Pic, zet je mij bij rood erbij?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gisteren een 600+ Hypno misgelopen op die manier
ROOOOWWWDD.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welkom bij het enige echte team.
hmm...ik wilde eigenlijk nog met vrienden overleggen, maar kon niet meer uit de gym zonder het spel af te sluiten..quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welkom bij het enige echte team.
Yellow or mellow, zal het goed doen bij de coffeeshops hier in Nederland.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Red or dead"
"Blue or fuck you"
Kan niks voor Yellow verzinnen... iemand?
Ja, zat vanavond al met mellow en fellow in gedachten "Yellow or you're not mellow(, fellow)", maar dat komt niet echt krachtig overquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Yellow or mellow, zal het goed doen bij de coffeeshops hier in Nederland.
Hahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:24 schreef cherrycoke het volgende:
het is half 2 ik zag net twee gasten uit een auto rennen en riepen "haunter" "haunter". je kan tever gaan jongens
quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:24 schreef cherrycoke het volgende:
het is half 2 ik zag net twee gasten uit een auto rennen en riepen "haunter" "haunter". je kan tever gaan jongens
Je hebt toch vrienden die ook spelen? Misschien eens wat afspreken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog wel een keer 's avonds spelen maar ik ga niet 's nachts op pad voor dit spel. Dan moet ik alleen, vind ik toch niet zo chill.
Heb je horren?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:25 schreef Fera het volgende:
Heeft iemand een lure uitgezet voor muggen? Ik heb er serieus al vijf doodgemept. Gisteren ook al tien.Waar komen die kutbeesten vandaan? De ramen zitten al potdicht.
Nee.quote:
Als die daar ook zin in hebben om dat te doen zo laatquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch vrienden die ook spelen? Misschien eens wat afspreken?
Lijkt mij op zich wel wat. Keer met een groepje vrienden 's avonds op avontuur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als die daar ook zin in hebben om dat te doen zo laat
In brabant is er een muggenplaag op het moment, eergister 14 geroosterd en gister ook, vandaag staat de teller op 6, die gaan allemaal m'n aquarium in, blije visjes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:25 schreef Fera het volgende:
Heeft iemand een lure uitgezet voor muggen? Ik heb er serieus al vijf doodgemept. Gisteren ook al tien.Waar komen die kutbeesten vandaan? De ramen zitten al potdicht.
Ik zit gewoon te hopen op een sneeuwstorm en - 10 of zo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In brabant is er een muggenplaag op het moment, eergister 14 geroosterd en gister ook, vandaag staat de teller op 6, die gaan allemaal m'n aquarium in, blije visjes.
Ik zat een keer aan een "uitklaphor" te denken, die je dus aan de kozijnen bevestigt, beetje op de manier van een zeker model kampeertentje, als je je het voor kan stellenquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Is erg lastig aan te brengen op deze ramen. Zitten van die hendels waardoor je dus niet mooi een hor kan plaatsen.
Eerst een fatsoenlijke zomerquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te hopen op een sneeuwstorm en - 10 of zo.
Godsamme ja, eens een keer 2 weken 23 graden zonder dat er meteen onweersbuien komen. Hou van bliksem en onweer maar eens een tijdje lekker weer zou ook wel prettig zijn,.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst een fatsoenlijke zomer
Ik wil ze gewoon even allemaal laten doodvriezen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst een fatsoenlijke zomer
quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon even allemaal laten doodvriezen.
Maar het is toch elk jaar hetzelfde bij mij. Nu kan ik niet wachten op de herfst (vooral het wespenseizoen sla ik liever gewoon over) en in februari zal ik wel weer klagen dat de lente niet opschiet.
Die uitklaphor is wel een goed idee. Ik ga dat morgen eens even bekijken.![]()
Ga naar buiten dan, levelen met die handel, vang beesten!quote:
Stack je pokemon tot je er een stuk of 10 kunt evolueren en gebruik dan je lucky eggs voor je ze evolueert. Je krijgt evenveel xp voor een pidgey evolueren als voor een pidgeotto dus als je al een hoge evolutie heb gewoon telkens naar de middelste variatie evolueren voor maximaal xp.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:37 schreef dyonvbaal het volgende:
ik moet nodig wat niveau's omhoog.. ik kan mijn sterkste (350CP) niet meer sterker maken...
Mijn mobiel crasht telkens en hij pakt internet nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ga naar buiten dan, levelen met die handel, vang beesten!
Dit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Stack je pokemon tot je er een stuk of 10 kunt evolueren en gebruik dan je lucky eggs voor je ze evolueert. Je krijgt evenveel xp voor een pidgey evolueren als voor een pidgeotto dus als je al een hoge evolutie heb gewoon telkens naar de middelste variatie evolueren voor maximaal xp.
Je pokemons zullen je wel beschermen !quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:45 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kom nu gewoon snachts over straat. Wel veilig natuurlijk
Dat is wel een probleem ja, er zou een update moeten zijn van de apk die veel crashes zou verhelpen maar ik wacht daar nog even mee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn mobiel crasht telkens en hij pakt internet niet
Pokemon levelen is echt nog niet de moeite waard, zonde van je dust. Bewaar dat maar voor als je CP1000+ hebt. De komende tijd zal je elke dag wel een paar pokemon vinden die sterker zijn dan de vorige, binnen no time is je gelevelde pokemon alweer achterhaaldquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:37 schreef dyonvbaal het volgende:
ik moet nodig wat niveau's omhoog.. ik kan mijn sterkste (350CP) niet meer sterker maken...
En dit ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Pokemon levelen is echt nog niet de moeite waard, zonde van je dust. Bewaar dat maar voor als je CP1000+ hebt. De komende tijd zal je elke dag wel een paar pokemon vinden die sterker zijn dan de vorige, binnen no time is je gelevelde pokemon alweer achterhaald
Een hoop geschreeuw om niks.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:48 schreef Tweek het volgende:
http://pittsburgh.cbsloca(...)-playing-pokemon-go/
De dochter zegt dat ze niet op de telefoon keek, maar het is volgens de moeder toch de schuld van het spel.
Vroeger toen je als 8 jarige gewoon nog naar de hoek van de straat mocht lopen zonder dat er een ouder bij was. Dit meisje was 15.
Werkt niet altijd.quote:
Dan heeft iemand er een lure geplaatst, dan komen er pokemon op af.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Wat betekend het als er van die bloemblaadjes (of hartjes?) bij een Pokéstop te zien is.
Oh lolquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan heeft iemand er een lure geplaatst, dan komen er pokemon op af.
Dan hebben andere een lure(lok)module gebruikt en komen er pokemon naar die stop toe.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Wat betekend het als er van die bloemblaadjes (of hartjes?) bij een Pokéstop te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |