Is een illegale early release, het codec pack heb ik als torrent gedownload. Zitten dus wel foutjes in hier en daar maar dat heb je met pirate copies altijd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Da's wel echt super advanced hoor kwak, dat tellen enzowat knap!
Sterkte met je pokje, kris. Hoe is ze verder?
achgossie ja, dat zal ook welquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is een illegale early release, het codec pack heb ik als torrent gedownload. Zitten dus wel foutjes in hier en daar maar dat heb je met pirate copies altijd.
(Edit: ik denk dat het elke dag zes keer viermaal hardop tot tien tellen met inhaleren ook wel iets bijdragen heeft. traumaverwerking)
Tot nu toe rennen ze vooral achter elkaar aan, dus dat is mooi meegenomenquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Yeah Phaidra! Twee lopende kinderen om achteraan te rennen!
Ach Melbaquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is een illegale early release, het codec pack heb ik als torrent gedownload. Zitten dus wel foutjes in hier en daar maar dat heb je met pirate copies altijd.
(Edit: ik denk dat het elke dag zes keer viermaal hardop tot tien tellen met inhaleren ook wel iets bijdragen heeft. traumaverwerking)
Alsof ik naar Sarah zit te kijken...quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ach Melba![]()
![]()
Wel knap dat hij al tot 10 kan tellen!
Lou tekende vandaag een mooie bloem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |