lekker lekker!quote:
Ja hard bezig met het werken aan mezelf, en het werpt zn vruchten af men.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]Eitje kerel!
Godsallejekes lui hier. En hoestie daar?
Beter, beter!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja hard bezig met het werken aan mezelf, en het werpt zn vruchten af men.
Lekkerman. Nu t zonnetje nog, ben ik helemaal tevreden.
ik ben in 1 keer gestopt met blowen, alcohol en roken. En het gaat me goed af voorlopig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter, beter!Wat ben je allemaal aan het veranderen dan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ben in 1 keer gestopt met blowen, alcohol en roken. En het gaat me goed af voorlopig.
Zwak moment gehad afgelopen weekend, 2 pakjes gerookt, maar nu weer 5 dagen clean.
Daarom ben ik hier ook bijna niet aanwezig, ik focus me op andere dingen, sporten, opruimen, enz.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ben in 1 keer gestopt met blowen, alcohol en roken. En het gaat me goed af voorlopig.
Zwak moment gehad afgelopen weekend, 2 pakjes gerookt, maar nu weer 5 dagen clean.
Daarom ben ik hier ook bijna niet aanwezig, ik focus me op andere dingen, sporten, opruimen, enz.
Smakelijk, just mequote:
ToTquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]Eitje kerel!
Godsallejekes lui hier. En hoestie daar?
DJ Backgupquote:
Netjes netjesquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik heb ook nog het een en ander op te ruimen
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik dacht dat er niks op te horen was, maar ik had de oude .pls file nog op m'n desktop!
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stoppen met blowen is nog nooit in mij opgekomen, zou niet weten waarvoor.
True, true!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef knokkels het volgende:
[..]En jij hebt de OP zelfs nog veranderd
Zelfde bij mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Nee joh, ben ook tevreden met mezelf als ik geblowd heb.quote:
Ik ben al meerdere malen langere tijd (lees; jaren) gestopt met blowen... pas zodra je een tijdje stopt merk je t verschil wel. Dat werkt bij mij iig zo... ik krijg weer motivatie voor dingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelfde bij mij.Je kunt altijd beginnen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
idd lekker, deze!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
Bazenplaat men.. deze heb ik lang niet gehoord.
Komt van de Eggs GOA/PSY Top 100quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
Na bijna 40 jaar blowen sta je daar niet meer bij stil, ik tenminste niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere malen langere tijd (lees; jaren) gestopt met blowen... pas zodra je een tijdje stopt merk je t verschil wel. Dat werkt bij mij iig zo... ik krijg weer motivatie voor dingen.
quote:
The Mary Had A Little Lamb is strong in this onequote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
Ja een oude kameraad van me wilde het liefst 24 uur per dag blowend op de bank zitten, tv kijken. Dat is natuurlijk wel een extreem geval, maar zoals Bill Hicks al zei: "People say that people who smoke pot can't work as well as others. LIES!!!! You just don't care enough anymore to try." of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere malen langere tijd (lees; jaren) gestopt met blowen... pas zodra je een tijdje stopt merk je t verschil wel. Dat werkt bij mij iig zo... ik krijg weer motivatie voor dingen.
Zo extreem was ik vroeger ook, bij mij is het altijd uitersten opzoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een oude kameraad van me wilde het liefst 24 uur per dag blowend op de bank zitten, tv kijken. Dat is natuurlijk wel een extreem geval, maar zoals Bill Hicks al zei: "People say that people who smoke pot can't work as well as others. LIES!!!! You just don't care enough anymore to try." of iets dergelijks.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo extreem was ik vroeger ook, bij mij is het altijd uitersten opzoeken.
Die vriend waar ik het over had, kwam dagelijks stoned op het werk aan. Pas rond lunchtijd was hij redelijk aanspreekbaar. Men wist ook dat ze hem 's ochtends met rust moesten laten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rookte (blowde) toen ik nog werkte ook, voor ik ging werken een dosis en zodra ik thuiskwam bijtanken, mijn werk had daar geen last van.
Ik ben wel aanspreekbaar hoor, ik functioneer verder normaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vriend waar ik het over had, kwam dagelijks stoned op het werk aan. Pas rond lunchtijd was hij redelijk aanspreekbaar. Men wist ook dat ze hem 's ochtends met rust moesten laten.
quote:
Ik blow eens in de zoveel tijd, relatief weinig wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rookte (blowde) toen ik nog werkte ook, voor ik ging werken een dosis en zodra ik thuiskwam bijtanken, mijn werk had daar geen last van.
Dit is commerciële crap, radio hardcore, een lachertje.quote:
Ja, ik reageerde ook op dat sample van dat andere nummer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is commerciële crap, radio hardcore, een lachertje.
Dat begreep ik uit je verhaal!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben wel aanspreekbaar hoor, ik functioneer verder normaal.
idd, ik zit al met verbazing te luisteren!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is commerciële crap, radio hardcore, een lachertje.
Het werkt niet bij iedereen hetzelfde blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik blow eens in de zoveel tijd, relatief weinig wel.
Ik moet alleen niet gaan mailen of typen wanneer ik stoned ben, recipe for disaster
Ik verdedig niks, ik spreek louter en alleen voor mezelf, en ik functioneer al sinds ik 'rook' beter en ben vooral aangenamer voor mijn medemens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat begreep ik uit je verhaal!Da's beter. Maar met die kameraad was het wel anders, en ik merkte dat het in de loop der jaren echt bergafwaarts met hem ging.
Nou ja ik heb ook een tijdje stevig geblowd, verkeerde vriend dit dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Het werkt niet bij iedereen hetzelfde blijkbaar.
* knokkels zet een gasmasker met een joint op Mo's kop en lights it upquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verdedig niks, ik spreek louter en alleen voor mezelf, en ik functioneer al sinds ik 'rook' beter en ben vooral aangenamer voor mijn medemens.![]()
Tel uit je winst, daar plukken jullie nu de vruchten van.
Hehehe ja was met hem ook zo, dat hij prettiger was als hij geblowd had.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verdedig niks, ik spreek louter en alleen voor mezelf, en ik functioneer al sinds ik 'rook' beter en ben vooral aangenamer voor mijn medemens.![]()
Tel uit je winst, daar plukken jullie nu de vruchten van.
Ik werd van een opgefokt mannetje opeens een rustiger persoon, kon opeens tot 10 tellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zet een gasmasker met een joint op Mo's kop en lights it up
En dat is de kern.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja was met hem ook zo, dat hij prettiger was als hij geblowd had.
Maar ik moet er bij zeggen dat hij sowieso wel psychische stoornissen had.
Mo? Tel eens tot tien?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik werd van een opgefokt mannetje opeens een rustiger persoon, kon opeens tot 10 tellen.
Niet gelogen.
Alleen was wiet bij hem zelf-medicatie en ondanks dat wiet niet verslavend is, werd hij er wel steeds afhankelijker van; zijn stoornissen werden in de loop der tijd steeds erger als hij niet kon blowen.quote:
Kennen wij diezelfde gozer nou toevalligquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen was wiet bij hem zelf-medicatie en ondanks dat wiet niet verslavend is, werd hij er wel steeds afhankelijker van; zijn stoornissen werden in de loop der tijd steeds erger als hij niet kon blowen.
Tegen het eind werd hij zelfs bedreigend en gewelddadig. Rond die tijd heb ik alle contact met hem verbroken, maar dat was meer omdat hij grof beledigend en onhandelbaar tegenover mij was. Het bedreigende en gewelddadige had hij tegen anderen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als terroristen zouden blowen:
Geef hier die bom, ik doe het wel.
Wat? Die heb jij toch?
Nee joh, jij zou die pakken!
Je zag toch zelf dat ik met die jonko bezig was, hoe kan ik dan die bom hebben, gebruik je verstand jongen!
............
Heb jij ook zo'n honger? Zullen we eten bestellen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hehehe denk ik niet, tenzij je mensen hier in het oosten kent!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kennen wij diezelfde gozer nou toevallig![]()
Hebben we het al eens over gehad, maar dat ligt echt niet aan het feit dat ie blowde, het is juist iets dat iemand in zijn geestelijke toestand m.i. juist absoluut niet zou moeten doen, maar goed, dat is niet meer dan mijn mening.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen was wiet bij hem zelf-medicatie en ondanks dat wiet niet verslavend is, werd hij er wel steeds afhankelijker van; zijn stoornissen werden in de loop der tijd steeds erger als hij niet kon blowen.
Tegen het eind werd hij zelfs bedreigend en gewelddadig. Rond die tijd heb ik alle contact met hem verbroken, maar dat was meer omdat hij grof beledigend en onhandelbaar tegenover mij was. Het bedreigende en gewelddadige had hij tegen anderen.
Whehehe!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als terroristen zouden blowen:
Geef hier die bom, ik doe het wel.
Wat? Die heb jij toch?
Nee joh, jij zou die pakken!
Je zag toch zelf dat ik met die jonko bezig was, hoe kan ik dan die bom hebben, gebruik je verstand jongen!
Ik ken jou daar... Maar nee, hij woont niet in 't Oosten. Wijs is ie ook al nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe denk ik niet, tenzij je mensen hier in het oosten kent!
Zulke types lopen hier ook rond, maar die zijn niet representatief.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ken jou daar... Maar nee, hij woont niet in 't Oosten. Wijs is ie ook al niet
Nee, absoluut nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke types lopen hier ook rond, maar die zijn niet representatief.
De meesten die hier zo rondlopen blowen ook niet alleen hoor, die gebruiken ook ander middelen, vooral speed, want goedkoop en het fuckt je 'lekker' op.quote:
cannabis FTW thoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De meesten die hier zo rondlopen blowen ook niet alleen hoor, die gebruiken ook ander middelen, vooral speed, want goedkoop en het fuckt je 'lekker' op.
Cannabis geeft het tegenovergestelde effect maar als je op de speed zit merk je niet eens als je cannabis erbij rookt, het effect van speed gaat daar vol overheen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:06 schreef EggsTC het volgende:
Zo, terug van de mac, nog steeds holymen, lekkermen
Sidneyquote:
wb.. en alweerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:06 schreef EggsTC het volgende:
Zo, terug van de mac, nog steeds holymen, lekkermen
over 5 minuten weer honger hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker een dagje gezond doen, eten bij de Mac.
Hij ziet Pikachu als ie geblowd heeft.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij ziet Pikachu als ie geblowd heeft.
Dank je, moet ik weer aan Ratelband denken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, moet ik weer aan Ratelband denken.
Ik werk weer beter met koffie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:20 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben aant werk, en ik werk beter met deze tracks
Jet fuel op de eifeltoren!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:21 schreef knokkels het volgende:
http://www.snopes.com/eiffel-tower-terrorist-attack/
Aluhoedjes!
Ik niet... merk dat ik dit 's avonds veel beter kan hebben dan overdag. Nu word ik er onrustig vanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:20 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben aant werk, en ik werk beter met deze tracks
Waar krijg ik jou dan weer rustig mee?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet... merk dat ik dit 's avonds veel beter kan hebben dan overdag. Nu word ik er onrustig van
Dingen die niet goed zijn voor ei.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar krijg ik jou dan weer rustig mee?
SAM regelt zichzelf, ik was koffie aan het zettenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen die niet goed zijn voor ei.
Draai lekker waar je zin in hebt.
Ik zie geen tags.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:54 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is benieuwd naar het volgende nummer.![]()
Mo kan hem zeker wel hebben als ik mag afgaan op de artiest - titel
Hey, ik ook nietquote:
Er staat wel: -> Error has Occuered.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, ik ook niet![]()
Thelonious Moog - Powerhouse was dat
Ja, meestal is het dan dat ie het niet doet. Nu ben ik ook even vergeten waar die instelling voor de tags stond.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat wel: -> Error has Occuered.
Een error in de cue?
Deze is.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |