Duitslandquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Welk land is er wakker? Spel laad weer eens niet.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De nietsnutten en uitkeringstrekkers worden nu wakker.
Jupquote:
Ohja? Ik zit er gewoon op.quote:
Nice we zijn hetzelfde level. Ik moet nog 4k voor de 21.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gisteren echt geen bal gedaan. Vanavond er weer tegenaan!
Also: Zit nu op werk, zonder iets in de buurt en ik kan niet weg tot de pauze.
[ afbeelding ]
Ook geen uitkering helaasquote:
Ik daag je uit voor een gym-gevecht met mijn level 39 ratataquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nice we zijn hetzelfde level. Ik moet nog 4k voor de 21.
Nice dat je ook Mystic bent..
Heb tot nu toe 3 andere high levels gezien en die zijn allemaal blauw
Vanavond ben ik minimaal 24 hoor! Ben al zo lang aan het sparen, maar geen ei gepopt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nice we zijn hetzelfde level. Ik moet nog 4k voor de 21.
Nice dat je ook Mystic bent..
Heb tot nu toe 3 andere high levels gezien en die zijn allemaal blauw
Wow dat is wel erg. 50.000 per level is wel echt heel veel xD.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vanavond ben ik minimaal 24 hoor! Ben al zo lang aan het sparen, maar geen ei gepopt.
Ligt er helemaal aan waar je woont. Als je in het centrum gaat lopen niet. Ga je in de buitenwijken kun je binnen enkele dagen alle gyms overnemenquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:25 schreef byah het volgende:
Wel jammer dat je nooit meer een gym over gaat nemen als je nu nog moet beginnen
Nee. Maar ik ga vanavond 1 of 2 eieren poppen en ziek lang grinden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wow dat is wel erg. 50.000 per level is wel echt heel veel xD.
Vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |