Tips voor DH? Ik weet niet waar je zit, maar als het geen schoolvakantie is (zoals nu) kun je Koffie en Kind eens proberen? Ze gaan nu pas eind augustus weer open helaas. HEMA is hier ook een succes inmiddels, maar dat ligt wel erg aan je kind en hoe snel 'ie em peert

inmiddels blijft W een tijdje in de buurt, dat scheelt.
Waar ik woon zijn veel speeltuintjes in de omgeving, daar ga ik (normaliter) erg graag heen, maar in de regen houdt dat ook ergens op ja. Als L wat groter is wordt alles een avontuur he, een wandeling naar de bakker op de hoek is net zo leuk als een rondje speeltuin.
Oh en mijn ontdekking van vorige week: de gagelhoeve! Mooie kinderboerderij waar je de dieren mag voeren en aaien, heel groen en met schaduw en een natuurspeeltuintje met zandbak enzo. Heel veel mamas met kleine kindjes aanwezig! Veel komen met een complete picnic en maken er een ochtendje van. Handig dat er een toilet is, in een gewone speeltuin moet je dan toch sneller naar huis.
Er is overigens in scheveningen ook een hele grote speelhoek in het restaurant aan het eind van de pier! Met duplo en autos en tafels met tekenspulletjes enzo, en overzichtelijk. Nadeel is dat de keuken open is en W dus gewoon even gaat helpen koken als ik niet oplet

.
En verder ben ik groot fan van speeldates met andere kindjes/moeders in de buurt als het regent. Toch er uit (voor 1 van de 2 iig), droog en gezellig.