Lord Zapdos is genadig. Je mag een nieuw account startenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja wist ik veel ik dacht ik pak Articuno wel
Moet hij wel mystic/articuno voor eeuwig afzweren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lord Zapdos is genadig. Je mag een nieuw account starten
quote:
Er zit een seaking hier :Squote:Op woensdag 13 juli 2016 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zitten hier twee pikachu's en een kingler in de buurt, maar ik ga nu niet meer naar buiten
Hiervoor zou ik mijn badjas aantrekkenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zitten hier twee pikachu's en een kingler in de buurt, maar ik ga nu niet meer naar buiten
Ik probeerde het net, maar het werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:22 schreef houdjemond het volgende:
Geen idee of dit oud nieuws is, maar als je net zo scheef gooit als ik met je pokeballs kan je weer op je gemiste pokeball tikken en ben je ze niet kwijt..
Poster houjemond zei hier ook al van wel, ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik lees op veel sites dat het niet zo is... plus...anders had ik het wel gelezen op pokemongoredditquote:
quote:
Ik raakte de pokéballs wel, want ze verdwenen. Maar de teller was nog steeds -1.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeerde het net, maar het werkt voor geen meter.
Ondanks dat ik geen Itstinks gekozen heb, wel een vette animatie.quote:
Waar zit jij bij?quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ondanks dat ik geen Itstinks gekozen heb, wel een vette animatie.
Valor.quote:
Hahaha will do, de vondelpark checkenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oké als jullie nog een derde wiel nodig hebben en toevallig in Amsterdam zijn lemme know.![]()
uiteraardquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:27 schreef Moira. het volgende:
Maakt het eigenlijk verschil welk team je kiest?
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weidt er vooral niet te veel over uit, zeg.
dit zijn fundamentele keuzes moiraquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weid er vooral niet te veel over uit, zeg.
gewoon instinct kiezen dan is het goedquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
wrom zo onbehulpzaam naar een pokenoob
Voor jou danquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon instinct kiezen dan is het goed
maar is 't niet handiger om het team te kiezen dat het meest voorkomt in je buurt? ivm gyms enzoquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar is 't niet handiger om het team te kiezen dat het meest voorkomt in je buurt? ivm gyms enzo
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar is 't niet handiger om het team te kiezen dat het meest voorkomt in je buurt? ivm gyms enzo
als je bang bent ze niet te kunnen veroverenquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
google en kreeg dit op een reddit paginaquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
jaa johh weet ik toch ook wel maar ik kan zelf nergwns vinden
Hoe resize je een gif goed?quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
als je bang bent ze niet te kunnen veroveren
Juist kiezen die niet vaak voorkomt. Veel leuker om gyms over te nemen dan je pokemons erbij te zettenquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |