Ik zelf ook niet. Ik heb de cd-single met verschillende versies erop, waaronder ook een mega-lange van 11 of 12 minuten, geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf ook al een tijdje niet meer gehoord.
Er komt nog meer J&S spul aan wat ik zo snel kon vinden...
Drivers, heb nu de stabiele ASIO drivers weer aangezet...quote:Op maandag 11 juli 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde nog net de intro-klanken van "Follow Me".... maar nu heb ik helaas stilte.
Vette plaat, dit. Ook bij mij staat -ie op de rol. Volgens mij kent L2B deze namelijk nog niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drivers, heb nu de stabiele ASIO drivers weer aangezet...
Die komt hierna...quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vette plaat, dit. Ook bij mij staat -ie op de rol. Volgens mij kent L2B deze namelijk nog niet.
Het intro van Follow Me is trouwens verwerkt in de lange versie van Right In The Night....
Bedankt voor het draaien, cq. aanpassen van je queue op mijquote:Op maandag 11 juli 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, ik ga even sociaal doen...
Fijne avond Madquote:Op maandag 11 juli 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, ik ga even sociaal doen...
Dit is nog steeds MadMaster? Fijne tracks!quote:Op maandag 11 juli 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen heeft MadMaster gewoon even een complete Jam & Spoon-special achtergelaten in zijn queue.
Wel als je hiernaar zit te luisteren: http://madmaster.myl2mr.com/quote:Op maandag 11 juli 2016 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is nog steeds MadMaster? Fijne tracks!![]()
![]()
Auto DJ staat aan.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is nog steeds MadMaster? Fijne tracks!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Auto DJ staat aan.
Het is op mijn kamer rond de 30 graden, dus ik ben afgedaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |