quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:59 schreef Slobeend het volgende:
Voor eerlijkheid hoef je niet naar Servaes.
Morgen herhaling om 11h30quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit ook nog terug te kijken morgen of straks?
morgenochtendquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit ook nog terug te kijken morgen of straks?
Sporza heeft Hola in de ban gedaan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:05 schreef Belgosome het volgende:
Op sporza kan je het ook integraal herbekijken. (Gebruik Hola voor buiten België)
Mart mag een enorm onthoofd basketbaltoernooitje verslaan. De man heeft beter verdiend.quote:
Mee eens...zou een fantastisch afscheid zijn als ze hem de wegwedstrijd gunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mart mag een enorm onthoofd basketbaltoernooitje verslaan. De man heeft beter verdiend.
Ik vind het leuk dat je het op alle mogelijke plekken voor Haring opneemt, maar die kan er werkelijk waar geen ene klote van.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:36 schreef heywoodu het volgende:
"Nu hebben we wel punten om ons te kwalificeren voor het mountainbike op de Spelen", waar hij zelf overigens geen reet voor heeft gedaan terwijl degenen die de punten gehaald hebben niet mogen
Zoo, balen hee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:07 schreef golfer het volgende:
Prima uitzending weer op wat details van Mart na.
Zoals aan een Belg vragen of ie wel eens van Merckx gehoord heeft en voorlezen uit zijn eigen boekje.
En maar waarom denkt Mart dat als ie in een Belgisch programma zit, dat ie dan een soort Vlaams moet gaan spreken i.p.v. gewoon Nederlands?
Waarom "zij zijn van de zotte"
Waarom "kneep hij haar haar poepke"
Waarom "had ie er goesting in"
Zomaar een paar teksten van Mart van vanavond.
Presentatie en afwisseling verder wel 10x beter dan de Avondetappe.
Nu mis ik hem helemaal bij de Avondetappequote:Op donderdag 14 juli 2016 12:32 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Net even de herhaling gekeken, blijft genieten met DeMart.
Raar dat jij nu loopt te bitchen op het basketbaltoernooi terwijl je maanden lyrisch bent over het voetbaltoernooi.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mart mag een enorm onthoofd basketbaltoernooitje verslaan. De man heeft beter verdiend.
Colombia weent. Mollemaquote:
Ik ben benieuwd met welke smoes hij ditmaal op de proppen komt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koffieplanter is het nu aan het kijken, zonder iets te weten.
En dan moet hij ook nog reageren op Di Marzio over een 93 miljoen euro-clausuleakkoord over Higuain door Juventus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met welke smoes hij ditmaal op de proppen komt.
Die staat een partij voor lul zeg!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koffieplanter is het nu aan het kijken, zonder iets te weten.
Het ergste wat hem ooit overkwam waren de debiele instructies die hij kreeg van Van Poppel in de Giro om te wachten op Sastre. Ik zie dat hij uiteindelijk die rit toch won omdat Bertagnoli op doping werd betraptquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Pauwels heeft ook nog voor Sky gereden. Ik was dat helemaal vergeten.
Dit verhaal is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Het ergste wat hem ooit overkwam waren de debiele instructies die hij kreeg van Van Poppel in de Giro om te wachten op Sastre. Ik zie dat hij uiteindelijk die rit toch won omdat Bertagnoli op doping werd betrapt
Wim is een parodie op zichzelf.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit vindt Rondewim geen leuke vergelijking van KARL
Karl heeft schijt aan Ronquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
wimderon is een actquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Dan krijg je dus allerlei mensen die iemand die ze niet moeten van de fiets af gaan duwen.quote:
Ja, maar als het de nummer 50 is geeft niemand een neuk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dan krijg je dus allerlei mensen die iemand die ze niet moeten van de fiets af gaan duwen.
Vooral een onzinnige. Het gaat hier om tijd voor het klassement, niet om posities in een daguitslag.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je voorbijgaat aan het feit dat de etappe ook gewoon veel invloed kan hebben op de uitslag na de 21e etappe.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral een onzinnige. Het gaat hier om tijd voor het klassement, niet om posities in een daguitslag.
Dan is het in dat geval onrechtvaardig voor de nummer 50.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als het de nummer 50 is geeft niemand een neuk.
De tijdsverschillen wel, de posities van de daguitslag niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je voorbijgaat aan het feit dat de etappe ook gewoon veel invloed kan hebben op de uitslag na de 21e etappe.
Oh, maar de posities daguitslag doet er toch compleet niet toe? Ik snap je niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
De tijdsverschillen wel, de posities van de daguitslag niet.
In het geval Van Avermaet wel, daarom gaat die vergelijking ook compleet mank.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, maar de posities daguitslag doet er toch compleet niet toe? Ik snap je niet.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja als je eerste staat is dat de 'logische beslissing'
twitter:TrekSegafredo twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:42:52#TDF2016 Jury still in discussions. The last thing we want is to take advantage of this unfortuante situation (sure the same is with Yates). reageer retweet
Zat Van Avermaet in een positie dat hij gewoon kon winnen? Ja toch?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
In het geval Van Avermaet wel, daarom gaat die vergelijking ook compleet mank.
Nouja het was wel een politiek correct praatje van Froome.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:TrekSegafredo twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:42:52#TDF2016 Jury still in discussions. The last thing we want is to take advantage of this unfortuante situation (sure the same is with Yates). reageer retweet
Ja, maar wat dat er verder toe doet volg ik niet echt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat Van Avermaet in een positie dat hij gewoon kon winnen? Ja toch?
Nou, het is heel simpel:quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, maar wat dat er verder toe doet volg ik niet echt.
Probleem is: Zeg je dan dat Avermaet die koers heeft gewonnen? Hij is niet als eerste over de streep gekomen, je kunt niet zeggen wat er gebeurd zou zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel:
Avermaet kan een WT Koers winnen.
De heisa van vandaag had in het belang dat mensen zichzelf konden classificeren op een goede tijdsafstand voor de rest van de Tour. Tuurlijk is het niet enorm reëel dat een Mollema of Yates het bovenaan heel lang hadden volgehouden, maar er zijn kansen dat het ze wel hadden volgehouden.
Elk verdict in de drie weken koers is er een voor de GC. Elke gebeurtenis in een eendagskoers is ook vreselijk bepalend voor de dagwinnaar.
Hopelijk heb ik de Darwin-award gewonnen.
Dat is dus ook de vraag in de eerste case. Dat is mijn punt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is: Zeg je dan dat Avermaet die koers heeft gewonnen? Hij is niet als eerste over de streep gekomen, je kunt niet zeggen wat er gebeurd zou zijn.
Tijdverschillen worden gecorrigeerd, posities in de uitslag worden niet aangepast. Hoe wil je dat gaan doen als er in een sprint (of het nou in een grote ronde of in een klassieker is) 10 man onderuit gaan op 100 meter van de streep? Het teruggeven van tijd kun je doen op basis van de groep waarin ze zaten, posities gaan toekennen gaat simpelweg niet. In meerdaagse races is het klassement vrij essentieel en in eendaagse wedstrijden totaal niet, daarom is het niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel:
Avermaet kan een WT Koers winnen.
De heisa van vandaag had in het belang dat mensen zichzelf konden classificeren op een goede tijdsafstand voor de rest van de Tour. Tuurlijk is het niet enorm reëel dat een Mollema of Yates het bovenaan heel lang hadden volgehouden, maar er zijn kansen dat het ze wel hadden volgehouden.
Elk verdict in de drie weken koers is er een voor de GC. Elke gebeurtenis in een eendagskoers is ook vreselijk bepalend voor de dagwinnaar.
Hopelijk heb ik de Darwin-award gewonnen.
Ah zo, nu snap ik je punt wel. Rittenkoers is verwaarloosbaar indeed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijdverschillen worden gecorrigeerd, posities in de uitslag worden niet aangepast. Hoe wil je dat gaan doen als er in een sprint (of het nou in een grote ronde of in een klassieker is) 10 man onderuit gaan op 100 meter van de streep? Het teruggeven van tijd kun je doen op basis van de groep waarin ze zaten, posities gaan toekennen gaat simpelweg niet. In meerdaagse races is het klassement vrij essentieel en in eendaagse wedstrijden totaal niet, daarom is het niet vergelijkbaar.
Oh, dan was inderdaad wat wimderon zei mijn punt. Ik vind het in ieder geval begrijpelijk wat er gebeurd is al zitten er wel wat vreemde dingen aan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is dus ook de vraag in de eerste case. Dat is mijn punt.
We kunnen het ook over Turkije hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
We gaan het over IS hebben en niet over de koers.
Voor Rudi geen probleem.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Turkije hebben
RIP Erdoganquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Turkije hebben
Daarom reden ze niet naar de top, dat werd te lastig voor die snipers.quote:
Ja hoor, als Vroemie nog een paar keer op zn bek gaat heeft ie een kansjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Mollema de Tour winnen, jongens?
vandaagquote:
sowquote:
Wat een topfilm! Ratatouille!!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:09 schreef franklop het volgende:
Had allang gestart kunnen zijn. Ware het niet dat ze de volledige aftiteling van een film tonen
dat welquote:
Aanslag in de naam van Allah, Allah is God, Bruce is ook god, ligt een beetje gevoelig allemaalquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:12 schreef franklop het volgende:
[..]
dat wel
Al stond Bruce Almighty geprogrammeerd. Is die in Nice opgenomen?
duidelijke link inderdaad. Dat ik die niet zag..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Aanslag in de naam van Allah, Allah is God, Bruce is ook god, ligt een beetje gevoelig allemaal
Een beetje José Been gehalte.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:15 schreef noodgang het volgende:
Ik weet niet wie die vrouw is, maar ik vind haar nu al een beetje vervelend
Hij stelde zich voor in het Engels, maar Maarten heeft speciaal Spaans geleerd voor de Lieven rol en aangezien de Spaanstaligen niets winnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal ook wel Engels kunnen denk ik.
Toch wel een pluspunt van Maarten. Als je zo'n jongen in z'n moedertaal kunt interviewen, dan trek je er toch meer uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij stelde zich voor in het Engels, maar Maarten heeft speciaal Spaans geleerd voor de Lieven rol en aangezien de Spaanstaligen niets winnen.
Was wel echt een bazenrit in Polenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:33 schreef ZakaRosa het volgende:
Belgen sprokkelen weer lekker WT-puntjes in non-koersen.
Wordt een korte tijdrit zondagquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen hetzelfde weer op een nog zwaarder parcours
huh? Op de rustdag boeit dat niet zo veel toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh krijgen we dinsdag serieus nog kasseien?
Maandag is toch rustdag?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
huh? Op de rustdag boeit dat niet zo veel toch?
Maandagquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Bern schijnen ze iets van steentjes in het parcours te hebben. Toch zal het voor de sprinters zijn denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, dan kun je ook naar het daarvoor bestemde topic.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:38 schreef Joezi het volgende:
Saai weer op de rotbelg, ik zap zo naar de avondetappe
Henk Lubberdingquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:38 schreef Joezi het volgende:
Saai weer op de rotbelg, ik zap zo naar de avondetappe
Ik had t helemaal gemist dat er iets over kasseien ging, ik ging puur op je post afquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke blijkbaar heb ik me misrekend. Nou, whatever.
Dat zijn ook geen echte kasseien natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:39 schreef ZakaRosa het volgende:
Dat klimmetje zal wel een beetje gehyped zijn. Al hoop ik toch dat Cancellara kan toeslaan.
Vergelijkbaar met die "kasseien" vorig jaar op het WK?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen echte kasseien natuurlijk.
Dat zijn gewoon klinkersquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen echte kasseien natuurlijk.
[ afbeelding ]
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:45 schreef Joezi het volgende:
Avondetappe begint, wij gaan weg hier met zn allen, niks aan dit.
Zeker, maar als Cancellara daar wil winnen moet hij er eerst een paar afkopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:46 schreef Sked het volgende:
Toch dik 'n kilometer, zou best weleens wat kunnen gebeuren
interview met Cav is wel tofquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:53 schreef Slobeend het volgende:
Avondetappe heeft leukere gasten vanavond jongens.
U riep ?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
ouwe saaie kerels, ik kijk weer Herman
Kan het me niet voorstellen. Karl zit al jarenlang vuistdiep in Cancellara.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:56 schreef ZakaRosa het volgende:
Wel grappig dat Cancellara nu bij Karl aan tafel zit. Ik kan me die uitzending van Extra Time Koers van eerder dit jaar nog herinneren waarin Karl hem op verkapte wijze van mechanische doping beschuldigde.
En terecht. Cancellaraquote:Op maandag 18 juli 2016 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Karl zit al jarenlang vuistdiep in Cancellara.
Dacht hij zelf ookquote:Op maandag 18 juli 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kristoff leek op dat ene beeld echt gewonnen te hebben.
die gaat mijn onderschrift inquote:Op maandag 18 juli 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
"tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Fabian Cancellara, 2016
Rijden als Moncoutie vindt Fab blijkbaar niet leukquote:
dat vind ik dan logischer dan ditquote:Op maandag 18 juli 2016 22:38 schreef Aguero het volgende:
Flecha en Hoogerland kregen 'm ook allebij toen die OTO ze van de weg reed?
Klopt.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:38 schreef Aguero het volgende:
Flecha en Hoogerland kregen 'm ook allebij toen die OTO ze van de weg reed?
Karl ken geen Duits denk.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom laten ze Cancellara geen Duits spreken?
Zwitsers! Versta er geen hol van maar het klinkt wel tofquote:Op maandag 18 juli 2016 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom laten ze Cancellara geen Duits spreken?
SCCquote:
quote:
twitter:inrng twitterde op maandag 18-07-2016 om 18:47:59Katusha manager Ekimov says WADA's McLaren report is a "politcal setup" via @JeuneGuillou https://t.co/lNjFYZaBDE reageer retweet
Tis de NOS niet. Jammer dat die naam niet vielquote:Op maandag 18 juli 2016 23:08 schreef ZakaRosa het volgende:
Vraag anders even wat hij van Mollema vindt.
Gewoon zoals hij daar ook hangt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:11 schreef ZakaRosa het volgende:
Best leuk zo'n souvenir, maar waar laat ik dat ding?
Ik ken hem ook nietquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik had die hele lucien nog nooit gezien. En ik volg toch best wat koersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |