abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163669200
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:54 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En waar trek ik die lijn door? Je wees me zelf op die martin vrijland , schijnbaar lees je dan maar de helft en weer verdraai je zaken.
Nee, CAD baseert haar denkbeelden op Vrijland. Die heeft daarop gewezen in de discussie, ik ben daar op verder gegaan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 11 juli 2016 @ 16:58:47 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163669330
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Mee eens dat dat geheel overgeven van de kinderen niet de beste weg is, maar dat gebeurd gelukkig dan ook maar mondjesmaat.
Een paar dagen opvang is wel vaak aan de orde, maar dat heeft niet zulke impact.

Dan nog zie ik die seksuele opvoeding vanuit de wieg niet. Nog nooit op een kinderopvang/peuterschool/naschoolse opvang geweest waar ze ook maar iets aan seksuele opvoeding doen.
Dat gebeurd op school en is zeer mild te noemen, gaat meer over wat algemene info dan het promoten van wat dan ook.
Eens hoor, even de buitensporige zaken terzijde gelaten wat betreft experimenten op individuele scholen die je hier wel eens langs ziet komen (crossdress day etc) is het zeker in NL erg terughoudend en zeker op de kinderdagopvang gaat het niet verder dan vermaak en luiers verschonen. Maar het is een 'wat niet is kan nog komen' dingetje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_163669364
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens hoor, even de buitensporige zaken terzijde gelaten wat betreft experimenten op individuele scholen die je hier wel eens langs ziet komen (crossdress day etc) is het zeker in NL erg terughoudend en zeker op de kinderdagopvang gaat het niet verder dan vermaak en luiers verschonen. Maar het is een 'wat niet is kan nog komen' dingetje.
Ja, en er is ook nog geen "verkleed je als een dier"-dag dus de Furry opmars/agenda kan ook nog komen.

Zo kan je overal wel een agenda in zien natuurlijk. :{
pi_163669400
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik eruit haalde, de gateway naar pedofilie(de normalisering daarvan) was volgens Martijn de seksuele opvoeding,als je geinterreseerd bent kan ik het wel even voor je opzoeken.
Maar de toon van je reactie zegt mij dat je daar niks van wil weten.
Even kijken:

We gaan toe naar een maatschappij waar de hetero-normativiteit geminacht wordt en de homo-normativiteit daarvoor in de plaats moet komen

Dat angstbeeld klopt dus volgens Dance.
Volgens mij is dit gewoon haatzaaierij.

. Kinderen moeten door de staat worden opgevoed om bijvoorbeeld het homo-pesten uit te bannen.

en dat is dus kwalijk, dat men homopesten wil uitbannen

De werkelijke agenda is echter dat uw kinderen zo veel mogelijk richting de homo-normativiteit gepusht worden.

het gaat dus volgens Vrijland niet om de acceptatie van homo's, maar om kinderen te leren dat ze beter homo kunnen zijn dan hetero.

Als het gay-koppel straks de standaard vormt

wat nooit gaat gebeuren, maar laten we vooral dergelijke angstbeelden verspreiden...

en seksueel opvoeden (zie hier) al in de wieg begint – onder het mom van wederkerigheid – dan verdwijnt het woord misbruik uit de vocabulaire

En daar glijdt de schaal verder: als bij de seksuele opvoeding geleerd wordt dat homoseksualiteit niet iets abnormaals is, dan bestaat misbruik dus ook niet meer.
Wat Vrijland dus eigenlijk zegt is dat er sprake is van misbruik als 2 personen van gelijk geslacht seksuele handelingen met elkaar uitvoeren. Het moet dus strafbaar gemaakt worden, net als elke andere vorm van seksueel misbruik. En door dit soort handelingen geaccepteerd te maken ga je dus seksueel misbruik legaliseren..
En dan komen we bij de volgende stap:

en zal pedofilie niet meer gezien worden als iets kwalijks.

De glijdende schaal.
Accepteer homos als gelijkwaardig en je kunt niet anders dan ook pedo's zo accepteren.
Dat is de boodschap

Een stukje onvervalste homofobie.

Ik kan er niets anders van maken.

De elite kan dan vrijelijk over de kinderen beschikken voor haar energetische consumptie.

Het BNW jasje waarin bovenstaande verkocht wordt...
  maandag 11 juli 2016 @ 17:03:57 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163669434
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja, en er is ook nog geen "verkleed je als een dier"-dag dus de Furry opmars/agenda kan ook nog komen.

Zo kan je overal wel een agenda in zien natuurlijk. :{
'even de buitensporige zaken terzijde gelaten'

So close ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 11 juli 2016 @ 17:13:07 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163669645
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, CAD baseert haar denkbeelden op Vrijland. Die heeft daarop gewezen in de discussie, ik ben daar op verder gegaan.
Nee hoor daar heb ik MV niet voor nodig hij bevestigt alleen maar wat ik ook denk en vat het mooi samen, hoef ik het niet allemaal voor te kauwen want dan zijn de raapjes snel gaar en zit de (rose) panty te strak. En wat dan nog? Altijd nog beter dan haast als iets dwangmatisch de complotten en agenda's als kolder af te doen. Misschien een tip om het woord agenda te verwijderen uit de titel want dit mag toch niet aangekaart worden. Ben ervandoor voordat de opmerking weer komt dat er niets is aangekaart :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163669792
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor daar heb ik MV niet voor nodig hij bevestigt alleen maar wat ik ook denk en vat het mooi samen, hoef ik het niet allemaal voor te kauwen want dan zijn de raapjes snel gaar en zit de (rose) panty te strak. En wat dan nog? Altijd nog beter dan haast als iets dwangmatisch de complotten en agenda's als kolder af te doen. Misschien een tip om het woord agenda te verwijderen uit de titel want dit mag toch niet aangekaart worden. Ben ervandoor voordat de opmerking weer komt dat er niets is aangekaart :o
Tja, de agenda, zo blijkt telkens opnieuw uit de discussie, wordt ingegeven door homofobie.

En verder, dat jij je agendas en complotten niet hard kunt maken kan de rest niet helpen. Je kunt niet van anderen verwachten je op je blauwe ogen te geloven als je iets beweert.
  maandag 11 juli 2016 @ 17:23:57 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163669859
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Even kijken:

We gaan toe naar een maatschappij waar de hetero-normativiteit geminacht wordt en de homo-normativiteit daarvoor in de plaats moet komen

Dat angstbeeld klopt dus volgens Dance.
Volgens mij is dit gewoon haatzaaierij.
Wat begrijp je niet aan het woordje MISSCHIEN

quote:
. Kinderen moeten door de staat worden opgevoed om bijvoorbeeld het homo-pesten uit te bannen.

en dat is dus kwalijk, dat men homopesten wil uitbannen
En waarom had ik dat stukje weggelaten? weer verdraai je wat er gezegt werd.
ik legde de nadruk op de staat die jou kinderen opvoed en jij legt weer de nadruk op het VOORBEELD.

[/quote]
Als dit de manier is van discussie waar ik duidelijk ook gezegt heb dat ik het niet overal mee eens ben wat martin vrijland verkondigt is het misselijkmakend. je diskwalificeerd jezelf als discussie partner op die manier.
There is only one religion
pi_163670178
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woordje MISSCHIEN
Ook dat is angstzaaierij.
Misschien wordt een homorelatie de norm ten koste van een heterorelatie?
Dat is toch net zo goed het creeeren van een onrealistisch angstbeeld?

quote:
En waarom had ik dat stukje weggelaten? weer verdraai je wat er gezegt werd.
ik legde de nadruk op de staat die jou kinderen opvoed en jij legt weer de nadruk op het VOORBEELD.
Dat is het enige voorbeeld dat Martijn geeft. Zelf kom je niet met andere voorbeelden en ook niet wat een staatsopvoeding te maken zou hebben met de acceptatie van kindermisbruik.

quote:
Als dit de manier is van discussie waar ik duidelijk ook gezegt heb dat ik het niet overal mee eens ben wat martin vrijland verkondigt is het misselijkmakend. je diskwalificeerd jezelf als discussie partner op die manier.
Ik ga er van uit dat je het eens bent met de delen van Martijn zijn artikelen die je citeert. De rest van zijn site heb ik daarom ongemoeid gelaten, ik ga enkel in op wat jij hebt aangehaald en waar je geen afstand van genomen hebt.
  maandag 11 juli 2016 @ 17:44:12 #160
189978 controlaltdelete
pi_163670267
Al komt het van infowars hij vat het goed samen

kan het schuimbekken razen weer beginnen ben ik bang.. :W

[ Bericht 2% gewijzigd door controlaltdelete op 11-07-2016 18:10:54 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163670386
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:

kan het schuimbekken weer beginnen ben ik bang.. :W
Ik mis de link met LBGT.
Of probeer je nu de P ook toe te voegen?
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 17:52:20 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_163670405
quote:

kan het schuimbekken weer beginnen ben ik bang
.. :W
Daarvoor post je dit toch?
pi_163671043
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik mis de link met LBGT.
Of probeer je nu de P ook toe te voegen?
Dat heeft ze al eens gedaan als ik het me goed herinner.
pi_163671089
quote:

kan het schuimbekken razen weer beginnen ben ik bang.. :W
Wat vind je er zelf van, en kan je een samenvatting geven?
  maandag 11 juli 2016 @ 18:40:56 #165
189978 controlaltdelete
pi_163671279
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 18:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat vind je er zelf van, en kan je een samenvatting geven?
Why are some on the left attempting to normalize pedophilia on a par with homosexuality? Hij vat het goed samen is mijn mening. Duurt 5 minuten. Happy now?

Walhalla voor p's dit soort evenementen het is nog legaal ook. Dan blijven beweren dat normalizing pedophelia lariekoek is. Is maar een voorbeeldje.
pi_163671309
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Why are some on the left attempting to normalize pedophilia on a par with homosexuality?
Dat is een goede vraag voor jou.
Conscience do cost.
pi_163671746
quote:

[..]

Why are some on the left attempting to normalize pedophilia on a par with homosexuality? Hij vat het goed samen is mijn mening. Duurt 5 minuten. Happy now?

uiteraard zijn er mensen die pedoseksualiteit gelegaliseerd willen zien. St. Martijn is daar in Nederland een voorbeeld van.
Waar het hier echter om gaat is dat tegenstanders van homo-emancipatie dat graag aan pedo's koppelen om emancipatie te frustreren.
pi_163671930
quote:
Walhalla voor p's dit soort evenementen het is nog legaal ook. Dan blijven beweren dat normalizing pedophelia lariekoek is. Is maar een voorbeeldje.
Er wordt niet beweerd dat lariekoek is. Het is alleen geen argument in je strijd tegen acceptatie van LGBT. Dit lijkt me dan ook meer iets voor een aparte topic.
pi_163672057
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Persoonlijk beschouw ik pedofilie niet als geaardheid, alleen al omdat het los staat van geaardheid. Een pedofiel is naast pedofiel hetero, homo of bi. Pedofiel zegt dus niets over de geaardheid van die pedofiel.

Daarnaast is het zo dat om actief te kunnen worden er een waanbeeld moet zijn. Een waanbeeld dat het kind het echt ook zelf wil, het wederkerig is en een volwaardige/gelijkwaardige relatie is, of een waanbeeld waarin het kind de pijn en ellende verdient die bij die handelingen horen.
Dat is iets dat niet bij de andere geaardheden voorkomt, iig niet aan de geaardheid gekoppeld zit. Bij de geaardheden koppelen we zulk gedrag/handelingen aan een stoornis en niet aan de geaardheid.

Dat ik het niet als geaardheid zie betekend niet dat ik het als een keuze zie. Ik zie het als een stoornis waar iemand niets aan kan doen, niet om gevraagd heeft en zeer zeker niet voor gekozen heeft. Heel erg ellendig voor degene die die stoornis heeft, maar ik hekel de pogingen het tot een geaardheid te verheffen, vind dat zelfs beledigend voor de geaardheden en slecht voor de acceptatie van de geaardheden.
Interessant standpunt, met goede argumenten. Ik denk dat ik mijn mening wat bij moet stellen.
pi_163672734
quote:

[..]

Nee, maar ach.
quote:

Maar wat concludeer je hier uit? Vind je dat dit soort evenementen verboden moeten worden? Wat heeft het in eerste instantie met pedoseksualiteit te maken?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2016 20:01:52 ]
pi_163672946
quote:

[..]

OMG dit bestaat al decennia lang in voornamelijk de VS dus hoe normalisering. En kijk jij ook eens terug naar de jaren 60/70 en vergelijk dat eens met nu, dus hoezo normalisering van pedofilie? (zie je kan ook gewoon in het Nederlands,waarom toch al die stompzinnige Engelse termen, oh wacht dat komt natuurlijk omdat je al die onzin van Amerikaans christelijk conservatieve idioten krijgt)?

En wat heeft dit in satans glorieuze naam te maken met een lgbt agenda?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 00:14:31 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163680140
quote:

[..]

:P

kinderen mogen geen badpak aan of mis wat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163680359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

:P

kinderen mogen geen badpak aan of mis wat?
nee, die moeten in een burkini....
  dinsdag 12 juli 2016 @ 08:40:48 #174
189978 controlaltdelete
pi_163682833
Dat men het inmiddels allemaal prima vindt dat kinderen in bikini het podium opgestuurd worden en zich wulps bewegen blijkt maar weer dat de p zich al aardig heeft genesteld mbt acceptatie. Niks aan de hand bovendien helemaal legaal moet kunnen net als pole dancing voor 8 jarigen e.d., van den zotte. Verder discussieren hierover is wat mij betreft dan ook compleet zinloos. Misschien dat dance daar nog zin in heeft ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 12-07-2016 09:04:53 ]
pi_163682904
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:40 schreef controlaltdelete het volgende:

Dat men het inmiddels allemaal prima vindt dat kinderen in bikini het podium opgestuurd worden en zich wulps bewegen blijkt maar weer dat de p zich al aardig heeft genesteld mbt acceptatie. Niks aan de hand bovendien helemaal legaal moet kunnen net als pole dancing voor 8 jarigen e.d., van den zotte. Verder discussieren hierover is wat mij betreft dan ook compleet zinloos. Misschien dat dance daar nog zin in heeft ;)
Lezen is ook niet echt je sterkste punt he? :')

Uiteraard is discussiëren met jou compleet zinloos aangezien je nog nooit van onderbouwing of bewijsvoering hebt gehoord, alles komt rechtstreeks uit de onderbuik, die gevoed word door Amerikaans conservatief christelijke blogjes en gestoorde gek Vrijland.

En wat hebben deze absurde "miss verkiezingen" te maken met een lgbt agenda?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')