je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
De islam als religie mag best eens hard aangepakt worden
Dat mag je hier niet zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Die is inmiddels alweer redelijk weg hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt wel een buikje gekregen hé, ouwe boef
islamitische gekkies zijn niet de enige gekkies op deze wereld, hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat dat meestal zo is? Al Qaida pleegt al jaren geen grote aanslagen in de westerse wereld meer. En de rest van de terroristische organisaties zijn een lachertje.
Gaan, waarom zouden ze 2 keer op dezelfde plek wat doen. Dan is het verrassingselement weg. Daarnaast, cancelen veel mensen nu juist. Is het lekker rustig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Heb een reis staan naar Nice volgende week. Gaan of annuleren? Is het Is of een verwarde man/vrouw!
Daarvoor hebben ze wel andere middelen veel effectiever ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
Boot on the grounds in Libie ook graag, onze grenzen moeten we beschermen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat het de lokale bowlingclub is.
Annuleren omdat ongepast.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Heb een reis staan naar Nice volgende week. Gaan of annuleren? Is het Is of een verwarde man/vrouw!
Gaan!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
Met toevallig granaten en vuurwapens achterin. En een handlanger die van schrik z'n geweer op de menigte leeg schiet?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Net zijn rijbewijs? Kapotte remmen en defecte clavon?
IS is ook een lachertje maar hebben we lang niet serieus genoeg genomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat dat meestal zo is? Al Qaida pleegt al jaren geen grote aanslagen in de westerse wereld meer. En de rest van de terroristische organisaties zijn een lachertje.
CNN noemt dat aantal nu ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef Infection het volgende:
RTL en Nu.nl hebben mij blijkbaar zelfs meldingen gestuurd over de '60 doden', dan moet het wel waar zijn.
Nogal een gefaalde poging om gevat te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat het de lokale bowlingclub is.
Hoe wil je het aanpakken?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mag je al stemmen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb de wegkijkers even gespot en in mijn hoofd opgeslagen.
Goed gedrag van een crew lid.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Houd je bek joh, jouw gedrag in deze reeks is echt belachelijk.
Iets met Algerijnse Genocide en actief in oorlogsgebieden denk ik zo. Althans, dat zijn vaak de argumenten van de gemiddelde salafist.quote:
Ik sta het af, of ze er het koningshuis mee betalen of subsidie geven aan de golfclub weet ik ook verder niet, dat laatste mag wel overigens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je dit bevestigen met een bron? Ik dacht dat Nederland onder het minimale budget zit namelijk
Leg eens uit dan... waarom, kan ik raden wat voor religie de dader aanhangt en heb ik het 9 van de 10 keer goed?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |