abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2016 @ 08:54:21 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163682975
Het is dit jaar twintig jaar geleden dat JonBenét Ramsey werd vermoord. Kan geen toeval zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163682986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:40 schreef controlaltdelete het volgende:

Dat men het inmiddels allemaal prima vindt dat kinderen in bikini het podium opgestuurd worden en zich wulps bewegen blijkt maar weer dat de p zich al aardig heeft genesteld mbt acceptatie. Niks aan de hand bovendien helemaal legaal moet kunnen net als pole dancing voor 8 jarigen e.d., van den zotte. Verder discussieren hierover is wat mij betreft dan ook compleet zinloos. Misschien dat dance daar nog zin in heeft ;)
Mens, ga eens leren lezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 12-07-2016 09:25:24 ]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:24:45 #178
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163683306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:40 schreef controlaltdelete het volgende:

Misschien dat dance daar nog zin in heeft ;)
Nee dank je , als mensen steeds mijn woorden verdraaien, de info met mij als persoon identificeren, op iedere post 5/6 niet onderbouwde eigen intrepretaties en beledigingen komen , dan houd het een keer op.
There is only one religion
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:28:17 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163683348
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:
als je geinterreseerd bent kan ik het wel even voor je opzoeken.
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:57 schreef Copycat het volgende:
Graag.

Zoals ik jouw invulling lees, wordt pedoseksualiteit (de normalisering ervan) echter nog steeds op hetzelfde niveau gezet als de normalisering van homoseksualiteit. Alsof de terechte normalisering van homoseksualiteit de deuren wijd openzet naar de onterechte normalisering van pedoseksualiteit. En daar gaat Alberda ook in deze lezing imo de mist in. Dat is voor mij namelijk gelijkwaardige appelen met ongelijkwaardige peren vergelijken.
Reminder ;) .
pi_163683406
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Reminder ;) .
zinloos.
de link is gelegd en verdere uitwijding waarom die link er is wordt geweigerd...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163683508
Mijn oom is getrouwd met een Thaise. Zij blijft tijdje hier (europa) en hij gaat om de paar weken naar thailand. Ze wisselen een keer af.

Ik ben op hun bruiloft geweest paar jaar geleden. Haar broer is een hoe noem je dat? Die is half vrouw geworden. Of dat is ie/ze. Maar ze doen daar heel normaal over want hoort tot hu religie ( tot grote ergenis en verontwaardiging van mijn oma en moeder)

Maar is daar doodnormaal. Hoe heten die mensen daar? Allez kan niet op die naam komen , iemand?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:44:14 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163683555
Een ladyboy bedoel je?
pi_163683560
Heb het al : katoi

Keiveel daar in thailand.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:46:16 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163683579
Het wijze Oosten:

quote:
Een kathoey of katoey (Thais: กะเทย) is een type transgender in Thailand, ook wel ladyboy genoemd. Het is een van de veertien geslachtsidentiteiten in de Thaise boeddhistische samenleving.

Lang niet alle kathoeys zijn uit op een operatieve geslachtsverandering en dus op te vatten als man-naar-vrouw transseksuelen. Maatschappelijk liggen de sekseverhoudingen in Thailand anders dan in het Westen waar er een tweedeling van de seksen bestaat. Net als bij de banci's in Indonesië liggen voor deze mensen de genderrollen niet zo strak als in het Westen. De rondom hen heen verwesterde (of in Indonesië: geïslamiseerde) samenleving wordt langzamerhand steeds intoleranter tegen de groep. De hijra's in India en de berdachen in de Verenigde Staten, die zich ook niet als 'vrouw' maar als derde sekse definiëren, ondervinden dezelfde problemen.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 09:48:23 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_163683606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:24 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee dank je , als mensen steeds mijn woorden verdraaien, de info met mij als persoon identificeren, op iedere post 5/6 niet onderbouwde eigen intrepretaties en beledigingen komen , dan houd het een keer op.
Uhm..
pi_163683805
quote:

[..]

De wereld op z'n kop dit.

Man man man.
pi_163683826
Wat heb jij je ongelofelijk laten kennen in dit topic, Dance.
pi_163683831
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:46 schreef Copycat het volgende:
Het wijze Oosten:

[..]

Ja dat. Echt vreemd om te zien. En mijn moeder noemt dat westerse decadentie.

Hmm en daar is niets westers aan blijkbaar. 😃

Wat is de verborgen agenda in die landen dan?

En de gezworden maagden in Albanie? Ook zoiets vreemds. Wat is de verborgen agenda hiervan?
pi_163683929
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:00 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ja dat. Echt vreemd om te zien. En mijn moeder noemt dat westerse decadentie.

Hmm en daar is niets westers aan blijkbaar. 😃
Klopt en uit het citaat blijkt juist dat door westerse invloed deze genders minder geaccepteerd worden.

quote:
En de gezworden maagden in Albanie? Ook zoiets vreemds. Wat is de verborgen agenda hiervan?
ook in Mexico en andere latijnsamerikaanse landen heb je een derde gender.
pi_163683943
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar wat heeft die lgbt agenda nu precies te maken met de p agenda en de door jouw vermeende promotie er van door absurde "miss verkiezingen" ?
precies, over losse flodders gesproken...
pi_163683946
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat heb jij je ongelofelijk laten kennen in dit topic, Dance.
Ja absurd en dan zijn wij degenen die woorden verdraaien :')
pi_163683959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

precies, over losse flodders gesproken...
Ja dat krijg je met idioten mensen die niet in staat zijn om voor zichzelf na te denken en alleen maar conservatief christelijk Amerikaanse blogjes en idioot vrijland na kunnen blaten.
pi_163683963
quote:

[..]

Maar als je gevraagd wordt wat dan wel jouw interpretatie is, val je stil.
het is net alsof je niet het achterste van je tong wilt laten zien en je je mening verschuilt achter citaten uit artikelen van derden.
pi_163683973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja absurd en dan zijn wij degenen die woorden verdraaien :')
dat vond ik ook een bijzondere uithaal naar anderen door een moderator.
pi_163684175
Ik snap ook nog steeds niet wat er mis is met kinderen die leren dat mensen die kiezen voor een partner van hetzelfde geslacht of zelf van een ander geslacht willen zijn gewoon dezelfde rechten horen te hebben.

Dat promotie van die agenda noemen is evangelische nonsens (overigens ben ik ook van mening dat die geloofsgemeenschappen de vrijheid behoren te hebben om geen homo koppels te trouwen). Ook leid het normaliseren van deze relaties niet tot een toename van homoseksuelen, hooguit durven er meer uit de kast te komen en dat lijkt mij alleen maar gezond.

En wat voor last heb je er van als je een homokoppel tegenkomt op straat of een transgender? Hoe word je vrijheid daarmee beperkt? Ik begrijp transgenders ook niet, bij mij in de straat woont er ook 1, zeer vriendelijk persoon maar snap niet dat je zo uit wilt zien (heeft ook ribben laten verwijderen en dat die kaal word helpt ook niet echt mee) maar die verdient net zoals jij en ik dezelfde rechten.
pi_163684203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef Chewie het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat er mis is met kinderen die leren dat mensen die kiezen voor een partner van hetzelfde geslacht of zelf van een ander geslacht willen zijn gewoon dezelfde rechten horen te hebben.
Ik snap het ook niet. Maar het lullige hier is, dat de mensen die dat wél snappen, het vertikken om het uit te leggen :').
pi_163684241
quote:
omdat je dan als ouder de elite toestemming geeft je kind te misbruiken.

of zoiets..

maar als je dat hardop concludeert, dan ben je aan het verdraaien.

of zoiets...
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:52:23 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163685471
Ik heb net een uitnodiging gekregen voor de bruiloft van een homoseksuele zakenrelatie. Ik voel me voor een agenda gespannen.
pi_163685536
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net een uitnodiging gekregen voor de bruiloft van een homoseksuele zakenrelatie. Ik voel me voor een agenda gespannen.
Ben eens op een lesbische bruiloft geweest en de feestlocatie was de afgelopen weken ook nog eens "het Deutschland huis" tijden het EK.

Geen idee wat ik daar verder van moet denken maar ze hadden wel een agenda.
pi_163703427
quote:

Dat promotie van die agenda noemen is evangelische nonsens (overigens ben ik ook van mening dat die geloofsgemeenschappen de vrijheid behoren te hebben om geen homo koppels te trouwen). Ook leid het normaliseren van deze relaties niet tot een toename van homoseksuelen, hooguit durven er meer uit de kast te komen en dat lijkt mij alleen maar gezond.

En wat voor last heb je er van als je een homokoppel tegenkomt op straat of een transgender? Hoe word je vrijheid daarmee beperkt? Ik begrijp transgenders ook niet, bij mij in de straat woont er ook 1, zeer vriendelijk persoon maar snap niet dat je zo uit wilt zien (heeft ook ribben laten verwijderen en dat die kaal word helpt ook niet echt mee) maar die verdient net zoals jij en ik dezelfde rechten.
Nou nou, de tolerantie spat er vanaf. Op de een of andere manier blijven de progressief-liberale aanhangers hier in dit topic maar hekelen op een punt, namelijk dat ze claimen dat liefde niet bestreden moet worden en er gelijke rechten voor iedereen moeten bestaan. Met iedereen bedoelen ze naast heteroseksuelen dus ook homoseksuelen en al die andere letters in het LGBTQIBBQWTF-alfabet. Homoseksualiteit is dus prima. Vraagje: waarom dan niet bestialiteit? Pedoseksualiteit? Of mensen die zich als dier voelen? De gevoelens die deze mensen hebben, liggen exact in lijn met homoseksualiteit / transgenders.

Ah wat stom, dat ligt natuurlijk niet in het straatje van deze tolerante gemeenschap. Kortom: kortzichtig en hypocriet gelul van radicaal-links. Als je je tolerant wil opstellen, wees dan ook tolerant naar de intolerante i.p.v. met een huilie-huilie verhaal te komen.

Of nee wacht, dat kan natuurlijk niet. It's not fascism when you do it.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')