Dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef Quoi het volgende:
Maar het is toch wel een beeeeeetje herkenbaar?
Bedoel je dat 'ie een luilak is?quote:[b]Op dinsdag 12 juli 2016 14:36 schreef En ik heb een perfecte vent hoor. Perfecte tegenpool wat dat betreft.
quote:
Enorm herkenbaar, ik kan niet voor niets vandaag niksquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef Quoi het volgende:
Ik weet ik weet dames. Maar het is toch wel een beeeeeetje herkenbaar? Eigenlijk zouden die mannen verlof moeten krijgen
Soms vind ik t wel vervelend en weet ik gewoon niet meer wat ik moet gaan doen. Ik kan geen geld blijven uitgeven en dat doe je al snel met winkelen..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, hij is niet zo'n heethoofd
En Fien, fijn! Herkenning hier hoor. Alhoewel hier vooral afwisseling daar aan bijdraagt. Heerlijk om zo je verlof te beleven!
Gaan geo catchen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:13 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Soms vind ik t wel vervelend en weet ik gewoon niet meer wat ik moet gaan doen. Ik kan geen geld blijven uitgeven en dat doe je al snel met winkelen..![]()
En t is echt dat lopen t beste gaat. Dus fietsen of op het terras ofzo zitten is ook niet ideaal. Dus ik loop echt met m'n ziel onder m'n arm nu met wat ik nu weer eens moet gaan doen. Verticaal voel ik me echt helemaal top, maar horizontaal of zittend niet echt en dan kan ik genoeg bedenken wat ik kan gaan doen. Maar dan heb ik dus een zeer lijf.
Omgekeerde wereld
Geocachenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:51 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Gaan geo catchen!
Geen idee hoe het precies werkt hoor, maar een vriendin van mij vindt het leuk en moest hier aan denken.
Ik heb geen idee hoe ver ik ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd Soempie! Hoe ver ben je?
Gefeliciteerd Soempiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ver ik ben.![]()
De positieve test was voor mij ook best een schok.
Nu gok ik een week of 6. Volgende week heb ik de eerste afspraak bij de vk en dan zullen we het later met de eerste echo wel zien.
Het is de derde Quoi.
De boswandeling staat voor morgenochtend op het programma!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:08 schreef Soempie het volgende:
Herkenbaar Fien. Vorige zwangerschappen heb ik veel boswandelingen gemaakt om die reden.
Of meedoen met de Pokémon Go-ragequote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:51 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Gaan geo cachen!
Geen idee hoe het precies werkt hoor, maar een vriendin van mij vindt het leuk en moest hier aan denken.
Nog net met jou in z&g.quote:
quote:
OOOOHHH!!! Wat leuk! Gefeliciteerd Soemp!quote:
Dat dus! Gefelicitaart Soempie!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:51 schreef Fee-nix het volgende:
Soempie!
![]()
Van harte gefeliciteerd!![]()
(Snap de schrik, maar ohhhnog zo'n cutie
)
Jaaaa, daar ben je!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:21 schreef Soempie het volgende:
Ik kom me hier, geheel onverwacht, ook weer melden.
In bed is ook een crimequote:Op woensdag 13 juli 2016 06:15 schreef Gaddle het volgende:
Gefeliciteerd Soempie!
Hier heb ik door de pijn in mijn bekken en buik slecht geslapen. Ik was helemaal klaar in bed. Overdag heb ik amper pijn in mijn bekken, maar zodra ik ga liggen is het helemaal raak.
De kleine is nu ingedaald, dus zal niet meer zo gauw gaan draaien. Haar billen zitten vast in mijn bekken.
We hebben nu een sectio gepland.
Ik vind het best wel eng, maar ik heb er al even over na kunnen denken en op me in laten werken. Dat helpt een beetje. Ik weet de datum (die ga ik wel voor me houden). Heel raar idee allemaal. Dat je weet wanneer je dochter geboren wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 06:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
In bed is ook een crime
Jeetje, is dat een grote tegenvaller voor je? En staat er dan ook een datum gepland?
Hier weer eens een keer op een normaal tijdstip wakker
Lijkt me ook echt een datum om voor je houden. Groot gelijk. Je groeit natuurlijk een beetje in het scenario, dat is waarquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:34 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ik vind het best wel eng, maar ik heb er al even over na kunnen denken en op me in laten werken. Dat helpt een beetje. Ik weet de datum (die ga ik wel voor me houden). Heel raar idee allemaal. Dat je weet wanneer je dochter geboren wordt.
Tenzij ik natuurlijk voor die tijd al weeën krijg.
vandaag krijg ik een draaipoging. Maar ik had niet zoveel vruchtwater volgens de verloskundige, (hoewel ik de keren daarvoor altijd wel ruim voldoende had, maar oké).quote:Op woensdag 13 juli 2016 06:15 schreef Gaddle het volgende:
Gefeliciteerd Soempie!
Hier heb ik door de pijn in mijn bekken en buik slecht geslapen. Ik was helemaal klaar in bed. Overdag heb ik amper pijn in mijn bekken, maar zodra ik ga liggen is het helemaal raak.
De kleine is nu ingedaald, dus zal niet meer zo gauw gaan draaien. Haar billen zitten vast in mijn bekken.
We hebben nu een sectio gepland.
haha goeiequote:Op woensdag 13 juli 2016 08:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Eén ontbrekend deel van het geboortekaartje kun jij dus al invullen![]()
Oh spannend zeg een draaipoging. Ik kan je een tip geven. Probeer goed door te blijven ademenquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:24 schreef Angst het volgende:
[..]
vandaag krijg ik een draaipoging. Maar ik had niet zoveel vruchtwater volgens de verloskundige, (hoewel ik de keren daarvoor altijd wel ruim voldoende had, maar oké).
Veel kans dat ik straks dus in hetzelfde schuitje zit.
Vannacht was ze lekker actief met veel beweging richting mijn blaas, dus hoop niet dat dat richting indalen was, zodat de draaipoging sowieso niet kan.
Keizersnede heeft gelukkig ook voordelen, maar liever niet natuurlijk.
Die taart ziet er trouwens lekker uit. En een leuk bordje ook nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag het wel vaginaal proberen eerst, maar ik heb er voor de gekozen om dat niet te doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:23 schreef Burdie het volgende:
Da's wel een domper zeg, Gaddle! Mag je het niet eerst vaginaal proberen? Of wil je dat niet?
Ja, dat klopt! Wordt dit jouw tweede kindje?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:05 schreef angelatje het volgende:
Marjoleintje wat fijn dat je bd goed is![]()
Soempie, gefeliciteerdzat jij ook bij de decemberlichting van 2013?
Ohh, wat liefquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OOOOHHH!!! Wat leuk! Gefeliciteerd Soemp!
Als je nog wat babyspul wil.. Onze 8-maander gaat over paar maandjes uit z'n babybad. Dan kan ie in een badring. Dat soort spul heb ik dan wel? Woon je nog in de Parel van het Zuiden?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie!!![]()
Een verrassingskindje!
Je meiske gaat grote zus worden
!
Welke reclame moest je dit keer om huilen?
Net erbuiten. Ik zie je dmmetje wel tegemoet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Wordt dit jouw tweede kindje?
[..]
Ohh, wat liefJa, daar woon ik nog! Jij niet meer? Ik dm je later deze week wel even.
[..]![]()
Geen reclame, maar wel om Zootopia en MasterChef Australia.Toen ik trek kreeg in afhaal Chinees ging er een lampje branden.
![]()
Bedankt allemaal![]()
Gaddle, spannend en een weloverwogen en verstandige keuze.
Angst, succes vandaag.
En Selvaria bij de nekplooimeting ook.
Lekker Quoi een weekje weg en fijn van de hulp.
Hier geen dof gevoel maar een soort blauwe plek gevoelquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:47 schreef Quoi het volgende:
Lekker Selvaria![]()
Hoop dat het tapen helpt Mies!
Iemand trouwens bekend met een doof, bijna gevoelloos maar ook soms tintelend gevoel daar waar je buik begint, net onder je boobs?
De gyn zei dat ze dat alleen doen bij spoed (spoed zien ze ook als ongepland) spoed. Ongeplande spoed sectio, zoals het voorbeeld wat ik hierboven heb genoemd. Persdrang krijgen als het beentje eruit is. De baby blijft anders te lang in het geboortekanaal zitten. Dat kan gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:29 schreef BlueEyes het volgende:
Gaddle duidelijke beslissing.
Zou in zo'n geval er ook voor kiezen dan.
Alleen waarom volledige narcose bij ongepland?
En is de mogelijkheid voor gentle sectio bij je ziekenhuis?
Ik heb er zeker goed over nagedacht. Ik heb dit besluit niet zomaar genomen, want ik vind het belangrijk om zo min mogelijk medische interventie te hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:43 schreef Quoi het volgende:
Gaddle, klinkt als een besluit waar je goed over na hebt gedacht![]()
Twinkle, adem-in, adem-uit. Je hebt een diploma!![]()
Dat vaccin loopt niet weg. Kan gebeuren.
Mijn mams is aan het stofzuigen en gaat de ramen zemenPa monteert een horretje. Blij met de hulp!
Dat zou zomaar kunnen. Wie weetquote:
SPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ramptoeristquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:15 schreef Crumpette het volgende:
Selvaria fijn van de npm!valt er nog iets te nubben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging even mee naar de bouwmarkt voor schoolbordverf en nog wat dingen, maar wist niet waar ik het moest zoeken. Buik, rug, alles was pijnlijk en het zweet brak me uit. Snel inkopen gedaan en via de supermarkt (IJS!) weer thuis. Nu maar plat. Die chocolate browny fudge ijs whatever doet goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag naar de kapper geweest trouwens, en maar meteen een haarmasker-massage ding laten aansmeren, gewoon "nu het nog kan"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |