Nee, CAD baseert haar denkbeelden op Vrijland. Die heeft daarop gewezen in de discussie, ik ben daar op verder gegaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En waar trek ik die lijn door? Je wees me zelf op die martin vrijland , schijnbaar lees je dan maar de helft en weer verdraai je zaken.
Eens hoor, even de buitensporige zaken terzijde gelaten wat betreft experimenten op individuele scholen die je hier wel eens langs ziet komen (crossdress day etc) is het zeker in NL erg terughoudend en zeker op de kinderdagopvang gaat het niet verder dan vermaak en luiers verschonen. Maar het is een 'wat niet is kan nog komen' dingetje.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Mee eens dat dat geheel overgeven van de kinderen niet de beste weg is, maar dat gebeurd gelukkig dan ook maar mondjesmaat.
Een paar dagen opvang is wel vaak aan de orde, maar dat heeft niet zulke impact.
Dan nog zie ik die seksuele opvoeding vanuit de wieg niet. Nog nooit op een kinderopvang/peuterschool/naschoolse opvang geweest waar ze ook maar iets aan seksuele opvoeding doen.
Dat gebeurd op school en is zeer mild te noemen, gaat meer over wat algemene info dan het promoten van wat dan ook.
Ja, en er is ook nog geen "verkleed je als een dier"-dag dus de Furry opmars/agenda kan ook nog komen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens hoor, even de buitensporige zaken terzijde gelaten wat betreft experimenten op individuele scholen die je hier wel eens langs ziet komen (crossdress day etc) is het zeker in NL erg terughoudend en zeker op de kinderdagopvang gaat het niet verder dan vermaak en luiers verschonen. Maar het is een 'wat niet is kan nog komen' dingetje.
Even kijken:quote:Op maandag 11 juli 2016 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik eruit haalde, de gateway naar pedofilie(de normalisering daarvan) was volgens Martijn de seksuele opvoeding,als je geinterreseerd bent kan ik het wel even voor je opzoeken.
Maar de toon van je reactie zegt mij dat je daar niks van wil weten.
'even de buitensporige zaken terzijde gelaten'quote:Op maandag 11 juli 2016 17:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja, en er is ook nog geen "verkleed je als een dier"-dag dus de Furry opmars/agenda kan ook nog komen.
Zo kan je overal wel een agenda in zien natuurlijk.
Nee hoor daar heb ik MV niet voor nodig hij bevestigt alleen maar wat ik ook denk en vat het mooi samen, hoef ik het niet allemaal voor te kauwen want dan zijn de raapjes snel gaar en zit de (rose) panty te strak. En wat dan nog? Altijd nog beter dan haast als iets dwangmatisch de complotten en agenda's als kolder af te doen. Misschien een tip om het woord agenda te verwijderen uit de titel want dit mag toch niet aangekaart worden. Ben ervandoor voordat de opmerking weer komt dat er niets is aangekaartquote:Op maandag 11 juli 2016 16:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, CAD baseert haar denkbeelden op Vrijland. Die heeft daarop gewezen in de discussie, ik ben daar op verder gegaan.
Tja, de agenda, zo blijkt telkens opnieuw uit de discussie, wordt ingegeven door homofobie.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor daar heb ik MV niet voor nodig hij bevestigt alleen maar wat ik ook denk en vat het mooi samen, hoef ik het niet allemaal voor te kauwen want dan zijn de raapjes snel gaar en zit de (rose) panty te strak. En wat dan nog? Altijd nog beter dan haast als iets dwangmatisch de complotten en agenda's als kolder af te doen. Misschien een tip om het woord agenda te verwijderen uit de titel want dit mag toch niet aangekaart worden. Ben ervandoor voordat de opmerking weer komt dat er niets is aangekaart
Wat begrijp je niet aan het woordje MISSCHIENquote:Op maandag 11 juli 2016 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even kijken:
We gaan toe naar een maatschappij waar de hetero-normativiteit geminacht wordt en de homo-normativiteit daarvoor in de plaats moet komen
Dat angstbeeld klopt dus volgens Dance.
Volgens mij is dit gewoon haatzaaierij.
En waarom had ik dat stukje weggelaten? weer verdraai je wat er gezegt werd.quote:. Kinderen moeten door de staat worden opgevoed om bijvoorbeeld het homo-pesten uit te bannen.
en dat is dus kwalijk, dat men homopesten wil uitbannen
Ook dat is angstzaaierij.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woordje MISSCHIEN
Dat is het enige voorbeeld dat Martijn geeft. Zelf kom je niet met andere voorbeelden en ook niet wat een staatsopvoeding te maken zou hebben met de acceptatie van kindermisbruik.quote:En waarom had ik dat stukje weggelaten? weer verdraai je wat er gezegt werd.
ik legde de nadruk op de staat die jou kinderen opvoed en jij legt weer de nadruk op het VOORBEELD.
Ik ga er van uit dat je het eens bent met de delen van Martijn zijn artikelen die je citeert. De rest van zijn site heb ik daarom ongemoeid gelaten, ik ga enkel in op wat jij hebt aangehaald en waar je geen afstand van genomen hebt.quote:Als dit de manier is van discussie waar ik duidelijk ook gezegt heb dat ik het niet overal mee eens ben wat martin vrijland verkondigt is het misselijkmakend. je diskwalificeerd jezelf als discussie partner op die manier.
Ik mis de link met LBGT.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Al komt het van infowars hij vat het goed samen
kan het schuimbekken weer beginnen ben ik bang..
Daarvoor post je dit toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
kan het schuimbekken weer beginnen ben ik bang..
Dat heeft ze al eens gedaan als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik mis de link met LBGT.
Of probeer je nu de P ook toe te voegen?
Wat vind je er zelf van, en kan je een samenvatting geven?quote:Op maandag 11 juli 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
kan het schuimbekken razen weer beginnen ben ik bang..
Why are some on the left attempting to normalize pedophilia on a par with homosexuality? Hij vat het goed samen is mijn mening. Duurt 5 minuten. Happy now?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van, en kan je een samenvatting geven?
Dat is een goede vraag voor jou.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Why are some on the left attempting to normalize pedophilia on a par with homosexuality?
uiteraard zijn er mensen die pedoseksualiteit gelegaliseerd willen zien. St. Martijn is daar in Nederland een voorbeeld van.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Why are some on the left attempting to normalize pedophilia on a par with homosexuality? Hij vat het goed samen is mijn mening. Duurt 5 minuten. Happy now?
Er wordt niet beweerd dat lariekoek is. Het is alleen geen argument in je strijd tegen acceptatie van LGBT. Dit lijkt me dan ook meer iets voor een aparte topic.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Walhalla voor p's dit soort evenementen het is nog legaal ook. Dan blijven beweren dat normalizing pedophelia lariekoek is. Is maar een voorbeeldje.
Interessant standpunt, met goede argumenten. Ik denk dat ik mijn mening wat bij moet stellen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Persoonlijk beschouw ik pedofilie niet als geaardheid, alleen al omdat het los staat van geaardheid. Een pedofiel is naast pedofiel hetero, homo of bi. Pedofiel zegt dus niets over de geaardheid van die pedofiel.
Daarnaast is het zo dat om actief te kunnen worden er een waanbeeld moet zijn. Een waanbeeld dat het kind het echt ook zelf wil, het wederkerig is en een volwaardige/gelijkwaardige relatie is, of een waanbeeld waarin het kind de pijn en ellende verdient die bij die handelingen horen.
Dat is iets dat niet bij de andere geaardheden voorkomt, iig niet aan de geaardheid gekoppeld zit. Bij de geaardheden koppelen we zulk gedrag/handelingen aan een stoornis en niet aan de geaardheid.
Dat ik het niet als geaardheid zie betekend niet dat ik het als een keuze zie. Ik zie het als een stoornis waar iemand niets aan kan doen, niet om gevraagd heeft en zeer zeker niet voor gekozen heeft. Heel erg ellendig voor degene die die stoornis heeft, maar ik hekel de pogingen het tot een geaardheid te verheffen, vind dat zelfs beledigend voor de geaardheden en slecht voor de acceptatie van de geaardheden.
Nee, maar ach.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Why are some on the left attempting to normalize pedophilia on a par with homosexuality? Hij vat het goed samen is mijn mening. Duurt 5 minuten. Happy now?
Maar wat concludeer je hier uit? Vind je dat dit soort evenementen verboden moeten worden? Wat heeft het in eerste instantie met pedoseksualiteit te maken?quote:
Walhalla voor p's dit soort evenementen het is nog legaal ook. Dan blijven beweren dat normalizing pedophelia lariekoek is. Is maar een voorbeeldje.
OMG dit bestaat al decennia lang in voornamelijk de VS dus hoe normalisering. En kijk jij ook eens terug naar de jaren 60/70 en vergelijk dat eens met nu, dus hoezo normalisering van pedofilie? (zie je kan ook gewoon in het Nederlands,waarom toch al die stompzinnige Engelse termen, oh wacht dat komt natuurlijk omdat je al die onzin van Amerikaans christelijk conservatieve idioten krijgt)?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
nee, die moeten in een burkini....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
![]()
kinderen mogen geen badpak aan of mis wat?
Lezen is ook niet echt je sterkste punt he?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat men het inmiddels allemaal prima vindt dat kinderen in bikini het podium opgestuurd worden en zich wulps bewegen blijkt maar weer dat de p zich al aardig heeft genesteld mbt acceptatie. Niks aan de hand bovendien helemaal legaal moet kunnen net als pole dancing voor 8 jarigen e.d., van den zotte. Verder discussieren hierover is wat mij betreft dan ook compleet zinloos. Misschien dat dance daar nog zin in heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |