Was wel echt een bazenrit in Polenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:33 schreef ZakaRosa het volgende:
Belgen sprokkelen weer lekker WT-puntjes in non-koersen.
Wordt een korte tijdrit zondagquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen hetzelfde weer op een nog zwaarder parcours
huh? Op de rustdag boeit dat niet zo veel toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh krijgen we dinsdag serieus nog kasseien?
Maandag is toch rustdag?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
huh? Op de rustdag boeit dat niet zo veel toch?
Maandagquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Bern schijnen ze iets van steentjes in het parcours te hebben. Toch zal het voor de sprinters zijn denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, dan kun je ook naar het daarvoor bestemde topic.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:38 schreef Joezi het volgende:
Saai weer op de rotbelg, ik zap zo naar de avondetappe
Henk Lubberdingquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:38 schreef Joezi het volgende:
Saai weer op de rotbelg, ik zap zo naar de avondetappe
Ik had t helemaal gemist dat er iets over kasseien ging, ik ging puur op je post afquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke blijkbaar heb ik me misrekend. Nou, whatever.
Dat zijn ook geen echte kasseien natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:39 schreef ZakaRosa het volgende:
Dat klimmetje zal wel een beetje gehyped zijn. Al hoop ik toch dat Cancellara kan toeslaan.
Vergelijkbaar met die "kasseien" vorig jaar op het WK?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen echte kasseien natuurlijk.
Dat zijn gewoon klinkersquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen echte kasseien natuurlijk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |