Nja, hij hoeft niet te verdedigen a la canada.quote:
Hij is sneller.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nja, hij hoeft niet te verdedigen a la canada.
Kom op Fopje, waar is de racer in je geblevenquote:Op zondag 10 juli 2016 14:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nja, hij hoeft niet te verdedigen a la canada.
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
De langzamere krijgen die, Max is duidelijk langzamer dan Rosberg dus opzouten.
[..]
Liever niet, dan wint HAM het kampioenschap weer simpel.quote:
[..]
Hij lijkt wel op Beach. Ook zo'n ervaren kennerquote:Op zondag 10 juli 2016 15:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Jij bent echt een kenner zie ik wel.
Jij bepaalt niet waar ik post.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:03 schreef Justevo het volgende:
[..]
Omdat je een droeftoeter bent die anderen flagged. Ga gewoon weg.
Inderdaad, beter een flinke fout van Hamilton.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever niet, dan wint HAM het kampioenschap weer simpel.
18 rondjes is genoegquote:Op zondag 10 juli 2016 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat hij niet lang volhouden ben ik bang
Ik doe de regendans al. Als kan dat ook komen omdat ik eigenlijk moet pissen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES heeft meer regen nodig om het te redden
Maar dan gaat het in NL regenen, ik wil nog graag BBQenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doe de regendans al. Als kan dat ook komen omdat ik eigenlijk moet pissen.
Mijn skills onderschattenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maar dan gaat het in NL regenen, ik wil nog graag BBQen
Denk niet dat ie dat haalt om bij ham te komen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ROS haalt VES in en ramt vervolgens HAM en hemzelf er af
MADquote:Op zondag 10 juli 2016 15:07 schreef Beach het volgende:
en als Max dit deed over de radio was natuurlijk heel fok het er mee eens
Tuurlijk. Dit is een underdog tegen een veel te snelle auto. Als Max in een Mercedes zou zitten rijdt hij zowel Hamilton als Rosberg aan gort.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:07 schreef Beach het volgende:
en als Max dit deed over de radio was natuurlijk heel fok het er mee eens
Die tijd gaat nog komenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is een underdog tegen een veel te snelle auto. Als Max in een Mercedes zou zitten rijdt hij zowel Hamilton als Rosberg aan gort.
Moet nietquote:Op zondag 10 juli 2016 15:09 schreef De-Hamster het volgende:
Moeten Max en Rosberg allebei nog een keer pitten?
Oh absoluutquote:
Of als het gaat regenen.quote:
Gewoon winterbandenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:10 schreef Nober het volgende:
Vlug naar de extreme softs en die GP winnen!
Dat zou echt bijzonder jammer zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Denk dat Verstappen nog naar binnen moet.
Dat welquote:Op zondag 10 juli 2016 15:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat zou echt bijzonder jammer zijn
Het is Engeland, daar kennen ze geen zomer.quote:
gebruikte softs of nieuwe medsquote:Op zondag 10 juli 2016 15:13 schreef YokiKater het volgende:
Wat voor banden heeft Max eventueel nog beschikbaar?
De gele softs....quote:Op zondag 10 juli 2016 15:13 schreef YokiKater het volgende:
Wat voor banden heeft Max eventueel nog beschikbaar?
Dan reed Max nu dik aan de leidingquote:Op zondag 10 juli 2016 15:13 schreef Justevo het volgende:
Als Max in de Mercedes reedt was het precies hetzelfde geweest, maar dan al 5 rondjes eerder. Dus laat hem maar lekker gaan.
nee, gewoon uit rijden en haal je zeker p3 binnenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:14 schreef Nober het volgende:
Nou Red Bull haal Max binnen en neem een gok 3-4 heb je toch al.
Zeikwijf.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef ondeugend het volgende:
Sorry... tis mijn schuld... ik ging plassen en Max ligt 3 bij terugkomst
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef ondeugend het volgende:
Sorry... tis mijn schuld... ik ging plassen en Max ligt 3 bij terugkomst
Ja, rustig aan doen en banden sparen. Maar daar is hij ook duidelijk mee bezigquote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, minder dan een seconde per rondje op RIC verliezen en podium nummer 3 is binnen.
Maar niet om alleen max te laten pittenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef merino het volgende:
Red Bull heeft genoeg ruimte om beide coureurs te pitten en geen plek te verliezen.
Ze kunnen toch zelf kiezen beide binnen te halen en nieuwe set te geven om problemen te voorkomen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:17 schreef caspervc het volgende:
[..]
Maar niet om alleen max te laten pitten
Prima tochquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
Het spijt me maar ik zit ook aan nootjes en bier
Ricciardo laten pitten heeft geen enkele zin, Max zou nog wat kunnen proberen op de zachtere compound maar hij mag natuurlijk geen vierde worden dus einde race.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:17 schreef merino het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zelf kiezen beide binnen te halen en nieuwe set te geven om problemen te voorkomen.
Perez ligt te ver erachter
dikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
viesdikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
Hij rijdt een rondje korter dan de rest, dus moet lukken.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Niet goed opgelet hoe lang hij al op deze banden rijdt, redt ie dat nog tot finish?
De kop gaat het proberen wel te redden ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Niet goed opgelet hoe lang hij al op deze banden rijdt, redt ie dat nog tot finish?
Sinds lap 18, lijkt me wel.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Een rondje korter als de restquote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Makkelijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Pirelli adviseerde max 28 rondjes op de bandquote:
En wat adviseerde Pirelli de rest?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Pirelli adviseerde max 28 rondjes op de band
We nemen Pirelli al lang niet meer serieus toch?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar het is Max, Max doet niet aan bandenslijtagequote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, gewoon P3 consoliderenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
VES is aan het managen nu aan z'n rondetijden te zien
Had Verstappen hem niet zo lang moeten verdedigenquote:
Ja te bang om een risico te nemen op de softs, saai gedoe.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
VES is aan het managen nu aan z'n rondetijden te zien
max. had het moeten zijnquote:
Obesidikquote:
al zei ie 6 rondjes geleden al dat ie problemen achter had.quote:
whehehequote:Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja te bang om een risico te nemen op de softs, saai gedoe.
Hoeveel heeft hij er al?quote:
ROS krijgt dat gat niet meer dicht.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die gaan echt geen brokken meer maken voorlopig hoor.
wie?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef tjaptjoep het volgende:
Misschien kunnen we aan Beach vragen hoe hij erover denkt? Hij is immers de kenner op dit gebied.
dan moet je niet alleen inschakelen om de finish te zienquote:
Daar bedoelde hij Rosberg mee.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
al zei ie 6 rondjes geleden al dat ie problemen achter had.
Kun je even kappen met dat op de man vallen? Als je een probleem met Beach hebt DM je hem lekker, hoef je niet 50x in dit topic te strooien.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef tjaptjoep het volgende:
Misschien kunnen we aan Beach vragen hoe hij erover denkt? Hij is immers de kenner op dit gebied.
Ja dat zou best een coole strategie zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien had Max Rosberg eerder voorbij moeten laten zodat Rosberg nog bij Hamilton kon komen en ze elkaar weer er af rijden
Misschien moet je dan niet met je ogen dicht kijken.quote:
Pirreli is wel de faal van de dag iddquote:
Dat werkt bij de Tour anders altijd prima.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan moet je niet alleen inschakelen om de finish te zien
Nee ik zal 2 uur van mij leven weggooien zeker. Godverdomme ik wil actie.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan moet je niet alleen inschakelen om de finish te zien
jinx het nou niet.quote:
Max heeft nieuwere banden, vandaar.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
Max en Ric rijden net exact zelfde tijd in s3. Maar rest was Max ruim sneller
gaat echt niet naar binnen met nog 6 rondjes te gaanquote:Op zondag 10 juli 2016 15:24 schreef caspervc het volgende:
Wat is de pit window hier? Max nu +18,3 op Ric
wie ben jij en hoe kort kijk jij f1?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef tjaptjoep het volgende:
Als die dan nog even langs de Merc rijd en daar van ook even de banden er afhaalt en mee neemtquote:
Is gewoon banden aan het sparen. Hoeft niet meer te pushen nu.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:24 schreef caspervc het volgende:
Wat is de pit window hier? Max nu +18,3 op Ric
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:25 schreef luckass het volgende:
Verstappen eerst 1 toen 2 nu 3. De hype is wel een beetje voorbij he.
Was wel duidelijk dat de jongens die later stopten vrij veel voordeel hadden, zeker met hun stop onder VSCquote:Op zondag 10 juli 2016 15:25 schreef Greys het volgende:
En Ric heeft geen gepruttel over verziekte stops of strategie bij hem straks
is er wel op achteruit gegaan.....quote:Op zondag 10 juli 2016 15:25 schreef Bluurgh het volgende:
Max heeft als het meezit iig nu alle treetjes van het podium gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |