Ik ben altijd bloedserieusquote:Op zondag 10 juli 2016 21:36 schreef Abdus18 het volgende:
Dat leek me toch sarcasme van Peterselieman :p
TR gemachtquote:Op zondag 10 juli 2016 21:12 schreef WEST het volgende:
Even een schoonmaak. En mensen hap nou niet. Gewoon een TR melding dan doen wij er wat aan.
quote:
Als ik de keus heb tussen in het topic rondhangen en op de GP zelf rondhangen dan is dat een makkelijke keus natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, volgens mij ben ik blij dat ik gewoon niet echt in het topic was vandaag.
Morgen even wat feauteaus uitzoeken als ik thuis ben.
Oh, ik kan ook titels aanpassen? oeps, sorry !quote:Op zondag 10 juli 2016 21:46 schreef exile79 het volgende:
Moest je nou perse Klaasweetniks z'n tt overnemen?
Ik zou het ook wel weten als ik de keuze zou hebbenquote:Op zondag 10 juli 2016 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
dat sowieso, maar gewoon thuis kijken en tussen het gelazer door moeten posten is ook geen pretjequote:Op zondag 10 juli 2016 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik de keus heb tussen in het topic rondhangen en op de GP zelf rondhangen dan is dat een makkelijke keus natuurlijk
Laat de foto's maar komen
Moet toch niet. Doe ik ook vaak niet, alleen bij begin of na de race. Tijdens ben ik ook druk met bier en nootjes en joelen naar de tv en allesquote:Op zondag 10 juli 2016 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat sowieso, maar gewoon thuis kijken en tussen het gelazer door moeten posten is ook geen pretje
hahahaha, ja dat kan dus.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:55 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Oh, ik kan ook titels aanpassen? oeps, sorry !
we zitten met m'n ouders nog in een huisje een half uurtje van het circuit af. Circuit is +/- 2.5 uur rijden van huis, da's met bier op geen succesquote:Op zondag 10 juli 2016 21:55 schreef Geralt het volgende:
Btw morgen pas thuis? Wonen jullie zover er vandaan dan?
Met bier op naar dat huisje ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we zitten met m'n ouders nog in een huisje een half uurtje van het circuit af. Circuit is +/- 2.5 uur rijden van huis, da's met bier op geen succes
Goeie! Ik trek er ff een open, proost!quote:
jawel, met een BoB werkt dat prima!quote:Op zondag 10 juli 2016 22:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met bier op naar dat huisje ook niet.
Zeker. Alleen zo las ik het niet. Dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jawel, met een BoB werkt dat prima!
de BOB kon ons helaas niet 'even' naar huis rijden. Had graag nu al aan de foto's gezeten. En weer met z'n tweeën, want pfffffffffquote:Op zondag 10 juli 2016 22:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zeker. Alleen zo las ik het niet. Dan heb ik niets gezegd.
Je foto's zagen dr leuk uit van de quali enzo! Leuke tijd gehad?quote:Op zondag 10 juli 2016 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
En dan heeft hij ook gelijk al zijn doel voor dit jaar te pakken. Een podiumplaats en een verdubbeling van de punten van vorig jaar.quote:
Jamaar dat was toen hij nog voor TR reed he. Dus dat telt nu niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:23 schreef WEST het volgende:
[..]
En dan heeft hij ook gelijk al zijn doel voor dit jaar te pakken. Een podiumplaats en een verdubbeling van de punten van vorig jaar.
Die doel haalt hij dus met 2 vingers in de neus. Volgende doel is dus zijn teamgenoot verslaan ermee.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dat was toen hij nog voor TR reed he. Dus dat telt nu niet meer.
Als hij Ricardo op het einde van het seizoen weet te verslaan qua punten dan heeft hij het echt echt heel erg ongekend goed gedaan
En het gaat wel hard die kant op in elk geval
Ik vind een TR melding voor een (vermeende) troll zoooo NSB achtig. Laat lekker staan zolang het geen doodsverwensing, racistisch of zwaar kwetsend is. Al is dat laatste nogal subjectief en het blijkbaar al gauw bij een paar tere zieltjes die hier rondhangen.quote:
Dat zou echt te mooi zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als hij Ricardo op het einde van het seizoen weet te verslaan qua punten dan heeft hij het echt echt heel erg ongekend goed gedaan
Ik kan daar prima mee omgaan, echter werd door een mod gevraagd om er niet op in te gaan maar om een TR te plaatsen. Dus dan doe ik dat gewoon netjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik vind een TR melding voor een (vermeende) troll zoooo NSB achtig. Laat lekker staan zolang het geen doodsverwensing, racistisch of zwaar kwetsend is. Al is dat laatste nogal subjectief en het blijkbaar al gauw bij een paar tere zieltjes die hier rondhangen.
Die vermeende trollen, zoals dat blijkbaar genoemd moet worden, kun je natuurlijk ook, of negeren, of gewoon met een fatsoenlijk antwoord onderuit halen. Vrijheid, blijheid en ieder zijn eigen mening, zelfs als iemand beweert dat Max wéér een kadootje van Mercedes gekregen heeft, of dat Sainz een wereldwedstrijd gereden heeft, wie ben je dan om die MENING te bekritiseren, of daar zelfs een TR melding op te doen. Dat laat je je echt kennen en geef je toch heel duidelijk blijk dat je er niet mee om kunt gaan.
Zo en nu weer 12 nachtjes slapen totdat het volgende feestjeweer van start gaat. Ik zit er sterk over te denken om een kaartje voor de Hungaroring te kopen alleen die 2 x 1400 km houd me tegen. Morgen eens kijken of ik het met een zakelijke trip kan combineren al zullen de vliegtickets en de hotels wel rete duur zijn, zo niet ausverkauft.
Crapquote:
ben ik deels mee eens. Maar als een zelfde persoon het constant doet en daar users van wegblijven is het wel onze taak om daar op in te grijpen. Wij kunnen natuurlijk niet alles zien en daar zijn tr knop een handige hulpmiddel voor. Wij beoordelen dan of het gegrond is of niet. In dit geval na enig overleg is dit wel het geval.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik vind een TR melding voor een (vermeende) troll zoooo NSB achtig. Laat lekker staan zolang het geen doodsverwensing, racistisch of zwaar kwetsend is. Al is dat laatste nogal subjectief en het blijkbaar al gauw bij een paar tere zieltjes die hier rondhangen.
Die vermeende trollen, zoals dat blijkbaar genoemd moet worden, kun je natuurlijk ook, of negeren, of gewoon met een fatsoenlijk antwoord onderuit halen. Vrijheid, blijheid en ieder zijn eigen mening, zelfs als iemand beweert dat Max wéér een kadootje van Mercedes gekregen heeft, of dat Sainz een wereldwedstrijd gereden heeft, wie ben je dan om die MENING te bekritiseren, of daar zelfs een TR melding op te doen. Dat laat je je echt kennen en geef je toch heel duidelijk blijk dat je er niet mee om kunt gaan.
Zo en nu weer 12 nachtjes slapen totdat het volgende feestjeweer van start gaat. Ik zit er sterk over te denken om een kaartje voor de Hungaroring te kopen alleen die 2 x 1400 km houd me tegen. Morgen eens kijken of ik het met een zakelijke trip kan combineren al zullen de vliegtickets en de hotels wel rete duur zijn, zo niet ausverkauft.
Koop een vliegticket. Het circuit ligt naast de stad en er rijden gratis bussen (vanaf Boedapest) naar het circuit toe (op vertoon van je toegangskaart).quote:Op zondag 10 juli 2016 22:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare reden. Als mensen wegblijven omdat ze niet om kunnen gaan met andere meningen, dan ligt dat probleem bij hen en niet de 'dwarse denker' (in de meest ruime zin van het woord).quote:Op zondag 10 juli 2016 22:42 schreef WEST het volgende:
ben ik deels mee eens. Maar als een zelfde persoon het constant doet en daar users van wegblijven is het wel onze taak om daar op in te grijpen.
Daar gaat het denk ik niet om, het is ook een vorm van sfeer verpesten voor de anderen. Als je als troll constant iedereen loopt te irriteren, blijft er uiteindelijk altijd wel iemand weg uit de zinloze discussie, er op reageren is niet wat je moet doen, maar als iedereen denkt "daar reageer ik maar niet op", dan word het topic ook doods en saai.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare reden. Als mensen wegblijven omdat ze niet om kunnen gaan met andere meningen, dan ligt dat probleem bij hen en niet de 'dwarse denker' (in de meest ruime zin van het woord).
Zelfs een mening als 'of Max de beste aller tijde wordt valt nog te bezien' is voor sommigen al te 'tegendraads' om mee om te kunnen gaan heb ik moeten constateren.
Mods moeten neutraal zijn. Net zo goed als dat je Hamilton een matige rijder en zeurpiet mag noemen zou je dat ten aanzien van eender wie mogen beweren. Het is hier niet de Max Verstappen fanclub.
Waarom zou een mod neutraal moeten zijn? Wij zijn net zo goed fans. En als het op het modereren aankomt zijn we wel neutraal en wordt er ook wel overleg gepleegd achter de schermen. En wat Meike26 zegt is duidelijk uitleg.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare reden. Als mensen wegblijven omdat ze niet om kunnen gaan met andere meningen, dan ligt dat probleem bij hen en niet de 'dwarse denker' (in de meest ruime zin van het woord).
Zelfs een mening als 'of Max de beste aller tijde wordt valt nog te bezien' is voor sommigen al te 'tegendraads' om mee om te kunnen gaan heb ik moeten constateren.
Mods moeten neutraal zijn. Net zo goed als dat je Hamilton een matige rijder en zeurpiet mag noemen zou je dat ten aanzien van eender wie mogen beweren. Het is hier niet de Max Verstappen fanclub.
quote:Op zondag 10 juli 2016 23:10 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar gaat het denk ik niet om, het is ook een vorm van sfeer verpesten voor de anderen. Als je als troll constant iedereen loopt te irriteren, blijft er uiteindelijk altijd wel iemand weg uit de zinloze discussie, er op reageren is niet wat je moet doen, maar als iedereen denkt "daar reageer ik maar niet op", dan word het topic ook doods en saai.
Een topic moet/hoeft ook weer niet kapot gemoddert te worden, maar af en toe ingrijpen is als af en toe wat onkruid weghalen als je thuis komt
inderdaad daar mag het ook voortgezet worden.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
hou deze discussie lekker in FB zou ik zeggen.
Ik bedoel natuurlijk met het modereren.quote:
Hierom.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb heel de dag meegelezen hier, maar eerlijk gezegd geen idee waar dit over gaat. Gelukkig.
quote:Op zondag 10 juli 2016 22:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Hier, omdat het kan......
[ afbeelding ]
https://twitter.com/grandprixradio/status/752161998566219776quote:Op maandag 11 juli 2016 08:35 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan dat radio fragment niet meer terug vinden van Bbc radio met inhaalactie van Max.. ?
Dat valt wel op te lossen door 10 seconden per overtreding te geven.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:15 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de topteams over twee weken de boordradio regels gaan hanteren, nu we weten dat de straf momenteel op 10 seconden staat. Ik kan mij voorstellen, dat het gebruik van de boordradio over de gehele wedstrijd, meer tijdwinst oplevert dan de 10 strafseconden. Straks neemt elke topteam de 10 seconden nog gewoon voor lief en houdt niemand meer zich aan die radio regels. Ik zou echt in een deuk liggen
Maar dan wel progressief.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat valt wel op te lossen door 10 seconden per overtreding te geven.
Het zijn problemen die een rijder in principe ook zelf kan bemerken. Neem aan dat de achterliggende gedachte is dat F1 niet moet verworden tot op afstand bestuurbare autootjes.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef SnowOokami het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet waarom de eerste instructie wel mocht... zou anders de bak geploft zijn?
Maar goed, remproblemen doorgeven mag dan weer niet... rare regels zijn raar.
Of voor de rijder erachter. De race uitrijden en gokken op een kleine straf vs dnf. Win.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:18 schreef SnowOokami het volgende:
Dan nog vind ik het vreemd, de bak zit achter de motor... maar goed, het zal idd wel zo zijn uitgelegd dat de bak een gevaar vormde voor Rosberg.
Oververhitte remmen is natuurlijk geen gevaar voor de rijder
dan nog zit je met een probleem als regelgeving zijnde. Laatste race van het seizoen, titel kandidaat ligt 3de en heeft genoeg aan 4de plaats. Heeft advies nodig wegens dwarsligger keutel en wordt geholpen door team, 1 plaats terug en heeft gewoon dat WK binnen. Eerlijke strijd dan?quote:Op maandag 11 juli 2016 10:42 schreef Jane het volgende:
Dat dat van die remmen niet gecommuniceerd mocht worden snapte ik sowieso al niet. Als er nou iets is dat gevaar oplevert...
Als ze die communicatie dan toch willen bestraffen, zouden ze iemand misschien beter een plaats in de eindklassering kunnen laten zakken. Wat het nu effectief ook was, maar dan ongeacht het aantal seconden voorsprong dat je hebt. Voor elk ongeoorloofd contact een plek naar beneden. Dat voorkomt dan in ieder geval dat iemand die ver voorop ligt zich van alles kan permitteren. Maar ik geloof niet dat dat soort straffen bestaan?
Niemand houdt je tegen naar Hongarije te gaanquote:Op maandag 11 juli 2016 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al volgend jaar? Ik wil weer!
of Spaquote:Op maandag 11 juli 2016 12:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen naar Hongarije te gaan
http://www.silverstone.co(...)h-grand-prix-motogp/quote:Op maandag 11 juli 2016 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nog een klein plekje over in mijn koffer denk ikquote:Op maandag 11 juli 2016 12:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen naar Hongarije te gaan
Autosport.com ook:quote:Op maandag 11 juli 2016 12:34 schreef ondeugend het volgende:
De Duitsers hebben de rijders punten gegeven.
http://www.auto-motor-und(...)niveau-11482444.html
http://www.autosport.com/(...)-prix-driver-ratingsquote:33 MAX VERSTAPPEN
Red Bull-Renault RB12
Start: 3rd
Finish: 2nd
Strategy: 2 stops (wet/intermediate/medium)
Rating: 10
Verstappen admits he's raised his game to take on Ricciardo in qualifying, and finally beat him here - by three tenths and having been faster in all sectors. A fine effort.
His race was excellent too. Verstappen timed his first pitstop well, overtook Rosberg in the damp, and showed outstanding racecraft to keep him behind for so long in the dry. This was arguably his best race yet in F1.
Was het je eerste keer? Een race bijwonen is altijd supergaaf, maar ik denk wel dat Silverstone ook qua sfeer een heel speciaal circuit is.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Tof om te lezen, al ben ik het niet helemaal eens met 'his best race yet in F1'. Qua verdedigingswerk vond ik Spanje toch mooier.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Autosport.com ook:
[..]
http://www.autosport.com/(...)-prix-driver-ratings
twitter:F1 twitterde op maandag 11-07-2016 om 13:18:18Your #BritishGP Driver of the Day is... https://t.co/9ezwiI35PF reageer retweet
Terecht deze keer.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:06 schreef Hare het volgende:
En alweer de 4e keertwitter:F1 twitterde op maandag 11-07-2016 om 13:18:18Your #BritishGP Driver of the Day is... https://t.co/9ezwiI35PF reageer retweet
Dat staat er toch ook...quote:Op maandag 11 juli 2016 13:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Tof om te lezen, al ben ik het niet helemaal eens met 'his best race yet in F1'. Qua verdedigingswerk vond ik Spanje toch mooier.
quote:This was arguably his best race yet in F1.
Mwoah, ik had dit keer op Hamilton gestemd.quote:
Lewis heeft super gereden, top pole gehaald en vandaar uit bijna foutloos gereden. Klopt.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, ik had dit keer op Hamilton gestemd.
Max heeft 2 (onbestrafte) foutjes gemaakt. Maar goed, d'r gingen wel meer coureurs in bocht 1 de mist inquote:Op maandag 11 juli 2016 14:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lewis heeft super gereden, top pole gehaald en vandaar uit bijna foutloos gereden. Klopt.
Maar vond dat Max er meer voor moest vechten, mooie inhaal actie en op het natte de snelste tijden. Hij zorgde voor de kijker weer voor het meeste spektakel.
Vorige keer vond ik het niet terecht, toen mocht Wehlrein hem hebben.
Hamilton ging er ook af daar, naast de andere wereldkampioenen, Vettel, Alonso, Raikonen.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Max heeft 2 (onbestrafte) foutjes gemaakt. Maar goed, d'r gingen wel meer coureurs in bocht 1 de mist in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |