Dan schijnt het dus geleidelijker vol te lopen... weet t verder ook niet, goddank geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het watwe dreunt er toch ook met volle vaart in als je het raam onder water open doet?
Nee, je moet echt eerst zsm proberen je raam open te maken en eruit te komen. Hoe sneller je handelt als de auto in het water is hoe beter. Lichten aan (als het toch misgaat ben je beter te vinden..) - gordel los, evt snijden - kind los - kind naar je toe trekken - raam open of verbrijzelen - kind door je raam duwen - jij eruit - samen zwemmen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan schijnt het dus geleidelijker vol te lopen... weet t verder ook niet, goddank geen ervaring mee.
Ik heb hier vannacht nog over lopen piekerenquote:Op zondag 10 juli 2016 06:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, je moet echt eerst zsm proberen je raam open te maken en eruit te komen. Hoe sneller je handelt als de auto in het water is hoe beter. Lichten aan (als het toch misgaat ben je beter te vinden..) - gordel los, evt snijden - kind los - kind naar je toe trekken - raam open of verbrijzelen - kind door je raam duwen - jij eruit - samen zwemmen.
Als openmaken of verbrijzelen van het raam niet lukt moet je het portier openen. Ook zsm doen want elke seconde telt. Lukt dit niet, DAN wacht je tot de auto grotendeels onder water is en dus ook grotendeels vol is gelopen. De druk binnen en buiten de auto is dan hetzelfde waardoor de kans groter is dat het openmaken van het portier dan wel lukt.
(Ik ben geen expert hoormaar ik had het hier gisteren nog met m'n man over. Hij heeft ooit gefilmd bij een cursus 'Auto te water' in een zwembad, en mocht toen ook een keer proberen eruit te komen.)
Ach wat een ellende. Maar is hij ziek of is dit astma ofzo? Heb dat deel gemist denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:15 schreef kwakz0r het volgende:
Totaal niet bijgelezenaar kreeg vannacht bericht dat het niet zo goed ging. Medicatie geven is een strijd en zijn ene long klinkt slechter dan de andere dus terug naar om de drie uur.
Hij voelt zich wel wat beter dus wil niet goed slapen en niet rusten en maakt zich heel druk met spelen en vechten tegen de medicatie.
Ze slapen nu nog denk ik, dus geen laatste update gehad. Ik ga zo douchen en naar t ziekenhuis.
Astma... althans, reageert astmatisch op virusinfectie.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:38 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ach wat een ellende. Maar is hij ziek of is dit astma ofzo? Heb dat deel gemist denk ik.
Je zou het denken ja. Maar als hij het niet goed binnenkrijgt..?quote:Op zondag 10 juli 2016 07:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Astma... althans, reageert astmatisch op virusinfectie.
Maar weet ook niet ofde infectie zelf wel goed oplost, je zou denken van wel met prednison...
Nee de prednison gaat goed. Hij was alleen aan t vechten tegen het inhaleren...maar hoor net dat hij tegen zes uur vanmorgen wel goed geinhaleerd heeft terwijl hij sliep.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:48 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je zou het denken ja. Maar als hij het niet goed binnenkrijgt..?
Ah ok!quote:Op zondag 10 juli 2016 07:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee de prednison gaat goed. Hij was alleen aan t vechten tegen het inhaleren...maar hoor net dat hij tegen zes uur vanmorgen wel goed geinhaleerd heeft terwijl hij sliep.
Ik ben hier vanuit mijn werk bij betrokken, en dat drukt mij ook zeker met de neus op de feiten... Ik ga ook zo'n ding kopen.quote:Op zondag 10 juli 2016 04:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb gehoord, maar weet niet wat er waar van is, dat het om opa, schoonzoon, hoogzwangere dochter en kind zou gaan.
Anyhow.. mijn ergste nachtmerrie ooit. En geen lifehammer. Dit soort dingen drukken me altijd wel met de neus op de feiten.
I stand corrected! Toch fijn om te weten dat je dus niet hoeft te blijven zitten...quote:Op zondag 10 juli 2016 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
Ging het nou hier om wat te doen bij auto te water?
Je moet m dus niet vol laten lopen, gewoon zo snel mogelijk via het raampje eruit!
http://www.volkskrant.nl/(...)auto-zinkt~a4337227/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |