abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163632452
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het watwe dreunt er toch ook met volle vaart in als je het raam onder water open doet?
Dan schijnt het dus geleidelijker vol te lopen... weet t verder ook niet, goddank geen ervaring mee.
S. 2014
J. 2016
pi_163632677
Ik weet het ook niet, was wel een moment dat een raampje makkelijker opengaat dacht ik? Maar dat was dan misschien weer met een draairaampje, dat die niet openging als je al helemaal onder water zat? Moet op te zoeken zijn.

Zo'n hamertje moet je trouwens ook vastzetten, anders vliegt die ook gewoon door de auto.. Ooit de tip gekregen dat die dan het beste op het plafond, boven je en in het midden kan zitten, zodat jezelf en je bijrijder er beide bij kunnen. De mijne ligt nog altijd los in m'n auto :@

Goed om bij stil te staan en hopelijk nooit echt nodig te hebben!!
pi_163634968
Ik heb gehoord, maar weet niet wat er waar van is, dat het om opa, schoonzoon, hoogzwangere dochter en kind zou gaan.

Anyhow.. mijn ergste nachtmerrie ooit. En geen lifehammer :X . Dit soort dingen drukken me altijd wel met de neus op de feiten.
pi_163635183
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dan schijnt het dus geleidelijker vol te lopen... weet t verder ook niet, goddank geen ervaring mee.
Nee, je moet echt eerst zsm proberen je raam open te maken en eruit te komen. Hoe sneller je handelt als de auto in het water is hoe beter. Lichten aan (als het toch misgaat ben je beter te vinden..) - gordel los, evt snijden - kind los - kind naar je toe trekken - raam open of verbrijzelen - kind door je raam duwen - jij eruit - samen zwemmen.

Als openmaken of verbrijzelen van het raam niet lukt moet je het portier openen. Ook zsm doen want elke seconde telt. Lukt dit niet, DAN wacht je tot de auto grotendeels onder water is en dus ook grotendeels vol is gelopen. De druk binnen en buiten de auto is dan hetzelfde waardoor de kans groter is dat het openmaken van het portier dan wel lukt.

(Ik ben geen expert hoor ;) maar ik had het hier gisteren nog met m'n man over. Hij heeft ooit gefilmd bij een cursus 'Auto te water' in een zwembad, en mocht toen ook een keer proberen eruit te komen.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 06:51:15 ]
pi_163635211
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 06:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, je moet echt eerst zsm proberen je raam open te maken en eruit te komen. Hoe sneller je handelt als de auto in het water is hoe beter. Lichten aan (als het toch misgaat ben je beter te vinden..) - gordel los, evt snijden - kind los - kind naar je toe trekken - raam open of verbrijzelen - kind door je raam duwen - jij eruit - samen zwemmen.

Als openmaken of verbrijzelen van het raam niet lukt moet je het portier openen. Ook zsm doen want elke seconde telt. Lukt dit niet, DAN wacht je tot de auto grotendeels onder water is en dus ook grotendeels vol is gelopen. De druk binnen en buiten de auto is dan hetzelfde waardoor de kans groter is dat het openmaken van het portier dan wel lukt.

(Ik ben geen expert hoor ;) maar ik had het hier gisteren nog met m'n man over. Hij heeft ooit gefilmd bij een cursus 'Auto te water' in een zwembad, en mocht toen ook een keer proberen eruit te komen.)
Ik heb hier vannacht nog over lopen piekeren :') Ik kreeg laatst ook helemaal nare gedachten toen ik langs het water fietste, want stel dat je omkukelt, hoe krijg je dan ooit je kind uit dat stoeltje terwijl je die fiets probeert omhoog te houden. Brrr...
pi_163635212
+1 op Razz :Y alles gewoon zo snel mogelijk doen, geen seconde te verliezen!
Wat een nachtmerrie. Gevangen zitten in vuur of verdrinken is echt mijn grote angst ;(

Kwak, beterschap en sterkte voor Melba :* hoe is het vandaag met hem?
  zondag 10 juli 2016 @ 07:15:58 #57
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163635282
Totaal niet bijgelezenaar kreeg vannacht bericht dat het niet zo goed ging. Medicatie geven is een strijd en zijn ene long klinkt slechter dan de andere dus terug naar om de drie uur.

Hij voelt zich wel wat beter dus wil niet goed slapen en niet rusten en maakt zich heel druk met spelen en vechten tegen de medicatie.

Ze slapen nu nog denk ik, dus geen laatste update gehad. Ik ga zo douchen en naar t ziekenhuis.
Kwak
pi_163635337
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 07:15 schreef kwakz0r het volgende:
Totaal niet bijgelezenaar kreeg vannacht bericht dat het niet zo goed ging. Medicatie geven is een strijd en zijn ene long klinkt slechter dan de andere dus terug naar om de drie uur.

Hij voelt zich wel wat beter dus wil niet goed slapen en niet rusten en maakt zich heel druk met spelen en vechten tegen de medicatie.

Ze slapen nu nog denk ik, dus geen laatste update gehad. Ik ga zo douchen en naar t ziekenhuis.
Ach wat een ellende. Maar is hij ziek of is dit astma ofzo? Heb dat deel gemist denk ik.
  zondag 10 juli 2016 @ 07:43:25 #59
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163635352
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 07:38 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ach wat een ellende. Maar is hij ziek of is dit astma ofzo? Heb dat deel gemist denk ik.
Astma... althans, reageert astmatisch op virusinfectie.

Maar weet ook niet ofde infectie zelf wel goed oplost, je zou denken van wel met prednison...
Kwak
pi_163635358
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 07:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Astma... althans, reageert astmatisch op virusinfectie.

Maar weet ook niet ofde infectie zelf wel goed oplost, je zou denken van wel met prednison...
Je zou het denken ja. Maar als hij het niet goed binnenkrijgt..?
  zondag 10 juli 2016 @ 07:51:13 #61
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163635363
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 07:48 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Je zou het denken ja. Maar als hij het niet goed binnenkrijgt..?
Nee de prednison gaat goed. Hij was alleen aan t vechten tegen het inhaleren...maar hoor net dat hij tegen zes uur vanmorgen wel goed geinhaleerd heeft terwijl hij sliep.
Kwak
pi_163635389
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 07:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee de prednison gaat goed. Hij was alleen aan t vechten tegen het inhaleren...maar hoor net dat hij tegen zes uur vanmorgen wel goed geinhaleerd heeft terwijl hij sliep.
Ah ok!
Fijn!
pi_163635431
He bah kwak, wat een zorgen :*

Endwt met die auto, bedankt razz! Er was ook iets met dan eerst in het raam zitten en dan laten vallen oid? Anders kan de auto ook nog omkiepen. Ooit voor oefening in een omgekeerde auto gezeten. Dat was dikke paniek.ik wil niet weten hoe dat in het water is met je kindje huilend achterin :'( lifehamer heb ik en zit vast bij de voeten gemonteerd. Bovendien kon niet. Zwmemmen met je kind is ook nog niet zo makkelijk,zo ver mogelijk va je af houden.
pi_163635452
Ik blijf wel lopen :+

Pff vervelend kwak, hopenlijk gaat het innemen snel beter en mag hij weer lekker naar huis.
S. 2014
J. 2016
pi_163635955
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 04:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb gehoord, maar weet niet wat er waar van is, dat het om opa, schoonzoon, hoogzwangere dochter en kind zou gaan.

Anyhow.. mijn ergste nachtmerrie ooit. En geen lifehammer :X . Dit soort dingen drukken me altijd wel met de neus op de feiten.
Ik ben hier vanuit mijn werk bij betrokken, en dat drukt mij ook zeker met de neus op de feiten... Ik ga ook zo'n ding kopen.
pi_163636941
Een dreumes in huis, zo leuk! Ook leuk - de interactie tussen broer en zus. Liefde O+ . Ze wil alles aan hem laten zien en met hem delen.

En ach, dat je dan van 5-6.30 met een krampbaby door het huis sjouwt, jezelf vervloekend dat je een schep Forte door de fles had gedaan, dat hoort er dan bij hè.

En dat Tas dan om 10:00 een hele rozijn uitpoept.

Annie eet voortaan alleen nog maar in de kinderstoel }:| .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 11:17:17 ]
pi_163637002
Razz :')
pi_163637088
_O-
pi_163639386
Oeff wat een enge verhalen over auto's onder water :'(

Veel sterkte Kwak!

Ohhh jongens ik moet dit filmpje even delen.
Spoiler: eendjes voeren in het park, papa die wanhopig probeert een dennenappel uit Mies dr mond te houden, vechtende eenden en een killersmile op 0:50 O+

pi_163639897
Mies! O+ Wat een mooie jurk!

Razz, krentenkakker heb je :') wel fijn dat de krampjes niet door de forte kwamen. Carrière als feeder voor Annie weggelegd?\

Kwak :* heeft Melba zijn pufjes na vanochtend geaccepteerd?

Hier zo sago als de pest. Week 2 van alleen voor L. zorgen (gaat goed met man btw Hupje, hij mag alleen niks) en na de drukke dag van gister besloot L. vanochtend om 5 uur dat het tijd was om op te staan en dat ze niet wil slapen vandaag overdag.
D'r staan 2 kiezen en 4 tanden op doorkomen, dus ik begrijp het. Maar toch he. Zelf even bijkomen zou ook lekker zijn. :O
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163640103
Razz _O- Wel lief van Annie hoor. O+

Kwak :* Veel beterschap voor Melba en sterkte voor jou.

Mies tussen de eendjes O+

Ik zat er gisteren even compleet doorheen. Dat kiezenkrijsen kost me zo veel energie. Vind het zo naar voor hem, het gaat door merg en been, maar werkt daardoor ook verlammend voor me. Ik kan er slecht mee omgaan dat hij dan zo moeilijk troostbaar is.

Gelukkig zijn we dit weekend bij mijn ouders, en namen zij Ketel vanochtend mee voor een lange fietstocht. Hij heeft lekker rondgekeken, gekletst en tompouce gegeten, en ik ben een beetje bijgeslapen. Man, wat ziet de wereld er dan anders uit!
pi_163641275
Oi, Razz. :X.

Wat een lief filmpje, Miss. Hoe ze even schrikt, ook. :D.

:* voor kiezenkrijsers en gewoon nóg eentje voor Melba.

Wij hadden zo'n leuke ochtend. O+. Even een paar uurtjes gevaren (I wilde steeds sturen) en daarna geluncht aan het water. I heeft een pannenkoek in volwassen formaat helemaal in zijn eentje opgegeten. :Y) .
En voor wie dat leuk vindt, er staan nog wat fotootjes in het trouwtopic.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 10 juli 2016 @ 18:19:45 #73
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163647534
We mogen naar huis *O* en dat vieren we bij de Mac :')

Melba roept naar iedereen PATJATJ! en WEESSS (vlees) O+

Hij is nog wel ziek maar wel geheel zichzelf O+ ben zo trots op mijn grote lieffie!
Kwak
pi_163647698
Awesome!!! Flink veel patat eten om aan te sterken *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_163647916
Wat fijn kwak! *O* Weess :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')