Haha ja, een keer niezen en ze is geborenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:50 schreef Quoi het volgende:
Ah doormidden. Nou ja, genoeg ruimte voor de 'uitvaart' straks![]()
Gekkie! Enneh..... 5 uur?? Heb je 5 huizen heringericht?
*zwaait*! Vriendjelief heeft net 't zwembad opgezet dus ik ga er nog even van genieten!quote:Op zondag 10 juli 2016 11:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ggirl kom je eens melden. Meldplicht vanaf vandaag!
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:04 schreef Tinos85 het volgende:
Voornamelijk vrouwen hier zo te zien. Maar aangezien ik hier nu ook meelees, kan nog genoeg leren mag ik ook wel in de OP anders, 29 november
Ja pff. Wat was het warm vannacht. Heb je daarna nog wel even kunnen slapen?quote:Op maandag 11 juli 2016 07:39 schreef Ggirl het volgende:
Ik doe het bewust niet 's nachts, maar wat een baggernacht! Ben van ellende om 04.30 maar gaan douchen, plakbende!
Tot tien minuten geleden ja, toen werd mini wakker van vriendlief die vertrok naar het werk. Mini heb ik even z'n speen teruggegeven en goede hoop dat hij nog een cyclusje slaapt dus ik ben ook weer gaan liggen. Iets met 'nu kan het nog'.quote:Op maandag 11 juli 2016 07:39 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ja pff. Wat was het warm vannacht. Heb je daarna nog wel even kunnen slapen?
Ik doe mee! 30 weken vandaag! Straks effe buikfoto maken nog.quote:
Geniet van je vakantie. Het klinkt heerlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Niet bijgelezen want nog steeds op vakantie. Vandaag met 25 weken (boks, Burdie!) de Parker Ridge Trail gelopen in Banff, Canada. Ging goed, wel snel buiten adem.
Ah, wat fijn. En fijn dat dat een extra trigger is voor je vriendquote:Op maandag 11 juli 2016 11:29 schreef angelatje het volgende:
Ja ik had vanochtend controle bij de vk. Het hoofdje kan nog dieper zakken, maar kan er iig niet meer uit.
En nu zit vriendlief in de stress want ja dan komt de baby al gauwen er moet nog zoveel gebeuren en de keuken is nog lang niet af. En ik laat het maar zo want dan is het misschien straks klaar als de bevalling begint
![]()
Balen van je gordijnen zeg!
Geen zenuwen en ik zie je strakjesquote:Op maandag 11 juli 2016 12:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Afspraak uitgesteld hier, pas om 16:50 (zieke vk en achterwacht kon niet heel veel eerder) het is niet anders, dus maar even door zenuwen vandaag. Lang leve Netflix
Fijn, een ingedaalde baby angela!
Balen van die gordijnen Q, en heerlijk dat je je zo goed voelt vandaag.
GM ook rustig aan blijven doen dan nu he.. Lang leve jurkjes, ik draag niks anders meerOf van die broeken met een elastische band (niet zwangerschap) die zo heerlijk onder je buik blijven hangen.
Mijnes is eigenwijs bij echo's hoorquote:Op maandag 11 juli 2016 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Geen zenuwen en ik zie je strakjes![]()
als er tijd is doen we ff leuk echo ofzo
Ik was ook niet meer helemaal helder zie ik! Mini is hier het koosnaampje voor zoonlief. Die as we speak wakker word met hopelijk een beetje vrolijkere zin!quote:Op maandag 11 juli 2016 15:18 schreef Mies_poes het volgende:
Ggirl, het duurde even voor ik je post kon ontcijferen maar het is geluktbeterschap voor je mini!
Heuj!quote:Op maandag 11 juli 2016 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Geen zenuwen en ik zie je strakjes![]()
als er tijd is doen we ff leuk echo ofzo
Stiekem wel fijn dat het herkenbaar is (voor jullie minder fijn).quote:Op maandag 11 juli 2016 15:23 schreef Quoi het volgende:
Goed zo MiesJe moet het nog ff uitzingen samen, dus beter dat het een beetje gezellig is. Erg herkenbaar hoor.
Ik denk eraan om hem verplicht nog een weekje vrij te laten nemen. Werkt maar door, doet alles in de avonduren en bewaart alle vrije dagen voor na de bevalling. Da's alleen naar werken werken werken, hoe erg ik ook uitkijk naar die weken na de bevalling saampjes. Misschien dus toch even een paar dagen niks voor hem vóórdat we zover zijn.
Even rustig gaan liggen op linkerzij hier en ja hoor, meneer doet het nogWas zo rustig.
Neuh, helemaal niet. Puntjes op de iquote:Op maandag 11 juli 2016 15:47 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Stiekem wel fijn dat het herkenbaar is (voor jullie minder fijn).
Dat is wel een goede ja, hem nog even een weekje vrij te laten nemen. Of iig niets moeten zou denk ik al fijn zijn. Moet er bij jullie nog veel gebeuren?
Fijn dat meneer het nog doet! Hier is de linkerzijde ook favoriet
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:58 schreef Amsel het volgende:
Hier ook present. Heb tot nu toe denk ik twee uur geslapen. Ben maar beneden gaan zitten om even wat te drinken en wat tv te kijken. Ben wel bang dat man zo wakker wordt, mij niet in bed aantreft, en zal denken dat de bevalling begonnen is
Wat een opmerking.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:03 schreef Ggirl het volgende:
Wat een nacht! Bij T. Helemaal geen last gehad van voorweeën of wat dan ook, dat maakt deze wel even goed! Vriend keek even vreemd op toen ik halverwege de nacht terug in bed kroop, fris onder de douche vandaan.
Oh zegt ie, heb je proefweeën, daar heb je mij niet bij nodig he?, draait zich om en snurkt verder!
Dus ik vraag vanmorgen, proefweeën, hoe kom je daar bij? Blijkt hij een Belgische collega te hebben die al vijf weken klaagt over de 'proefweeën' van zijn vrouw 😂.
Gelukkig heeft zoon wel de nacht doorgeslapen, die ging naar bed toe met 38.9 koorts, en komt opa dadelijk om hem te entertainen zodat ik op m'n gemakje wat kan rond lummelen.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef Quoi het volgende:
Maar het is toch wel een beeeeeetje herkenbaar?
Bedoel je dat 'ie een luilak is?quote:[b]Op dinsdag 12 juli 2016 14:36 schreef En ik heb een perfecte vent hoor. Perfecte tegenpool wat dat betreft.
quote:
Enorm herkenbaar, ik kan niet voor niets vandaag niksquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef Quoi het volgende:
Ik weet ik weet dames. Maar het is toch wel een beeeeeetje herkenbaar? Eigenlijk zouden die mannen verlof moeten krijgen
Soms vind ik t wel vervelend en weet ik gewoon niet meer wat ik moet gaan doen. Ik kan geen geld blijven uitgeven en dat doe je al snel met winkelen..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, hij is niet zo'n heethoofd
En Fien, fijn! Herkenning hier hoor. Alhoewel hier vooral afwisseling daar aan bijdraagt. Heerlijk om zo je verlof te beleven!
Gaan geo catchen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:13 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Soms vind ik t wel vervelend en weet ik gewoon niet meer wat ik moet gaan doen. Ik kan geen geld blijven uitgeven en dat doe je al snel met winkelen..![]()
En t is echt dat lopen t beste gaat. Dus fietsen of op het terras ofzo zitten is ook niet ideaal. Dus ik loop echt met m'n ziel onder m'n arm nu met wat ik nu weer eens moet gaan doen. Verticaal voel ik me echt helemaal top, maar horizontaal of zittend niet echt en dan kan ik genoeg bedenken wat ik kan gaan doen. Maar dan heb ik dus een zeer lijf.
Omgekeerde wereld
Geocachenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:51 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Gaan geo catchen!
Geen idee hoe het precies werkt hoor, maar een vriendin van mij vindt het leuk en moest hier aan denken.
Ik heb geen idee hoe ver ik ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd Soempie! Hoe ver ben je?
Gefeliciteerd Soempiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ver ik ben.![]()
De positieve test was voor mij ook best een schok.
Nu gok ik een week of 6. Volgende week heb ik de eerste afspraak bij de vk en dan zullen we het later met de eerste echo wel zien.
Het is de derde Quoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |