Prima tochquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
Het spijt me maar ik zit ook aan nootjes en bier
Ricciardo laten pitten heeft geen enkele zin, Max zou nog wat kunnen proberen op de zachtere compound maar hij mag natuurlijk geen vierde worden dus einde race.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:17 schreef merino het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zelf kiezen beide binnen te halen en nieuwe set te geven om problemen te voorkomen.
Perez ligt te ver erachter
dikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
viesdikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:18 schreef ondeugend het volgende:
Hij rijdt een rondje korter dan de rest, dus moet lukken.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Niet goed opgelet hoe lang hij al op deze banden rijdt, redt ie dat nog tot finish?
De kop gaat het proberen wel te redden ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Niet goed opgelet hoe lang hij al op deze banden rijdt, redt ie dat nog tot finish?
Sinds lap 18, lijkt me wel.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Een rondje korter als de restquote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Makkelijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
Pirelli adviseerde max 28 rondjes op de bandquote:
En wat adviseerde Pirelli de rest?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Pirelli adviseerde max 28 rondjes op de band
We nemen Pirelli al lang niet meer serieus toch?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar het is Max, Max doet niet aan bandenslijtagequote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, gewoon P3 consoliderenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
VES is aan het managen nu aan z'n rondetijden te zien
Had Verstappen hem niet zo lang moeten verdedigenquote:
Ja te bang om een risico te nemen op de softs, saai gedoe.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
VES is aan het managen nu aan z'n rondetijden te zien
max. had het moeten zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |