Heb het alleen aanstaan als ik thuis benquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:14 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb AugmentedReality maar uitgezet vandaag, is een stuk makkelijker en dan sta ik niet zo met m'n mobiel te mikken op mensen.
Mortaxxgodquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben nog steeds niet bij team instinct erbij gezet
Ben nog wel team Captain
Thuis gaat ie aan want het blijft er grappig uitzien,quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het alleen aanstaan als ik thuis ben
Gister een rat op mijn kat
nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:22 schreef houdjemond het volgende:
Geen idee of dit oud nieuws is, maar als je net zo scheef gooit als ik met je pokeballs kan je weer op je gemiste pokeball tikken en ben je ze niet kwijt..
Serieus? Dat zou top zijnquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:22 schreef houdjemond het volgende:
Geen idee of dit oud nieuws is, maar als je net zo scheef gooit als ik met je pokeballs kan je weer op je gemiste pokeball tikken en ben je ze niet kwijt..
Ja dit dusquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:25 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou top zijn. Heb al zoveel ballen weggegooid omdat ik mijn met lamme bek sta te gooien.
Leer je toch nog wat nieuws op lvl 19.... ik voel me een beetje dom nu ..quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jawel! Scheelt me de helft qua balls
Sst het is laat, niemand heeft het gelezenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leer je toch nog wat nieuws op lvl 19.... ik voel me een beetje dom nu ..
http://twinfinite.net/201(...)g-thrown-poke-balls/quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sst het is laat, niemand heeft het gelezen
Ik krijg ze toch echt terugquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://twinfinite.net/201(...)g-thrown-poke-balls/
grr
Oké als jullie nog een derde wiel nodig hebben en toevallig in Amsterdam zijn lemme know.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Ik kijk nog even hoe lang ik op m'n handen kan zitten (al helemaal nu er een nieuw subforum is), maar anders maak ik er zelf wel eentje hoor. Is ook niet zo lastig, ben gewoon lui
Maar thanks
Ik heb al met m'n vriend afgesproken dat we romanties Pokemons in de park gaan checken
Hier in de buurt nu 1 lurequote:
het is net of die tering app weet dat je thuis zitquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben nu thuis (hier spawnen echt nooit pokemons) dus kan het nu niet uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |