SPOILER: Team MysticOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door picodealion op 18-07-2016 16:54:20 ]
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
BESTE TEAM EVER DIT KOMOP JONGENS DIE ANDERE ZIT AL OP 3 PAGINA'S
Geil je daar op?quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze hebben ook kekke plaatjes, hebben wij die ook?
Zijn wel tof ja.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geil je daar op?
Die in de OP is het belangrijkste,.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
"Your team was butchered at the Red Wedding, MysticLuver6969, but you refused the call," "You swore allegiance to Team Mystic, PokeBluBoy, but in our hour of greatest need, you refused the call." "And you, LordMystic, your gym was skinned alive by Team Instinct. Still you refused the call. But Blue Team remembers. The North remembers. We know no team but the bird in the North whose name is Articuno. I don't care if he's an Ice bird. Lugia's blood runs through his veins. He's my bird from this day until his last day."
[ afbeelding ]
Geniaal! Ik zeg in de OPquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
"Your team was butchered at the Red Wedding, MysticLuver6969, but you refused the call," "You swore allegiance to Team Mystic, PokeBluBoy, but in our hour of greatest need, you refused the call." "And you, LordMystic, your gym was skinned alive by Team Instinct. Still you refused the call. But Blue Team remembers. The North remembers. We know no team but the bird in the North whose name is Articuno. I don't care if he's an Ice bird. Lugia's blood runs through his veins. He's my bird from this day until his last day."
[ afbeelding ]
Done!quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:06 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet 'm zijn. De meeste logo's (ook mijn UI) zijn dus fout.
Stelletje strebers zijn wequote:Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef Unites het volgende:
[..]
Oeeh... volgens mij waren we tegelijkertijd
quote:
plaatje doet ut nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:06 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet 'm zijn. De meeste logo's (ook mijn UI) zijn dus fout.
quote:
Boeiend, ik ga geen 180 161 frames met de hand aanpassenquote:Op [quote]
[b]Op woensdag 13 juli 2016 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eigk ook niet.Het moet geen hexagon zijn
Heb je nog levelling tips?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ben inmiddels level 17, maar moet mijn eerste goede pokemon nog krijgen
Dat is eigenlijk de beste, plus als je een evolutie hebt naar een nieuwe pokemon dan kan je die het best daarvoor ook bewaren. Dan krijg je meteen 2k XPquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb je nog levelling tips?
Ik zit nu op level 10, heb an sich wel een paar leuke beestjes.
Enige dat ik weet: pidgeys sparen, en die dan evolven met een lucky egg. Zijn er nog meer goede tips?
die hier aan t eind van de straat is dan blauw, dan rood, dan geel .. t wisselt per keer dat ik inlogquote:
quote:
Als je rood niet leuk vindt ga je maar weer terug op blauwquote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je blauw niet leuk vindt, ga je maar weer terug op zwart
Hier tussen alle 3. Ding verspring omde 5 min naar geel/blauw of roodquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:39 schreef AF_ het volgende:
Hier is ondertussen een gangwar bezig tussen rood en blauw. moet om de 5 minuten teruglopen naar de gym
Hier is het of blauw of geel. Geel vooral omdat zij heel erg samenwerken. Ik ging gisternacht op pad en iedere gele gym in het centrum zaten 3 dezelfde namen inquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
die hier aan t eind van de straat is dan blauw, dan rood, dan geel .. t wisselt per keer dat ik inlog
Thnx voor de tip. Heb al 50 cent Play Store tegoed na 1 vragenlijstquote:Op zondag 17 juli 2016 09:46 schreef DJMO het volgende:
Voor mensen die dingen in de shop willen kopen,
Verdien geld door mee te doen aan korte enquętes. Download Google Opinion Rewards nu: https://play.google.com/s(...)droid.apps.paidtasks
Met deze app kun je Google play tegoed verdienen door korte enquętes in te vullen.
In de shop even je 10 munten claimen.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:43 schreef Oberkullie het volgende:
MIJN EERSTE GYM VEROVERD!!![]()
wat moet ik nu doen?
ik heb inmiddels sinds ik begon een euro of vijftien a 20 verdiend. Verschillende betaalde apps van gekocht, de rest gaat nu wss op aan pokemon goquote:Op zondag 17 juli 2016 10:27 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Thnx voor de tip. Heb al 50 cent Play Store tegoed na 1 vragenlijst
Wij pubers komen overal hoor! ALLES voor Pokémon GO!quote:Op zondag 17 juli 2016 14:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Gister team blauw aangesterkt en 3 gym's overgenomen. Stond gister op 8 gym's die ik kon claimen. Inmiddels weer 6.
Heb er ook een stel op het industrieterrein, daar zullen de pubers op hun fietsje niet zo snel komen
Ik heb het net geprobeerd maar snap daar echt geen hol vanquote:Op zondag 17 juli 2016 09:43 schreef Oberkullie het volgende:
MIJN EERSTE GYM VEROVERD!!![]()
wat moet ik nu doen?
Dank je!quote:
ja maar hoe vecht je. dat is meer het probleem, ik druk op go en vervolgens word mijn beestje helemaal aan gort gemept zonder ietsquote:Op zondag 17 juli 2016 22:35 schreef Azpilicueta het volgende:
En kijk vooral naar de types waar je tegen vecht. Dan kan je ook met lagere CP pokemons redelijk makkelijk winnen
Dat klopt ja. Ik had een elektrisch beestje, een polygon, en die knalde zo alles eraf. Dat nieuwe beest is ook electrisch maar ik weet de naam niet. Vlak voor de servers eruit knalden ving ik ook een opperwesp die ik wil upgraden.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:35 schreef Azpilicueta het volgende:
En kijk vooral naar de types waar je tegen vecht. Dan kan je ook met lagere CP pokemons redelijk makkelijk winnen
Je moet op het scherm tikken. Het is niet turn based, dus go wild. Gedurende het gevecht zie je het blauwe balkje oplopen, dit is je special attack (doe meer damage). Om hier gebruik van te maken moet je wachten tot het blokje vol is en je vinger ingedrukt houden voor een paar seconden en dan los latenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:37 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
ja maar hoe vecht je. dat is meer het probleem, ik druk op go en vervolgens word mijn beestje helemaal aan gort gemept zonder ietste doen
Ja, heb dat helaas ook. Bijna alleen maar pidgeys, ratatas en weedles te vinden hier. Wel goed voor evoluties, maar meer diversiteit had ik leuker gevonden. Ik ken ze ook allemaal uit mijn hoofd omdat ik het vroeger fanatiek speelde op de schoolplein. De volgende generatie ken ik ook nog wel, maar wel een heel stuk minder.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Ik had een elektrisch beestje, een polygon, en die knalde zo alles eraf. Dat nieuwe beest is ook electrisch maar ik weet de naam niet. Vlak voor de servers eruit knalden ving ik ook een opperwesp die ik wil upgraden.
Sowieso heb ik er wel geluk mee, in mijn huis spawnteen paar keer per dag een eevee en er zitten steeds clefairy's in de straat. Een vriend is echt superfan en kent ze allemaal bij naam en ik schaam me dan steeds als ik weer een badass beest heb en hij steeds alleen maar duiven vangt.
Maar hij woont op een pokestop dus heeft unlimited meuk. Voor de poke stop moet ik dan weer 5 minuten lopen dus ik zit steeds zonder pokeballs.
Die andere zitten hier ook veel hoor. Ik vang echt wel elke 5 minuten iets. Ik heb ook veel vleermuizen en rupsen, weedles ook maar vooral pidgeys en rattata en spearows.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, heb dat helaas ook. Bijna alleen maar pidgeys, ratatas en weedles te vinden hier. Wel goed voor evoluties, maar meer diversiteit had ik leuker gevonden. Ik ken ze ook allemaal uit mijn hoofd omdat ik het vroeger fanatiek speelde op de schoolplein. De volgende generatie ken ik ook nog wel, maar wel een heel stuk minder.
Ik doe het vaak in de auto laat in de avond. Dan is er geen kip op de weg en dan rijd ik rond naar gym's en waar mensen lures aanzetten
Het verandert naarmate je hoger level krijgt denk ik. Ik vind eerst alleen maar pidgey's en rattataas, nu krijg ik eevee's, een meowth, sandshrew en die boxer pokemon. Ik heb wel een ander probleem : omdat ik vanuit mijn bed bij 3 pokestops en een gym kan, is mijn bag steeds volquote:Op zondag 17 juli 2016 22:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Die andere zitten hier ook veel hoor. Ik vang echt wel elke 5 minuten iets. Ik heb ook veel vleermuizen en rupsen, weedles ook maar vooral pidgeys en rattata en spearows.
Ik heb het vroeger nooit gekeken of gespeeld, was meer voor de mensen van een jaar of 5 jonger denk ik.
Ik vind de figuurtjes wel grappig en het is heerlijk om buiten te zijn. Is weer eens wat anders dan random een eind fietsen of wandelen. En genoeg jongere vrienden die precies weten wat ik nu weer gespot heb.
ideaal toch, lekker doorspinnen tot je bag vol zit met super portions en great balls ipv gewone.quote:Op maandag 18 juli 2016 06:31 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Het verandert naarmate je hoger level krijgt denk ik. Ik vind eerst alleen maar pidgey's en rattataas, nu krijg ik eevee's, een meowth, sandshrew en die boxer pokemon. Ik heb wel een ander probleem : omdat ik vanuit mijn bed bij 3 pokestops en een gym kan, is mijn bag steeds vol
ben jij ook team blauwquote:Op maandag 18 juli 2016 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net een jigglypuff gevangen. Nu is mijn leven compleet
jahoorquote:Op maandag 18 juli 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker weten, maar ik heb geen debiele UI. Hoor ik er dan toch bij?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:13 schreef DuW2 het volgende:
[..]
POK / [Pokégo Amsterdam] #1 Grachten vol Magikarp
Precies de reden dat ik ook voor team mystic heb gekozenquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:33 schreef DaMart het volgende:
Ja hoi.
Ik vond #TeamBlauw wel passen bij mijn FOK!-kleurtje, dus ik heb me ook aangesloten bij Team Mystic.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:33 schreef DaMart het volgende:
Ja hoi.
Ik vond #TeamBlauw wel passen bij mijn FOK!-kleurtje, dus ik heb me ook aangesloten bij Team Mystic.
Jullie hebben gewoon geen ambities. Daarom ben ik Valor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik ook voor team mystic heb gekozen![]()
Ik heb de juiste keuze gemaaktquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:33 schreef DaMart het volgende:
Ja hoi.
Eindhoven Mystici, jonguh!quote:
Dat wordt van functie ruilenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gewoon geen ambities. Daarom ben ik Valor.
Ik hoop dat ze in Eindje nog een beetje overleven, Mystic? In Amsterdam waren ze op het begin goed op weg maar het ship is gevaren... waarschijnlijk allemaal naar Eindhoven gegaan ofzo.. :pquote:
Het wisselt hier heel veel heb ik t idee. Rood en blauw, heel soms geel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:52 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in Eindje nog een beetje overleven, Mystic? In Amsterdam waren ze op het begin goed op weg maar het ship is gevaren... waarschijnlijk allemaal naar Eindhoven gegaan ofzo.. :p
Geel is hier best wel actief voortaan (Amsterdam Noord) Ik weet ook voort wie het zijn omdat ze zo vaak voorbij komen, haha.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wisselt hier heel veel heb ik t idee. Rood en blauw, heel soms geel.
Ja, wisselt inderdaad veel tussen rood en blauw. En af en toe wat geel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wisselt hier heel veel heb ik t idee. Rood en blauw, heel soms geel.
Stem je VVD toevallig?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:05 schreef KingRoland het volgende:
Jullie hebben allemaal een goede keuze gemaakt.
Welkom
#meerblauwopstraat
Vergeet niet dat je 6 tegen x vecht in een gym, en je dus echt niet enorm boven de levels van de eerste paar pokemon hoeft te zijn om te kunnen winnen, Zeker niet als je je kracht van je beestje een beetje goed kiest (bv electriciteit tegen water). Ook met lagere levels haal je de eerste paar pokemon van de tegenstander wel uit de gym. En met genoeg revives en potions neem je hem zelfs over. Ik werd ook altijd afgeschrikt van de hoge CP's in gyms, maar ik stond er van te kijken wat ik af en toe in m'n eentje kon doen. Toen werd het toch ineens leukerquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier ook team blauw
Ben lv 16 alleen nog niet hele sterke pokemons, maar alles op zijn tijd zeg ik maar
Ben nog niet echt met gyms bezig geweest, deze week even met mijn zwager rondje doen om wat bij te leren
Raichu, Jolteon en Electrabuz to the rescue!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:07 schreef Molurus het volgende:
Hebben wij blauwen nog favoriete pokemon types?
Ik stel voor dat we met z'n allen iets gaan doen aan die enorme berg waterpokemons in gyms. Ik heb mijn electrode al klaar.
En daar ben ik gisteren dus achtergekomen dat ik met een paar pokemons toch een heel eind komquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je 6 tegen x vecht in een gym, en je dus echt niet enorm boven de levels van de eerste paar pokemon hoeft te zijn om te kunnen winnen, Zeker niet als je je kracht van je beestje een beetje goed kiest (bv electriciteit tegen water). Ook met lagere levels haal je de eerste paar pokemon van de tegenstander wel uit de gym. En met genoeg revives en potions neem je hem zelfs over. Ik werd ook altijd afgeschrikt van de hoge CP's in gyms, maar ik stond er van te kijken wat ik af en toe in m'n eentje kon doen. Toen werd het toch ineens leuker
Jeetje, op een gegeven moment vond ik dat juist het enige leuke. Ik ben nou 29, maar ik al meer dan 1.000+ gym gevechten gewonnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:35 schreef moemoe het volgende:
* moemoe zwaait
Bijna level 28 en nog geen enkele gym betreden.
Eerst eens even goed inlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.go blue!
[ Bericht 27% gewijzigd door Molurus op 31-08-2016 18:51:12 ]Niet meer aanwezig in dit forum.
Mja, het is altijd zoeken naar de middenweg. Te zwakke beestjes liggen er ook in no time weer uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:55 schreef superkimmi het volgende:
Ik zet nooit mn sterkste in gyms.. Gebruik ze liever om meer gyms te pakken 😁
Nja sterke beesten ook. Een gym verslaan is supereenvoudig, maakt vrij weinig uit wat er in staatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mja, het is altijd zoeken naar de middenweg. Te zwakke beestjes liggen er ook in no time weer uit.
Maar inmiddels heb ik niks meer over waarmee ik gyms kan pakken idd
Hmmm... de enige die er nu nog in staat is juist mijn sterkste. Maar die staat ook in een level 7 gym waarvan de laagste cp2000 heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nja sterke beesten ook. Een gym verslaan is supereenvoudig, maakt vrij weinig uit wat er in staat
Nice! Heb je er zelf ook iets in staan?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Hier staat al dagen een lvl 10 vrolijk blauw te wezen
Als ik er iets in had staan, was ik er allang uitgegooidquote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nice! Heb je er zelf ook iets in staan?
Ah leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jeetje, op een gegeven moment vond ik dat juist het enige leuke. Ik ben nou 29, maar ik al meer dan 1.000+ gym gevechten gewonnen
In potentie wel, maar dat betekent niet per definitie dat ze beter zijn. Stel je komt een Golduck tegen als level 22 en de ander is 21, dan kan jouw Golduck lager qua CP zijn dan die van lvl 21quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
Morgen eens in de buurt van rotterdam kijken of er iets bijzonders te vangen valt
is het zo dat: Hoe hoger je zelf in level bent hoe meer CP de pokemons hebben die je tegenkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Molurus op 04-09-2016 19:38:57 ]Niet meer aanwezig in dit forum.
oke thanks voor de info.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In potentie wel, maar dat betekent niet per definitie dat ze beter zijn. Stel je komt een Golduck tegen als level 22 en de ander is 21, dan kan jouw Golduck lager qua CP zijn dan die van lvl 21
mede dankzij jou?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Ik kan vanuit huis 6 gyms zien, en ze zijn allemaal blauw.
Gek genoeg... nee. Ik heb 4 pokemons permanent in gyms staan, maar geen daarvan kan ik vanuit huis zien helaas.quote:
lol oke, maar dus wel veel team mystic spelers in de buurt wonen waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 11:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gek genoeg... nee. Ik heb 4 pokemons permanent in gyms staan, maar geen daarvan kan ik vanuit huis zien helaas.
Zo'n beetje de hele stad is hier blauw.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
lol oke, maar dus wel veel team mystic spelers in de buurt wonen waarschijnlijk![]()
![]()
dat is lekker handigquote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef Albert86 het volgende:
3 gyms te zien vanaf mijn huis. Meestal blauw of rood. Heel soms geel.
Ik sta nu iig al sinds vanmorgen in de gym tegenover mijn huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |