Dat begreep ik uit je verhaal!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben wel aanspreekbaar hoor, ik functioneer verder normaal.
idd, ik zit al met verbazing te luisteren!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is commerciėle crap, radio hardcore, een lachertje.
Het werkt niet bij iedereen hetzelfde blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik blow eens in de zoveel tijd, relatief weinig wel.
Ik moet alleen niet gaan mailen of typen wanneer ik stoned ben, recipe for disaster
Ik verdedig niks, ik spreek louter en alleen voor mezelf, en ik functioneer al sinds ik 'rook' beter en ben vooral aangenamer voor mijn medemens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat begreep ik uit je verhaal!Da's beter. Maar met die kameraad was het wel anders, en ik merkte dat het in de loop der jaren echt bergafwaarts met hem ging.
Nou ja ik heb ook een tijdje stevig geblowd, verkeerde vriend dit dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Het werkt niet bij iedereen hetzelfde blijkbaar.
* knokkels zet een gasmasker met een joint op Mo's kop en lights it upquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verdedig niks, ik spreek louter en alleen voor mezelf, en ik functioneer al sinds ik 'rook' beter en ben vooral aangenamer voor mijn medemens.![]()
Tel uit je winst, daar plukken jullie nu de vruchten van.
Hehehe ja was met hem ook zo, dat hij prettiger was als hij geblowd had.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verdedig niks, ik spreek louter en alleen voor mezelf, en ik functioneer al sinds ik 'rook' beter en ben vooral aangenamer voor mijn medemens.![]()
Tel uit je winst, daar plukken jullie nu de vruchten van.
Ik werd van een opgefokt mannetje opeens een rustiger persoon, kon opeens tot 10 tellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zet een gasmasker met een joint op Mo's kop en lights it up
En dat is de kern.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja was met hem ook zo, dat hij prettiger was als hij geblowd had.
Maar ik moet er bij zeggen dat hij sowieso wel psychische stoornissen had.
Mo? Tel eens tot tien?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik werd van een opgefokt mannetje opeens een rustiger persoon, kon opeens tot 10 tellen.
Niet gelogen.
Alleen was wiet bij hem zelf-medicatie en ondanks dat wiet niet verslavend is, werd hij er wel steeds afhankelijker van; zijn stoornissen werden in de loop der tijd steeds erger als hij niet kon blowen.quote:
Kennen wij diezelfde gozer nou toevalligquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen was wiet bij hem zelf-medicatie en ondanks dat wiet niet verslavend is, werd hij er wel steeds afhankelijker van; zijn stoornissen werden in de loop der tijd steeds erger als hij niet kon blowen.
Tegen het eind werd hij zelfs bedreigend en gewelddadig. Rond die tijd heb ik alle contact met hem verbroken, maar dat was meer omdat hij grof beledigend en onhandelbaar tegenover mij was. Het bedreigende en gewelddadige had hij tegen anderen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als terroristen zouden blowen:
Geef hier die bom, ik doe het wel.
Wat? Die heb jij toch?
Nee joh, jij zou die pakken!
Je zag toch zelf dat ik met die jonko bezig was, hoe kan ik dan die bom hebben, gebruik je verstand jongen!
............
Heb jij ook zo'n honger? Zullen we eten bestellen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hehehe denk ik niet, tenzij je mensen hier in het oosten kent!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kennen wij diezelfde gozer nou toevallig![]()
Hebben we het al eens over gehad, maar dat ligt echt niet aan het feit dat ie blowde, het is juist iets dat iemand in zijn geestelijke toestand m.i. juist absoluut niet zou moeten doen, maar goed, dat is niet meer dan mijn mening.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen was wiet bij hem zelf-medicatie en ondanks dat wiet niet verslavend is, werd hij er wel steeds afhankelijker van; zijn stoornissen werden in de loop der tijd steeds erger als hij niet kon blowen.
Tegen het eind werd hij zelfs bedreigend en gewelddadig. Rond die tijd heb ik alle contact met hem verbroken, maar dat was meer omdat hij grof beledigend en onhandelbaar tegenover mij was. Het bedreigende en gewelddadige had hij tegen anderen.
Whehehe!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als terroristen zouden blowen:
Geef hier die bom, ik doe het wel.
Wat? Die heb jij toch?
Nee joh, jij zou die pakken!
Je zag toch zelf dat ik met die jonko bezig was, hoe kan ik dan die bom hebben, gebruik je verstand jongen!
Ik ken jou daar... Maar nee, hij woont niet in 't Oosten. Wijs is ie ook al nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe denk ik niet, tenzij je mensen hier in het oosten kent!
Zulke types lopen hier ook rond, maar die zijn niet representatief.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ken jou daar... Maar nee, hij woont niet in 't Oosten. Wijs is ie ook al niet
Nee, absoluut nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke types lopen hier ook rond, maar die zijn niet representatief.
De meesten die hier zo rondlopen blowen ook niet alleen hoor, die gebruiken ook ander middelen, vooral speed, want goedkoop en het fuckt je 'lekker' op.quote:
cannabis FTW thoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De meesten die hier zo rondlopen blowen ook niet alleen hoor, die gebruiken ook ander middelen, vooral speed, want goedkoop en het fuckt je 'lekker' op.
Cannabis geeft het tegenovergestelde effect maar als je op de speed zit merk je niet eens als je cannabis erbij rookt, het effect van speed gaat daar vol overheen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:06 schreef EggsTC het volgende:
Zo, terug van de mac, nog steeds holymen, lekkermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |