Dan heb je er meer dan ik. Heb er 56 geloof ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ook pas echt 73/150 pokemon
Moet wel toegeven dat ik niet echt aan het hunten ben ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh wow. Dan doe ik het nog niet zo slecht.
Ik weet het ook niet. Misschien zijn dat de mensen die op forums komen haten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zo raar. Het is een spelletje...
Daarom waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zo raar. Het is een spelletje...
Dat was dus of een Gastly of een Haunterquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
Er belde net iemand aan, maar er was niemand aan de deur. Raar gedoe.
En omdat je je anders gedraagt dan anderen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:56 schreef KingRadler het volgende:
mensen zijn gewoon jaloers omdat andere plezier hebben in een spelletje.
Same same. Maar ik dacht dat velen op dit level wel rond de 100 hadden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:55 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat ik niet echt aan het hunten ben ofzo
Voetbal is ook maar een spelletje, maar daar is men out & proud voor.quote:
Klopt, maar met voetbal kan iedereen zien dat je aan het voetballen bent. En hiermee zit je in een soort van fantasiewereld en fantasie en volwassenen vinden de meeste mensen geen goede combinatie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Voetbal is ook maar een spelletje, maar daar is men out & proud voor.
Hahaha ja. Ik ben niet zo'n geluksvogel. Moet het echt hebben van Pidgeys, Ratattas, Weedles, Spearow, Drowzee en Zubatquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Same same. Maar ik dacht dat velen op dit level wel rond de 100 hadden.
Triest is dat. Maar hele avond met je luie reet naar netflix kijken is wel sociaal geaccepteerdquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Misschien zijn dat de mensen die op forums komen haten.
Hear Hearquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik ben niet zo'n geluksvogel. Moet het echt hebben van Pidgeys, Ratattas, Weedles, Spearow, Drowzee en Zubat
Wat onzinnigquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, maar met voetbal kan iedereen zien dat je aan het voetballen bent. En hiermee zit je in een soort van fantasiewereld en fantasie en volwassenen vinden de meeste mensen geen goede combinatie.
Pidgeys en weedles zijn mijn favoriet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik ben niet zo'n geluksvogel. Moet het echt hebben van Pidgeys, Ratattas, Weedles, Spearow, Drowzee en Zubat
Komt waarschijnlijk ook voornamelijk om dit nu zo in het nieuws is, en candycrush hoor je eigenlijk nooit iets over in het nieuws.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat onzinnigAch. Het grappige is dat iederen candycrush en dergelijke doet, dus ik vind het allemaal prima.
Bij mij ook, lekker levellenquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pidgeys en weedles zijn mijn favoriet.
En omdat pokemon toch een beetje last heeft van een bepaald imago op latere leeftijd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook voornamelijk om dit nu zo in het nieuws is, en candycrush hoor je eigenlijk nooit iets over in het nieuws.
Dan moet je op pad. Bij een haven gaan zitten voor wat andere Pokemon bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:03 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Bij mij ook, lekker levellen.
Maarja als je bijna nooit iets anders tegenkomt heeft lvlen ook niet veel zin xD
Dat ook wel inderdaad. Het is toch al gauw kinderachtig.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En omdat pokemon toch een beetje last heeft van een bepaald imago op latere leeftijd.
En terecht!quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook voornamelijk om dit nu zo in het nieuws is, en candycrush hoor je eigenlijk nooit iets over in het nieuws.
Goed bezig!quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben nu keihard pidgeys/ratatas etc. aan het grinden voor dubbel xp. Hopelijk kan ik dan direct naar level 14/15. Heb al best veel evoluties klaar staan
Iedereen die het nu speelt is er mee opgegroeid... Het is ook echt niet gericht op jonge kinderen. Ik denk dat de demografie zo ongeveer 16-27 is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En omdat pokemon toch een beetje last heeft van een bepaald imago op latere leeftijd.
O wauw. Die zou ik zo graag willen hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:15 schreef over_hedge het volgende:
Vang net een level 595 DragonairEnige is dat ik ookal een level 396 Dratini heb. Nu is de vraag ga ik sparen om dratini te laten evolueren die dan waarschijnlijk sterker is dan 595, of ga ik gewoon sparen voor dragonite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |