zelf ook doet meneer de racistquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop niet dat mijn buurmeisje mij hierop aanspreekt. Ze heeft een ruwe herdershond.²
Ik zou gaan want lekker rustig en de kans dat ze tweemaal een aanslag in Nice plegen is redelijk klein.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Heb een reis staan naar Nice volgende week. Gaan of annuleren? Is het Is of een verwarde man/vrouw!
Gaan, dood ga je toch.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Geef ze een stagepl.. ohquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Excuus, de daders moeten beter begrepen worden om hun redenen te achterhalen
Hij is 16 en denkt maatschappelijk begaan te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Goed gedrag van een crew lid.
Najah, er gaat namelijk geen kut naar Defensie, niet nodig volgens onze wijze heren in Den Haag, in 1940 was het ook niet nodigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik sta het af, of ze er het koningshuis mee betalen of subsidie geven aan de golfclub weet ik ook verder niet, dat laatste mag wel overigens.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:31Another horrific attack, this time in Nice, France. Many dead and injured. When will we learn? It is only getting worse. reageer retweet
bigotrists dus, niet de Islam.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Excuus, de daders moeten beter begrepen worden om hun redenen te achterhalen
Ojee, je bent er weer druk meequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Please negeer deze kneus.
quote hem niet meer , geef geen reactie op zijn getroll.
*vervangende schaamte*
Trumpquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef Zipportal het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:31Another horrific attack, this time in Nice, France. Many dead and injured. When will we learn? It is only getting worse. reageer retweet
welk filmpje?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef kurk_droog het volgende:
Dat filmpje![]()
![]()
![]()
Eerst zachter rijden, met mensen rennend en daarna versnellen de massa in
Op FOK mag je best domme dingen zeggen hoor!quote:
Iets minder serieus graag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ehhh....u zegt? Het 'klinkt' te moslimachtig? LOL verder alles wel op een rijtje in je bovenkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |