quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is 16 en denkt maatschappelijk begaan te zijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Leg eens uit dan... waarom, kan ik raden wat voor religie de dader aanhangt en heb ik het 9 van de 10 keer goed?
Lekker weer terug naar die 6 pack zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Die is inmiddels alweer redelijk weg hoor
Wel zo netjes.twitter:rutger_ twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:44:58Taxichauffeurs in Nice bieden gratis ritten aan om mensen te evacueren https://t.co/KBsrwlgJhH reageer retweet
NOSquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
waar? Zoek me rot naar beelden van de crash
Toegegeven, Nederlanders zeggen ook altijd dat ze een hekel hebben aan Fransen.quote:
Heb je enig idee hoeveel geld het kost om het koningshuis binnen 10 dagen te laten vluchten naar Engeland? Natuurlijk heeft dat voorrang.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najah, er gaat namelijk geen kut naar Defensie, niet nodig volgens onze wijze heren in Den Haag, in 1940 was het ook niet nodig
Een truck die door een menigte rijdt, wat wil je daar aan voorkomen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef radeloosje1987 het volgende:
Je kunt wel over de beveiliging gaan hebben, dit mag gewoon nooit gebeuren bij zo een massaal feest. Bizar dat dit niet is verkomen.
Wat moeten wij leren? Hebben wij het nu gedaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef Zipportal het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:31Another horrific attack, this time in Nice, France. Many dead and injured. When will we learn? It is only getting worse. reageer retweet
Kerel trapt gewoon een open deur in.quote:
Ja ze zouden er nog geld voor gaan vragen ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef Infection het volgende:
Wel zo netjes.twitter:rutger_ twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:44:58Taxichauffeurs in Nice bieden gratis ritten aan om mensen te evacueren https://t.co/KBsrwlgJhH reageer retweet
Ja maar hoe kan je in zo'n wereld leven vraag ik me af men... dan kan je jezelf toch niet eens meer serieus nemenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eggs, wegkijkers zullen altijd blijven wegkijken. Heeft geen zin dit joh...
Overduidelijk geen VOC-mentaliteit. Gemiste kans. Mensen willen nu wel lappen namelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef Infection het volgende:
You made a funnyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel geld het kost om het koningshuis binnen 10 dagen te laten vluchten naar Engeland? Natuurlijk heeft dat voorrang.
Schuld van de Mexicanen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat moeten wij leren? Hebben wij het nu gedaan?
Volgensmij niet zoveelquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel geld het kost om het koningshuis binnen 10 dagen te laten vluchten naar Engeland? Natuurlijk heeft dat voorrang.
Een oogetuige heeft de chauffeur een pistool zien pakken en schietenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hoor net op France 2 dat de chauffeur niet zou hebben geschoten (politie wel naar hem). Hij zou gaan om 1 dader die op het publiek is blijven inrijden.
Vraag het me af. Waarom zitten alle kogelgaten aan de passagierskant van de vrachtwagen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hoor net op France 2 dat de chauffeur niet zou hebben geschoten (politie wel naar hem). Hij zou gaan om 1 dader die op het publiek is blijven inrijden.
Bedankt Rutger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef Infection het volgende:
Alle moslims deporteren! Als ze vragen waarom is het antwoord simpel : 'Oja, omdat duizend kilometer verder een soortgenootje van je een aanslag heeft gepleegd.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |