SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
dyonvbaal
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
trein2000
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Mishu
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Team Instinct (geel/Zapdos)
6star6lord6
Amarantha
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
jogy
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Tweek
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 09:13:09 ]Ik ben geil![]()
Wie in de OP gezet wilt worden moet mij even DM`n
Oh kan niet.. dm een mod maar
[ Bericht 61% gewijzigd door defokkingfoker op 14-07-2016 00:43:07 ]Ik ben geil![]()
Nee niet echt, wat dingen zullen iets makkelijker zijn maar zeker geen pay2win.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zo, rondje park gedaan. 4 nieuwe opgepikt. Er zaten zo'n 20 jongeren in het pikdonker in het park te spelen.
![]()
Zo laat nog?quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:37 schreef picodealion het volgende:
Zo, rondje park gedaan. 4 nieuwe opgepikt. Er zaten zo'n 20 jongeren in het pikdonker in het park te spelen.
(she/her)![]()
Hey mod. Mag ik in de OP erbij voor team geel?quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:37 schreef picodealion het volgende:
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey mod. Mag ik in de OP erbij voor team geel?
(she/her)![]()
Jup!quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey mod. Mag ik in de OP erbij voor team geel?![]()
Mijn vrienden zijn team geel, wel zo leuk om mee te doen met hun.quote:
Ik de hele vanavond: Team rood is niet echt actief hier, gyms zijn allemaal van geel of blauw.
Nog geen half uur later is ineens alles van rood
Hier geen problemen met de servers hoor.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Sorry, ik vergeet steeds dat 'ie de post automatisch lockt nadat ik hem aanpas. Zal het weer uitzetten. Wie moeten er nog in?quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Wrm kan ik de OP niet aanpassen.. wil spelers toevoegen?
Oh gaat via een modStaat erbij!quote:![]()
Door dit wordt het nog echt een avontuurlijke zomervakantie.
Vandaag een uur door de bossen gezwicht met een gezellig groepje.
En eindelijk een magmar van 780 cp.![]()
https://support.pokemongo(...)icket_form_id=319928
Voor als je geen pokestops in de buurt hebt, of als je als bedrijf een pokestop wil.
Maar voor als nog zijn ze er momenteel niet mee bezig, de optie voor bedrijven is wel recentelijk toegevoegd. Denk dat er teveel bedrijven de vraag stelde omdat ze zagen dat andere succes hadden met een pokestop/gym.![]()
Of ik eer de Poke god.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden;
1. Je bent een aziaat.
2. Je lever stopt met werken.![]()
![]()
Kwam net een 375 pidgeotto tegen, na twee mislukte worpen liep die vast en kwam ik er niet meer in omdat de server issues had. Net even gekeken en had hem toch gevangen
, ze maken het wel spannender dan nodig lol.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Sponsored locations was ook iets van ingress, alle locaties van bedrijven werden dan portals om mensen te lokken, zoals AXA, Uit portals van AXA en Softbank heb je een hogere kans op hun gesponsorde en zeldzame items. Dat wordt geld binnenharkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:56 schreef Tweek het volgende:
Ah, er komen "ads" voor Pokemon Go.
Net te laat om de V&D te redden..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Denk dat iets als toys'r'us er ook wel op zal springen, die hebben net besloten om alle bart smits te laten verdwijnen. En met kinderen die minder reclames zien omdat ze netflix voorgeschoteld krijgen, zou dit een perfecte manier zijn om ze weer te lokken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sponsored locations was ook iets van ingress, alle locaties van bedrijven werden dan portals om mensen te lokken, zoals AXA, Uit portals van AXA en Softbank heb je een hogere kans op hun gesponsorde en zeldzame items. Dat wordt geld binnenharken.
![]()
Tot nu toe 32 km gelopen en heb nu 49/150 pokemon. Er is een autistje van 16 in ons dorp die zit al op 70 km en die heeft een snorlax van 1500.Rossoneri siamo noi.![]()
Dat zou een goeie zijn, en bedrijven als Starbucks en mcDonalds zouden toch ook wel al die pokemoners op bezoek willen hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Denk dat iets als toys'r'us er ook wel op zal springen, die hebben net besloten om alle bart smits te laten verdwijnen. En met kinderen die minder reclames zien omdat ze netflix voorgeschoteld krijgen, zou dit een perfecte manier zijn om ze weer te lokken.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hahaha bij mij rijden er veel autisten in auto's voor pokemons.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Tot nu toe 32 km gelopen en heb nu 49/150 pokemon. Er is een autistje van 16 in ons dorp die zit al op 70 km en die heeft een snorlax van 1500.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
Trailer
Downloads
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Klik hier voor de tijdelijk download voor Android tot het spel uit is gekomen in Nederland. Voor iOS is het nu nog nodig een Amerikaans Apple account aan te maken, hier staat hoe dat moet.
Op dit moment wordt het afgeraden om je te registreren via Pokemon Trainer Club/ID. Deze manier van inloggen is vele mate instabieler.
Linkjes
Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
Server status
FAQ van RedditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
trein2000
Xummon
[ afbeelding ]
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
[ afbeelding ]
Team Instinct (geel/Zapdos)
6star6lord6
Amarantha
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
[ afbeelding ]
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?Ik ben blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
[ afbeelding ]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/![]()
De ijssalon om de hoek heeft ook redelijk vaak een lure. Nou alleen nog zorgen dat me stamkroeg een pokestop krijgt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zou een goeie zijn, en bedrijven als Starbucks en mcDonalds zouden toch ook wel al die pokemoners op bezoek willen hebben.![]()
Schijt ik kreeg electrode niet gevangen schijt glitches"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Gisteren een 600+ Hypno misgelopen op die manierquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:08 schreef cherrycoke het volgende:
Schijt ik kreeg electrode niet gevangen schijt glitches![]()
Ik heb met sommige ingress events ook met een groep van 10 tot 25 man plaatsgenomen op een terras midden op de dag terwijl er normaal 5 tot 10 man zouden zitten, dikke winst voor dat cafe/restaurant.
Neehoor, je bent zwart.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Pic, zet je mij bij rood erbij?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gisteren een 600+ Hypno misgelopen op die manier
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Iedereen in de OP gezet.. Wil je nog in de OP?.. stuur me een DM.. werk ik het morgen bij
Ik ben geil![]()
ROOOOWWWDD.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welkom bij het enige echte team.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
hmm...ik wilde eigenlijk nog met vrienden overleggen, maar kon niet meer uit de gym zonder het spel af te sluiten..quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welkom bij het enige echte team.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
"Red or dead"
"Blue or fuck you"
Kan niks voor Yellow verzinnen... iemand?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Yellow or mellow, zal het goed doen bij de coffeeshops hier in Nederland.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Red or dead"
"Blue or fuck you"
Kan niks voor Yellow verzinnen... iemand?![]()
Ja, zat vanavond al met mellow en fellow in gedachten "Yellow or you're not mellow(, fellow)", maar dat komt niet echt krachtig overquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Yellow or mellow, zal het goed doen bij de coffeeshops hier in Nederland.
Wel genot natuurlijk.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Tijd voor een sigaret, peukemonDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddddddddddddddddd
het is half 2 ik zag net twee gasten uit een auto rennen en riepen "haunter" "haunter". je kan tever gaan jongens"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:24 schreef cherrycoke het volgende:
het is half 2 ik zag net twee gasten uit een auto rennen en riepen "haunter" "haunter". je kan tever gaan jongens
quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:24 schreef cherrycoke het volgende:
het is half 2 ik zag net twee gasten uit een auto rennen en riepen "haunter" "haunter". je kan tever gaan jongens
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik wil nog wel een keer 's avonds spelen maar ik ga niet 's nachts op pad voor dit spel. Dan moet ik alleen, vind ik toch niet zo chill.Your beauty never ever scared me.![]()
Heeft iemand een lure uitgezet voor muggen? Ik heb er serieus al vijf doodgemept. Gisteren ook al tien.Waar komen die kutbeesten vandaan? De ramen zitten al potdicht.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je hebt toch vrienden die ook spelen? Misschien eens wat afspreken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog wel een keer 's avonds spelen maar ik ga niet 's nachts op pad voor dit spel. Dan moet ik alleen, vind ik toch niet zo chill.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Er zit hier 2 huizen verder een pokéstop, die kan ik sinds vanavond ineens aanklikken zonder de deur uit te gaan haha.Your beauty never ever scared me.![]()
Heb je horren?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:25 schreef Fera het volgende:
Heeft iemand een lure uitgezet voor muggen? Ik heb er serieus al vijf doodgemept. Gisteren ook al tien.Waar komen die kutbeesten vandaan? De ramen zitten al potdicht.
Ik hoor van mensen dat het in Nijmegen centrum nog druk is met Go'ers
Nee.quote:Is erg lastig aan te brengen op deze ramen. Zitten van die hendels waardoor je dus niet mooi een hor kan plaatsen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als die daar ook zin in hebben om dat te doen zo laatquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch vrienden die ook spelen? Misschien eens wat afspreken?
Dus heb nu scherm aan staan hele tijd zodat ik hele tijd items kan pakken
Zo af en toe komt er een Pokémon op bezoek.Your beauty never ever scared me.![]()
Lijkt mij op zich wel wat. Keer met een groepje vrienden 's avonds op avontuur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als die daar ook zin in hebben om dat te doen zo laatA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
In brabant is er een muggenplaag op het moment, eergister 14 geroosterd en gister ook, vandaag staat de teller op 6, die gaan allemaal m'n aquarium in, blije visjes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:25 schreef Fera het volgende:
Ik zit gewoon te hopen op een sneeuwstorm en - 10 of zo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In brabant is er een muggenplaag op het moment, eergister 14 geroosterd en gister ook, vandaag staat de teller op 6, die gaan allemaal m'n aquarium in, blije visjes.
Ik zat een keer aan een "uitklaphor" te denken, die je dus aan de kozijnen bevestigt, beetje op de manier van een zeker model kampeertentje, als je je het voor kan stellenquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Is erg lastig aan te brengen op deze ramen. Zitten van die hendels waardoor je dus niet mooi een hor kan plaatsen.
Als je raam dicht zit is de hor opgevouwen, en als je het raam open kiept is het strak gespannen zodat er niks binnen kan komen (uiteraard alleen handig bij ramen die je bovenaan een stuk open zet).[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Eerst een fatsoenlijke zomerquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te hopen op een sneeuwstorm en - 10 of zo.
Drowzee gevangen en kunnen evolueren, Bellsprout gehatched en kunnen evolueren, Voltorb gevangen, Omanyte van lvl450 gehatched... En dat voor een dagje van een halfuur. Not bad.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Godsamme ja, eens een keer 2 weken 23 graden zonder dat er meteen onweersbuien komen. Hou van bliksem en onweer maar eens een tijdje lekker weer zou ook wel prettig zijn,.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst een fatsoenlijke zomerRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik wil ze gewoon even allemaal laten doodvriezen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst een fatsoenlijke zomer
Maar het is toch elk jaar hetzelfde bij mij. Nu kan ik niet wachten op de herfst (vooral het wespenseizoen sla ik liever gewoon over) en in februari zal ik wel weer klagen dat de lente niet opschiet.
Die uitklaphor is wel een goed idee. Ik ga dat morgen eens even bekijken.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon even allemaal laten doodvriezen.
Maar het is toch elk jaar hetzelfde bij mij. Nu kan ik niet wachten op de herfst (vooral het wespenseizoen sla ik liever gewoon over) en in februari zal ik wel weer klagen dat de lente niet opschiet.
Die uitklaphor is wel een goed idee. Ik ga dat morgen eens even bekijken.![]()
ik moet nodig wat niveau's omhoog.. ik kan mijn sterkste (350CP) niet meer sterker maken...
Ga naar buiten dan, levelen met die handel, vang beesten!quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Stack je pokemon tot je er een stuk of 10 kunt evolueren en gebruik dan je lucky eggs voor je ze evolueert. Je krijgt evenveel xp voor een pidgey evolueren als voor een pidgeotto dus als je al een hoge evolutie heb gewoon telkens naar de middelste variatie evolueren voor maximaal xp.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:37 schreef dyonvbaal het volgende:
ik moet nodig wat niveau's omhoog.. ik kan mijn sterkste (350CP) niet meer sterker maken...
![]()
Ik kom nu gewoon snachts over straat. Wel veilig natuurlijk
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Mijn mobiel crasht telkens en hij pakt internet nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ga naar buiten dan, levelen met die handel, vang beesten!Groot fan van User Wotte![]()
Dit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Stack je pokemon tot je er een stuk of 10 kunt evolueren en gebruik dan je lucky eggs voor je ze evolueert. Je krijgt evenveel xp voor een pidgey evolueren als voor een pidgeotto dus als je al een hoge evolutie heb gewoon telkens naar de middelste variatie evolueren voor maximaal xp.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Je pokemons zullen je wel beschermen !quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:45 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kom nu gewoon snachts over straat. Wel veilig natuurlijk![]()
Dat is wel een probleem ja, er zou een update moeten zijn van de apk die veel crashes zou verhelpen maar ik wacht daar nog even mee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn mobiel crasht telkens en hij pakt internet nietRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Pokemon levelen is echt nog niet de moeite waard, zonde van je dust. Bewaar dat maar voor als je CP1000+ hebt. De komende tijd zal je elke dag wel een paar pokemon vinden die sterker zijn dan de vorige, binnen no time is je gelevelde pokemon alweer achterhaaldquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:37 schreef dyonvbaal het volgende:
![]()
En dit ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Pokemon levelen is echt nog niet de moeite waard, zonde van je dust. Bewaar dat maar voor als je CP1000+ hebt. De komende tijd zal je elke dag wel een paar pokemon vinden die sterker zijn dan de vorige, binnen no time is je gelevelde pokemon alweer achterhaald![]()
http://pittsburgh.cbsloca(...)-playing-pokemon-go/
De dochter zegt dat ze niet op de telefoon keek, maar het is volgens de moeder toch de schuld van het spel.
Vroeger toen je als 8 jarige gewoon nog naar de hoek van de straat mocht lopen zonder dat er een ouder bij was. Dit meisje was 15.![]()
Een hoop geschreeuw om niks.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:48 schreef Tweek het volgende:
http://pittsburgh.cbsloca(...)-playing-pokemon-go/
De dochter zegt dat ze niet op de telefoon keek, maar het is volgens de moeder toch de schuld van het spel.
Vroeger toen je als 8 jarige gewoon nog naar de hoek van de straat mocht lopen zonder dat er een ouder bij was. Dit meisje was 15.![]()
Werkt niet altijd.quote:
Heb zo wel twee Dratini's gevangen. Maar een ronde pokemon met armen aan de zijkant bleef maar knipperen op 3 stappen en was opeens weg. Terug lopen was ie er weer, maar welke kant ik ook op liep hij bleef knipperen.
Verder nog een Psyduck en Slowbro die ik niet ving omdat game crashte. En daarna bleef ie crashen met ERROR en vastlopers.
Maar wel 2 Dratini's en een Slowpoke![]()
![]()
Wat betekend het als er van die bloemblaadjes (of hartjes?) bij een Pokéstop te zien is.Your beauty never ever scared me.![]()
Dan heeft iemand er een lure geplaatst, dan komen er pokemon op af.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Wat betekend het als er van die bloemblaadjes (of hartjes?) bij een Pokéstop te zien is.(she/her)![]()
Oh lolquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan heeft iemand er een lure geplaatst, dan komen er pokemon op af.Nice. Gaat morgen leuk rondje worden.
Dan hebben andere een lure(lok)module gebruikt en komen er pokemon naar die stop toe.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Wat betekend het als er van die bloemblaadjes (of hartjes?) bij een Pokéstop te zien is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: