als jij een goeie plek weetquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef imikethat het volgende:
Ik kom wel ff kijken. Zeg hoe laat je gaat
weet je iets leuks?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:53 schreef Nobu het volgende:
Het is Groningen, hoe moeilijk kan het zijn?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:53 schreef Nobu het volgende:
Het is Groningen, hoe moeilijk kan het zijn?
noem eens iets dan!quote:
je moet in doodlopende weggetjes rijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef WarmZaad het volgende:
wie weet een paar leuke? tips voor afgelegen plekken om de auto neer te zetten kan ik ook goed gebruiken
Nee. Dat is niet altijd goed, daar heb ik slechte ervaringen aan over gehoudenquote:Op zondag 19 juni 2016 10:27 schreef hoechst het volgende:
[..]
je moet in doodlopende weggetjes rijden.
altijd goed
vertel vertel ^^quote:Op zondag 19 juni 2016 21:20 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet altijd goed, daar heb ik slechte ervaringen aan over gehouden
God man, na een lange terugrit van een wedstrijd en je zit met je vrouwtje in de auto, en het is alleen maar kilometers jagen dan ja, overkomt je wel eens iets. Beetje plagen, duwen heen en weer, je kent het. Uiteindelijk besluiten we een doodlopende weg op te zoeken, na de achterbank platgegooid te hebben en de ruiten fix te laten beslaan, zie je ineens lichten opdoemen. Komt er een auto uit die dooplopende straat rijden maar die kon onze auto niet passeren. Ik dus op mn blote tokus snel achter t stuur gekropen, en met beslagen ramen en al die auto een cm of 20 aan de kant gegooid in de hoop dat het allemaal maar goed ging. Die auto weggegaan, en het toen maar afgemaakt..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |