Ja. En nu Of Monsters And Men.quote:
Ik ben al voorzien, dank!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef renwan het volgende:
Hallo! Even een vraagje want misschien zijn hier wel mensen met interesse, ik heb een Pioneer DDJ-Ergo K staan die een beetje stof staat te happen al een jaar lang. Werkt perfect, met stofkap, rugtas en kabels.
Misschien iemand interesse?
Tja, als hij ergens terecht komt waar er goed gebruik van gemaakt wordt ben ik wel tevreden met 180 euro. Ding kostte nieuw toen rond de 450 (ja serieusquote:
Ik ga er eens over nadenken, heb altijd de David Guetta in mij los willen maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Tja, als hij ergens terecht komt waar er goed gebruik van gemaakt wordt ben ik wel tevreden met 180 euro. Ding kostte nieuw toen rond de 450 (ja serieus) euro en de stofkap en tas waren ook rond de 100.
Doet me aan de ene kant pijn om er afscheid van te nemen maar ik gebruik hem gewoon niet meer dus het is zonde.
Hmmm... klinkt wel interessant.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef renwan het volgende:
Hallo! Even een vraagje want misschien zijn hier wel mensen met interesse, ik heb een Pioneer DDJ-Ergo K staan die een beetje stof staat te happen al een jaar lang. Werkt perfect, met stofkap, rugtas en kabels.
Misschien iemand interesse?
Ditquote:
Als ik dat zou doen staat het hier blank.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
Whoops, ramen open. Radio49 blazend door de speakers.
Sluikreclame op de late dinsdagavond
Hoorde je de toeters niet in het liedje?quote:
Zat je weer aan de Moonshine, Gij stouterd?quote:
Nee, die kwamen net pas langsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoorde je de toeters niet in het liedje?
Dacht ik al!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoorde je de toeters niet in het liedje?
Voor het geval de FBI meeluistertquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
G-rated music, Brought by Rob![]()
She beeeeeeep hates meeeeeeeeeeeeee
Brighton Boyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:43 schreef robdriessen het volgende:
Hierna gaan we de onderwereld in, met deze meneer
[ afbeelding ]
Ik ga schuin Japans praten?quote:
quote:
Watashi wa shiyō shite hijō ni yoidesu gūguru hon'yakuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ben jij japanner dan?
Ik hoorde iets van sucky en fucky uit die Japanner zijn mond stromen
Tussen de 1 en de 49384quote:
Uhm.. nani ga?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Watashi wa shiyō shite hijō ni yoidesu gūguru hon'yaku
quote:Full text of "Conversational Japanese for beginners" - Internet Archive
I am very good in using Google Translate.quote:
Ik ook. En toen wilde ik het terugvertalen en vervolgens krijg ik japans terug. Terwijl ik hem op NL had ingesteldquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
I am very good in using Google Translate.
Je bent zelf een baasquote:
El Presidentequote:
* just me gaat zich lekker in bed omdraaienquote:
Ik was met enige frustratie aan het kloten met Linux en airtime op dat ding toen ik met google en wat handige zoekwoorden deze optie tegenkwam.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik was degene die Piet aansprak, ism Rob omdat Piet toen een keer iets had gezegd over een backupserver.
Waarom het nu overigens niet werkt is me even een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |