Of veel vrije tijd makenquote:
Ja, het is zomervakantie dus veel mensen hebben alle tijd om te zwerven. De gym's bij mij thuis hebben allemaal pokemons rond de 1.000. Mijn beste is een 500 pigeot maar ik wil hem niet beter maken want het is een doorsnee pokemon. Maar heb er nog geen 1 waar ik mijn stardust in wil pompen.quote:
Ik geef t in Eindhoven centrum ook wel een beetje opquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je woont. Als je in het centrum gaat lopen niet. Ga je in de buitenwijken kun je binnen enkele dagen alle gyms overnemen
Ja, dat heb ik ook. Misschien nog steeds een probleem met de servers?quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:34 schreef Helsinki het volgende:
Ik loop veel maar merk dat er geen kilometers worden geteld. Meer mensen last van? Hoe los je dat op?
Lekker. Ik moet mijn eerste eitje nog vinden. Maar er zitten hier maar weinig stops in de buurt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren 2x een 2.0km ei uitgebroed. Zaten er toch potdomme Pikachu en Bulbasaur in
Uit mijn 5km ei kwam een Exeggcutequote:Op donderdag 14 juli 2016 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren 2x een 2.0km ei uitgebroed. Zaten er toch potdomme Pikachu en Bulbasaur in
quote:
Wow.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Uit de mijne een Rattataquote:
Werkt ook nog niet helemaal lekker inderdaad. Zo benieuwd wat er uit mijn 10km ei komtquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Misschien nog steeds een probleem met de servers?
Ik werd gister onderweg 4 keer uitgelachen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ach over 2 weken is de hype voorbij en kun je ongegeneerd rondlopen zonder dat je tientallen anderen tegenkomt
Gisteren liep ik even twee keer heen en weer tussen 3 pokestops en halverwege kwam ik steeds een jongen tegen die hetzelfde deed. Die kroop bijna in zijn gsm van schaamte
Kom op, je weet dat ik hetzelfde doe dus we zijn beide net zulke grote nerds
Ik wil die van mij vandaag uit laten komen. Heb ook nog 2 5.0 eitjes die uit kunnen komen. Moet ik toch een stuk gaan wandelen vandaagquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:38 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Werkt ook nog niet helemaal lekker inderdaad. Zo benieuwd wat er uit mijn 10km ei komt. Nu blijf ik op 4.7 km hangen, pfff.
Wat een mazzel! Jaloers!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik had vandaag geen tijd, anders had ik even alles gepaktquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef t in Eindhoven centrum ook wel een beetje op
Waarom uitgelachen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik werd gister onderweg 4 keer uitgelachen.
Sparen voor een Golduck.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
In mijn huis spawnen alleen maar psyduck
Zo jij hebt geluk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, drie daarvan waren zelf ook aan het zoeken. Misschien omdat ik een vrouw ben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom uitgelachen?Omdat je plezier hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |