Fixed.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:47 schreef Specularium het volgende:
Scooters zouden verboden moeten worden.
Yoki keurt deze post goedquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:12 schreef Specularium het volgende:
Ik ben mij tegenwoordig kapot aan het slopen in de sportschool.
Binnenkort doe ik een rood bandje om mijn hoofd en ga ik een paard kopen.
Nice, Harry.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:12 schreef Specularium het volgende:
Ik ben mij tegenwoordig kapot aan het slopen in de sportschool.
Binnenkort doe ik een rood bandje om mijn hoofd en ga ik een paard kopen.
Haha. Linkje?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:48 schreef Specularium het volgende:
Ik las in R&P dat David een van de grootste kutusers is hier.
Kan hij mooi in zijn zak steken.
Thanks. Even David whatsappen.quote:
Ik ben er ook niet trots op.quote:
David z'n moeder.quote:
Reageer eens op Hork, Chuck en mij.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Die cohost van deze ep is wel echt ontzettend lekker
Is dat de codenaam voor minimoussie?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
Kan bijna niet wachten op Stranger Things, jongens.
Beetje skinny of niet?quote:
Nee ik hen geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:03 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je de trailer niet gezien, timmmmm?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee ik hen geen idee waar je het over hebt
Bedankt voor de TV tipquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Vanavond om 11 uur komt er wel een leuke film op ned2
Gaat over een opa die een miljoen heeft gewonnen, en dat dan gaat ophalen, lopend 1000km
Ziet er goed uit.quote:
😜quote:Op zondag 10 juli 2016 00:18 schreef YokiKater het volgende:
Moet ik weer helemaal op mijn telefoon kijken wat Wibi nu weer probeert te zeggen.
Van die rare hoofden zoals ditquote:Op zondag 10 juli 2016 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat zo'n kutsmiley van whatsapp?
quote:Op zondag 10 juli 2016 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat zo'n kutsmiley van whatsapp?
Kom dan.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van die rare hoofden zoals dit
[ afbeelding ]
Allemaal selfies van David.
Lekker jong allemaal.quote:
Past wel bij de titel, dikke mensen nekkenquote:Op zondag 10 juli 2016 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van die rare hoofden zoals dit
[ afbeelding ]
Allemaal selfies van David.
Als dat geen kotsen wordt.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet zo zelfs naar een verjaardagspartijtje
quote:Op zondag 10 juli 2016 11:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelfs naar buiten geweest.
quote:Op zondag 10 juli 2016 11:52 schreef timmmmm het volgende:
Nu kan ik dus gewoon naar een verjaardagspartijtje, in een hoekje zitten en hopen dat ik niet doodga
Naar het strand is nooit een goed idee omdat 6 miljoen mensen hetzelfde idee hebben.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef arjan1112 het volgende:
Het is mooi weer , maar al te laat om naar het strand te gaan.
Ja. Dat klopt, naar het strand moet je gaan in de winter. Dan is het wel relaxquote:Op zondag 10 juli 2016 12:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Naar het strand is nooit een goed idee omdat 6 miljoen mensen hetzelfde idee hebben.
Net als naar Ikea gaan op zaterdag.
quote:Op zondag 10 juli 2016 11:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan nu wel gewoon dingen eten zonder dat ik moet kotsen. Maar mijn darmen zijn nog niet zo ver, ben ik gisteren achter gekomen. Met als gevolg het gevoel dat er een parasiet in mijn darmen zit die zich door mijn vetpens een weg naar buiten probeert te klauwen.
Zo moet Fylax moeder zich 17 jaar geleden gevoeld hebben
Gewoon in een duinpan gaan liggen.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Naar het strand is nooit een goed idee omdat 6 miljoen mensen hetzelfde idee hebben.
Net als naar Ikea gaan op zaterdag.
quote:Op zondag 10 juli 2016 12:20 schreef timmmmm het volgende:
Met als bijkomend voordeel dus nog dat ik me in een trui moet hullen omdat ik lange mouwen aanmoet maar te dik ben voor al mijn overhemden. En een pet op.
Teringzon
Aan het strand?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:18 schreef arjan1112 het volgende:
Zou later vanmiddag wel ergens gaan eten , denk ik.
Ik was buiten, kom net weer binnen.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer dat er hier geen strand in de buurt is.
Wie gaat er nog meer naar buiten vandaag, behalve yoki en timmmmmm?
Dus jij moet je kleden als een ginger?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:20 schreef timmmmm het volgende:
Met als bijkomend voordeel dus nog dat ik me in een trui moet hullen omdat ik lange mouwen aanmoet maar te dik ben voor al mijn overhemden. En een pet op.
Teringzon
Ik heb spinazie. #TeamPopeye.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koken want ik heb nog macaroni van gisteren.
Rambo at ook vaak macaroni.
Op of onder?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik wacht nu op de trein, gelukkig weer ondereeg naar huis
Nice.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koken want ik heb nog macaroni van gisteren.
Rambo at ook vaak macaroni.
Dat is lullig. Volgens mij zijn de meeste tuincentra wel open op zondag.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben vandaag naar de Intratuin gereden om een verjaardagscadeau voor mezelf te kopen in opdracht van mijn vader. Bleek de Intratuin dicht te zijn.
Ja dat dacht ik ook, is bovendien nog wel het enige tuincentrum in deze omgeving.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is lullig. Volgens mij zijn de meeste tuincentra wel open op zondag.
Lege parkeerplaatsen zijn awesome!quote:Op zondag 10 juli 2016 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, is bovendien nog wel het enige tuincentrum in deze omgeving.
Op hun site stond dubieuze informatie en op openingstijden.nl stond dat ze open waren, beetje teleurstellend toen ik daar aankwam (8 km rijden) en de hele parkeerplaats leeg was
Was het ritje wel leuk?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Had me ook helemaal opgemaakt en lenzen ingedaan enzo #struggles
twitter:Breaking911 twitterde op zondag 10-07-2016 om 22:12:49Football fans clash with police in Paris.https://t.co/iwBVAaAhzF reageer retweet
Ik mocht in de auto van mijn vriendje rijden, dat was wel leuk ja.quote:
Dope.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mocht in de auto van mijn vriendje rijden, dat was wel leuk ja.
Ja, ik dacht eigenlijk echt dat ie erin zou gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Raak schieten kunnen die Fransen meestal wel.
Slopen die handelquote:
Komt zeker erg dichtbij nu?quote:Op zondag 10 juli 2016 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
Wij gingen vroeger weleens naar Parijs.
Ik ben in bijna alle grote Franse steden geweest behalve Parijs.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
Wij gingen vroeger weleens naar Parijs.
Dit denken we ook over jou.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:49 schreef Specularium het volgende:
Wat is Ronaldo toch een ontzettende homo.
Komt waarschijnlijk pas uit de kast als zijn carrière voorbij is.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:49 schreef Specularium het volgende:
Wat is Ronaldo toch een ontzettende homo.
Nou jongens, dit moet ik eventjes verwerken hoor.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit denken we ook over jou.
Meestal zeggen we het niet hardop
Probeert david nou alweer mensen weg te pesten? Wat een bokkelul is het toch ook.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou jongens, dit moet ik eventjes verwerken hoor.
Was dat een bewuste keuze of zo?quote:Op zondag 10 juli 2016 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben in bijna alle grote Franse steden geweest behalve Parijs.
quote:Op zondag 10 juli 2016 23:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ook vaak in Parijs geweest, ik heb zelfs Jacques Chirac uitgescholden tijdens de militaire parade op 14 juli. Gingen we Jacques Chirac klootzak!! roepen, verstaan ze daar toch niet. Ghahahahaha.
Nee niet echt eigenlijk, is er gewoon nog nooit van gekomen.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was dat een bewuste keuze of zo?
Kan je een keer met Fatima de Eiffeltoren gaan beklimmen.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, is er gewoon nog nooit van gekomen.
Lekker romantisch doen.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kan je een keer met Fatima de Eiffeltoren gaan beklimmen.
Hehehe, ik hoef niet in de rij te staanquote:Op maandag 11 juli 2016 00:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben er met schoolreis geweest. Veels te lange rijen daar.
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hehehe, ik hoef niet in de rij te staanYoki VIP
Krijg je een pasje dat je een beperking hebt zeker.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hehehe, ik hoef niet in de rij te staanYoki VIP
Polsbandje.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je een pasje dat je een beperking hebt zeker.
Dat is wel handiger ja, kun je ook niet zo makkelijk kwijt raken.quote:
Ik zie net dat het tegenwoordig een Assisted Access Card is.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel handiger ja, kun je ook niet zo makkelijk kwijt raken.
Wel een pasje dus. Krijg je er wel een keycord bij zodat je hem om je nek kunt hangen.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie net dat het tegenwoordig een Assisted Access Card is.
Gewoon op je voorhoofd plakken.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een pasje dus. Krijg je er wel een keycord bij zodat je hem om je nek kunt hangen.
Komt wel geloofwaardiger over ja.quote:
Ik zit ook weleens op kantoor ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb je een kantoorbaan gevonden Yoki ?
Goedemorgen David.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het toilet zal je bedoelen. Veel productiever word je niet.
Zijn ego is te groot voor een teamsport.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom die haat naar Ronaldo? Ik snap er niet zo veel van.
Hmmm oke. Maar hij is toch een zeer goede speler in het team?quote:Op maandag 11 juli 2016 11:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn ego is te groot voor een teamsport.
Haters.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom die haat naar Ronaldo? Ik snap er niet zo veel van.
Het is een topatleet met een verstikkende werking op de rest van het team.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm oke. Maar hij is toch een zeer goede speler in het team?
Begin jij ook al met dat vochtig?quote:Op maandag 11 juli 2016 11:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is een topatleet met een verstikkende werking op de rest van het team.
Ik vind het allemaal vrij vochtig.
Is de app er al?quote:Op maandag 11 juli 2016 11:59 schreef YokiKater het volgende:
Jongens, ik heb net 6 Pokémons gevangen!
Ja, je kan de .apk gewoon downloaden via een andere bron dan de playstore (moet je natuurlijk wel even mee oppassen, maar een goede link staat in het topic in GAM) en dan kan je hem wel al installeren en spelen.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh in het nieuws topic lees ik van wel?
Klinkt weer ingewikkeld dit.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, je kan de .apk gewoon downloaden via een andere bron dan de playstore (moet je natuurlijk wel even mee oppassen, maar een goede link staat in het topic in GAM) en dan kan je hem wel al installeren en spelen.
Nee, je zet in de beveiligingsinstellingen even aan dat je apps van andere bronnen vertrouwd, gaat naar die site, download die .apk en dan installeer je die. Is simpel.quote:
Ik liep net ook met iemand op straat rond te jagen, we hebben hard gelachen.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:49 schreef anonymoussie het volgende:
NWS / Eerste Nederlandse slachtoffers PokémonGO.
Toen ik de OP las, leek het op een stukje fictie of zo.
Ik las net ergens dat die app nogal makkelijk te misbruiken is?quote:Op maandag 11 juli 2016 12:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, je zet in de beveiligingsinstellingen even aan dat je apps van andere bronnen vertrouwd, gaat naar die site, download die .apk en dan installeer je die. Is simpel.
Je moet ook echt rennen?quote:Op maandag 11 juli 2016 12:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik liep net ook met iemand op straat rond te jagen, we hebben hard gelachen.
Ja, omdat je dus een .apk binnenhaald waar een RAT in kan zitten, die zijn zelfs al in omloop. Kwestie van weten wat je doet. Die uit het GAM topic is veilig.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat die app nogal makkelijk te misbruiken is?
Nee. Maar je kijkt natuurlijk regelmatig op je telefoon en dan sta je ineens ergens op een straathoek te battlen tegen zo'n beest.quote:
Oke. Zal vanaaf ff kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, omdat je dus een .apk binnenhaald waar een RAT in kan zitten, die zijn zelfs al in omloop. Kwestie van weten wat je doet. Die uit het GAM topic is veilig.
GAhaahaha het klinkt echt te droogquote:Op maandag 11 juli 2016 12:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Maar je kijkt natuurlijk regelmatig op je telefoon en dan sta je ineens ergens op een straathoek te battlen tegen zo'n beest.Of je loopt er naar 1 toe en ziet dat er een man loopt; "Meneer, meneer, pas op! Er zit een Pokemon!"
Dan heb je dus echt ontzettend gefaald in het leven.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Maar je kijkt natuurlijk regelmatig op je telefoon en dan sta je ineens ergens op een straathoek te battlen tegen zo'n beest.Of je loopt er naar 1 toe en ziet dat er een man loopt; "Meneer, meneer, pas op! Er zit een Pokemon!"
Hoeveel heb jij er al gevangen?quote:Op maandag 11 juli 2016 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt ontzettend gefaald in het leven.
Jaquote:Op maandag 11 juli 2016 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt ontzettend gefaald in het leven.
Ja maar hoeveel heb je er al gevangen?quote:Op maandag 11 juli 2016 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan pokemon en gare apps.
Je kunt een conclusie trekken uit mijn vorige post.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel heb je er al gevangen?
Je liegt :pquote:Op maandag 11 juli 2016 13:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt een conclusie trekken uit mijn vorige post.
Dat kunnen Fatima en LDTVK ook wel doen. Topshow.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik liep net ook met iemand op straat rond te jagen, we hebben hard gelachen.
Dat zou gewoon een realityshow op RTL5 moeten worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat kunnen Fatima en LDTVK ook wel doen. Topshow.
Liever niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou gewoon een realityshow op RTL5 moeten worden.
Mensen die verliezen worden voor de leeuwen gegooid, je kunt ook sms'en.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hallo Yoki, het gekkenhuis is een deur verderopquote:Op maandag 11 juli 2016 16:12 schreef YokiKater het volgende:
Hallo, mijn naam is Yoki, ik ben bijna 36 jaar oud en heb een Pokémon GO verslaving.
nja..quote:Op maandag 11 juli 2016 16:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, wat voor melding krijg je dan?
Reboot je foon dan ff.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
nja..
Hij laadt wel.
en blijft laden.
en laden..
en laden......
Ja dat moeten we wel samen doen want die Windows Phone van mij kan dat natuurlijk weer niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat kunnen Fatima en LDTVK ook wel doen. Topshow.
Pauperquote:Op maandag 11 juli 2016 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moeten we wel samen doen want die Windows Phone van mij kan dat natuurlijk weer niet.
Binnenkort komt er gewoon een officiële app. Dacht ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moeten we wel samen doen want die Windows Phone van mij kan dat natuurlijk weer niet.
quote:
Ff serieus?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik dit een week eerder had gewetenquote:
Maar ik wil pokemon vangenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik dit een week eerder had geweten
Ik heb nog wel ergens een samsung tablet liggenquote:
Kan die dat wel dan?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een samsung tablet liggen
Denk het? Anders pak ik gewoon jouw oude telefoonquote:
Heeft dat ding GPS en Mobiel internet?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het? Anders pak ik gewoon jouw oude telefoon
GPS wel geloof ik, mobiel internet zou ik niet weten, ik gebruik dat ding nooit.quote:
Ik snap geen kloten van dat pokemongedoe manquote:Op maandag 11 juli 2016 21:58 schreef YokiKater het volgende:
Morgen moet ik veel buiten zijn, dan ga ik echt superveel pokemons vangen en een zooi pokespots leegtrekken.
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap geen kloten van dat pokemongedoe manHet is toch nog niet uit hier ook? Niet dat ik het ga doen natuurlijk.
Ik begin het stap voor stap te leren. En het is inderdaad nog niet uit maar stiekem wel verkrijgbaar.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap geen kloten van dat pokemongedoe manHet is toch nog niet uit hier ook? Niet dat ik het ga doen natuurlijk.
Ik heb nog nooit van mijn leven Pokemon gespeeld en ga er ook niet mee beginnen. Ben te oud voor die shit man.quote:
Ja dat had ik al door iets met APKquote:Op maandag 11 juli 2016 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik begin het stap voor stap te leren. En het is inderdaad nog niet uit maar stiekem wel verkrijgbaar.
Maar ondertussen loop je wel door WoW met je elfenpakje.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven Pokemon gespeeld en ga er ook niet mee beginnen. Ben te oud voor die shit man.
Voor WoW ben je nooit te oudquote:Op maandag 11 juli 2016 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ondertussen loop je wel door WoW met je elfenpakje.
Ik denk dat het voor mij ook een tijdelijk iets is hoor, had ook nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden. Bizar ook hoe populair die game is, er gaan nog veel gekke dingen gebeuren. Misschien kom ik wel een leuke mevrouw tegen die wil cosplayen in de bosjes, of gewoon samen Netflix kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor WoW ben je nooit te oudMaar ik vond Pokemon nooit wat aan. Ook 'vroeger' niet. En ik heb geen zin om als een gekkie over straat te lopen om Pokemons te zoeken
Het lijkt mij een beetje genant als je ergens naar binnen loopt om een pokemon te zoeken. Denk eigenlijk dat het ook wel snel weer verveeld. Maar je komt iig weer eens buiten dat welquote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij ook een tijdelijk iets is hoor, had ook nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden. Bizar ook hoe populair die game is, er gaan nog veel gekke dingen gebeuren. Misschien kom ik wel een leuke mevrouw tegen die wil cosplayen in de bosjes, of gewoon samen Netflix kijken.
Kan ze lekker aan je pokeballs zitten.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij ook een tijdelijk iets is hoor, had ook nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden. Bizar ook hoe populair die game is, er gaan nog veel gekke dingen gebeuren. Misschien kom ik wel een leuke mevrouw tegen die wil cosplayen in de bosjes, of gewoon samen Netflix kijken.
Shelly van Seventer ook met dr Pokemon verslaving.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef Specularium het volgende:
Floortje Dressing zit er ook, dat is al weer wat minder.
Ik weet helemaal niet wie dat is.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Shelly van Seventer ook met dr Pokemon verslaving.
Van GameKings, ze is wel leuk.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wie dat is.
heb je wel met He-men gespeeld?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven Pokemon gespeeld en ga er ook niet mee beginnen. Ben te oud voor die shit man.
[..]
Ja dat had ik al door iets met APKEn dan niet die voor je auto.
Timmmmm vindt dit leuk.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
Ik zou allemaal van die pokemons op de spoorwegovergang programmeren.
Gewoon terug brengen en je geld terug vragen.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik dit een week eerder had geweten
Ramen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:08 schreef DJMO het volgende:
Gotta catch them all!
te beginnen met wat slaap
R'amen!quote:
Kun je doen, dit is een stuk leuker:quote:
Okequote:
Jolingfan gespot.quote:
Zo heet mijn hacktopquote:Op maandag 11 juli 2016 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik reed vanmiddag achter een busje van SkyNet, ik voelde me niet heel veilig.
Ja ik vertrouw ze gewoon niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo heet mijn hacktop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hebnog een cassettebandje met oa dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |