Mooi hequote:
Nou, iedereen...quote:. Op de een of andere manier blijven de progressief-liberale aanhangers hier in dit topic maar hekelen op een punt, namelijk dat ze claimen dat liefde niet bestreden moet worden en er gelijke rechten voor iedereen moeten bestaan.
Precies, en andere geaardheden en genders.quote:Met iedereen bedoelen ze naast heteroseksuelen dus ook homoseksuelen en al die andere letters in het LGBTQIBBQWTF-alfabet. Homoseksualiteit is dus prima.
Afgezien dat die niet onder de noemer gender/geaardheid passen: bij de keuze van een seksuele partner hoort er wel sprake te zijn van gelijkwaardigheid. En die is er niet bij volwassenen vs dieren en ook niet bij volwassenen vs kinderen. Bovendien richt je schade aan, wat wettelijk niet mag.quote:Vraagje: waarom dan niet bestialiteit? Pedoseksualiteit?
Moeten ze zelf weten. Zo kun je op youtube diverse videos zien van mensen die zich laten tatoeëren tot reptiel of leeuw. Daar ben je verder vrij in.quote:Of mensen die zich als dier voelen?
Kun je dat onderbouwen?quote:De gevoelens die deze mensen hebben, liggen exact in lijn met homoseksualiteit / transgenders.
oh, wacht: je gaat nu voor anderen het antwoord bepalen?quote:Ah wat stom, dat ligt natuurlijk niet in het straatje van deze tolerante gemeenschap.
Radicaal links?quote:Kortom: kortzichtig en hypocriet gelul van radicaal-links.
Begrijp ik uit je verhaal dat je tegen emancipatie van LGBT bent en dat op deze manier probeert te beargumenteren?quote:Als je je tolerant wil opstellen, wees dan ook tolerant naar de intolerante i.p.v. met een huilie-huilie verhaal te komen.
Of nee wacht, dat kan natuurlijk niet. It's not fascism when you do it.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:36 schreef Aguia het volgende:
[..]
Nou nou, de tolerantie spat er vanaf. Op de een of andere manier blijven de progressief-liberale aanhangers hier in dit topic maar hekelen op een punt, namelijk dat ze claimen dat liefde niet bestreden moet worden en er gelijke rechten voor iedereen moeten bestaan. Met iedereen bedoelen ze naast heteroseksuelen dus ook homoseksuelen en al die andere letters in het LGBTQIBBQWTF-alfabet. Homoseksualiteit is dus prima. Vraagje: waarom dan niet bestialiteit? Pedoseksualiteit? Of mensen die zich als dier voelen? De gevoelens die deze mensen hebben, liggen exact in lijn met homoseksualiteit / transgenders.
En dan als christengekkie komen met opmerkingen als "radicaal-links" terwijl je vanwege je idiote geloof niet in mag zien dat er een wereld van verschil is tussen homoseksualiteit - pedoseksualiteit en bestialiteit.quote:Ah wat stom, dat ligt natuurlijk niet in het straatje van deze tolerante gemeenschap. Kortom: kortzichtig en hypocriet gelul van radicaal-links. Als je je tolerant wil opstellen, wees dan ook tolerant naar de intolerante i.p.v. met een huilie-huilie verhaal te komen.
Enige waar ik op wil reageren:quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:17 schreef Vance het volgende:
Zo ver ik gelezen heb... en ja ik lurk hier veel heeft Dance helemaal pedofilie niet gelijk gesteld aan Homo/lesbisch/transgender etc.
Wat ik las is dat hij geen voorstander is van een homo huwelijk. Ok dat is (als het zo is) zijn mening.
Ik kan jullie zeggen bij deze dat ook ik daar niet echt een voorstander van ben,
Ik denk en ik weet nu dat ik tegen schenen aan ga schoppen.. maar ik denk dat een kind gebaat is bij een mannelijke vader en een vrouwelijke moeder. Ik ben helaas opgevoed zonder die (voorbeeld) vader en ik heb daar soms last van.
Nooit een vader gehad die me leerde vissen, laat staan dat ik wist hoe en wat mijn beginnende baard moest gaan scheren.. laat staan een vader die me vertelde hoe kinderen gemaakt moesten worden...
Mijn moeder vond alles wel ok wat ik deed. nooit harde vaderhand gehad en geloof me die was ik echt wel nodig toen ik 15 a 16 was.
Uiteindelijk is alles wel ok geworden en sta ik nu op eigen benen.
Ik heb absoluut geen homo haat en ik vind het ook prima en opperbest dat mannen op mannen vallen en vrouwen op vrouwen.. maar........................................ Ik vind wel dat het voor kinderen misschien toch wel beter is dat ze worden grootgebracht en opgevoed door een aanwezige man en vrouw.
Niet een man die zoals de reclame he mam wie is die man die het vlees komt nijden... maar gewoon een aanwezige man met ondersteuning van zijn vrouw.
en even doorgaan.. Ik vind er ook helemaal niks mis mee als de vrouw de kostwinner is en de man het huis doet.. helemaal prima.. en ook denk ik dat het prima is dat als 2 mannen of 2 vrouwen samen een relatie hebben allemaal OK vind ik...
maar maar als iemand in de knoop zit met eigen sexualitiet en niet weet of hij/zij homo/lesbisch/transgender is en zoekende daarin... dan liever geen kinderen.. Ik denk namelijk dat die kinderen daardoor beschadigd worden naar hun eigen volwassenheid toe.
en nu ben ik vort (zou graag blijven om evt reacties te beantwoorden) maar dat gaat helaas niet want ik moet weg nu.
Baai Zwaai.
Prima hoor, als iemand geen voorstander is. Maar wat bij Dance ontbrak, en nu bij jou ook: het waarom.quote:Wat ik las is dat hij geen voorstander is van een homo huwelijk. Ok dat is (als het zo is) zijn mening.
Ik kan jullie zeggen bij deze dat ook ik daar niet echt een voorstander van ben,
Oh, dat haalde ik er niet uit, dat argument. Zou kunnen. Snap het ook niet, want kinderen krijg je ook zonder huwelijk. Dan ben je niet tegen het huwelijk maar tegen het recht op kinderen krijgen (is dat een recht?quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik snap het argument niet zo dat zegt: ik ben tegen een homohuwelijk want kinderen. Dat staat los van elkaar.
Ho... ik zeg niet dat ik tegen een homo/lesbisch huwelijk ben... helemaal niet.. ik zeg alleen maar dat ik vraagtekens en twijfels heb. Ik geloof zonder meer dat kinderen gebaat zijn in opvoeding met liefde en begrip . Ik geloof dus ook dat een klein kind wat groot aan het groeien is beter af is in een goede relatie tussen 2 mannen /en of vrouwen waar liefde overleg en houden van aanwezig is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik snap het argument niet zo dat zegt: ik ben tegen een homohuwelijk want kinderen. Dat staat los van elkaar.
Sorry ... Jammer dat jij die vader ervaring hebt gehad.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:10 schreef Copycat het volgende:
Je had mijn vader wel mogen hebben. Compleet met abuse.
Het traditionele gezin is niet automatisch de gezonde hoeksteen der samenleving.
Ja maar nogmaals: waar haal jij ineens die kinderen vandaan? Huwelijk staat niet gelijk aan kinderen. Zoals er veel hetero-stellen bewust (en soms helaas onbewust) kinderloos zijn, zo geldt dat ook voor homostellen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:06 schreef Vance het volgende:
[..]
Ho... ik zeg niet dat ik tegen een homo/lesbisch huwelijk ben... helemaal niet.. ik zeg alleen maar dat ik vraagtekens en twijfels heb. Ik geloof zonder meer dat kinderen gebaat zijn in opvoeding met liefde en begrip . Ik geloof dus ook dat een klein kind wat groot aan het groeien is beter af is in een goede relatie tussen 2 mannen /en of vrouwen waar liefde overleg en houden van aanwezig is.
Ik zeg ook dat ik in mijn opvoeding enorm een vader figuur heb gemist.. die ik bij mijn vriendjes wel zag.
De eerste keer dat de vader van mijn vriendjes zich liet gelden.. ( En nu oprotten Ga maar naar je moeder toe) schrok ik me kapot!
Was de eerste keer. Ik zeg niet dat dat de goede manier is maar het was wel duidelijk![]()
Maar ik moet nu echt echt weg...
Toedels
Mogelijk, maar hij komt wel met cijfers waarin benadrukt werd dat pedofilie het meest voor komt bij homoseksuele mannen en citeerde Martin die suggereert dat LGBT emancipatie op scholen ingegeven wordt door het acceptabel maken van kindermisbruik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:24 schreef Vance het volgende:
Zo ver ik gelezen heb... en ja ik lurk hier veel heeft Dance helemaal pedofilie niet gelijk gesteld aan Homo/lesbisch/transgender etc.
Ook hier is gevraagd waarom dat voor hem verschil uitmaakt en geeft hij niet thuis.quote:Wat ik las is dat hij geen voorstander is van een homo huwelijk. Ok dat is (als het zo is) zijn mening.
En je geeft aan waarom.quote:Ik kan jullie zeggen bij deze dat ook ik daar niet echt een voorstander van ben,
Begrijpelijk, alleen is er lang niet altijd sprake van het ideaalbeeld van het gezin.quote:Ik denk en ik weet nu dat ik tegen schenen aan ga schoppen.. maar ik denk dat een kind gebaat is bij een mannelijke vader en een vrouwelijke moeder.
Is je moeder lesbisch?quote:Ik ben helaas opgevoed zonder die (voorbeeld) vader en ik heb daar soms last van.
Heb ik ook niet gehad, mijn vader deed zijn eigen dingen, bemoeide zich niet met de opvoeding en was er nooit.quote:Nooit een vader gehad die me leerde vissen, laat staan dat ik wist hoe en wat mijn beginnende baard moest gaan scheren.. laat staan een vader die me vertelde hoe kinderen gemaakt moesten worden...
Je had ook de harde moederhand kunnen krijgen. Collega van me houdt haar pubers aardig in toom. Dat hoeft haar man niet vooor haar te doen.quote:Mijn moeder vond alles wel ok wat ik deed. nooit harde vaderhand gehad en geloof me die was ik echt wel nodig toen ik 15 a 16 was.
Is ook beter, maar het ontbreken ervan is niet per definitie slecht. Ten eerste kun je met 2 vanquote:Ik heb absoluut geen homo haat en ik vind het ook prima en opperbest dat mannen op mannen vallen en vrouwen op vrouwen.. maar........................................ Ik vind wel dat het voor kinderen misschien toch wel beter is dat ze worden grootgebracht en opgevoed door een aanwezige man en vrouw.
ongetwijfeld, maar iemand die op dat vlak niet stabiel is zal niet snel een geschikte partner vinden en daar een huwelijk mee aangaan.quote:maar maar als iemand in de knoop zit met eigen sexualitiet en niet weet of hij/zij homo/lesbisch/transgender is en zoekende daarin... dan liever geen kinderen.. Ik denk namelijk dat die kinderen daardoor beschadigd worden naar hun eigen volwassenheid toe.
Als je ze zelf niet kunt verwekken is het inderdaad een recht. Dan moet je opeens aan allerlei regels voldoen voordat je in aanmerking komt voor adoptie.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat haalde ik er niet uit, dat argument. Zou kunnen. Snap het ook niet, want kinderen krijg je ook zonder huwelijk. Dan ben je niet tegen het huwelijk maar tegen het recht op kinderen krijgen (is dat een recht?).
Ik zal de bronnen evem terug moeten zoeken. Maar er is dus al bewezen dat gemiddeld genomen kinderen opgevoed door ouders van gelijk geslacht het dus beter doen dan kinderen van heteroparen. Dat heeft vooral te maken dat LG ouders altijd heel bewust kiezen voor een kind en daar behoorlijk wat moeite voor moeten doen. Terwijl hetero ouders nog wel eens van doen hebben met ongelukjes en minder/ongewenste kinderen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:06 schreef Vance het volgende:
[..]
Ho... ik zeg niet dat ik tegen een homo/lesbisch huwelijk ben... helemaal niet.. ik zeg alleen maar dat ik vraagtekens en twijfels heb. Ik geloof zonder meer dat kinderen gebaat zijn in opvoeding met liefde en begrip . Ik geloof dus ook dat een klein kind wat groot aan het groeien is beter af is in een goede relatie tussen 2 mannen /en of vrouwen waar liefde overleg en houden van aanwezig is.
Ik zeg ook dat ik in mijn opvoeding enorm een vader figuur heb gemist.. die ik bij mijn vriendjes wel zag.
De eerste keer dat de vader van mijn vriendjes zich liet gelden.. ( En nu oprotten Ga maar naar je moeder toe) schrok ik me kapot!
Was de eerste keer. Ik zeg niet dat dat de goede manier is maar het was wel duidelijk![]()
Maar ik moet nu echt echt weg...
Toedels
Ah oke.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je ze zelf niet kunt verwekken is het inderdaad een recht. Dan moet je opeens aan allerlei regels voldoen voordat je in aanmerking komt voor adoptie.
In beginsel wel goed natuurlijk, kinderen opvoeden is geen sinecure. Maar het trekt wel erg scheef met degenen die wel een kind kunnen verwekken.
Het is inderdaad lompe statistiek. Benieuwd wel naar de cijfers, en of ze ook vergelijkingen hebben gedaan met alleen ouders die bewust hebben gekozen voor een kind.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik zal de bronnen evem terug moeten zoeken. Maar er is dus al bewezen dat gemiddeld genomen kinderen opgevoed door ouders van gelijk geslacht het dus beter doen dan kinderen van heteroparen. Dat heeft vooral te maken dat LG ouders altijd heel bewust kiezen voor een kind en daar behoorlijk wat moeite voor moeten doen. Terwijl hetero ouders nog wel eens van doen hebben met ongelukjes en minder/ongewenste kinderen.
De mannelijke en vrouwelijke rolmodellen/opvoeders halen die kinderen uit hun bredere sociale omgeving. Ooms en tantes, leraren, vrienden van de ouders. Datzelfde wordt ook gezien bij kinderen die met één ouder opgroeien.
Maar dat is natuurlijk wel lompe statistiek, kille emotieloze wiskunde.
Dan worden er minder kinderen geboren, het gezin als hoeksteen wordt onderuitgeschoffeld, met als resultaat chaos.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:37 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, die veronderstelde 'agenda' komt dus neer op ervoor zorgen dat homorelaties door iedereen als heel normaal worden gezien, waardoor heterorelaties raar worden en dan wil iedereen een homorelatie?
En wat is daar dan het praktisch nut van? Welke regering/geheime club wordt hier beter van?
Dus om kinderen als hersenloze slaven in te kunnen zetten moeten instabiele homoseksuele gezinnen de norm worden en daarom is het Songfestival nog steeds op tv en mogen homo's trouwen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan worden er minder kinderen geboren, het gezin als hoeksteen wordt onderuitgeschoffeld, met als resultaat chaos.
Dacht ik.
En dan was er nog iets met satanisme. Dat de overgebleven mensen dusdanig verloederden dat ze als hersenloze slaven kunnen worden ingezet. En de kinderen worden dan gebruikt bij enge rituelen.
Zeer goede vraag waar je dus geen antwoord op gaat krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:37 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, die veronderstelde 'agenda' komt dus neer op ervoor zorgen dat homorelaties door iedereen als heel normaal worden gezien, waardoor heterorelaties raar worden en dan wil iedereen een homorelatie?
En wat is daar dan het praktisch nut van? Welke regering/geheime club wordt hier beter van?
Dat zijn de mensen die wel hetero relaties blijven hebben en zich dus wel voortplanten waardoor ze de macht naar zich toe trekken in de toekomst *maniacale lach...quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:37 schreef Jigzoz het volgende:
Zo sterft het blanke ras langzaam uit en kan de bevolking van het avondland vervangen worden lichtgetintiërs!111quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:37 schreef Jigzoz het volgende:
Tuurlijk is het ranzig. Maar het mooie is, voordat homoseksualiteit uit het lijstje met afwijkingen werd geschrapt, dachten mensen er net zo over. Oftewel, in de woorden van Martijn van de gelijknamige pedovereniging: "Dertig jaar geleden waren homo's ook taboe" toen hij pleitte voor seks met kinderen. En (gelukkig) zie je nog veel tegenstand, maar let wel: dezelfde tegenstand als men had voordat homoseksualiteit niet meer als afwijking werd gezien.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is ook best wel ranzig om pedoseksualiteit en bestialiteit gelijk te schakelen met homeseksualiteit maar die walgelijke gedachtegang zien we wel vaker bij christengekkies.
Niet? Dan spreek je jezelf tegen als je eerst zegt:quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:24 schreef Chewie het volgende:
Wat een grap maar je hebt wel een klein puntje wat betreft tolerantie, die heb ik namelijk niet voor simpel religieus geïndoctrineerde mensen zoals jij
Ik proef lichtelijk, liberale frustratie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef Chewie het volgende:
(overigens ben ik ook van mening dat die geloofsgemeenschappen de vrijheid behoren te hebben om geen homo koppels te trouwen).
Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van de geschiedenis van de mensheid.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:25 schreef Aguia het volgende:
[..]
Tuurlijk is het ranzig. Maar het mooie is, voordat homoseksualiteit uit het lijstje met afwijkingen werd geschrapt, dachten mensen er net zo over. Oftewel, in de woorden van Martijn van de gelijknamige pedovereniging: "Dertig jaar geleden waren homo's ook taboe" toen hij pleitte voor seks met kinderen. En (gelukkig) zie je nog veel tegenstand, maar let wel: dezelfde tegenstand als men had voordat homoseksualiteit niet meer als afwijking werd gezien.
De geschiedenis blijft zich herhalen, kiddo. De ultra-progressieve beweging waar je op teert, kent geen grenzen. Binnen 10 jaar pedoseksualiteit, nog is een paar jaar en seks met dieren wordt (weer) legaal. What's next? Necrofilie? Blijf weinig over of niet? Seks met aliens misschien dan..
Klopt, en nog steeds, zo blijkt wel uit deze discussie.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:25 schreef Aguia het volgende:
[..]
Tuurlijk is het ranzig. Maar het mooie is, voordat homoseksualiteit uit het lijstje met afwijkingen werd geschrapt, dachten mensen er net zo over.
Verschil is echter dat een seksuele relatie tussen volwassene en kind niet op gelijkwaardige basis kan plaatsvinden en ten allen tijde schadelijk is voor het kind.quote:Oftewel, in de woorden van Martijn van de gelijknamige pedovereniging: "Dertig jaar geleden waren homo's ook taboe" toen hij pleitte voor seks met kinderen. En (gelukkig) zie je nog veel tegenstand, maar let wel: dezelfde tegenstand als men had voordat homoseksualiteit niet meer als afwijking werd gezien.
Precies.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:37 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, ondertussen kan die geheime elite onze kinderen misbruiken.quote:En wat is daar dan het praktisch nut van? Welke regering/geheime club wordt hier beter van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |