lekker lekker!quote:
Ja hard bezig met het werken aan mezelf, en het werpt zn vruchten af men.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]Eitje kerel!
Godsallejekes lui hier. En hoestie daar?
Beter, beter!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja hard bezig met het werken aan mezelf, en het werpt zn vruchten af men.
Lekkerman. Nu t zonnetje nog, ben ik helemaal tevreden.
ik ben in 1 keer gestopt met blowen, alcohol en roken. En het gaat me goed af voorlopig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter, beter!Wat ben je allemaal aan het veranderen dan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ben in 1 keer gestopt met blowen, alcohol en roken. En het gaat me goed af voorlopig.
Zwak moment gehad afgelopen weekend, 2 pakjes gerookt, maar nu weer 5 dagen clean.
Daarom ben ik hier ook bijna niet aanwezig, ik focus me op andere dingen, sporten, opruimen, enz.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ben in 1 keer gestopt met blowen, alcohol en roken. En het gaat me goed af voorlopig.
Zwak moment gehad afgelopen weekend, 2 pakjes gerookt, maar nu weer 5 dagen clean.
Daarom ben ik hier ook bijna niet aanwezig, ik focus me op andere dingen, sporten, opruimen, enz.
Smakelijk, just mequote:
ToTquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]Eitje kerel!
Godsallejekes lui hier. En hoestie daar?
DJ Backgupquote:
Netjes netjesquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik heb ook nog het een en ander op te ruimen
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik dacht dat er niks op te horen was, maar ik had de oude .pls file nog op m'n desktop!
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stoppen met blowen is nog nooit in mij opgekomen, zou niet weten waarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |