Nope, kwam een eevee uit een ei, had nog wat candy en een andere eevee. Beide geevolueerdquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo gevangen? Welk level ben je?
Volgens mij is dat ook onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Net een half uur achter een Weezing aangezeten, maar kwam geen stap dichterbij.
Dat rondkijken en zien of er een pulse komt, werkt voor mij echt voor geen meter. (of ik doe het verkeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:18 schreef Jerro het volgende:
Weer 2 bugs gevonden in het spel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nope, kwam een eevee uit een ei, had nog wat candy en een andere eevee. Beide geevolueerd(zat 25 candy bij di eevee
). 10km ei en de eevee was 580 ongeveer.
Aanvallen zijn water 10 en hydro pump 60
Ja klopt. Bij mijn vriend in het dorp stikt het blijkbaar van de Meowth. Hier zie ik af en toe dat er één in de buurt is, maar ben 'm nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ligt volgens mij vooral aan waar je speelt. Op sommige plekken heb je wel gewoon wat Dratinis of Machops. Hier heb ik ze echt nog nooit gezien.
Andere zeldzamere zie ik dan wel regelmatig (Squirtle zie ik vrijwel dagelijks wel op mijn scherm dat ie in de buurt is). Geen zin om te zoeken echter. Blauwe Pokemon..#teamvalor
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:25 schreef Fylax het volgende:
https://www.youngcapital.(...)rect-pokemontrainers
Ik snap er niks van.. Moet je dan met andere mensen hun telefoon spelen? Ze vragen dat jouw telefoon een goede batterij hebt..quote:
of ze willen jou telefoon hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.. Moet je dan met andere mensen hun telefoon spelen? Ze vragen dat jouw telefoon een goede batterij hebt..
Of bedoelen ze ik zelf?
Als het mijn eigen spel is solliciteer ik wel hoor als level 21quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
of ze willen jou telefoon hebben.
zou maar oppassen
ze willen volgens mij gewoon dat je pokestops in kaart brengtquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.. Moet je dan met andere mensen hun telefoon spelen? Ze vragen dat jouw telefoon een goede batterij hebt..
Of bedoelen ze mijn eigen spel?
Jammer ik hoopte op een sponsorquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze willen volgens mij gewoon dat je pokestops in kaart brengt
LOLquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:25 schreef Fylax het volgende:
https://www.youngcapital.(...)rect-pokemontrainers
maar ik lolde welquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vind het echt een hele slechte onduidelijke vacature.
ik denk het nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zou het een troll zijn? Anders stuur ik wel een wappje, als je toch bezig bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |