Hi, dat eerste is leuk om te horen!quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
![]()
dikke pluim voor de webcare van Banggood. Heeft mij helemaal blij kunnen maken.
Enige idee wanneer 17528416 verstuurd wordt?
Oke dank je voor het doorgeven. Hoewel de officiële garantietermijn al is verlopen willen we gezien de waarde toch kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Ik kan helaas niets beloven, maar zodra ik meer weer hoor je van me.quote:
Ik vind het niet erg om af en toe een defect product te ontvangen. voor mij telt vooral hoe het wordt opgelost.Ik moet hem dus zelf gaan maken? Ik viel bijna van mijn stoel door deze suggestie. Deze had ik echt niet verwacht hahaha.quote:Dear Jaapp,
Thanks for your letter.
We are so sorry for your inconvenience.
In your case,the button maybe loose. You could pull it out and reinstall whether it will work well.
Best wishes,
Jaton
hoi, Nee ik heb nog steeds niks ontvangen. Er lag ook niks op het postkantoor helaas.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gekeken en zie dat je bestelling op 16 juli is verzonden met standaard verzending. Daarvoor staat een maximale levertijd van 25 werkdagen, die in jouw geval dus na deze week afloopt. Mocht je aan het eind van deze week nog steeds niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten dan gaan we het voor je oplossen!
Hi, ik heb het gisteren voor je geprobeerd, maar helaas gaat het door de verlopen garantietermijn niet meer lukken..quote:
Oke dankje voor het doorgeven, we sturen je bestelling opnieuw op!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:50 schreef mikej2 het volgende:
[..]
hoi, Nee ik heb nog steeds niks ontvangen. Er lag ook niks op het postkantoor helaas.
Hi, de reactie van mijn collega is inderdaad niet echt een meerwaarde. Wat hij bedoelde was dat de knop misschien los zit en dat je deze er af kunt halen en weer op kunt schuiven, maar dat lijkt me op basis van je video niet het probleem te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:41 schreef jaapp het volgende:
Ik heb een iSDT SC-620 500W lader gekocht voor bijna 71 euro. Bij ontvangst bleek de draaiknop niet goed te werken. Hierdoor is het navigeren een ergernis, zeker omdat het apparaat onderscheid maakt tussen lang en kort te knop indrukken. Dat gaat dus steeds mis.
Dit is de reactie van de support afdeling.
[..]
Ik vind het niet erg om af en toe een defect product te ontvangen. voor mij telt vooral hoe het wordt opgelost.Ik moet hem dus zelf gaan maken? Ik viel bijna van mijn stoel door deze suggestie. Deze had ik echt niet verwacht hahaha.
Daarnaast kan ik het apparaat nieteens open maken als ik het zou willen, omdat iSDT gebruik heeft gemaakt van 1-richting schroeven. Juist om rommelen te voorkomen.
Het gaat om order nummer 17177017
Dank je en geen dank!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is hier al eens gemeld dat Thomas geweldig werk doet?
Hij heeft me vandaag wederom 'n geweldige service geleverd
Hi, dank je voor de uitgebreide info, ik heb het doorgegeven aan m'n collega en zodra ik een antwoord heb hoor je het van me!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,
ik heb weer een vraagje. Heb een tijd geleden een klokje besteld (order # 13952750). Alleen de analoge klok tikte na een tijdje niet meer. Dus ik dacht dat de batterij leeg was, en heb toen gevraagd wat voor een soort batterij erin moet om hem te vervangen ( http://forum.banggood.com/forum-topic-169734.html ). Heb er daar een paar van de action van geprobeerd, en dan deed hij het telkens eventjes, maar na een paar minuten blijft de wijzer dan weer hangen (en lijkt hij zelfs een paar keer terug te gaan). Toen diezelfde batterijen via Banggood besteld (order # 17120092) en die had ik dus vandaag binnen. Daar een paar batterijtjes van geprobeerd maar na het 4e batterijtje kwam ik tot de conclusie dat het probleem zich blijft herhalen.
Heb een filmpje gemaakt van dat wat ik bedoel: https://goo.gl/photos/yqs53xya76wY1aaj8
wat kan ik hiermee doen?
Groetjes,
Hey Thomas,quote:Hi, de reactie van mijn collega is inderdaad niet echt een meerwaarde. Wat hij bedoelde was dat de knop misschien los zit en dat je deze er af kunt halen en weer op kunt schuiven, maar dat lijkt me op basis van je video niet het probleem te zijn.
Wat we kunnen doen is als volgt: mocht de knop af en toe irritant doen maar niet dusdanig vervelend dat er compleet niet mee te werken is dan kunnen we je een refund van $10 doen.
Mocht het echt enorm vervelend zijn dan kun je em naar ons retour sturen. Nadeel is wel dat we dan met de refund moeten wachten tot het product weer bij ons binnen is, maar wij betalen wel gewoon de verzendkosten in dat geval.
Ik wacht je antwoord af!
Hoi hoi,quote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het gisteren voor je geprobeerd, maar helaas gaat het door de verlopen garantietermijn niet meer lukken..Ik heb wel 300 Banggoodpunten t.w.v. $3 naar je account laten overmaken, waarvan ik hoop dat ze je nog van pas komen!
Hoi, dat duurt al erg lang inderdaad. We hebben de nog ontbrekende artikelen opnieuw naar je opgestuurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:52 schreef Firetrooper het volgende:
Hoi Banggood,
Ik heb 3 bestellingen, bij 2 heb ik een gedeelte ontvangen en bij 1 nog niks.
16396657 - wacht ik nog op de 2 carabiners
16353576 - alleen de riemen ontvangen
16353575 - niet ontvangen
vorige week heb ik al via de e-mail contact gehad met support, deze gaven aan nog 1 week te wachten. Helaas deze week ook nog niks ontvangen, bij het postkantoor langs geweest, helaas ligt hier ook niks.
Ondertussen is het al 44 dagen in transit
Hoor het graag.
Hi, ik snap je motivatie. De collega die verantwoordelijk is voor dit product gaat echter niet akkoord met een refund van 50%, dus dat gaat helaas niet lukken. Wat ik gezien je vele bestellingen wel kan doen, is wanneer je de charger naar ons terugstuurt gelijk de refund of resend laten doen wanneer de tracking begint te werken. Dat is een paar uur nadat je het product op de post hebt gedaan, dus dan heb je je geld weer snel terug of sturen we gelijk een nieuwe charger op. Je hoeft em dan ook niet op MP te gooien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:28 schreef jaapp het volgende:
[..]
Hey Thomas,
Dank je wel voor je reactie. Ik voel mij echter nog niet helemaal geholpen.
Het terug sturen, en wachten op een refund om daarna een nieuwe bestellen kan mij 6-8 weken tijd gaan kosten.
Ik zat eerder aan een refund van 50% te denken, want dan kan ik hem hier op marktplaats verkopen onder vermelding van het defect. Ik neem aan dat je voor een klant die bijna de VIP5 status heeft wel wat meer kunt regelen?
Geen dankquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Bedankt voor het proberenToevallig enig idee of het zelfde product nog binnen komt?
Hi, ik heb een antwoord terug van mijn collega. Omdat onze garantietermijn van 3 maanden is verlopen kon ik op dat gebied helaas weinig meer voor je doen. Ik heb nog gekeken hoe het zat op het moment dat je de eerste melding deed op het forum, maar helaas was de termijn toen ook al voorbij. Volgens de voorwaarden kun je het horloge nog wel naar ons terugsturen zodat wij em doorsturen naar de fabrikant, maar dat gaat je zoveel geld kosten dat ik je dat ten zeerste afraad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,
ik heb weer een vraagje. Heb een tijd geleden een klokje besteld (order # 13952750). Alleen de analoge klok tikte na een tijdje niet meer. Dus ik dacht dat de batterij leeg was, en heb toen gevraagd wat voor een soort batterij erin moet om hem te vervangen ( http://forum.banggood.com/forum-topic-169734.html ). Heb er daar een paar van de action van geprobeerd, en dan deed hij het telkens eventjes, maar na een paar minuten blijft de wijzer dan weer hangen (en lijkt hij zelfs een paar keer terug te gaan). Toen diezelfde batterijen via Banggood besteld (order # 17120092) en die had ik dus vandaag binnen. Daar een paar batterijtjes van geprobeerd maar na het 4e batterijtje kwam ik tot de conclusie dat het probleem zich blijft herhalen.
Heb een filmpje gemaakt van dat wat ik bedoel: https://goo.gl/photos/yqs53xya76wY1aaj8
wat kan ik hiermee doen?
Groetjes,
Hoi, allereerst bedankt voor je compliment.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:02 schreef JCI116 het volgende:
Hallo Banggood,
Ik heb een paar dingen. Ik heb een hubsan X4 besteld. Die heeft sinds het begin onstabiel gevlogen. Ik dacht dat het aan de propellors lag, dus had ik ze vervangen. Daar bleek het niet aan te liggen. Wat wel bleek was dat er een breuk in het frame zat. Daardoor heeft hij dus nooit goed kunnen vliegen. Verder heeft de transmitter ook een probleem, want het signaal valt na een bepaalde tijd weg. Zou er eventueel een ander exemplaar verzonden kunnen worden? Dit is het ordernummer: 16352169
Verder heb ik nog 3 artikelen die ik een tijdje geleden heb besteld, en die nooit binnen zijn gekomen. Dit zijn de ordernummers van de producten.
16757899
16758060
17035510
Zouden ze misschien geresend kunnen worden? Ik heb ze besteld voor een paar vrienden en ze kunnen niet meer wachten
Hopelijk ben ik niet al te lastig haha.
Ik heb btw dit topic een beetje doorgelezen en wil een groot compliment geven aan de klantenservice! Zo'n service zie je zelden
Hoi Thomas, ik heb iemand gevonden die hem van mij wil overkopen. Ik wil daarom voor de 10usd teruggave gaan. Bedankt voor je hulp.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap je motivatie. De collega die verantwoordelijk is voor dit product gaat echter niet akkoord met een refund van 50%, dus dat gaat helaas niet lukken. Wat ik gezien je vele bestellingen wel kan doen, is wanneer je de charger naar ons terugstuurt gelijk de refund of resend laten doen wanneer de tracking begint te werken. Dat is een paar uur nadat je het product op de post hebt gedaan, dus dan heb je je geld weer snel terug of sturen we gelijk een nieuwe charger op. Je hoeft em dan ook niet op MP te gooien.
Dat lijkt mij persoonlijke de beste en snelste oplossing. Ik wacht je reactie af en kan je daarna gelijk de instructies en het retouradres toesturen.
Hi, deze twee orders hebben de termijn van 25 werkdagen (geldt voor gratis verzending) bereikt, dus gaan we ze vandaag opnieuw naar je opsturen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef zl7z het volgende:
Ik heb ongeveer 2 maanden terug een aantal dingen besteld in een korte periode. Alles werd de dag erna verzonden en kwam vlot aan, op twee producten na.
Bestelling 16417148 en 16365972 laten nog steeds op zich wachten. Kan ik deze nog verwachten en is er naar schatting een maximale verzendtijd voor ik een product als "verloren" kan zien?
Hi, top dat dat gelukt is, dan refunden we je vandaag $10!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:31 schreef jaapp het volgende:
[..]
Hoi Thomas, ik heb iemand gevonden die hem van mij wil overkopen. Ik wil daarom voor de 10usd teruggave gaan. Bedankt voor je hulp.
Hi, daar is helaas weinig aan te zien, maar we versturen je order vandaag opnieuw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef ErkendFokker het volgende:
Heymijn bestelling is niet aangekomen..
zou je kunnen uitzoeken hoe dit zit?
16282035 is mn ordernummer
Hi, het verschil is dat deze verzendmethode sneller is dan de normale gratis verzending. Wat betreft bijkomende douanekosten: er wordt de laatste tijd veelvuldig gebruik gemaakt van Netherlands Direct Mail als onderdeel van Priority Direct Mail, en bij dat Nederlandse deel heb je geen risico op douanekosten. Helaas zitten er ook enkele andere vervoerders tussen die wel kans op douanekosten geven, dus we kunnen op dit moment nog niet zeggen dat PDM 100% kostenvrij is. Ik hoor er qua feedback van klanten verschillende dingen over (mensen die wel of juist niet extra hoefden te betalen) dus ik denk dat het ook hierbij een kwestie is van een beetje geluk hebben. Voor de meest actuele ervaringen zou je het nog even in het hoofdtopic met die-hard Chinashoppers kunnen navragen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:44 schreef Capitan het volgende:
Vraagje, normaal laat ik spulletjes per normale airmail versturen. Nu zie ik als optie ook priority direct mail. Wat is het verschil? Denk je dat er een grotere kans is dat deze zendingen bij de Douane blijven liggen voor controle?
Prima, bedankt voor de service!quote:Op maandag 29 augustus 2016 05:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, deze twee orders hebben de termijn van 25 werkdagen (geldt voor gratis verzending) bereikt, dus gaan we ze vandaag opnieuw naar je opsturen.
Hi, ik heb de eerste twee orders opnieuw laten opsturen, en de termijn van je derde ordernummer verloopt na aankomend weekend. Als die dag nog niet binnen is, laat het me dan ajb even weten, dan gaat we dat ook oplossen!quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:25 schreef JCI116 het volgende:
Hallo Banggood, Ik heb mijn items na dit weekend nog steeds niet binnen. Kun je ze opsturen?
Hi, dat is nog een erfenis van Laos Post, maar daar zijn we inmiddels mee gestopt, dus nu zou het weer met een normaal tempo moeten gaan. Ik heb je bestelling opnieuw laten versturen!quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:40 schreef dimmak het volgende:
Mijn order van 12 Juli is nog niet binnen. Dit is mij eigenlijk nog nooit overkomen. Kun jij mij er iets meer over vertellen?
Order No. 16418329
Ik zie dat jullie veel gezeik hebben gehad met Laos post? Heb ook niet eerder gezien dat daar mee verzonden werd. Was het veel goedkoper ofzo? Vind het ook wel jammer want bg was altijd een van de snelste webwinkels, na buyincoins.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is nog een erfenis van Laos Post, maar daar zijn we inmiddels mee gestopt, dus nu zou het weer met een normaal tempo moeten gaan. Ik heb je bestelling opnieuw laten versturen!
Ok, geweldig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is nog een erfenis van Laos Post, maar daar zijn we inmiddels mee gestopt, dus nu zou het weer met een normaal tempo moeten gaan. Ik heb je bestelling opnieuw laten versturen!
Hi, ik gok inderdaad dat dat een kostenbesprarende reden had, maar het heeft niet lang geduurd dus geen zorgen. Zoals ik het heb begrepen zijn we weer terug bij onze vorige verzendpartner en zijn de levertijden ook weer normaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:20 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie veel gezeik hebben gehad met Laos post? Heb ook niet eerder gezien dat daar mee verzonden werd. Was het veel goedkoper ofzo? Vind het ook wel jammer want bg was altijd een van de snelste webwinkels, na buyincoins.
Dank je wel voor je hulp Thomas.quote:Hi, top dat dat gelukt is, dan refunden we je vandaag $10!
Hoi, dat is inderdaad erg vervelend. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht, en het blijkt dat mijn collega een ongeüpdate converter gebruikte die nog ¤7,946 voor tien dollar aangaf, terwijl dat ¤8,952 moet zijn. Haar welgemeende excuses daarvoor en ze heeft nog een Euro overgemaakt, waardoor je nu ¤9 ontvangt. Ik hoop dat het nu allemaal goed is, maar ik hoor het graag als ik je nog ergens mee kan helpen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:42 schreef jaapp het volgende:
[..]
Dank je wel voor je hulp Thomas.
Vandaag hebben ze aangekondigd 8,00 euro over te gaan maken. Dat is nog geen 9,00 usd. Ik wordt hier nu wel een beetje moe van.
Geen idee waar dit nu mis is gegaan.
Hi, dat is voor jouw bestellingen inderdaad het geval (knap dat je dat van Laos Post kon zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:12 schreef B4klap het volgende:
Hoi Banggood Webcare NL,
Op 11 juli heb ik drie bestellingen bij Banggood geplaatst, deze hebben de nummers:
16396940
16396939
16391969
Ze zijn volgens Banggood verzonden, maar ik heb nog niets mogen ontvangen. PostNL kent de pakketten niet en het postkantoor heeft ook niets voor mij. Ze zijn ook met Laos Post verzonden, dus daar is het waarschijnlijk fout gegaan. Ik hoor graag hoe u mij kunt helpen.
Hoi, dat klopt inderdaad, er is tijdelijk iets niet helemaal lekker gegaan, maar dat is inmiddels opgelost. We gaan de niet-ontvangen orders opnieuw versturen!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:48 schreef _MsG_ het volgende:
Ik heb ineens ook problemen met jullie. Voorheen gingen jullie orders altijd redelijk snel en nooit problemen.
Nu ineens 5 orders achter elkaar die allemaal na 5-6 week nog steeds spoorloos zijn.
Gaat om orders:
16732725
16637278
16582001
16547709
16521708
16521063
laatste order die goed ging was: 15806488 daarna niets meer. Is er iets veranderd aan de processen? Ben al bij de depothouder van PostNL geweest, daar lag niks.
Thanks voor je bericht. Ging het om het gedoe met Laos Post? Enig idee wanneer ze verzonden worden? Ik hoopte de zomervakantie er al mee bezig te kunnen, maar hoop dat het binnenkort nog wel kan.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dat klopt inderdaad, er is tijdelijk iets niet helemaal lekker gegaan, maar dat is inmiddels opgelost. We gaan de niet-ontvangen orders opnieuw versturen!
Hi, ik zie dat de order niet 2-3 maanden geleden is gedaan, maar wel dat ie niet bevestigd is en over de wachttermijn heen is, dus we doen een resend!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:01 schreef Elvi het volgende:
Hoi, een vriendin van me heeft 2 of 3 maanden terug iets besteld en dat is nog steeds niet aangekomen... Het ordernummer is #16434322 Waarschijnlijk ook iets met Laos Post?
Niet bevestigd? Heeft zij iets in de bestelling verkeerd gedaan? Het was dr eerste order bij julliequote:Op donderdag 1 september 2016 10:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat de order niet 2-3 maanden geleden is gedaan, maar wel dat ie niet bevestigd is en over de wachttermijn heen is, dus we doen een resend!
Ik gok van wel, want je orders komen uit de korte periode dat we daar gebruik van maakten. De resends gaan hier z.s.m. de deur uit en dan hoop ik dat je ze snel binnen hebt!quote:Op donderdag 1 september 2016 10:21 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Thanks voor je bericht. Ging het om het gedoe met Laos Post? Enig idee wanneer ze verzonden worden? Ik hoopte de zomervakantie er al mee bezig te kunnen, maar hoop dat het binnenkort nog wel kan.
Sorry was een foutje van mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet bevestigd? Heeft zij iets in de bestelling verkeerd gedaan? Het was dr eerste order bij jullie
Ok bedankt! Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:25 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry was een foutje van mij.Bestelling is goed gegaan dus de resend komt eraan!
Thanks, mooi dat jullie daar dan weer mee stoppen, dan kan ik gewoon klant blijvenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik gok van wel, want je orders komen uit de korte periode dat we daar gebruik van maakten. De resends gaan hier z.s.m. de deur uit en dan hoop ik dat je ze snel binnen hebt!
Hi, ik zou ook gewoon klant blijven als ik jou was inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:00 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Thanks, mooi dat jullie daar dan weer mee stoppen, dan kan ik gewoon klant blijven. Deze NL-support is ook een fijne meerwaarde.
EDIT: De order worden toch niet gebundeld hoop ik? Dan krijg ik gedoe met de douane.
[ot]Stiekem wel benieuwd, ben je dan gewoon een Nederlander die door Banggood gevraagd is om daar te komen wonen om voor hen te werken oid?[/ot]
Vandaag en gisteren zijn er weer wat pakketjes binnengekomen van de resend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:09 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Super, ik ga weer verder met afwachten.
Hi, dat laatste is bijzonder inderdaad.. Bedankt voor het melden in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:10 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren zijn er weer wat pakketjes binnengekomen van de resend.![]()
Gelukkig nu weer gewoon de normale 2 weken verzendtijd.
Van de pakketjes via laos post ontbreekt nog steeds elk spoor
Hi, m'n collega van de ledstrips is vandaag niet aan het werk, maar maandag ga ik er even voor je achteraan!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Helemaal vergeten dat ik gewoon hier met m'n vragen naartoe kan i.p.v. de BangGood-website
Zie mijn post in het algemene topic over de door mijn bestelde LED-strip:
CHI / [Chinese Webshops] Topic #385 Xiaomi hier, Xiaomi daar, Xiaomi overal
Ordernummer 17380861, een deel van de strip is dus niet goed gesoldeerd.
Wat kunnen jullie hieraan oplossen? Het is maar een klein stukje maar het stukje ernaast flikkert ook wat verkeerd, maar aangezien ik de hele strip wilde gebruiken voor m'n woonkamer-muur is dit echt niet handig.
Ik zie dat de LED-strip nu ook nog eens een stuk goedkoper is, ik bestelde hem in de 10% LED-kortingsactie voor 8,21 euro en nu is die met een algemene kortingsprijs maar 7,25
Hoi, de roidmi is binnengekomen. Werkt helaas niet in onze Opel maar ik ga ff op zoek naar een splitter waar ie hopelijk wel in werkt!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 07:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, geen probleem, ik ga ze opnieuw voor je laten opsturen vandaag!
Hi, het verschil tussen die twee verzendmethoden is de snelheid. Die is afhankelijk van een aantal factoren en schommelt dan ook regelmatig. Wij berekenen de kosten en mede op basis daarvan wordt de hoogte van het bedrag vastgesteld. Als die op dit moment gunstig is dan zou ik het er op wagen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:33 schreef Gruj0 het volgende:
-Wat is het verschil tussen de shipping methods "Air Parcel Register" en "Priority Direct Mail"?
De shipping snelheid van deze tweede is sneller (7-10 werkdagen). En dat voor minder dan 50 cent. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen. Voor minder dan 50 cent snellere shipping?
Ontvang ik in beide gevallen een tracktrace nummer?
-Wat houdt de shipping insurance precies in? Als mijn bestelling niet goed aankomt, niet compleet of beschadigd, ontvang ik gegarandeerd een snelle refund of resend?
Dank alvast.
Mooi dat ie is aangekomen nu maar jammer dat ie niet direct werkt.. Ik hoop dat een splitter de oplossing is!quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:43 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Hoi, de roidmi is binnengekomen. Werkt helaas niet in onze Opel maar ik ga ff op zoek naar een splitter waar ie hopelijk wel in werkt!
Ik zie de resend al in mijn orders staan, top!quote:Op zaterdag 3 september 2016 03:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega van de ledstrips is vandaag niet aan het werk, maar maandag ga ik er even voor je achteraan!
Bedankt. En hoeveel korting krijg je dan als nieuwe klant? Tussen de 10 en 30 dollar? Hoe kan ik dat zien?quote:Op maandag 5 september 2016 04:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het verschil tussen die twee verzendmethoden is de snelheid. Die is afhankelijk van een aantal factoren en schommelt dan ook regelmatig. Wij berekenen de kosten en mede op basis daarvan wordt de hoogte van het bedrag vastgesteld. Als die op dit moment gunstig is dan zou ik het er op wagen.
Shipping insurance houdt inderdaad in dat als je pakketje kwijt is of niet goed is aangekomen, je probleem snel wordt opgelost middels een refund of resend.
Tot slot je vraag over de korting voor nieuwe klanten: dat ligt aan de korting die al op het product van toepassing is. We hebben normale kortingen waarbij je alleen een oranje vlakje met een kortingspercentage in de productafbeelding ziet, en daarbij is de nieuwe klanten-korting geldig. Als je echter een product hebt waarbij je in je shopping cart ook nog 'promo' ziet staan, dan is de nieuwe klanten-korting niet geldig. Meestal zie je dan op de productpagina ook al een metertje of tellertje dat een specifieke duur of limiet van de aanbieding aangeeft.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
Ik heb je vraag eventjes hier naartoe meegenomen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,
weet je toevallig of/wanneer deze weer binnenkomt in de versie rood met zwart?
http://www.banggood.com/B(...)ro-1m-p-1028519.html
Groetjes,
Hi, m'n collega ging een beetje snel en had al een resend gedaan voordat ik je de vraag kon stellen. Hopen dat deze het wel normaal doet dan!quote:Op maandag 5 september 2016 14:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zie de resend al in mijn orders staan, top!
Ik twijfelde nog of ik een RGBW-strip zou halen (dus met aparte witte led), maar ach, zo is het ook goed, thanks!
Hi, ik ben gisteren even te snel over je tweede berichtje gegaan. Ik dacht dat je het over de korting van onze app had. Daarbij krijg je namelijk 10% bij het eerste gebruik. Wat betreft de pop-up met nieuwe klanten-korting: dat betreft $10 korting wanneer minimaal $30 wordt besteed, voor producten van de actiepagina van onze anniversary van deze week. Dat kwam niet duidelijk naar voren in de banner en is of wordt nu aangepast. Wanneer je een accout aanmaakt dan vind je de info automatisch terug in je account-overzicht.quote:Op maandag 5 september 2016 16:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt. En hoeveel korting krijg je dan als nieuwe klant? Tussen de 10 en 30 dollar? Hoe kan ik dat zien?
Als ik nu wat in mijn mandje zet zie ik die korting nog niet maar dat komt vast omdat ik nog niet geregistreerd ben?
Helaas vandaag net naast de pot gepiest met een artikel. Nu currently out of stock. Zal ook wel niet meer restocked worden.
Hi, gelukkig gebruikten we die toen al niet meer!quote:Op maandag 5 september 2016 05:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is order 17528416 toevallig met Laos Post verstuurd? 24-08 shipped maar bij PostNL nog niks bekend. Ben ik niet gewend van van Banggood
Hi, hij is hier op 31 augustus de deur uitgegaan, dus hij is al wat dagen onderweg. Grote kans dat ie nog een tijdje op pre-advised blijft staan en er dan straks ineens is, want die tracking loopt vaak niet helemaal lekker synchroon met de daadwerkelijke handelingen. Ook in dit geval dus nog even een kwestie van afwachten.quote:
Krijg net een Tweet van PostNL dat ze meer info over de inhoud willen en dat er een brief onderweg isquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, gelukkig gebruikten we die toen al niet meer!Volgens de tracking is ie op 1 september in Nederland aangekomen, dus hij zou wel snel moeten gaan bewegen weer. Wel bijzonder dat PostNL nog niets weet, maar nog even een kwestie van geduld dus.
Oei! Ik zal even je PM beantwoorden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Krijg net een Tweet van PostNL dat ze meer info over de inhoud willen en dat er een brief onderweg is
Hi, dat zijn aanbiedingen uit april 2015, dus die werken inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2016 05:08 schreef Sotchi2014 het volgende:
http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/001app150415.html zijn deze nog geldig? Ze werken niet
Google https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8quote:Op woensdag 7 september 2016 07:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zijn aanbiedingen uit april 2015, dus die werken inderdaad niet meer.Zou je me ajb kunnen laten weten waar je deze pagina gevonden hebt?
En jij bedankt voor het doorgeven!quote:Op woensdag 7 september 2016 08:05 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Google https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8
Bedankt voor je antwoord
Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Gaat het nog gebeuren dat jullie de interessantere telefoons zoals de UMI Super of de betere toestellen van Xiaomi vanuit het EU warehouse gaan leveren? Of is er een specifieke reden dat jullie ervoor gekozen hebben dit niet te doen? En in het geval van garantie, stuur je het product dan naar het Europese adres of moet het dan gewoon richting China?
Hi, ik ben bang dat je pakketje een beetje kwijt is geraakt tijdens de reis.. Wil je een resend of een refund?quote:Op donderdag 8 september 2016 19:22 schreef Bart het volgende:
Hoi, ik heb op 16 juli order #16549918 geplaatst en op 17 juli een bevestiging van verzending gehad. Nu weet ik dat het soms even kan duren voordat iets binnen is vanuit China, maar zo lang als dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Kun je kijken of het al bezorgd zou moeten zijn? Ik heb nog niets binnen...
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik ben bang dat je pakketje een beetje kwijt is geraakt tijdens de reis.. Wil je een resend of een refund?
Ok done! En dat om kwart over 4 's nachtsquote:Op donderdag 8 september 2016 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Een resend graag
.
Bedankt voor je antwoord. Maar zou je ook op het garantiedeel willen antwoorden? Als je iets koopt uit een Europese voorraad, moet je in het geval van garantie het nog steeds naar China sturen? Of kan het gewoon naar het Europese kantoor? En kun je ook uit China geïmporteerde producten terugsturen naar het Europese kantoor?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen.
Hi, ik zie inderdaad dat ik niet alles heb beantwoord. Alles wat je bij ons koopt (EU of niet EU) moet helaas worden teruggestuurd naar China in geval van garantie of retour. We hebben in Europa namelijk uitsluitend een warehouse, maar verder geen kantoor, repairshop of iets dergelijks. We kijken wel serieus naar de opties voor een Europese vestiging, maar daar komt ontzettend veel bij kijken, dus het is sowieso niet iets wat er op zeer korte termijn aankomt. Voorlopig moet alles dus nog terug naar China, mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Maar zou je ook op het garantiedeel willen antwoorden? Als je iets koopt uit een Europese voorraad, moet je in het geval van garantie het nog steeds naar China sturen? Of kan het gewoon naar het Europese kantoor? En kun je ook uit China geïmporteerde producten terugsturen naar het Europese kantoor?
quote:Op donderdag 8 september 2016 22:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok done! En dat om kwart over 4 's nachts
Hoi, ik heb even voor je gekeken, en zie dat de laatste statusverandering van 6 september dateert, en dat ie 'in transit' is. Kon jij dat ook zien of gaf de code bij jou helemaal geen resultaat? Wij kunnen niet meer zien dan dit. dus het is echt even afwachten verderquote:Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef Lolque het volgende:
Hi Thomas,
Een vraag over ordernummer: 18012657.
Het pakketje is 6 dagen geleden verzonden, maar ik kan met de trackingcode (nog) niks. Meestal is er minstens een ''pre-advised'' te vinden, maar nu nop.
Kan jij iets meer zien? Dit is de code: RC308404106NL
Alvast bedankt!
Hi, de derde order gaan we opnieuw naar je opsturen. Wat betreft de batterijen: die waren inderdaad gecanceld, alleen was het pakketje al de deur uit. Die konden we nog succesvol terughalen, maar m'n collega is vervolgens vergeten de refund naar je te doen. Dit is net alsnog gedaan, dus dat heb je spoedig weer op je rekening staan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:45 schreef JCI116 het volgende:
Hallo, kan mijn derde order ook opnieuw opgestuurd worden? Die is namelijk ook nog niet binnen.
Dat is order 17035510.
Verder had ik een tijdje geleden een setje batterijen geannuleerd. Die heb ik nooit binnengekregen dus ik neem aan dat ze ook daadwerkelijk gecancelled zijn. Ik heb alleen nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Het gaat om order 16360577. Alvast bedankt!
Hi, zou je mij per PM/DM even beide e-mailadressen kunnen sturen, en daarbij aangeven welke de oude en de nieuwe is? Ik zal m'n collega dan vragen het uit te zoeken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:25 schreef Delibird het volgende:
Ik krijg mijn Banggood mails binnen op zowel mijn oude als op mijn nieuwe e-mailadres, in mijn profiel had ik al tijden terug mijn nieuwe ingesteld en pas opnieuw geprobeerd maar dan zegt die dat dat al mijn huidige e-mailadres is. In beide mails staat vreemd genoeg in de tekst met de order bevestiging mijn oude e-mailadres.
Gedaan.quote:Op maandag 12 september 2016 08:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, zou je mij per PM/DM even beide e-mailadressen kunnen sturen, en daarbij aangeven welke de oude en de nieuwe is? Ik zal m'n collega dan vragen het uit te zoeken.
Nog even gekeken. Sinds vandaag geeft 17track.net aan dat het pakketje ''Pre-advised'' is. Dus vanaf nu zal het inderdaad wel wachten zijn haha.quote:Op maandag 12 september 2016 05:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb even voor je gekeken, en zie dat de laatste statusverandering van 6 september dateert, en dat ie 'in transit' is. Kon jij dat ook zien of gaf de code bij jou helemaal geen resultaat? Wij kunnen niet meer zien dan dit. dus het is echt even afwachten verder
Hoi, ik heb even gekeken, en ik zie dat voor deze order alleen een straatnaam is ingevoerd en geen huisnummer, dus zodoende kon de bestelling niet worden bezorgd.quote:Op maandag 12 september 2016 18:00 schreef Djurres het volgende:
Heuu,
Vriendin van me had een MiBand besteld bij jullie.
Die is op de post gegaan, maar bij het verkeerde adres afgeleverd, deze is daar niet geaccepteerd en weer op retour naar BangGood, kan je me wat meer info geven over de gang van zake nu?
Order 17443384
Ok top!quote:Op maandag 12 september 2016 17:45 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nog even gekeken. Sinds vandaag geeft 17track.net aan dat het pakketje ''Pre-advised'' is. Dus vanaf nu zal het inderdaad wel wachten zijn haha.
Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |