Mens, ga eens leren lezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat men het inmiddels allemaal prima vindt dat kinderen in bikini het podium opgestuurd worden en zich wulps bewegen blijkt maar weer dat de p zich al aardig heeft genesteld mbt acceptatie. Niks aan de hand bovendien helemaal legaal moet kunnen net als pole dancing voor 8 jarigen e.d., van den zotte. Verder discussieren hierover is wat mij betreft dan ook compleet zinloos. Misschien dat dance daar nog zin in heeft
Nee dank je , als mensen steeds mijn woorden verdraaien, de info met mij als persoon identificeren, op iedere post 5/6 niet onderbouwde eigen intrepretaties en beledigingen komen , dan houd het een keer op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien dat dance daar nog zin in heeft
quote:Op maandag 11 juli 2016 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:
als je geinterreseerd bent kan ik het wel even voor je opzoeken.
Reminderquote:Op maandag 11 juli 2016 15:57 schreef Copycat het volgende:
Graag.
Zoals ik jouw invulling lees, wordt pedoseksualiteit (de normalisering ervan) echter nog steeds op hetzelfde niveau gezet als de normalisering van homoseksualiteit. Alsof de terechte normalisering van homoseksualiteit de deuren wijd openzet naar de onterechte normalisering van pedoseksualiteit. En daar gaat Alberda ook in deze lezing imo de mist in. Dat is voor mij namelijk gelijkwaardige appelen met ongelijkwaardige peren vergelijken.
zinloos.quote:
quote:Een kathoey of katoey (Thais: กะเทย) is een type transgender in Thailand, ook wel ladyboy genoemd. Het is een van de veertien geslachtsidentiteiten in de Thaise boeddhistische samenleving.
Lang niet alle kathoeys zijn uit op een operatieve geslachtsverandering en dus op te vatten als man-naar-vrouw transseksuelen. Maatschappelijk liggen de sekseverhoudingen in Thailand anders dan in het Westen waar er een tweedeling van de seksen bestaat. Net als bij de banci's in Indonesië liggen voor deze mensen de genderrollen niet zo strak als in het Westen. De rondom hen heen verwesterde (of in Indonesië: geïslamiseerde) samenleving wordt langzamerhand steeds intoleranter tegen de groep. De hijra's in India en de berdachen in de Verenigde Staten, die zich ook niet als 'vrouw' maar als derde sekse definiëren, ondervinden dezelfde problemen.
Uhm..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee dank je , als mensen steeds mijn woorden verdraaien, de info met mij als persoon identificeren, op iedere post 5/6 niet onderbouwde eigen intrepretaties en beledigingen komen , dan houd het een keer op.
De wereld op z'n kop dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee dank je , als mensen steeds mijn woorden verdraaien, de info met mij als persoon identificeren, op iedere post 5/6 niet onderbouwde eigen intrepretaties en beledigingen komen , dan houd het een keer op.
Ja dat. Echt vreemd om te zien. En mijn moeder noemt dat westerse decadentie.quote:
Klopt en uit het citaat blijkt juist dat door westerse invloed deze genders minder geaccepteerd worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:00 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Ja dat. Echt vreemd om te zien. En mijn moeder noemt dat westerse decadentie.
Hmm en daar is niets westers aan blijkbaar. 😃
ook in Mexico en andere latijnsamerikaanse landen heb je een derde gender.quote:En de gezworden maagden in Albanie? Ook zoiets vreemds. Wat is de verborgen agenda hiervan?
precies, over losse flodders gesproken...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar wat heeft die lgbt agenda nu precies te maken met de p agenda en de door jouw vermeende promotie er van door absurde "miss verkiezingen" ?
Ja absurd en dan zijn wij degenen die woorden verdraaienquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat heb jij je ongelofelijk laten kennen in dit topic, Dance.
Ja dat krijg je met idioten mensen die niet in staat zijn om voor zichzelf na te denken en alleen maar conservatief christelijk Amerikaanse blogjes en idioot vrijland na kunnen blaten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
precies, over losse flodders gesproken...
Maar als je gevraagd wordt wat dan wel jouw interpretatie is, val je stil.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dat vond ik ook een bijzondere uithaal naar anderen door een moderator.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja absurd en dan zijn wij degenen die woorden verdraaien
Ik snap het ook niet. Maar het lullige hier is, dat de mensen die dat wél snappen, het vertikken om het uit te leggenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef Chewie het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat er mis is met kinderen die leren dat mensen die kiezen voor een partner van hetzelfde geslacht of zelf van een ander geslacht willen zijn gewoon dezelfde rechten horen te hebben.
omdat je dan als ouder de elite toestemming geeft je kind te misbruiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef Chewie het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat er mis is met kinderen die leren dat mensen die kiezen voor een partner van hetzelfde geslacht of zelf van een ander geslacht willen zijn gewoon dezelfde rechten horen te hebben.
Ben eens op een lesbische bruiloft geweest en de feestlocatie was de afgelopen weken ook nog eens "het Deutschland huis" tijden het EK.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net een uitnodiging gekregen voor de bruiloft van een homoseksuele zakenrelatie. Ik voel me voor een agenda gespannen.
Nou nou, de tolerantie spat er vanaf. Op de een of andere manier blijven de progressief-liberale aanhangers hier in dit topic maar hekelen op een punt, namelijk dat ze claimen dat liefde niet bestreden moet worden en er gelijke rechten voor iedereen moeten bestaan. Met iedereen bedoelen ze naast heteroseksuelen dus ook homoseksuelen en al die andere letters in het LGBTQIBBQWTF-alfabet. Homoseksualiteit is dus prima. Vraagje: waarom dan niet bestialiteit? Pedoseksualiteit? Of mensen die zich als dier voelen? De gevoelens die deze mensen hebben, liggen exact in lijn met homoseksualiteit / transgenders.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef Chewie het volgende:
Dat promotie van die agenda noemen is evangelische nonsens (overigens ben ik ook van mening dat die geloofsgemeenschappen de vrijheid behoren te hebben om geen homo koppels te trouwen). Ook leid het normaliseren van deze relaties niet tot een toename van homoseksuelen, hooguit durven er meer uit de kast te komen en dat lijkt mij alleen maar gezond.
En wat voor last heb je er van als je een homokoppel tegenkomt op straat of een transgender? Hoe word je vrijheid daarmee beperkt? Ik begrijp transgenders ook niet, bij mij in de straat woont er ook 1, zeer vriendelijk persoon maar snap niet dat je zo uit wilt zien (heeft ook ribben laten verwijderen en dat die kaal word helpt ook niet echt mee) maar die verdient net zoals jij en ik dezelfde rechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |