Ben je nu een keer niet de kleinste volwassenen??quote:Op zondag 24 juli 2016 20:06 schreef Lutte het volgende:
Groerjes vanaf een Irakese bruiloft! Ik voel me zo blank dat ik licht geef
Whaha ik ben de omaatjes wel voorbij jaquote:Op zondag 24 juli 2016 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je nu een keer niet de kleinste volwassenen??
quote:Op zondag 24 juli 2016 20:06 schreef Lutte het volgende:
Groerjes vanaf een Irakese bruiloft! Ik voel me zo blank dat ik licht geef
Multiculti samenleving Duzka! Het gaat ook maar door: vandaag maakte ik eerst ons waterlandje te schande toen ik werd uitgelachen door een klein adipeus niet Nederlands medelandertje dat ik écht niet kon zwemmen en is vervolgens ook nog oer-Hollands mijn fiets gejat dus ik zit in een achtbaan van culturen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Jij komt daar wel weer terecht ook he.
No. Way. Wat een lefquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:08 schreef Bos81 het volgende:
Vanmorgen in de bus zat de chauffeur wat met ons (ik + 2 collegae ) te praten. Hij begon over de Pokemon app:
Hij stopte bij een halte waar een man stond te wachten. Chauffeur vroeg of hij mee wilde of niet. De man vroeg of de chauffeur even wilde wachten want hij stond op het punt om een Pokemon te vangen. duurde slechts een paar minuten.. Nou daar had de chauffeur natuurlijk geen tijd voor en reed aan. Toen hij terugkwam op het station werd hem verteld dat er een klacht tegen hem was ingediend omdat hij door was gereden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet natuurlijk niet of de chauffeur dit uit zijn duim zoog, maar hij bracht het iig geloofwaardigquote:
Wat een rare lui heb je toch tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:08 schreef Bos81 het volgende:
Vanmorgen in de bus zat de chauffeur wat met ons (ik + 2 collegae ) te praten. Hij begon over de Pokemon app:
Hij stopte bij een halte waar een man stond te wachten. Chauffeur vroeg of hij mee wilde of niet. De man vroeg of de chauffeur even wilde wachten want hij stond op het punt om een Pokemon te vangen. duurde slechts een paar minuten.. Nou daar had de chauffeur natuurlijk geen tijd voor en reed aan. Toen hij terugkwam op het station werd hem verteld dat er een klacht tegen hem was ingediend omdat hij door was gereden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uh.. nee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:54 schreef Lutte het volgende:
Pat! René!
SEX / afgelegen plekken in Groningen
Weten jullie niet iets voor die arme knul?
Ahh wat leuk! Was je met vrienden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel gaaf! Wat een uiterst relaxte stad is dat. Ik zou er zo een kot huren om er een tijd te wonen.
Het Vlaamse taaltje ook. Zo genieten. En het aanbod aan bier is ook hemels natuurlijk.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Greg, baas!
@Lut Ik was met m'n zus.
@Bos, gisteren toevallig de Kwaremont gedronken. Heeft een goede rate op Untappd gekregen. Heel fijn biertje!
Vind het zo tof hoe close jullie zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Greg, baas!
@Lut Ik was met m'n zus.
@Bos, gisteren toevallig de Kwaremont gedronken. Heeft een goede rate op Untappd gekregen. Heel fijn biertje!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was in Geldrop gisterenMooi dorpje wel hoor!!
Tijd vliegt! Gelukkig valt er in Ehv ook meer dan genoeg te belevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Morgen is het 8 jaar geleden dat ik Geldrop inruilde voor EHV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tijd vliegt! Gelukkig valt er in Ehv ook meer dan genoeg te beleven
Dag nog afgesloten bij onze geelblauwe vriend. Was een kreeftenfestival gaande, all you can eat voor ¤8.Geelblauwe vriend???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |