Waren het bontkraagjes? Want dat zou veel verklaren.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, drie daarvan waren zelf ook aan het zoeken. Misschien omdat ik een vrouw ben.
ongemakkelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vanochtend fietste ik op een afgeschermd breed fietspad met mijn telefoon in de hand. Het is een lange lijn rechtdoor met vrijwel geen kruisingen. Ik reed netjes, niet slingerend oid aan de rechterkant. Komt er een vrouw die begint te schelden als een malle richting mij dat ik mijn telefoon moet weg doen.
Ik had mijn headset op dus deed net alsof ik haar niet hoorde
Ik kan zelf wel beslissen of iets veilig is of niet.
toch moet je oppassen dat ze je niet van de fiets trappenquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vanochtend fietste ik op een afgeschermd breed fietspad met mijn telefoon in de hand. Het is een lange lijn rechtdoor met vrijwel geen kruisingen. Ik reed netjes, niet slingerend oid aan de rechterkant. Komt er een vrouw die begint te schelden als een malle richting mij dat ik mijn telefoon moet weg doen.
Ik had mijn headset op dus deed net alsof ik haar niet hoorde
Ik kan zelf wel beslissen of iets veilig is of niet.
Toen ik level 3 was kreeg ik gelijk een 10km eiquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:42 schreef over_hedge het volgende:
ik ben level 15 en heb nog nooit een level 10 ei gekregenkut spel
quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toen ik level 3 was kreeg ik gelijk een 10km ei
Ik kreeg mijn 1e op level 19quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:42 schreef over_hedge het volgende:
ik ben level 15 en heb nog nooit een level 10 ei gekregenkut spel
Nee gewoon blanke nederlanders, sorry dat ik je vooroordeel niet kan bevestigen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waren het bontkraagjes? Want dat zou veel verklaren.
Weet iemand een goede powerbank? Die echt heel goed en snel oplaad?quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:47 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn 1e op level 19.
Maat van me is level 7 en heeft er al 5
Volgens mij telt de app de meters niet als je hem in background modus hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Misschien nog steeds een probleem met de servers?
Heb ik niet. Gewoon met het scherm aan, rechtop in mijn jaszak.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij telt de app de meters niet als je hem in background modus hebt.
Ik heb ook pas echt 73/150 pokemonquote:
Wat. Gebeurt dat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:45 schreef KingRadler het volgende:
[..]
toch moet je oppassen dat ze je niet van de fiets trappen
Die gaan ook veels te snel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:51 schreef raptorix het volgende:
Overigens detecteren ze wel of je echt loopt, als je in tram of metro zit tellen die meters niet.
De tracker is gewoon slecht door de matige servers.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij telt de app de meters niet als je hem in background modus hebt.
Waarschijnlijk dachten ze dat het niet opviel dat ze zelf ook aan het zoeken waren.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, drie daarvan waren zelf ook aan het zoeken. Misschien omdat ik een vrouw ben.
Ik 64 en ben verdomme bijna lvl 21 xDquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ook pas echt 73/150 pokemon
Waarom doen mensen zo raar. Het is een spelletje...quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze dat het niet opviel dat ze zelf ook aan het zoeken waren.![]()
Laatst kwamen mijn vriend en ik twee gasten op de fiets tegen die snel hun telefoon verborgen met een strak gezicht. En toen mijn vriend vroeg of een bepaalde Pokémon daar ergens zat mompelden ze ongemakkelijk dat ie daar inderdaad zat![]()
Ohhh wow. Dan doe ik het nog niet zo slecht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik 64 en ben verdomme bijna lvl 21 xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |