quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
Helaas, opname, dus we logeren hier vannacht (alletwee of alleen papa, hangt van de kamer af).
😭
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:20 schreef kwakz0r het volgende:
Hey, nacht is best goed gegaan. Ik ben om tien uur naar huis geggaan, J is gebleven.
Melba sliep toen, en na luisteren wilde de dokter wel tot 23 wachten met medicatie (om de drie uur schema), alleen was Melle wakker daarna en is opgeweest tot 2 uur de volgende ronde.
Daarna van half drie tot half acht heeft Julian in elk geval geslapen, weet niet of melba om vijf uur nog medicatie gehad heeft, denk eigenlijk wel maar misschien al slapende.
Nu waren ze net wakker en de dokter en t ontbijt kwamen dus ik ga er zo ook weer heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd DaD!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sluit mij bij de voorgaande spreeksters aan.. En beterschap voor je cracker.
.
Jongens, ik ben gewoon getrouwd, gisteren! Het was geweldig en I heeft tot 23 uur gefeest.. We hebben hem vanochtend om 9 uur maar eens wakker gemaakt, maar hij ligt nu ook alweer een hele poos te tukken.
.
Met I erbij, om ontopic te blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd DaD!
pics or it didn't happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met I erbij, om ontopic te blijven.Wauw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtplaatje
S. 2014
J. 2016
Ik heb helemáál niet gehuild.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:40 schreef JufMariska het volgende:
Het was zooooo mooooooi![]()
![]()
![]()
![]()
Tranen met tuiten, boelveel
(bij mij dan dus he!)
1. Noodhamertje kopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:38 schreef Hilmo het volgende:
Ik hoor net van het.verdronken gezin met kind van 2 jaarik ben er echt van van slag. Ik zou geen idee hebben wat ik zou moeten doen met auto te water en kind achter in. Dat is een van mijn ergste nachtmerries.
Het watwe dreunt er toch ook met volle vaart in als je het raam onder water open doet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wacht indien mogelijk wel tot je auto helemaal onder water is... anders dreunt het water met volle vaart naar binnen en dan heb je een veel kleinere kans eruit te komen, toevallig pas een artikel gelezem van een vrouw die dit was overkomen en heeft overleefd.
Dan schijnt het dus geleidelijker vol te lopen... weet t verder ook niet, goddank geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het watwe dreunt er toch ook met volle vaart in als je het raam onder water open doet?
Nee, je moet echt eerst zsm proberen je raam open te maken en eruit te komen. Hoe sneller je handelt als de auto in het water is hoe beter. Lichten aan (als het toch misgaat ben je beter te vinden..) - gordel los, evt snijden - kind los - kind naar je toe trekken - raam open of verbrijzelen - kind door je raam duwen - jij eruit - samen zwemmen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan schijnt het dus geleidelijker vol te lopen... weet t verder ook niet, goddank geen ervaring mee.
Ik heb hier vannacht nog over lopen piekerenquote:Op zondag 10 juli 2016 06:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, je moet echt eerst zsm proberen je raam open te maken en eruit te komen. Hoe sneller je handelt als de auto in het water is hoe beter. Lichten aan (als het toch misgaat ben je beter te vinden..) - gordel los, evt snijden - kind los - kind naar je toe trekken - raam open of verbrijzelen - kind door je raam duwen - jij eruit - samen zwemmen.
Als openmaken of verbrijzelen van het raam niet lukt moet je het portier openen. Ook zsm doen want elke seconde telt. Lukt dit niet, DAN wacht je tot de auto grotendeels onder water is en dus ook grotendeels vol is gelopen. De druk binnen en buiten de auto is dan hetzelfde waardoor de kans groter is dat het openmaken van het portier dan wel lukt.
(Ik ben geen expert hoormaar ik had het hier gisteren nog met m'n man over. Hij heeft ooit gefilmd bij een cursus 'Auto te water' in een zwembad, en mocht toen ook een keer proberen eruit te komen.)
Ach wat een ellende. Maar is hij ziek of is dit astma ofzo? Heb dat deel gemist denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:15 schreef kwakz0r het volgende:
Totaal niet bijgelezenaar kreeg vannacht bericht dat het niet zo goed ging. Medicatie geven is een strijd en zijn ene long klinkt slechter dan de andere dus terug naar om de drie uur.
Hij voelt zich wel wat beter dus wil niet goed slapen en niet rusten en maakt zich heel druk met spelen en vechten tegen de medicatie.
Ze slapen nu nog denk ik, dus geen laatste update gehad. Ik ga zo douchen en naar t ziekenhuis.
Astma... althans, reageert astmatisch op virusinfectie.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:38 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ach wat een ellende. Maar is hij ziek of is dit astma ofzo? Heb dat deel gemist denk ik.
Je zou het denken ja. Maar als hij het niet goed binnenkrijgt..?quote:Op zondag 10 juli 2016 07:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Astma... althans, reageert astmatisch op virusinfectie.
Maar weet ook niet ofde infectie zelf wel goed oplost, je zou denken van wel met prednison...
Nee de prednison gaat goed. Hij was alleen aan t vechten tegen het inhaleren...maar hoor net dat hij tegen zes uur vanmorgen wel goed geinhaleerd heeft terwijl hij sliep.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:48 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je zou het denken ja. Maar als hij het niet goed binnenkrijgt..?
Ah ok!quote:Op zondag 10 juli 2016 07:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee de prednison gaat goed. Hij was alleen aan t vechten tegen het inhaleren...maar hoor net dat hij tegen zes uur vanmorgen wel goed geinhaleerd heeft terwijl hij sliep.
Ik ben hier vanuit mijn werk bij betrokken, en dat drukt mij ook zeker met de neus op de feiten... Ik ga ook zo'n ding kopen.quote:Op zondag 10 juli 2016 04:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb gehoord, maar weet niet wat er waar van is, dat het om opa, schoonzoon, hoogzwangere dochter en kind zou gaan.
Anyhow.. mijn ergste nachtmerrie ooit. En geen lifehammer. Dit soort dingen drukken me altijd wel met de neus op de feiten.
I stand corrected! Toch fijn om te weten dat je dus niet hoeft te blijven zitten...quote:Op zondag 10 juli 2016 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
Ging het nou hier om wat te doen bij auto te water?
Je moet m dus niet vol laten lopen, gewoon zo snel mogelijk via het raampje eruit!
http://www.volkskrant.nl/(...)auto-zinkt~a4337227/
En daarbij, laat ze dus NOOIT alleen tekenen en loop NOOIT weg en sinds de introductie van tekenwaar berg alle pennen ook goed op (ervaringsdeskundigequote:Op maandag 11 juli 2016 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
kwak, fijn dat het vooruit gaat
Hupje: GEEN STIFTEN. Ik herhaal....![]()
Ik heb voor Mauwtje een groot blok met schetspapier (van dat dikke) en een doosje potloden. De stiften zijn in de ban gegaan toen ik een nanoseconde naar de keuken keek en zij ondertussen een groene cirkel om zichzelf heen had getrokken op de eiken vloer.
Het allerleukste vindt ze als ik iets teken (een appel, een auto, een vlinder), dat zij dan roept wat het is, en het dan "inkleurt"
De putten in mijn tvmeubel laten zien dat genoemde tvmeubel die magnetische pen anders niet zo tof vindtquote:Op maandag 11 juli 2016 17:26 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens wat wel een goeie hit is hier, zo'n magic magnetisch tekenbord die je uit kan wissen.
Daar wordt hier veel mee gespeeld en het kan zonder toezicht zonder dat heel je interieur er onder lijdt
Kan het papiertje makkelijk kapot? Anders is dit wel ideaal!quote:Op maandag 11 juli 2016 18:46 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal: Pennetje gevuld met water, lekker kleuren, papier droogt op en kan weer ingekleurd worden.
Nope, erg dik kartonachtig iets, icm met een apart soort papier waarop getekend wordt. Is na een half uurtje weer droog, hoeft niet open te liggen ofzo. T. gebruikt het nu al een jaar bijna dagelijks en no problemoquote:Op maandag 11 juli 2016 19:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kan het papiertje makkelijk kapot? Anders is dit wel ideaal!
oh het tv meubel.is hiee gespaard, maar het magneet tekenbord zelf heeft wel meerdere gatenquote:Op maandag 11 juli 2016 17:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
De putten in mijn tvmeubel laten zien dat genoemde tvmeubel die magnetische pen anders niet zo tof vindt
Bij de Hema hebben ze ook zoiets, ideaal ook voor in de auto of vliegtuig!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope, erg dik kartonachtig iets, icm met een apart soort papier waarop getekend wordt. Is na een half uurtje weer droog, hoeft niet open te liggen ofzo. T. gebruikt het nu al een jaar bijna dagelijks en no problemo
En Crumpette, gekocht in de UK. Natuurlijk
lijm? Wat moet ze dáár dan mee?quote:Op maandag 11 juli 2016 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb hele fijne afwasbare stiften, echt n doek erover en het is weg, zal zo even kijken welke t ook weer zijn.
Edit: Deze dus http://www.sinqel.com/ses(...)j1Wtez8TkaAn3c8P8HAQ
Stoepkrijt is hier alleen buiten en dat weet Saar inmiddels ook,
En inderdaad zo'n tekenbord is hier ook een groot succes.
Verder heb ik voor Saar inmiddels ook wel waterverf en lijm ed. Maar zij is wel een stuk ouder dan J. Geloof ik.
Zichzelf aan de kinderstoel plakken!quote:
Ik heb voor Nora ook lijm. Om haar bij tijd en wijle achter het behang te plakkenquote:
De mijnes heeft wel lijm in eigen beheer, maar die is ook ouderquote:Op maandag 11 juli 2016 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geloof dat ik ergens in 2018 een prima moment vind om lijm te introduceren
Er loopt verder genoeg snot uit dus plakken doet ze toch wel
Check!quote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef Skittles het volgende:
Ik las trouwens iets van stoepkrijt. Wisten jullie dat als je stoepkrijt in je watertafel dompelt en het lekker zompig laat worden, dit echt heel leuke vlekken geeft als je tekent op willekeurig object?
Het was heerlijk om te zien hoe een kleuter in mijn klas voor het eerst in aanraking kwam met vingerverfquote:Op maandag 11 juli 2016 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop dus, wellicht geheel ten onrechte, dat mijn kind ook wel fatsoenlijk terecht komt als het niét verft in de eerste jaren van haar leven. Het kdv doet het niet, en ik ook niet. Nope. No thanks.
Ja, ook dat nogquote:Op maandag 11 juli 2016 21:26 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Check!
En het kleurt ook prachtig op kleding
quote:Op maandag 11 juli 2016 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop dus, wellicht geheel ten onrechte, dat mijn kind ook wel fatsoenlijk terecht komt als het niét verft in de eerste jaren van haar leven. Het kdv doet het niet, en ik ook niet. Nope. No thanks.
Wist ik! Werkt ook als de stoepkrijt bij je favoriete koffietentje in de regen heeft gelegen en je kind dan dat eerst probeert op te eten en vervolgens in je haar knuffelt. Ik was even weer terug naar het begin van 2000 met mijn blauwe haar.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef Skittles het volgende:
Ik las trouwens iets van stoepkrijt. Wisten jullie dat als je stoepkrijt in je watertafel dompelt en het lekker zompig laat worden, dit echt heel leuke vlekken geeft als je tekent op willekeurig object?
Pff.. Ja ik snap je. Ik ben bij ziek-zwak-sneu ook van het bij me houden en knuffelen. Maar bij A. leidde dat er met die vreselijke buikgriep wel toe dat we daarna weer een week bezig zijn geweest om haar weer normaal in haar eigen bed te laten slapen.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
Mehhhh naar bed gaan is hier sinds ziekenhuis echt drama. En J is van het doorzetten. Ik zeg lekker beneden bij ons en dan samen naar bed, scheelt een hoop gedonder...
Van Heutinkcreatief.nlquote:Op maandag 11 juli 2016 22:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Gm wat een lief filmpje! Waar zijn die figuurtjes van? Die wil ik ook! En lijm. Saar had hier echt O kunnen zijn, maar dan met verf. Mét kwastje, want anders krijg je fiese finges!
Da's lastig kwak, en mega herkenbaar. Op de lange duur is J zijn aanpak misschien slimmer, maar ik zoubhet ook doen zoals jij zegt. Zo liggen we nu in de vakantie ineens elke vond naast haar. Behalve vanavond. Eerste nacht bij tante en dan is alleen 😍taaaanteeeee😍 goed genoeg. Echt, die twee samen... 💛
oh dat lukt nog best aardig jaquote:Op maandag 11 juli 2016 21:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit:
https://www.dropbox.com/s(...)Lse2HKg38DTCtMsF4h1a
Mauw had bij HVM-ziekte blaasjes vanaf d'r foef tot aan d'r tenen, dus dat kan welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:19 schreef Krisvc het volgende:
Mja, L. is gewoon een beetje ziekig. Ze heeft van half 12 tot half 6 geslapen uiteindelijk. Ze heeft wat blaasjes bij d'r mond en d'r handen en d'r voeten. Dus dan zou je hmv-ziekte denken. Maar ze heeft ook een blaasje op d'r oorlel, d'r been en flinke luieruitslag die op blaasjes lijken. En dat past er dan weer niet bij. Verder is ze alleen huilerig dus naar de dokter vind ik ook weer zo wat.
Dat 5 uur/half 6 opstaan is een faaaaaaaase toch?![]()
Fap, ik lat L. er zelf mee spelen terwijl ik mijn tanden poets. Daarna mag ik even door d'r mond rausen.
En er iets speciaals van maken? Samen een mooie tandenborstel uitzoeken, met een speciale mooie tandpasta voor Ro. "Wauw - wie wil dat nou niet?!" -zoiets?
Wat ik nu ga zeggen klinkt heel stom maar weet je zeker dat het geen muggenbulten zijn? Saar heeft de 1e keer bij een allergische reactie ook het stempel "pokken" gekregen, terwijl het toch echt muggenallergie is, en in Juni twijfelde ik opnieuw maar waren het weer muggenbulten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:10 schreef Krisvc het volgende:
Toch even naar de huisarts geweest. Hoe ze het voor elkaar krijgt weet ik niet maar ze heeft voor de tweede keer waterpokken.![]()
Maar weer wat anders voor de opvang de komende twee dagen regelen.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn oudste was na zijn ziekenhuisopname met 20 maanden enorm van slag. Verlatingsangst, vooral met slapen. Dat duurde nog wel ca. 2 maandenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
Mehhhh naar bed gaan is hier sinds ziekenhuis echt drama. En J is van het doorzetten. Ik zeg lekker beneden bij ons en dan samen naar bed, scheelt een hoop gedonder...
Wat goed dat ze die ook ophoudt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Lucas, lekker ijsjemaar hij lijkt niet overtuigd
Mauw heeft de laatste tijd een hoedjesfetish
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hier mogen ze gewoon naar de opvang met waterpokken!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:10 schreef Krisvc het volgende:
Toch even naar de huisarts geweest. Hoe ze het voor elkaar krijgt weet ik niet maar ze heeft voor de tweede keer waterpokken.![]()
Maar weer wat anders voor de opvang de komende twee dagen regelen.
Precies hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hier mogen ze gewoon naar de opvang met waterpokken!
Overigens heb ik bij Melba ook vaak muggenbulten voor pokjes aangezien, incl artsen, tot ze zien dat er niks zit in t hele rompergebied.
Ik reageer zelf allergisch, bij hem worden t vooral kleine blaasjes en daarna donkere vlekjes.
Is een illegale early release, het codec pack heb ik als torrent gedownload. Zitten dus wel foutjes in hier en daar maar dat heb je met pirate copies altijd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Da's wel echt super advanced hoor kwak, dat tellen enzowat knap!
Sterkte met je pokje, kris. Hoe is ze verder?
achgossie ja, dat zal ook welquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is een illegale early release, het codec pack heb ik als torrent gedownload. Zitten dus wel foutjes in hier en daar maar dat heb je met pirate copies altijd.
(Edit: ik denk dat het elke dag zes keer viermaal hardop tot tien tellen met inhaleren ook wel iets bijdragen heeft. traumaverwerking)
Tot nu toe rennen ze vooral achter elkaar aan, dus dat is mooi meegenomenquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Yeah Phaidra! Twee lopende kinderen om achteraan te rennen!
Ach Melbaquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is een illegale early release, het codec pack heb ik als torrent gedownload. Zitten dus wel foutjes in hier en daar maar dat heb je met pirate copies altijd.
(Edit: ik denk dat het elke dag zes keer viermaal hardop tot tien tellen met inhaleren ook wel iets bijdragen heeft. traumaverwerking)
Alsof ik naar Sarah zit te kijken...quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ach Melba![]()
![]()
Wel knap dat hij al tot 10 kan tellen!
Lou tekende vandaag een mooie bloem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben uit mn hoofd 120x120 en dat is een mooie maat.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:41 schreef Hupje het volgende:
De zandbak wordt zelfbouw, hij moet in een (lastige) hoek komen. Het ging me vooral om het formaat.
Razz, als je eenmaal weer in het werkritme zit, valt het waarschijnlijk mee. En heftig van je collega...
Jij hebt toch zeker nog de komende duizend jaar verlof?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:35 schreef Dot. het volgende:
Crump, het Kinderboekenmuseum heeft ook een leuke permanente tentoonstelling voor mini's! Ik ben er zelf alleen even langsgelopen maar volgens mij kunnen ze dan bijv ook door het fruit kruipen van Rupsje Nooitgenoeg. En als je op een werkdag van mij komt kunnen we daarna even koffie doen, ren ik wel achter W aan![]()
Jeetje Razz, wat heftigEcht je ergste nachtmerrie. Ik denk ook nog best regelmatig aan die moeder hier die overleed binnen het eerste jaar van haar tweede. Bahbah.
Veel plezier met de voorpret kwak! En de vakantie natuurlijk
Helaas helaas ja... Zondag alweer 4 maandenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jij hebt toch zeker nog de komende duizend jaar verlof?zeg me niet dat je baby alweer zo groot is! Lief aanbod! Ik hou het in gedachten.
ik heb nog een week te overbruggen en daarna komen er weer hulptroepen in de vorm van mijn ouders, ik bekijk de dingen een beetje van dag tot dag.
Net hadden we een leuke speeldate hier thuis, W en zijn 'vriendje' (zo goed kennen ze mekaar nog niet) hebben geen ruzie gemaakt, niemand huilde, en de bal werd zelfs heen en weer gegooid!meer kun je niet wensen niewaar?
Ja, dat is echt een aanrader. Ik ben er vorig jaar zomer met I geweest, toen ze anderhalf was. Dat was een succes. Heerlijk spelen daar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:35 schreef Dot. het volgende:
Crump, het Kinderboekenmuseum heeft ook een leuke permanente tentoonstelling voor mini's! Ik ben er zelf alleen even langsgelopen maar volgens mij kunnen ze dan bijv ook door het fruit kruipen van Rupsje Nooitgenoeg. En als je op een werkdag van mij komt kunnen we daarna even koffie doen, ren ik wel achter W aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak, wat goed die vakantie!.
Razz, wat een vreselijk heftig en confronterend nieuws..
Met het schooljaar komt het vast goed. Zo'n overgang is even groot, maar je bent ook zo weer gewend als je eenmaal dagelijks bezig bent!
Cactus, wat krijgen jullie toch veel voor jullie kiezen....
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Haha ja, na het kokenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:59 schreef Krisvc het volgende:
Stekker eruit tot jullie het wel weten MC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 17 juli 2016 18:34 schreef Amsel het volgende:
Onze dreumes heeft sinds vannacht een broertje. En ze doet het zó goed, ik ben zo trots
Er zullen vast ook nog genoeg jaloerse drama's komen, maar voor nu smelt ik gewoon als ze spontaan kusjes komt geven of zegt "Baby slapen. Shhhhh!"
quote:Op zondag 17 juli 2016 18:34 schreef Amsel het volgende:
Onze dreumes heeft sinds vannacht een broertje. En ze doet het zó goed, ik ben zo trots
Er zullen vast ook nog genoeg jaloerse drama's komen, maar voor nu smelt ik gewoon als ze spontaan kusjes komt geven of zegt "Baby slapen. Shhhhh!"
Oh ja dat snelle zag ik ook bij W toen hij laatst zo heftig buikgriep had. Zijn bolle buikje werd plat en hij raakte zeker 1 van zijn voor-armspekken kwijtquote:Op zondag 17 juli 2016 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
Het is wel heel hard gegaan in de laatste twee weken. Ook het bleke en de blauwe wallen tekenen wat.
Maar idd, hij krijgt in t geheel meer een peutersmoeltjehij wordt zo groot!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q gaat nu steeds meer antwoord geven op vragen. Paar uur terug, zag dat ie stond te poepen en daarna weer vrolijk ging spelen. "Q, zullen we even je luier gaan doen?" "Jaaaa" *strekt armen uit* "je hebt een poepluier he?" "Bah!!"
Was wel verbaasd dat hij zo enthousiast deed, hij houdt niet van verschonen..
Ik kan voor DH veel tips geven maar hier staat ook heel veel.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:22 schreef Krisvc het volgende:
Wat knap Gevalletje! En leuke foto. Zandtaarten bouwen.Fijn dat er na een mindere dag weer een goede dag komt in ieder geval.
Ik vind dat hele erop uit gebeuren lastig. Ik merk dat L. behoefte heeft aan uitdaging en de wereld zien, maar weet nog niet zo goed wat ik moet als het bijvoorbeeld regent.
Iemand tips daarvoor regio Den Haag?
Geen den Haag hier, maar wij gaan soms naar IKEA, weet niet of ie daar ook zit? Spelen met de trein en de tentjes op de kinderafdeling en alle verschillende stoeltjes en bedjes uitproberen. Peuter en dreumes vinden t allebei fantastisch (en wij zijn bezig met klussen/nieuwe keuken maken, deel zelfmaak, deels IKEA)..quote:Op maandag 18 juli 2016 16:33 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik kan voor DH veel tips geven maar hier staat ook heel veel.
https://www.kidsproof.nl/denhaag
Hier is het bijvoorbeeld altijd een succes om naar de Hema te gaan: in het restaurant staat een speelhuisje. En dan even iets drinken en een mini-donutje erbij. I vindt dat echt een leuk uitje. Zo zijn er wel meer kindvriendelijke adresjes, die je een beetje moeten leren ontdekken misschien.
Wat verdrietig. En inderdaad onmenselijk, dat ze er nu niet heen kan. Verstand weet dat het beter is, maar je hart breekt van onmacht en verdrietquote:Op zondag 17 juli 2016 11:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Oventimer is uit! We vonden het boekje gelukkig. Het was een combinatie van knoppen ofzo... Geen idee hoe Sjaak het voor elkaar kreeg.
Schoonmoeder is vanmorgen al overledenGelukkig is het snel gegaan. Vrouw en ik hebben besloten dat ze niet naar Amerika gaat. Haar gezondheid is gewoon niet zo goed op het moment en dat is nu belangrijker. Maar het is gewoon een onmenselijke beslissing, zo oneerlijk allemaal.
Oh wat heerlijk!! Dubbel genietenquote:Op zondag 17 juli 2016 18:34 schreef Amsel het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef lunapuella het volgende:
Wat lief AmselEn nog gefeliciteerd!
Wij gingen vandaag een dagje weg in eigen land. Ketel wilde maar niet slapen dus was daardoor nogal zeurderig (zeg maar gerust krijserig). Tot we op een terrasje gingen zitten en hij een pannenkoek kreeg. Instant happy!Daarna alsnog lekker gedut terwijl wij d stad verkenden, geslaagde dag.
Ik zag voor t t-shirt al waar je geweest bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef lunapuella het volgende:
Wat lief AmselEn nog gefeliciteerd!
Wij gingen vandaag een dagje weg in eigen land. Ketel wilde maar niet slapen dus was daardoor nogal zeurderig (zeg maar gerust krijserig). Tot we op een terrasje gingen zitten en hij een pannenkoek kreeg. Instant happy!Daarna alsnog lekker gedut terwijl wij d stad verkenden, geslaagde dag.
Jullie waren in mijn stadje!:oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Was t de gevel of t stadhuis op de tafelprint?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zag voor t t-shirt al waar je geweest bent
De gevel, pre-kind aardig wat terrashanguurtjes daar doorgebracht.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Was t de gevel of t stadhuis op de tafelprint?
Wij gaan met Melle weleens naar de Zalm, lekker omelet eten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 11:33:44 ]
Leuk is het daar hè! Ik woon er ongeveer 100 meter vandaanquote:Op maandag 18 juli 2016 16:53 schreef Crumpette het volgende:
Oh en mijn ontdekking van vorige week: de gagelhoeve! Mooie kinderboerderij waar je de dieren mag voeren en aaien, heel groen en met schaduw en een natuurspeeltuintje met zandbak enzo. Heel veel mamas met kleine kindjes aanwezig! Veel komen met een complete picnic en maken er een ochtendje van. Handig dat er een toilet is, in een gewone speeltuin moet je dan toch sneller naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N. heeft hier trouwens de croissant ontdekt. Waarom zou ze dat gewone brood ook nog eten als er ook croissants op tafel liggen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Wat relaxt! Ja ik vind het echt tof daar. Fijn ook dat er veel bankjes zijn voor waggelmoedersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:44 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Leuk is het daar hè! Ik woon er ongeveer 100 meter vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |