SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
Picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
YokiKater
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
KaBuf
Kwaitnait
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
[ Bericht 1% gewijzigd door Brammetjuh94 op 13-07-2016 12:57:18 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dat is volgens de guides allemaal niet waar. Er zitten relatief vaak Pokemon in. Als je op je radar kijkt en je ziet in de buurt een veldje bewegen, heb je een grote kans dat hij daar in zit.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dus.. ik wil zometeen een rondje gaan lopen, is er een manier hoe ik kan zien waar er redelijk wat pokestops zitten zodat ik daar een beetje naar toe kan gaan?
Fylax ik weet dat je dit vast leest, waar in Nijmegen zitten de fijnste lokaties?![]()
Zoek de intel map van Ingressquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:25 schreef Stranger het volgende:
Dus.. ik wil zometeen een rondje gaan lopen, is er een manier hoe ik kan zien waar er redelijk wat pokestops zitten zodat ik daar een beetje naar toe kan gaan?
Fylax ik weet dat je dit vast leest, waar in Nijmegen zitten de fijnste lokaties?
https://www.ingress.com/intel
De portals van ingress komen overeen met de Pokestops.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wat de meeste mensen doen is een account maken bij Ingress zodat ze naar de ingress intel map kunnen kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:25 schreef Stranger het volgende:
Fylax ik weet dat je dit vast leest, waar in Nijmegen zitten de fijnste lokaties?![]()
Ik heb ook een Android, maar na apps (applications?) kan ik idd op Pokémon Go klikken (moet eerst nog op application manager klikken), maar zie niets over toestemmingen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:20 schreef Jerro het volgende:
Misschien dat je de app geen toegang tot je camera hebt gegeven bij de installatie. Ik heb zelf een android phone dus weet alleen die stappen maar: Instellingen -> apps -> pokemon go -> toestemmingen -> schuifje camera aanzetten.
daarna nog eens proberen met AR schuifje"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Heb je Android 5.1.4 of lager?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een Android, maar na apps (applications?) kan ik idd op Pokémon Go klikken (moet eerst nog op application manager klikken), maar zie niets over toestemmingen.
(instellingen > about device > Software info)Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik ben bang voor powerbanks... ik wil geen crap en mijn accu kan je niet verwisselen. Dus ik MOET een powerbank maar dan wil ik wel een veilige/betrouwbare.![]()
Anker, Blitzwolf, Xiaomi zijn goede bekende.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben bang voor powerbanks... ik wil geen crap en mijn accu kan je niet verwisselen. Dus ik MOET een powerbank maar dan wil ik wel een veilige/betrouwbare.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Anker, Xiaomi of Blitzwolf zijn wel goed.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben bang voor powerbanks... ik wil geen crap en mijn accu kan je niet verwisselen. Dus ik MOET een powerbank maar dan wil ik wel een veilige/betrouwbare.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Woaaawquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Anker, Xiaomi of Blitzwolf zijn wel goed.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
wow, waar kan ik deze krijgen, beste bestellen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:28 schreef dimmak het volgende:
Ik heb zelf elke dag een Xiaomi 10.000 bij mij.![]()
Geen flauw idee. Samsung Galaxy A3 2016quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heb je Android 5.1.4 of lager?
(instellingen > about device > Software info)"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Een bekende Chinese webshop zoals Banggood. Als geld minder belangrijk is, dan https://tweakers.net/pric(...)10000mah-zilver.html voor het dubbele ongeveerquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wow, waar kan ik deze krijgen, beste bestellen?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Dat er te high levels in de gyms zitten?als je over 3 maanden begint ofzo doe je mee voor jan doedel.
![]()
Ik kan Anker aanbevelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben bang voor powerbanks... ik wil geen crap en mijn accu kan je niet verwisselen. Dus ik MOET een powerbank maar dan wil ik wel een veilige/betrouwbare.![]()
Kijk dan even zoals ik aangaf in mijn comment hoe je het kon checken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Samsung Galaxy A3 2016
EDIT: laat maar zie dat je geen 6.0 kan, dan heb je standaard al permissions gegeven bij installeren.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
5.1.1 (ik geloof dat er wel een update mogelijk was naar 6.0, maar geen flauw idee hoe dan)quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kijk dan even zoals ik aangaf in mijn comment hoe je het kon checken."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Banggood inderdaad, meestal heb je hem dan binnen 10 dagen binnen. Ze hebben tegenwoordig 1 met QuickCharge, die is dunner maar ook duurder.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wow, waar kan ik deze krijgen, beste bestellen?
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
http://www.banggood.com/O(...)M01ZM-p-1039932.htmlUitvinder van de biersmiley.![]()
Dat maakte je gisteren duidelijk jaquote:
https://www.amazon.de/gp/product/B00OK8MYTIquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wow, waar kan ik deze krijgen, beste bestellen?![]()
¤30,- en geen quickchargequote:Op woensdag 13 juli 2016 11:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/gp/product/B00OK8MYTI
De kaart achter de punten laad niet, moet je een betaald account voor aanmaken ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zoek de intel map van Ingress
De portals van ingress komen overeen met de Pokestops.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Moet je daar eerst ingress voor installeren ofzo? Blegh.. ik heb een beetje ruzie met de google play storequote:Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zoek de intel map van Ingress
De portals van ingress komen overeen met de Pokestops.![]()
![]()
Ik heb een powerbank van Aliexpress. 12000 of 20000 mah geloof ik, werkt echt perfect. 2.1A uitgang. Heb hem er vaak ook aanhangen als ik aan het wandelen/jagen ben.![]()
![]()
Anker is idd prima kwaliteit. Blitzwolf en Xiaomi echter ook. En wat goedkoper.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Welke powerbank heeft dat wel dan.
Kwaliteit kost nou eenmaal geld.
Als je hier uit een BLitzwolf of Xiaomi kiest, zit je altijd goed. Verschillende prijsklassen, specificaties, vormen en capiciteit.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik voel me nog wel een beetje awkward als ik met telefoon over straat loop de hele tijdHet is net of iedereen weet wat je aan het doen bent
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik heb laatst een powerbank gewonnen. En die kan je laten opladen door de zon. Wel mooi dat het midden in de zomer isoh wacht..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gelukkig is het al een hele tijd mooi zonnig weer inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:42 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb laatst een powerbank gewonnen. En die kan je laten opladen door de zon. Wel mooi dat het midden in de zomer isoh wacht..
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat weerstaat mij eigenlijk ook om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me nog wel een beetje awkward als ik met telefoon over straat loop de hele tijdHet is net of iedereen weet wat je aan het doen bent
Fuck the EBU.![]()
jij bent een Pokemon Trainer, mensen moeten dat gewoon accepteren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:42 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Alleen degenen die het ook spelenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:42 schreef DeLuna het volgende:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik heb nog kleine powerbank thuis, 2 jaar terug gehad als souvenier van het kerstdiner
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik heb al leuke gesprekken gehadquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:42 schreef DeLuna het volgende:
Heel sociaal spel
Maar voor de rest geloof ik niet dat ik mezelf raar voel oid. Ben ik wel. Weet ik ook wel. Maar ik negeer dat maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik denk dat intussen door alle media hype er om heen, ook degene die het niet spelen, intussen wel weten wat je aan het doen bent.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik wil eigenlijk naar een groter dorp verderop gaan want daar ving ik gisteren tijdens het boodschappen doen alleen al 2 nieuwe pokemon. Hier blijft het nu maar hangen op wat poliwags, rattata's, psyducks en pidgeys.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weerstaat mij eigenlijk ook om naar buiten te gaan.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Misschien ben ik ook wel raar en moet ik dat gewoon accepteren. Maar dat laatste lukt niet zoquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al leuke gesprekken gehadHeel sociaal spel
Maar voor de rest geloof ik niet dat ik mezelf raar voel oid. Ben ik wel. Weet ik ook wel. Maar ik negeer dat maar.
Ik wil ook een poliwag en psyduckquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar een groter dorp verderop gaan want daar ving ik gisteren tijdens het boodschappen doen alleen al 2 nieuwe pokemon. Hier blijft het nu maar hangen op wat poliwags, rattata's, psyducks en pidgeys.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Met zoveel aandacht in de media weet echt bijna iedereen wel wat je aan het doen bent hoorquote:. Boeien, als je bij een pokestop aankomt zitten er vaak ook groepjes, dan maak je gewoon een grappige opmerking en voila. Sowieso heb ik alleen nog maar mensen met big smiles gezien.
![]()
Heb jij die nog niet? Ik word er bijna mee doodgegooidquote:
Ik ben nog helemaal niet buiten ermee geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar een groter dorp verderop gaan want daar ving ik gisteren tijdens het boodschappen doen alleen al 2 nieuwe pokemon. Hier blijft het nu maar hangen op wat poliwags, rattata's, psyducks en pidgeys.![]()
Echter FOK!ker.![]()
Maar morgen eens in dorp hier in de buurt naar de winkel gaan, kan ik onderweg wellicht nog wel wat moois scoren. Hier in huis komen enkel Rattata's, Pidgeys en Widlee'sAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ideaal voor mij dus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef KingRadler het volgende:
voor mensen die moeilijk contact kunnen leggen met andere is dit een ideaal spel.
alleen naar buiten gaan en mensen tegen komen met dezelfde interesses.
Fuck the EBU.![]()
Nope nog nooit tegengekomenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb jij die nog niet? Ik word er bijna mee doodgegooid
Terwijl ik gisteren toch een flink deel van de stad heb verkend
Dezelfde interesses vind ik wat ver gaan, maar je hebt inderdaad wel wat om over te lullen met compleet vreemden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef KingRadler het volgende:
voor mensen die moeilijk contact kunnen leggen met andere is dit een ideaal spel.
alleen naar buiten gaan en mensen tegen komen met dezelfde interesses.![]()
Nicequote:
Heb je daar nu ook Snorlax-snoepjes voor nodig om te trainen?Please consider the environment before printing this post.
Je hoeft niet naar buiten http://frontpage.fok.nl/weblog/741628/1/1/100/.htmlquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet buiten ermee geweest.![]()
Echter FOK!ker.![]()
Maar morgen eens in dorp hier in de buurt naar de winkel gaan, kan ik onderweg wellicht nog wel wat moois scoren. Hier in huis komen enkel Rattata's, Pidgeys en Widlee's![]()
![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd wie van mijn vrienden dit spel ook speelt.
Fuck the EBU.![]()
Wat kom jij steeds tegen dan? Ik was vet blij met mijn Jigglypuff, die zie ik nooitquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nope nog nooit tegengekomen
Terwijl ik gisteren toch een flink deel van de stad heb verkend
quote:Ja, maar ik kreeg er 16 doordat hij uit een ei is gekomen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nice
Heb je daar nu ook Snorlax-snoepjes voor nodig om te trainen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rattata's, pidgeys, weedles.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat kom jij steeds tegen dan? Ik was vet blij met mijn Jigglypuff, die zie ik nooit
Niet zo vaak, maar wel vaker een vulpixEn venonat
Oh ik zie een Diglet in de buurt van mijn werk, wel nog ver weg
Ah dat scheelt wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, maar ik kreeg er 16 doordat hij uit een ei is gekomen.
Over een kilometer of twee komt mijn 10km-ei uit
In een 5km-ei had ik een Diglet
hehe, Filpmje had ik al gezien, maar ik heb ook geen drone.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar buiten http://frontpage.fok.nl/weblog/741628/1/1/100/.htmlAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Vang je alles in je huis of zo?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet buiten ermee geweest.![]()
Echter FOK!ker.![]()
Maar morgen eens in dorp hier in de buurt naar de winkel gaan, kan ik onderweg wellicht nog wel wat moois scoren. Hier in huis komen enkel Rattata's, Pidgeys en Widlee'sHier zit echt niks binnen bereik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik wil ook een Jigglypuff!!quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat kom jij steeds tegen dan? Ik was vet blij met mijn Jigglypuff, die zie ik nooit![]()
Digletquote:Ik kreeg gelukkig een cubone.
In mijn andere 10K kreeg ik kabuto.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje gemiddeld dus, maar wel een hoop candy. Waar wacht je op?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, maar ik kreeg er 16 doordat hij uit een ei is gekomen.![]()
![]()
Ja, 'alles' komt hier naar binnen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vang je alles in je huis of zo?Hier zit echt niks binnen bereik.
Ben net naar level 5 gegaan.
Fuck the EBU.![]()
Hoe zie je nu waar iets veel verder weg zit?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:51 schreef Perrin het volgende:
Oh ik zie een Diglet in de buurt van mijn werk, wel nog ver weg"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ah ja had ik ook maar het blijft bij mij nu toch wel een beetje hangen op de standaard pokemon hoorquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, 'alles' komt hier naar binnen.Ben net naar level 5 gegaan.
![]()
Jezus, heb het wel aanstaan op mijn bureau, maar echt niks.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, 'alles' komt hier naar binnen.Ben net naar level 5 gegaan.
Rechtsonder tikken, en dan de pokemon in de buurt. Hoemeer voetstapjes (max. 3), hoe verder weg.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe zie je nu waar iets veel verder weg zit?Please consider the environment before printing this post.
Drie voetstapjes eronder..quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe zie je nu waar iets veel verder weg zit?And what rough beast, its hour come round at last,
Hoe weet je welke kant je op moet met die voetjes? snap daar niks van. Was gisteren in een vierkant park en daar zat iets wat ik nog niet had. Dus ik een vierkant gelopen en de voetjes bleven 3![]()
ok, dat begreep ik wel, maar dan weet je nog niet wáár die zit of dat ie noord, west oid is. Toch?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:53 schreef KaBuf het volgende:
Rechtsonder tikken, en dan de pokemon in de buurt. Hoemeer voetstapjes (max. 3), hoe verder weg."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dat dusquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:53 schreef Allures het volgende:
Hoe weet je welke kant je op moet met die voetjes? snap daar niks van. Was gisteren in een vierkant park en daar zat iets wat ik nog niet had. Dus ik een vierkant gelopen en de voetjes bleven 3
Ja preciesquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dat begreep ik wel, maar dan weet je nog niet wáár die zit of dat ie noord, west oid is. Toch?![]()
Een Vulpixquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Rattata's, pidgeys, weedles.
Niet zo vaak, maar wel vaker een vulpixEn venonat
Jammer dat je nog niet kan ruilen. Ik ruil al mijn poliwags voor een Vulpix
Was al bezigquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje gemiddeld dus, maar wel een hoop candy. Waar wacht je op?
Als je klikt op nearby heb je een hele lijst. Als je een kant op loopt verspringt het soms. Aan de hand daarvan kun je een beetje bepalen of je dichterbij komt of juist meer afstand neemt. Maar het blijft lastig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dat begreep ik wel, maar dan weet je nog niet wáár die zit of dat ie noord, west oid is. Toch?![]()
Hier ook niks. Ja 1 Rattata in een uurquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jezus, heb het wel aanstaan op mijn bureau, maar echt niks.
Eén poliswag is wel genoeg hoorquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een VulpixJammer dat je nog niet kan ruilen. Ik ruil al mijn poliwags voor een Vulpix
Ik vang dan ook voornamelijk Rattata, Pidgey en Weedle. Daarnaast van Zubat, Meowth en Krabby alledrie eentje.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ah ja had ik ook maar het blijft bij mij nu toch wel een beetje hangen op de standaard pokemon hoorAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mijn Poliswag is eigenlijk een Poliwhirl. Die ruil ik niet.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik zet 'm net aan en ik zie weer een Weedle en een Pidgeyquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier ook niks. Ja 1 Rattata in een uur
Zo maar eens naar de supermarkt lopen (wat ik eerst nog met de fiets of auto zou doen)
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vang dan ook voornamelijk Rattata, Pidgey en Weedle. Daarnaast van Zubat, Meowth en Krabby alledrie eentje.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn Poliswag is eigenlijk een Poliwhirl. Die ruil ik niet.
hier wel regelmatig. Komt waarschijnlijk dat ik vlakbij twee basisscholen en woonflat met daaronder een aantal supermarkten woon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jezus, heb het wel aanstaan op mijn bureau, maar echt niks.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hoe hoger en meer naar links in de rij, hoe dichterbij neem ik aan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je klikt op nearby heb je een hele lijst. Als je een kant op loopt verspringt het soms. Aan de hand daarvan kun je een beetje bepalen of je dichterbij komt of juist meer afstand neemt. Maar het blijft lastig."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja, dat zou kunnenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier wel regelmatig. Komt waarschijnlijk dat ik vlakbij twee basisscholen en woonflat met daaronder een aantal supermarkten woon.
Op mijn werk stikt het van de pokemon. Stuk of 5 per half uur wel die ik kan vangen, alleen dus geen pokestops en dus geen pokeballs
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Mijn werk is een pokestop dus ik heb ongeveer 160 ballen nuquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Op mijn werk stikt het van de pokemon. Stuk of 5 per half uur wel die ik kan vangen, alleen dus geen pokestops en dus geen pokeballs![]()
![]()
Blitzwolf Powerbank van ¤20,-. De Xiaomi en Xiaomi ZMi powerbanks. Zelfs ANKER heeft er een. Jij linkt alleen gewoon een minder goed productquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Welke powerbank heeft dat wel dan.
Kwaliteit kost nou eenmaal geld.
Dat hoort? Je mag nooit 2x vangen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:59 schreef FrauMilena het volgende:
Vulpix verdween nadat ik hem had gevangen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Huh?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat hoort? Je mag nooit 2x vangen.![]()
Ja. bij mij loopt ie ook regelmatig vast zodra er een pokemon in de pokebal zit..:(quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:59 schreef FrauMilena het volgende:
Vulpix verdween nadat ik hem had gevangen.
Maar als ik de app dan opnieuw opstart heb ik em uiteindelijk wel gevangen!
oooh wacht..jij bedoelt dat je em niet in beeld krijgt!
Fingerspitzgefühl![]()
Nice! Die is goed zeldzaam. Heb hem zelf nog niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:58 schreef Narcotical het volgende:
Ik loop net een Scyther uit een eitje met 582CP
Nu wel 3x een 5km egg op 3.2kmVanavond na werk lekker richting huis rustig fietsen en dan hebben we weer Pokémon!
Ohhh zo. Ja klopt! Dan gooi je de bal en blijft hij hangen, dan heb ik altijd een stress momentje en uiteindelijk na een forceclose > reboot heb ik hem toch!quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja. bij mij loopt ie ook regelmatig vast zodra er een pokemon in de pokebal zit..:(
Maar als ik de app dan opnieuw opstart heb ik em uiteindelijk wel gevangen!
oooh wacht..jij bedoelt dat je em niet in beeld krijgt!Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wat doen jullie trouwens?
Zoveel mogelijk pokemon vangen, en de duplicaten transferen en dan de candy gebruiken voor upgrades voor de sterkste/hoogste CP pokemon van zijn soort? Of beperken tot een paar pokemon en de rest links laten liggen?![]()
Ik heb momenteel nog de eerste tactiek.Fingerspitzgefühl![]()
Eerste tactiek totdat je op een hoog level bent zodat je betere pokemons vangt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:02 schreef ForumGek het volgende:
Zoveel mogelijk pokemon vangen, en de duplicaten transferen en dan de candy gebruiken voor upgrades voor de sterkste/hoogste CP pokemon van zijn soort? Of beperken tot een paar pokemon en de rest links laten liggen?![]()
Ik heb momenteel nog de eerste tactiek.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Altijd ALLES vangen. Je kan de pidgey, weedles, etc gebruiken om te evolueren voor 500CP. Met je exp verdubbelaar tikt dat flink aan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:02 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb momenteel nog de eerste tactiek.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vang nu net ook nog even een 440 CP Haunterquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nice! Die is goed zeldzaam. Heb hem zelf nog niet.
Nu wel 3x een 5km egg op 3.2kmVanavond na werk lekker richting huis rustig fietsen en dan hebben we weer Pokémon!
. Scheelt weer Gastly candies voor een evolve
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ja, dat doe ik dus ook maar. Straks ff centrum in...quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Altijd ALLES vangen. Je kan de pidgey, weedles, etc gebruiken om te evolueren voor 500CP. Met je exp verdubbelaar tikt dat flink aan.
Trouwens; deze is ook wel handig voor in de OP
Fingerspitzgefühl![]()
Ben blijkbaar berucht in Sittard
Vannacht opeens uit het niets. Hey ben jij Hans? ehm ja?
Verderop staan een paar lui helemaal te flippen omdat ene hans alle gyms overneemt (had er 5 ofzo)
5 minuten later stonden er 15 man voor de kerk omdat Hans daar was, samen met nog een andere beruchte Mystic
Was verder wel weer gezellig, dat dan weer wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:07 schreef Allures het volgende:
Maar die voetjes he? Ik dacht dat 3 voetjes dicht bij was? Maar het is dus andersom?1 voetje is dichtbij, 0 voetjes is in je cirkel
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:11 schreef hans1988 het volgende:
Verderop staan een paar lui helemaal te flippen omdat ene hans alle gyms overneemt (had er 5 ofzo)
5 minuten later stonden er 15 man voor de kerk omdat Hans daar was, samen met nog een andere beruchte Mystic
Was verder wel weer gezellig, dat dan weer wel
Wow Mortaxx! Jij hier? En jij speelt! Wel voor het verkeerde team.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Bedankt voor het delen! Ik heb hem toegevoegd aan de OP!quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:04 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus ook maar. Straks ff centrum in...
Trouwens; deze is ook wel handig voor in de OP
[ afbeelding ]![]()
Een Hypno-pokémon op 3 voetstapjes afstand van mij. Maar ik kan nu niet naar buiten.
Fuck the EBU.![]()
Dat is binnen een km! Die kom je nog wel eens een keer dichterbij tegenquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een Hypno-pokémon op 3 voetstapjes afstand van mij. Maar ik kan nu niet naar buiten.Drowzee is niet heel zeldzaam
waarom niet?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een Hypno-pokémon op 3 voetstapjes afstand van mij. Maar ik kan nu niet naar buiten.![]()
Ja, de rij gaat van links naar rechts.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe hoger en meer naar links in de rij, hoe dichterbij neem ik aan?![]()
kom vechten danquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow Mortaxx! Jij hier? En jij speelt! Wel voor het verkeerde team.![]()
Aan het werk nu. Kan dan niet zomaar weg.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Voor mij is alles zeldzaam, behalve Weedle, Rattata en Pidgey.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is binnen een km! Die kom je nog wel eens een keer dichterbij tegenDrowzee is niet heel zeldzaam
Fuck the EBU.![]()
Oke. Wat is je beste Pokemon?quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:niiice! die is zeldzaam.
Wel eerst in een incubator doen!quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik maak je af. Jou en al je gele poke buddies.quote:![]()
Succes! Ik root voor je!quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
In een incubator stoppen en wandelenquote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Madness! Ik vind het geweldig, vanmiddag is er in Haarlem een meeting gepland, daar zullen wel honderden mensen op afkomen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:20 schreef KingRadler het volgende:
hier een foto van Santa Monica Pier
allemaal op zoek naar een zeldzame pokemon
[ afbeelding ]![]()
.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
In een incubator stoppen en wandelen
Hoe doe je ze in een incubator?zie email 27 oktober![]()
Het is geen Drowzee. Het is die met dat hypno-dingetje in zijn linkerhandquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is binnen een km! Die kom je nog wel eens een keer dichterbij tegenDrowzee is niet heel zeldzaam
Fuck the EBU.![]()
nog een tip om eieren sneller te laten uitbroeden.
Maak je smartphone aan een touwtje vast aan een Plafond ventilator.
en zet deze aan de op de laagste stand.
Ventilator doet de rest.![]()
Pokebal > Pokemon > naar links swipen en op het ei drukken.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Hypno dus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is geen Drowzee. Het is die met dat hypno-dingetje in zijn linkerhandA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
I know! Maar een drowzee evalueert in een hypno, dus die is snel te fixen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is geen Drowzee. Het is die met dat hypno-dingetje in zijn linkerhandNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Bij mij doet mijn Pokedex het alleen niet
Net bij de lunch wel een Drowzee en Ratticate gevangen
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pokebal > Pokemon > naar links swipen en op het ei drukken.![]()
zie email 27 oktober![]()
Afstand is te klein, hij telt dat niet mee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:26 schreef KingRadler het volgende:
nog een tip om eieren sneller te laten uitbroeden.
Maak je smartphone aan een touwtje vast aan een Plafond ventilator.
en zet deze aan de op de laagste stand.
Ventilator doet de rest.![]()
2+5km doen in je unlimitedquote:
5+10km doen in je 3 uses.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vraag van mijn collega met een Samsung.
Zijn geeft de app toegang gegeven voor de camera, maar toegang voor foto's en film geweigerd. Nu werkt de camera niet tijdens het spelen. Ligt dat hieraan of is er iets anders aan de hand?
Als het hieraan ligt, hoe kan ze de instelling aanpassen?👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Net op bed een goldeen gevangen Ben zo blijmaar m'n hoeren 3g werkt niet buiten
En ik wil ze trainen
Maar mijn dorp bestaat uit 8 straten en ik zie nergens in de map dat er een Gym oid is...dus hoe kan ik een Pokémon trainen?![]()
Een gym zoeken in een ander dorp.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:29 schreef kdricklamar het volgende:
En ik wil ze trainen
Maar mijn dorp bestaat uit 8 straten en ik zie nergens in de map dat er een Gym oid is...dus hoe kan ik een Pokémon trainen?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat is vrij lastig. Hij is niet de enige met deze bug. Werkt zijn camera app ook? Misschien dat de camera vast is gelopen. Opnieuw opstarten en herinstalleren werkt ook niet?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:29 schreef nikky het volgende:
Zijn geeft de app toegang gegeven voor de camera, maar toegang voor foto's en film geweigerd. Nu werkt de camera niet tijdens het spelen. Ligt dat hieraan of is er iets anders aan de hand?
Als het hieraan ligt, hoe kan ze de instelling aanpassen?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Pokémon train je niet in een gym. Je kan ze met Candy en Stardust power-uppen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:29 schreef kdricklamar het volgende:
En ik wil ze trainen
Maar mijn dorp bestaat uit 8 straten en ik zie nergens in de map dat er een Gym oid is...dus hoe kan ik een Pokémon trainen?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Hey Hans, wat een leuk verhaal!quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:11 schreef hans1988 het volgende:
quote:Ah ok.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
I know! Maar een drowzee evalueert in een hypno, dus die is snel te fixen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Heb ik ook zo gedaan en bij mij werkt het wel gewoon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:29 schreef nikky het volgende:
Als het hieraan ligt, hoe kan ze de instelling aanpassen?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik had met een hypno op 2 voetjes, maar had geen zin om naar buiten te gaanquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een Hypno-pokémon op 3 voetstapjes afstand van mij. Maar ik kan nu niet naar buiten.
Plus zit op mijn werk dus moet ik weer afsluiten enzo![]()
Nieuwe update ook voor Android beschikbaar!
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
Ik voeg hem ook toe in de OP.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Welke update?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik voeg hem ook toe in de OP.![]()
Misschien een idee om dit plaatje ook daar op te nemen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik voeg hem ook toe in de OP.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de Pokémon GO FacebookAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hoe doe ik een update? Gewoon deze file downloaden en dan wordt het overgeschreven?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik voeg hem ook toe in de OP.![]()
Bedankt Hansquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:11 schreef hans1988 het volgende:
Meer van ik had 'm in een bal en toen was ik opeena bij de map, zonder Vulpix.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat hoort? Je mag nooit 2x vangen.![]()
Ging net even boodschappen doen, zaten wel 15 Pokemon in de winkel maar ik durfde niet heel opvallend te doen dus er zijn aardig wat ontsnapt![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd.quote:.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Waren het leuke Pokémon? Of weet je dat niet?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ging net even boodschappen doen, zaten wel 15 Pokemon in de winkel maar ik durfde niet heel opvallend te doen dus er zijn aardig wat ontsnaptAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mwah, veel magikarp (bij de blikjes tonijn), weedles en Staryus vooralquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren het leuke Pokémon? Of weet je dat niet?![]()
Gyarados ontbreekt!quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien een idee om dit plaatje ook daar op te nemen?
[..]
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Juist!quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe doe ik een update? Gewoon deze file downloaden en dan wordt het overgeschreven?
De update kan je gewoon downloaden en installeren. Het is ten strengste af te raden dit te doen als je inlogt via Pokemon Trainer Club/ID!
Er zijn beveiligingslekken gedicht en veel bug fixes. Nog geen nieuwe features, natuurlijk!
Voor iOS is hij ook beschikbaar
Dat probleem met PTC is al opgelost aan de kant van de server, werkt nu weer zoals het hoort.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Juist!
De update kan je gewoon downloaden en installeren. Het is ten strengste af te raden dit te doen als je inlogt via Pokemon Trainer Club/ID!
Er zijn beveiligingslekken gedicht en veel bug fixes. Nog geen nieuwe features, natuurlijk!
Voor iOS is hij ook beschikbaar![]()
Ik heb de update en hij vraagt bij het inloggen nu maar naar twee permissies.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Je kan gevangen Pokémon transferren naar de professor, staat onderaan als je op een Pokémon drukt, dan krijg je candy. Ook als je een ei laat uitkomen of een Pokémon vang krijg je.quote:![]()
https://www.facebook.com/dumpertnl/videos/1714416351905096/
![]()
Politie met het pokemontheme over de megafoon
Had 2 staryu, nu eentje getransfereerd maar dan krijg je slechts 1 candyquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:52 schreef Delibird het volgende:
[..]
Je kan gevangen Pokémon transferren naar de professor, staat onderaan als je op een Pokémon drukt, dan krijg je candy. Ook als je een ei laat uitkomen of een Pokémon vang krijg je.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:54 schreef DeLuna het volgende:
https://www.facebook.com/dumpertnl/videos/1714416351905096/
![]()
Politie met het pokemontheme over de megafoon
![]()
![]()
Heeft iemand hier ook een buggy Pokedex? De mijne opent wel maar laat alle tekst letter na letter onder elkaar zienOngeacht welke Pokemon ik aanklik hij laat altijd de eerste zien...
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Klopt, als je ze vangt of een eitje broedt krijg je meerquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had 2 staryu, nu eentje getransfereerd maar dan krijg je slechts 1 candy![]()
iOS? of Android?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb de update en hij vraagt bij het inloggen nu maar naar twee permissies.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Toch apart dat Team Geel zo achterloopt fucking Zapdos was toch altijd veel toffer dan Moltress en Articuno?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ach je hebt er slechts 13 in totaal nodig om hem te evolueren in een Starmie, zo gedaan toch?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had 2 staryu, nu eentje getransfereerd maar dan krijg je slechts 1 candy![]()
Wie wil er nou een pretentieuze hipster zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch apart dat Team Geel zo achterloopt fucking Zapdos was toch altijd veel toffer dan Moltress en Articuno?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Die andere twee zijn beide vrouwen toch?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wie wil er nou een pretentieuze hipster zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan klopt het! Er was een lek waardoor Ninantic alle gegevens van je Google account kreeg. Ze gebruikte enkel het e-mail adres en je naam dus een hoop permissions konden eraf. (zoiets las ik).quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Charmander > Allesquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch apart dat Team Geel zo achterloopt fucking Zapdos was toch altijd veel toffer dan Moltress en Articuno?
Daarom Moltres > Zapdos/Articuno![]()
Is nu alleen mailadres en nog iets geloof ik. Prima. Zijn een hoop apps die om meer vragenquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan klopt het! Er was een lek waardoor Ninantic alle gegevens van je Google account kreeg. Ze gebruikte enkel het e-mail adres en je naam dus een hoop permissions konden eraf. (zoiets las ik).❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Is niet echt te zien. Zijn schaduwen. De Valor lijkt zeer vrouwelijk, though. De Mystic is meer ecto.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die andere twee zijn beide vrouwen toch?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ja precies. Ze hadden het gewoon fout gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is nu alleen mailadres en nog iets geloof ik. Prima. Zijn een hoop apps die om meer vragenZe wilde het zo niet eens.
Ik weet dat die voetstappen onderin betekenen of er 1 ver of dichtbij is maar hoe weet ik welke kant ik op moet en hoe ver ver is?![]()
Trager qua aanvallen. wanneer groter. Betere damage als hij groter is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:02 schreef Miniem het volgende:
Is er trouwens nog iets speciaals aan XL Pokémon? Staat bij mn net gevangen horsey. 10,4 kilo XLNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Als je een kant op loopt en het rechthoekje blinkt dan loop je de goede kant opquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet dat die voetstappen onderin betekenen of er 1 ver of dichtbij is maar hoe weet ik welke kant ik op moet en hoe ver ver is?![]()
Krijg je nou eigenlijk al meteen iets zodra je een gym hebt verslagen? Of moet je echt de volledige 24 uur volmaken?![]()
Oprecht. Het maakt vrijwel niks uit. Gewoon negeren. 90% is voor medailles.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Je kan/mag hem direct claimen. Ééns per 24 uur.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:05 schreef DannyDeko het volgende:
Krijg je nou eigenlijk al meteen iets zodra je een gym hebt verslagen? Of moet je echt de volledige 24 uur volmaken?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Als je meteen naar de store gaat en op dat knopje boven indrukt krijg je meteen je spulquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:05 schreef DannyDeko het volgende:
Krijg je nou eigenlijk al meteen iets zodra je een gym hebt verslagen? Of moet je echt de volledige 24 uur volmaken?![]()
21 uurquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je kan/mag hem direct claimen. Ééns per 24 uur.![]()
De shop blijft een wit vlak voor mij. Is dat normaal voor Nederland?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:06 schreef Friday12 het volgende:
Als je meteen naar de store gaat en op dat knopje boven indrukt krijg je meteen je spul"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dat wist ik dus niet... gisteren Gym veroverd maar geen idee dat ik iets moest claimenquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je meteen naar de store gaat en op dat knopje boven indrukt krijg je meteen je spulPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik heb het wel vaker als de servers opspelen.. Net zoals bij mijn trainer achievementsquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De shop blijft een wit vlak voor mij. Is dat normaal voor Nederland?![]()
Ik zou als ik jullie was wel even de authorisatie weg te halen, en dan weer in te loggen, anders hebben ze nog steeds al je rechten.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Niet, gewoon zoeken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet dat die voetstappen onderin betekenen of er 1 ver of dichtbij is maar hoe weet ik welke kant ik op moet en hoe ver ver is?Rossoneri siamo noi.![]()
Maar kan alleen diegene dat doen die de hoogste CP pokemon in de gym heeft zitten? Of degene die de laatste Pokemon van het andere team heeft verslagen? Of kan t ook wanneer je enkel een pokemon in een gym hebt gestopt als support?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je kan/mag hem direct claimen. Ééns per 24 uur.![]()
Sta je daar in de stad zonder pokéballs maar met een leuke pokeman voor je snufferdTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geen pokestop waar je ff snel paar ballen kan halen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Sta je daar in de stad zonder pokéballs maar met een leuke pokeman voor je snufferd![]()
![]()
Heb je hem gevraagd of hij nog wel ballen had?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Sta je daar in de stad zonder pokéballs maar met een leuke pokeman voor je snufferd
edit: Oh pokemon, geen pokeman
Volgens mij ga je nu twee dingen door elkaar halenquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Sta je daar in de stad zonder pokéballs maar met een leuke pokeman voor je snufferd![]()
![]()
Nee. Niet zo snel in de buurt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen pokestop waar je ff snel paar ballen kan halen?
App deed ook een beetje raar hier in de binnenstad. Voor de rest hier in Wageningen alleen maar gras pokemon
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
een pokeman zonder ballen is ook wel een beetje raarDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat probleem heb ik ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:56 schreef DjRex89 het volgende:
Heeft iemand hier ook een buggy Pokedex? De mijne opent wel maar laat alle tekst letter na letter onder elkaar zienOngeacht welke Pokemon ik aanklik hij laat altijd de eerste zien...
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:17 schreef over_hedge het volgende:
een pokeman zonder ballen is ook wel een beetje raar![]()
![]()
Inloggen blijft nog steeds wel een hel. Gaat vaker niet goed dan wel, en zonder nette melding ofzo.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
ik heb er 1 gevangen... level 47quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:29 schreef Friday12 het volgende:
Net een Dragonair hier in de buurt... 1 stapje en meteen weg![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
team valor zeker? Die ruik je op kilometers afstandquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:29 schreef Friday12 het volgende:
Net een Dragonair hier in de buurt... 1 stapje en meteen weg![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
team valor zeker? Die ruik je op kilometers afstand![]()
![]()
Kan alleen diegene die coins claimen die de hoogste CP pokemon in de gym heeft zitten? Of degene die de laatste Pokemon van het andere team heeft verslagen? Of kan t ook wanneer je enkel een pokemon in een gym hebt gestopt als support?![]()
Kan ook als je er alleen een in hebt gestopt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:32 schreef DannyDeko het volgende:
Kan alleen diegene die coins claimen die de hoogste CP pokemon in de gym heeft zitten? Of degene die de laatste Pokemon van het andere team heeft verslagen? Of kan t ook wanneer je enkel een pokemon in een gym hebt gestopt als support?![]()
Als je een pokemon in een gym heb staanquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:32 schreef DannyDeko het volgende:
Volgens mij is mijn kantoor een voltorb spawn geworden.vang om de 5 minuten minstens 2 voltorbjes.
ik ben wel benieuwd of alle data gepurged word als de game uit beta kopmt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dan moet je echt wel weinig hebben hoorquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef KingRadler het volgende:
heb te doen met mensen die buiten hun databundel zitten![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:34 schreef Delibird het volgende:
[..]
Kan ook als je er alleen een in hebt gestopt.Thanksquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je een pokemon in een gym heb staanEn dat kan dus slechts 1 keer per 20/24 uur? Anders zou je om en om een gym kunnen overnemen en punten claimen, right?
![]()
Kan 1 keer per 20 uur ja. Dus zo snel mogelijk 10 gyms (het maximale waar je punten voor krijgt) proberen over te nemen en dan punten claimen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
ThanksEn dat kan dus slechts 1 keer per 20/24 uur? Anders zou je om en om een gym kunnen overnemen en punten claimen, right?
![]()
Eens per 21 uur.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:37 schreef DannyDeko het volgende:
ThanksEn dat kan dus slechts 1 keer per 20/24 uur? Anders zou je om en om een gym kunnen overnemen en punten claimen, right?
Dus paar gyms pakken en geld claimen.![]()
*kuch*patser*kuch*quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:41 schreef iBenny het volgende:
Net twee Dratini's achter elkaar gevangenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:41 schreef iBenny het volgende:
Net twee Dratini's achter elkaar gevangen
Zo dan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sporza_koers twitterde op woensdag 13-07-2016 om 13:42:24Nog even de benen stretchen voor een veelbelovende etappe #TDF2016 https://t.co/HOJQ53nNde reageer retweet
?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sporza_koers twitterde op woensdag 13-07-2016 om 13:42:24Nog even de benen stretchen voor een veelbelovende etappe #TDF2016 https://t.co/HOJQ53nNde reageer retweet
Doen er ook Pokémons mee aan de etappe?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:44 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Meerder tabs open hebben en dan in de verkeerde posten![]()
Fuck the EBU.![]()
Net even gewandeld met lucky egg en incense. Al mn pidgeys, rattata's en weedles geevolueerd.. van level 9.5 naar 12.5 - Greatballs gehaald bij de Pokestop's waar ik vervolgens een Snorlax van 642CP tegen kwam, gevangen (na 2x razz+8 greatballs), powerup met de 3 candies die ik er bij kreeg en de lokale Gym overgenomenProductieve pauze gehad dus..
![]()
Oepsquote:
Nee. Dan ligt de shop eruit. Gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De shop blijft een wit vlak voor mij. Is dat normaal voor Nederland?
Klinkt echt super! Mijn pauze was ook zojuist, alleen ik zat in mijn eentje tegen 3 gele te knokken. Het kostte mij 2 minuten om hun 3 eraf te knocken en hun kostte echt meerdere pogingen om de ene pokemon van mij te verslaan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:47 schreef Jerro het volgende:
Net even gewandeld met lucky egg en incense. Al mn pidgeys, rattata's en weedles geevolueerd.. van level 9.5 naar 12.5 - Greatballs gehaald bij de Pokestop's waar ik vervolgens een Snorlax van 642CP tegen kwam, gevangen (na 2x razz+8 greatballs), powerup met de 3 candies die ik er bij kreeg en de lokale Gym overgenomenProductieve pauze gehad dus..
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:41 schreef iBenny het volgende:
Net twee Dratini's achter elkaar gevangen
Je krijgt 10 coins voor iedere pokémon die je op dat moment in een gym hebt staan. Maakt niet uit welke positie, maakt niet uit wanneer, als hij er maar in staat. Je kan dit tellen via je shop > rechtsbovenin. Wil je weten welke pokémon het hebben overleefd? kijk dan bij je pokémon. Een tekentje in de kleur van je Team bij de pokémon zegt of ze staan in een gym.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar kan alleen diegene dat doen die de hoogste CP pokemon in de gym heeft zitten? Of degene die de laatste Pokemon van het andere team heeft verslagen? Of kan t ook wanneer je enkel een pokemon in een gym hebt gestopt als support?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dus het is wel een moment opname? Zodra ik weer uit een gym wordt geknikkerd kan ik dus niet meer de coins van die claimen, als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je krijgt 10 coins voor iedere pokémon die je op dat moment in een gym hebt staan. Maakt niet uit welke positie, maakt niet uit wanneer, als hij er maar in staat. Je kan dit tellen via je shop > rechtsbovenin. Wil je weten welke pokémon het hebben overleefd? kijk dan bij je pokémon. Een tekentje in de kleur van je Team bij de pokémon zegt of ze staan in een gym.![]()
http://www.rtlnieuws.nl/o(...)-grote-markt-haarlemquote:Het kan vanmiddag weleens een gekkenhuis worden in Haarlem, als fans van het immens populaire Pokémon Go zich verzamelen op de Grote Markt om samen Pokémon te vangen.
De organisatie van het evenement trekt rond 16.00 uur vanmiddag met een zogenoemde 'lure'-actie vele, vele Pokémon naar de markt in Haarlem. Een uur lang kunnen de gamers dan al rennend en vliegend achter de wezentjes aan om ze te vangen.
Fans samenbrengen: 'Je hebt meteen een klik'
Het is een idee van Power Unlimited, Gamer.nl en InsideGamer. Buiten dat de organisatie mensen het spel op grote schaal wil laten spelen, is de middag ook bedoeld om Pokémonfanaten samen te brengen en hen ervaringen te laten uitwisselen.
"Het is zo populair, dat we daar wat mee wilden doen", legt Martin Verschoor van InsideGamer uit. "Als je 's avonds andere spelers op straat tegenkomt, heb je meteen een klik. Dat is tof. En de game is nog niet eens officieel uit. Als dat gebeurt, wordt het nog populairder."
Gevarieerd publiek
Volgens Martin is het spel nu populair onder jongeren en kinderen, maar ook onder mensen van zijn eigen generatie, die als kind de Pokémon-hype meemaakten. Hij heeft geen idee hoeveel spelers er straks komen opdagen. Een paar kinderen die vakantie hebben, of stroomt de hele binnenstad straks vol?
wie gaan nog meer ??
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 14:04:40 ]![]()
Klopt!quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus het is wel een moment opname? Zodra ik weer uit een gym wordt geknikkerd kan ik dus niet meer de coins van die claimen, als ik het goed begrijp?Wanneer jij iets waard bentquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:55 schreef Mortaxx het volgende:
Maar Bram wanneer samen Pokemon vangen dan
wiiiiijoowwwwwwwwwwquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Wanneer jij iets waard bent
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 14:01:54 ]![]()
Had net 6 ballen nodig voor een Kakuna
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Jij bent zeker rood of gele team?quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had net 6 ballen nodig voor een Kakuna![]()
quote:Pokémon Go Is Tearing This Neighborhood Apart
Rhodes, a suburb full of new property developments and apartment towers in Sydney’s west, has become a hub for hundreds of Pokémon Go players from across the city.
The hugely successful game has blown up around the world in the last week, rocketing to the top of Apple’s app store in just a few days. Players are required to travel or walk to new locations to catch different Pokémon. The suburb of Rhodes has been identified as a “farm” for incredibly rare Pokémon, and word is beginning to spread fast, much to the frustration of residents who just want some peace and quiet.
“The reason why this location is so desirable is because there are three intersecting ‘Pokéstops’,” a Rhodes resident who wanted to remain anonymous told BuzzFeed News.
“It results in triple experience points, triple monsters [Pokémon] and triple coins. There are also continual ‘lures’ in this zone, which means there is a constant flow of monsters.”
“The place is in complete chaos with crowds of well over 1000 per night. There is a massive level of noise after midnight, uncontrollable traffic, excessive rubbish, smokers, drunk people, people who are ‘camping’ in the site, and even people peddling mobile phone chargers,” the resident said.
bitchquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Wanneer jij iets waard bent![]()
Ik sta nu bij een veel te sterke rode gym met wel 10 rode spelers er omheen
Ja serieus. Het gaat echt niet leuk voor jou zijn. je kan geen Gyms pakken enzo.quote:Hmmm. Dat was mij nog niet opgevallen! Coolquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef redboyke het volgende:
[ afbeelding ]
net getest een pokelure op een stop kan je wel wat hogere pokemons vangen dan als je rondwandeld vind ik
Gewoon de slapste eraf knallenquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik sta nu bij een veel te sterke rode gym met wel 10 rode spelers er omheenexp voor jou, frustratie voor hen.
Zucht, en m'n fietstochtje van daarnet werd niet bepaald geregistreerdvan de 6.1km heb ik zogenaamd maar 300m afgelegd
quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht, en m'n fietstochtje van daarnet werd niet bepaald geregistreerdvan de 6.1km heb ik zogenaamd maar 300m afgelegd
Ging je harder dan 15km/u?
Niiiice!quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dan heb je te snel gefietst.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Yessss ik heb weer 3g ik ga zo Pokémon vangenbeste vind ik iets zeldzaams of kan ik vechten met mensen pls
![]()
quote:Ik fietste heel rustugquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je te snel gefietst.
Bij mij werkt dat ook voor geen meter. De meeste meters maak ik als ik mn app aan en uit zet terwijl ik wifi op mn werk zit. Dan gaat ie vaak als een malle van accesspoint naar accespoint verspringen.quote:![]()
Je kan niet vechten met mensenquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:21 schreef kdricklamar het volgende:
Yessss ik heb weer 3g ik ga zo Pokémon vangenbeste vind ik iets zeldzaams of kan ik vechten met mensen pls
Damn. Dat is zuurquote:
Die krijg je pas vanaf het moment dat je lv 5 bent geloof ik. je krijgt ook direct je incubator.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet mijn eerste ei eerst nog vinden.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Voltorbquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:27 schreef YokiKater het volgende:
13 Pokémons in een half uurtje, waaronder;
Jigglypuff
Krabby
Hypno
2x Voltorb
Psyduck
Drowzee
Die heb ik nog steeds niet...
Waar ik de vorige week alleen maar rattata's en pidgeys ving zie ik vandaag alleen maar "zeldzamere". Machop, gloom, magnite etc..
Is er een update geweest qua spawns ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet voor zover ik weet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar ik de vorige week alleen maar rattata's en pidgeys ving zie ik vandaag alleen maar "zeldzamere". Machop, gloom, magnite etc..
Is er een update geweest qua spawns ofzo?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik ben level 3 en ik heb al eierenquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die krijg je pas vanaf het moment dat je lv 5 bent geloof ik. je krijgt ook direct je incubator.![]()
Misschien omdat je zelf hogere level bent?quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er een update geweest qua spawns ofzo?And what rough beast, its hour come round at last,
Level 5 heb ik intussen bereikt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die krijg je pas vanaf het moment dat je lv 5 bent geloof ik. je krijgt ook direct je incubator.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan level 3quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik ben level 3 en ik heb al eieren
ben lvl 15 en overal rattataquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien omdat je zelf hogere level bent?![]()
![]()
![]()
Dat zal het misschien wel zijn dan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien omdat je zelf hogere level bent?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier is het 9 van de 10 keer een rattata, pidgey, spearow of weedlequote:Op woensdag 13 juli 2016 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er een update geweest qua spawns ofzo?De interessantste zijn venomat, pidgeotto en kakuna... zag vannacht wel een pikachu en een kingler, maar het was al half twee ofzo en ging richting bed.
Alle dubbelen transfer ik naar de professor, maar het wil maar niet vlotten met de xp
Ja ik vind het zelf ook een beetje vreemd om 's nachts door de wijk te gaan struinen voor een pokemon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier is het 9 van de 10 keer een rattata, pidgey, spearow of weedleDe interessantste zijn venomat, pidgeotto en kakuna... zag vannacht wel een pikachu en een kingler, maar het was al half twee ofzo en ging richting bed.
Tussen mn huis en werkadres zitten over het algemeen 11 pokemons.. dus dan wel relaxed, maar er is maar 1 pokestop..begin een te kort aan pokeballs te krijgen
![]()
Dan moet je de deur uit gaan, ze komen niet aanwaaien.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet mijn eerste ei eerst nog vinden.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Gisteren ook gehad ja. Ik fiets nu gewoon langzaam rondjes on het centrum terwijl ik pokestops verzamel, gaat al veel beter qua kilometers.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In de file staan helpt ook, 2km stapvoets gereden op de A12.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: