Haha ja, een keer niezen en ze is geborenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:50 schreef Quoi het volgende:
Ah doormidden. Nou ja, genoeg ruimte voor de 'uitvaart' straks![]()
Gekkie! Enneh..... 5 uur?? Heb je 5 huizen heringericht?
*zwaait*! Vriendjelief heeft net 't zwembad opgezet dus ik ga er nog even van genieten!quote:Op zondag 10 juli 2016 11:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ggirl kom je eens melden. Meldplicht vanaf vandaag!
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:04 schreef Tinos85 het volgende:
Voornamelijk vrouwen hier zo te zien. Maar aangezien ik hier nu ook meelees, kan nog genoeg leren mag ik ook wel in de OP anders, 29 november
Ja pff. Wat was het warm vannacht. Heb je daarna nog wel even kunnen slapen?quote:Op maandag 11 juli 2016 07:39 schreef Ggirl het volgende:
Ik doe het bewust niet 's nachts, maar wat een baggernacht! Ben van ellende om 04.30 maar gaan douchen, plakbende!
Tot tien minuten geleden ja, toen werd mini wakker van vriendlief die vertrok naar het werk. Mini heb ik even z'n speen teruggegeven en goede hoop dat hij nog een cyclusje slaapt dus ik ben ook weer gaan liggen. Iets met 'nu kan het nog'.quote:Op maandag 11 juli 2016 07:39 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ja pff. Wat was het warm vannacht. Heb je daarna nog wel even kunnen slapen?
Ik doe mee! 30 weken vandaag! Straks effe buikfoto maken nog.quote:
Geniet van je vakantie. Het klinkt heerlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Niet bijgelezen want nog steeds op vakantie. Vandaag met 25 weken (boks, Burdie!) de Parker Ridge Trail gelopen in Banff, Canada. Ging goed, wel snel buiten adem.
Ah, wat fijn. En fijn dat dat een extra trigger is voor je vriendquote:Op maandag 11 juli 2016 11:29 schreef angelatje het volgende:
Ja ik had vanochtend controle bij de vk. Het hoofdje kan nog dieper zakken, maar kan er iig niet meer uit.
En nu zit vriendlief in de stress want ja dan komt de baby al gauwen er moet nog zoveel gebeuren en de keuken is nog lang niet af. En ik laat het maar zo want dan is het misschien straks klaar als de bevalling begint
![]()
Balen van je gordijnen zeg!
Geen zenuwen en ik zie je strakjesquote:Op maandag 11 juli 2016 12:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Afspraak uitgesteld hier, pas om 16:50 (zieke vk en achterwacht kon niet heel veel eerder) het is niet anders, dus maar even door zenuwen vandaag. Lang leve Netflix
Fijn, een ingedaalde baby angela!
Balen van die gordijnen Q, en heerlijk dat je je zo goed voelt vandaag.
GM ook rustig aan blijven doen dan nu he.. Lang leve jurkjes, ik draag niks anders meerOf van die broeken met een elastische band (niet zwangerschap) die zo heerlijk onder je buik blijven hangen.
Mijnes is eigenwijs bij echo's hoorquote:Op maandag 11 juli 2016 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Geen zenuwen en ik zie je strakjes![]()
als er tijd is doen we ff leuk echo ofzo
Ik was ook niet meer helemaal helder zie ik! Mini is hier het koosnaampje voor zoonlief. Die as we speak wakker word met hopelijk een beetje vrolijkere zin!quote:Op maandag 11 juli 2016 15:18 schreef Mies_poes het volgende:
Ggirl, het duurde even voor ik je post kon ontcijferen maar het is geluktbeterschap voor je mini!
Heuj!quote:Op maandag 11 juli 2016 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Geen zenuwen en ik zie je strakjes![]()
als er tijd is doen we ff leuk echo ofzo
Stiekem wel fijn dat het herkenbaar is (voor jullie minder fijn).quote:Op maandag 11 juli 2016 15:23 schreef Quoi het volgende:
Goed zo MiesJe moet het nog ff uitzingen samen, dus beter dat het een beetje gezellig is. Erg herkenbaar hoor.
Ik denk eraan om hem verplicht nog een weekje vrij te laten nemen. Werkt maar door, doet alles in de avonduren en bewaart alle vrije dagen voor na de bevalling. Da's alleen naar werken werken werken, hoe erg ik ook uitkijk naar die weken na de bevalling saampjes. Misschien dus toch even een paar dagen niks voor hem vóórdat we zover zijn.
Even rustig gaan liggen op linkerzij hier en ja hoor, meneer doet het nogWas zo rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |