SPOILER: Team MysticOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door picodealion op 18-07-2016 16:54:20 ]
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
BESTE TEAM EVER DIT KOMOP JONGENS DIE ANDERE ZIT AL OP 3 PAGINA'S
Geil je daar op?quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze hebben ook kekke plaatjes, hebben wij die ook?
Zijn wel tof ja.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geil je daar op?
Die in de OP is het belangrijkste,.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
"Your team was butchered at the Red Wedding, MysticLuver6969, but you refused the call," "You swore allegiance to Team Mystic, PokeBluBoy, but in our hour of greatest need, you refused the call." "And you, LordMystic, your gym was skinned alive by Team Instinct. Still you refused the call. But Blue Team remembers. The North remembers. We know no team but the bird in the North whose name is Articuno. I don't care if he's an Ice bird. Lugia's blood runs through his veins. He's my bird from this day until his last day."
[ afbeelding ]
Geniaal! Ik zeg in de OPquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
"Your team was butchered at the Red Wedding, MysticLuver6969, but you refused the call," "You swore allegiance to Team Mystic, PokeBluBoy, but in our hour of greatest need, you refused the call." "And you, LordMystic, your gym was skinned alive by Team Instinct. Still you refused the call. But Blue Team remembers. The North remembers. We know no team but the bird in the North whose name is Articuno. I don't care if he's an Ice bird. Lugia's blood runs through his veins. He's my bird from this day until his last day."
[ afbeelding ]
Done!quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:06 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet 'm zijn. De meeste logo's (ook mijn UI) zijn dus fout.
Stelletje strebers zijn wequote:Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef Unites het volgende:
[..]
Oeeh... volgens mij waren we tegelijkertijd
quote:
plaatje doet ut nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:06 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet 'm zijn. De meeste logo's (ook mijn UI) zijn dus fout.
quote:
Boeiend, ik ga geen 180 161 frames met de hand aanpassenquote:Op [quote]
[b]Op woensdag 13 juli 2016 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eigk ook niet.Het moet geen hexagon zijn
Heb je nog levelling tips?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ben inmiddels level 17, maar moet mijn eerste goede pokemon nog krijgen
Dat is eigenlijk de beste, plus als je een evolutie hebt naar een nieuwe pokemon dan kan je die het best daarvoor ook bewaren. Dan krijg je meteen 2k XPquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb je nog levelling tips?
Ik zit nu op level 10, heb an sich wel een paar leuke beestjes.
Enige dat ik weet: pidgeys sparen, en die dan evolven met een lucky egg. Zijn er nog meer goede tips?
die hier aan t eind van de straat is dan blauw, dan rood, dan geel .. t wisselt per keer dat ik inlogquote:
quote:
Als je rood niet leuk vindt ga je maar weer terug op blauwquote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je blauw niet leuk vindt, ga je maar weer terug op zwart
Hier tussen alle 3. Ding verspring omde 5 min naar geel/blauw of roodquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:39 schreef AF_ het volgende:
Hier is ondertussen een gangwar bezig tussen rood en blauw. moet om de 5 minuten teruglopen naar de gym
Hier is het of blauw of geel. Geel vooral omdat zij heel erg samenwerken. Ik ging gisternacht op pad en iedere gele gym in het centrum zaten 3 dezelfde namen inquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
die hier aan t eind van de straat is dan blauw, dan rood, dan geel .. t wisselt per keer dat ik inlog
Thnx voor de tip. Heb al 50 cent Play Store tegoed na 1 vragenlijstquote:Op zondag 17 juli 2016 09:46 schreef DJMO het volgende:
Voor mensen die dingen in de shop willen kopen,
Verdien geld door mee te doen aan korte enquêtes. Download Google Opinion Rewards nu: https://play.google.com/s(...)droid.apps.paidtasks
Met deze app kun je Google play tegoed verdienen door korte enquêtes in te vullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |