Luister je naar de stream van Piet Piraat? Als je iets hoort, hoef je niet te disconnecten.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:51 schreef markje1 het volgende:
[..]
Heb dit topic net gevonden en ben misschien een van die hardnekkige, moet ik disconnecten?
Nee hoor je mag gewoon blijven.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:51 schreef markje1 het volgende:
[..]
Heb dit topic net gevonden en ben misschien een van die hardnekkige, moet ik disconnecten?
quote:
Ha, Markjequote:Op maandag 11 juli 2016 20:51 schreef markje1 het volgende:
[..]
Waar luister je naar dan? Naar Gup op radio49.nl of de stream van Piet?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:03 schreef markje1 het volgende:
Tot nu toe klinkt het wel lekker afwisselend, weer eens wat anders dan playlisten zoeken op youtube of spotify.
Nee, dat was vannacht tussen 03:00 en 03:30quote:
Ieder voor zich dus?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:07 schreef knokkels het volgende:
Tussenoplossing voor de DJ's
Maak een account aan op:
Listen2MyRadio.
Ga naar:
Control Panel
Streamtype: IceCastv2
Daarna bij Stream Details aan de rechterkant:
Icecast Admin Panel:
Klik op vermelde IP adres.
Daarna
Klik op Server Status
Rechtermuisknop op M3U
Paste dát adres in het topic/OP
De roosteraars kunnen een show aanmaken via het roosterprogramma, maar die heeft geen link met de tijdelijke luisterlink. Dus de DJ's moeten een hand-off doen.
Hand-off:
een paar minuten voordat de show afloopt, even in DM bij de volgende DJ
op 2 minuten even een herinnering naar de opkomende DJ
op 60, 50, 40, 30, 20, 10, 0 seconden even een herinnering naar de opkomende DJ
Ja, ieder voor zich. Dan heb je een vast IP adres wanneer je inlogt. Met deze R49 niet. Wanneer die door X mensen gebruikt wordt.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ieder voor zich dus?
Ik begrijp er niet veel van...
Kortom, we gaan terug naar allemaal aparte radio stations?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ieder voor zich. Dan heb je een vast IP adres wanneer je inlogt. Met deze R49 niet. Wanneer die door X mensen gebruikt wordt.
Maar ik kan ook het eea missen, ben wat wazig vandaag
Ja dat is het probleem.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg inmiddels nergens meer connectie, dus ik ga wat anders doen...
Maar waarom verandert dat IP-adres dan steeds?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem.
Elke keer dat het IP verandert, moet je die handmatig veranderen in je DJ programma vanuit de icecast admin panel.
Het is een boel getest.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt mij sowieso wat te ingewikkeld. Ik wacht geduldig tot Muis weer thuis is en Gup op z'n donder geeft. Hopelijk is dat snel.
Leuk geintje van Listen2MyRadio, gok ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom verandert dat IP-adres dan steeds?
Ik heb bij mijn eigen station nog steeds hetzelfde IP adres en heb al meerdere keren gereboot, uitgelogd en zo. Ik gebruik daar alleen Shoutcast, net als Piet...quote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuk geintje van Listen2MyRadio, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |