Dat overleeft Mart niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:48 schreef Momo... het volgende:
Ze moeten een avondetappe maken met Rob, Gert Jakob en Erik Hulzebosch.
Geen Boogerd, maar Gert Jakobs vanavond aan de VI bar.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen Boogerd bij Genee en Derksen aan tafel?
Echt een bloedirritante kerel inderdaad. Ik kijk uit naar vive le velo. Vind het wel jammer dat al die programma's zo laat beginnen. Ik moet smorgens gewoon om 7 uur op mijn werk staan dus dan wil ik rond half 11 wel in bed liggen eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:37 schreef golfer het volgende:
Net pas die van afgelopen nacht bekeken.
Wat een vreselijke vent is die Harmeling.Zo eigenwijs en zo ingestudeerd steeds iemand bij zijn voornaam noemen in tussenzinnetjes. Dat heeft hij, net als die irritante Hans van Breukelen, ook ooit op een cursus spreken in het openbaar geleerd. En voor de rest praat ie alles na wat iedereen al lang ook een keer in een krant of ander interview heeft gelezen of gezien en doet hij het voorkomen alsof ie het allemaal zelf bedacht heeft.
Opnemen en op een ander tijdstip bekijken? Bijkomend voordeel: je kunt het geraaskal van types als Harmeling doorspoelen.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:48 schreef RobertVDN het volgende:
Echt een bloedirritante kerel inderdaad. Ik kijk uit naar vive le velo. Vind het wel jammer dat al die programma's zo laat beginnen. Ik moet smorgens gewoon om 7 uur op mijn werk staan dus dan wil ik rond half 11 wel in bed liggen eigenlijk.
quote:
De gast van BoB die ook in Homeland speelde.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:22 schreef tjaptjoep het volgende:
Als ik Steven zie, dan denk ik altijd aan die gast uit de serie Homeland.
Brodygodquote:Op maandag 11 juli 2016 22:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
De gast van BoB die ook in Homeland speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |