Obesidikquote:
al zei ie 6 rondjes geleden al dat ie problemen achter had.quote:
whehehequote:Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja te bang om een risico te nemen op de softs, saai gedoe.
Hoeveel heeft hij er al?quote:
ROS krijgt dat gat niet meer dicht.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die gaan echt geen brokken meer maken voorlopig hoor.
wie?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef tjaptjoep het volgende:
Misschien kunnen we aan Beach vragen hoe hij erover denkt? Hij is immers de kenner op dit gebied.
dan moet je niet alleen inschakelen om de finish te zienquote:
Daar bedoelde hij Rosberg mee.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
al zei ie 6 rondjes geleden al dat ie problemen achter had.
Kun je even kappen met dat op de man vallen? Als je een probleem met Beach hebt DM je hem lekker, hoef je niet 50x in dit topic te strooien.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef tjaptjoep het volgende:
Misschien kunnen we aan Beach vragen hoe hij erover denkt? Hij is immers de kenner op dit gebied.
Ja dat zou best een coole strategie zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien had Max Rosberg eerder voorbij moeten laten zodat Rosberg nog bij Hamilton kon komen en ze elkaar weer er af rijden
Misschien moet je dan niet met je ogen dicht kijken.quote:
Pirreli is wel de faal van de dag iddquote:
Dat werkt bij de Tour anders altijd prima.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan moet je niet alleen inschakelen om de finish te zien
Nee ik zal 2 uur van mij leven weggooien zeker. Godverdomme ik wil actie.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan moet je niet alleen inschakelen om de finish te zien
jinx het nou niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |