Dan reed Max nu dik aan de leidingquote:Op zondag 10 juli 2016 15:13 schreef Justevo het volgende:
Als Max in de Mercedes reedt was het precies hetzelfde geweest, maar dan al 5 rondjes eerder. Dus laat hem maar lekker gaan.
nee, gewoon uit rijden en haal je zeker p3 binnenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:14 schreef Nober het volgende:
Nou Red Bull haal Max binnen en neem een gok 3-4 heb je toch al.
Zeikwijf.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef ondeugend het volgende:
Sorry... tis mijn schuld... ik ging plassen en Max ligt 3 bij terugkomst
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef ondeugend het volgende:
Sorry... tis mijn schuld... ik ging plassen en Max ligt 3 bij terugkomst
Ja, rustig aan doen en banden sparen. Maar daar is hij ook duidelijk mee bezigquote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, minder dan een seconde per rondje op RIC verliezen en podium nummer 3 is binnen.
Maar niet om alleen max te laten pittenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef merino het volgende:
Red Bull heeft genoeg ruimte om beide coureurs te pitten en geen plek te verliezen.
Ze kunnen toch zelf kiezen beide binnen te halen en nieuwe set te geven om problemen te voorkomen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:17 schreef caspervc het volgende:
[..]
Maar niet om alleen max te laten pitten
Prima tochquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
Het spijt me maar ik zit ook aan nootjes en bier
Ricciardo laten pitten heeft geen enkele zin, Max zou nog wat kunnen proberen op de zachtere compound maar hij mag natuurlijk geen vierde worden dus einde race.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:17 schreef merino het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zelf kiezen beide binnen te halen en nieuwe set te geven om problemen te voorkomen.
Perez ligt te ver erachter
dikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
viesdikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
Hij rijdt een rondje korter dan de rest, dus moet lukken.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Niet goed opgelet hoe lang hij al op deze banden rijdt, redt ie dat nog tot finish?
De kop gaat het proberen wel te redden ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Niet goed opgelet hoe lang hij al op deze banden rijdt, redt ie dat nog tot finish?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |