Cum laude dan maar hequote:Op donderdag 7 juli 2016 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Ja zijn er nu wel genoeg om te zeggen is geen toeval meer, en das wel fijn. Thanks
Onterechte pingel nodig om door te gaan straks.quote:
Je hoeft hem niet te geven maar zoals commentator zei: hij heeft het recht er toe want arm hoort daar niet te zijn dus onterecht is het sowieso niet. Zwaar welquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onterechte pingel nodig om door te gaan straks.
Ik moet echt eens gaan betten, dan loop ik vies binnen.
Zo voorspelbaar altijd.
Fokkie is er weer, en het gaat gelijk over vieze dingen.quote:
Zeer wanhopigquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
R&P / Steeds wanhopiger
Tragisch topic, dit.
Ik voel zijn wanhoop als 25-jarige kusloze maagdquote:
Nog 90 minuten om het recht te zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
En Kaneeltje.
Frankrijk kreeg binnen de minuut al penal tegen he tegen Ierland. Dat had ook fout kunnen aflopen en dan waren ze niet zo geholpen
Enig nadeel dat deze wanhoop hem ook niet helpt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel zijn wanhoop als 25-jarige kusloze maagd
[..]
Nog 90 minuten om het recht te zetten.
Beste tijd om hulp te zoeken is eigenlijk wanneer je iets al ziet aankomen, een depressie bijv.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enig nadeel dat deze wanhoop hem ook niet helpt.
Nee, zo'n jongen heeft intensieve hulp nodig om hem normaal naar het leven te leren kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enig nadeel dat deze wanhoop hem ook niet helpt.
Jammer dat zijn omgeving hem er niet bij helpt of iets. Niet zo zeer voor relatie.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste tijd om hulp te zoeken is eigenlijk wanneer je iets al ziet aankomen, een depressie bijv.
Maar als je er zo diep in zit, jarenlang, dan is hulp zoeken zo lastig
Zo iets ja. Heeft iemand dat al in het topic gezegd?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zo'n jongen heeft intensieve hulp nodig om hem normaal naar het leven te leren kijken.
Je staat ook wel machteloos als ouder hoor. Zelf ook meegemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat zijn omgeving hem er niet bij helpt of iets. Niet zo zeer voor relatie.
[..]
Zo iets ja. Heeft iemand dat al in het topic gezegd?
Lastig lastigquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je staat ook wel machteloos als ouder hoor. Zelf ook meegemaakt
En een relatie is niet de oplossing van alles. Dat is ook wel een dingetje natuurlijk. Heb het zelf ook een tijd lang gezegdquote:
Mja zodra je dat beseft, ben je al best wel stappen vooruitquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een relatie is niet de oplossing van alles. Dat is ook wel een dingetje natuurlijk. Heb het zelf ook een tijd lang gezegdDaar niet van
Goed beziggggquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben trots op mezelf.
Heb mijn restje paprika, ui en peper opgemaakt.
En daarna ook nog eens thee gemaakt van mijn restje gember.
En gezond.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja zodra je dat beseft, ben je al best wel stappen vooruit
[..]
Goed bezigggg
Ik had vanmiddag gember citroen thee.Verrassend lekker.
Wat is het precies?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En gezond.
Ik had laatst dit:
[ afbeelding ]
Gingerale. Maar dan op een hipstermanier.quote:
smaakt gewoon heel erg naar gember toch, of niet?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gingerale. Maar dan op een hipstermanier.
Ik weet niet of je ooit Barberella hebt gelezen of gezien? Daar komt de naam van.
Redelijk, maar het blijft een frisdrank.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
smaakt gewoon heel erg naar gember toch, of niet?
Die Kimmich is zo slecht hequote:
Hahaha moet kunnenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gingerale. Maar dan op een hipstermanier.
Ik weet niet of je ooit Barberella hebt gelezen of gezien? Daar komt de naam van.
hmm, mja.. is al veels te veel gember voor mij denkquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk, maar het blijft een frisdrank.
VInd gember in drank ook nooit zo geslaagdquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, mja.. is al veels te veel gember voor mij denk
En niemand nam mij serieus toen ik zei dat Frankrijk easy zou winnen. Luister nou maar gewoon allenquote:
Ik zeg maar gewoon dat Frankrijk de finale wint. Dan wint Portugal hem namelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En niemand nam mij serieus toen ik zei dat Frankrijk easy zou winnen. Luister nou maar gewoon allen
Licht erotische franse strip :$quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha moet kunnen
Nee helaas niet gezien of gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nou eenmaal groot fan van afwijkende drankjesquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, mja.. is al veels te veel gember voor mij denk
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg maar gewoon dat Frankrijk de finale wint. Dan wint Portugal hem namelijk.
Deze logica werd mede mogelijk gemaakt door bijna alle halve en kwart finales foutief te hebben ingeschat.
mja, vind gember al heel snel overheersen in alles eigenlijk. Wel jammerquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd gember in drank ook nooit zo geslaagd
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Licht erotische franse strip :$haha, ja wel leuk maar jammer dat het vaak zo prijzig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben nou eenmaal groot fan van afwijkende drankjesBaby darling doll face honey
Net als lamsvlees, helaas.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, vind gember al heel snel overheersen in alles eigenlijk. Wel jammer
[..]
haha, ja wel leuk maar jammer dat het vaak zo prijzig is
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Licht erotische franse strip :$Mjn huidige kennis over de Franse taal is niet toereikend genoeg om deze strip geheel te begrijpen maar ik krijg een idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben nou eenmaal groot fan van afwijkende drankjes
Met gemak jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zalig weer!!!
Frankrijk wint a.s zondag tegen Portugal.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een intens kut-EK is dit toch ook hè.
De twee grootste schijtploegen in de finale. Ik sla hem lekker over denk ik.
Ik heb helaas een grote gunfactor voor Ronaldo. Dus ik verwacht dat ik wel ga kijken als ik niet op het strand lig.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een intens kut-EK is dit toch ook hè.
De twee grootste schijtploegen in de finale. Ik sla hem lekker over denk ik.
Götze was ook niet te zienquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]Duitsland met uberkneusje Muller zeker die geen kut raakt
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Götze was ook niet te zien
Schweinsteiger is ook niet top kek
Mustafa hoe die gast ook heet is ook huilen.
Duitsland speelde veel beter dan Frankrijk maar hadden ontzettende pech in de afwerking. Je hebt wel eens van die dagen hè.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]Duitsland met uberkneusje Muller zeker die geen kut raakt
Ik vind Ronaldo bloedirritant, dus dat is een extra reden om niet te kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb helaas een grote gunfactor voor Ronaldo. Dus ik verwacht dat ik wel ga kijken als ik niet op het strand lig.
Niet alleen vandaag hoor. Spelen gewoon zaad EK waar je u tegen zegt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duitsland speelde veel beter dan Frankrijk maar hadden ontzettende pech in de afwerking. Je hebt wel eens van die dagen hè.
Frankrijk wint net aan van Roemenië en Albanie, 0-0 tegen Zwitserland. Hebben het lastig tegen Ierland. Vandaag werden ze ook helemaal weggetikt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor. Spelen gewoon zaad EK waar je u tegen zegt.
1-0 tegen Noord-Ierland. 0-0 tegen Polen
Wales-Duitsland was een leuke finale geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Mja, wel jammer van Wales gister ja. Portugal was ook weer zo droevigHouthakkers die zich alles kunnen permiteren
Ach, dat is het EK toch al niet. weer 2-0 Frankrijk en dan klaar ermee. Schluss. Op naar de OSquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wales-Duitsland was een leuke finale geweest.
Dit is 40-45x niks.
Hoezo leuk? dan gaat duitsland er toch er op en er over.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wales-Duitsland was een leuke finale geweest.
Dit is 40-45x niks.
Of Portugal wint door ontzettende mazzel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat is het EK toch al niet. weer 2-0 Frankrijk en dan klaar ermee. Schluss. Op naar de OS
Omdat dat twee sympathieke ploegen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo leuk? dan gaat duitsland er toch er op en er over.
Dat word een jongen hosselen om bij hem de nacht door te brengen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik zit vast in Amsterdam want er rijden GEEN TREINEN TERUG NAAR GRONINGEN GODVERDOMME
quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat word een jongen hosselen om bij hem de nacht door te brengen.
ik heb hier nog wel een logeerplekje voor jequote:Op donderdag 7 juli 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]er is iemand maar hij is in Israel nu dus kan niet bij hem logeren rip
En een bitch in IJmuiden reageert niet, kuthoer
Je zou naar Zwolle kunnen en dan vragen of iemand je komt oppikkenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik zit vast in Amsterdam want er rijden GEEN TREINEN TERUG NAAR GRONINGEN GODVERDOMME
moet ik je ff ophalenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja zit nu in zwolletrein en we proberen nu iemand te fixen die ons wil ophalenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou naar Zwolle kunnen en dan vragen of iemand je komt oppikken
Worden ook gewoon bussen ingezet. Misschien ook wel naar Groningenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja zit nu in zwolletrein en we proberen nu iemand te fixen die ons wil ophalen
Wss komt vriendje van meisje hier ons ophalen pfieuww
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezetquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden ook gewoon bussen ingezet. Misschien ook wel naar Groningen
Dat staat ook niet op 9292quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezet![]()
Maar mn batterij is bijna leeg enzo dag allemaal xoxo
Jezus wat ben jij dom.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezet![]()
Maar mn batterij is bijna leeg enzo dag allemaal xoxo
Wil je niet zo over de zoon van God praten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij dom.
Je krijgt altijd vervangend vervoer.
Bus of taxi.
Jezus.
haha insgelijksquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man zou niet ergens anders willen zijn
Ja, neem wel een vrouw mee anders kom jij sowieso er niet in ben ik bang als manletquote:
wat voor paupertenten ga jij heen danquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, neem wel een vrouw mee anders kom jij sowieso er niet in ben ik bang als manlet
oh slaap lekkerquote:
gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben THUIS
naja bij vriendin in Groningen. Amsterdam overleefd dus.
hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 5 jaar FOK! weet ik eindelijk wat GRTD wil zeggen
Geen reet te doen (op het werk)
Jij bent wel echt de personificatie van je land hè.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 5 jaar FOK! weet ik eindelijk wat GRTD wil zeggen
Geen reet te doen (op het werk)
Ja echt ik ben de koning van Belgiëquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de personificatie van je land hè.
auquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de personificatie van je land hè.
Heb ik al gezegd dat ik moet kotsen van jequote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens wisten jullie al dat China in 2030 wereldkampioen voetballen wordt?
Bij deze.
ga op een verhoog staan en bind je van capuchon ergens aan vast en schop dan het verhoog wegquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja echt ik ben de koning van België
Doodsbedreigingenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ga op een verhoog staan en bind je van capuchon ergens aan vast en schop dan het verhoog weg
Vandaar dat het altijd zo stinkt in Belgiëquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik moet kotsen van je
Telkens ik een post van jou zie moet ik kotsen
uuauauaiuauauauauauauquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik moet kotsen van je
Telkens ik een post van jou zie moet ik kotsen
te laat man, inmiddels aangifte gedaanquote:
hij is een machtswellustelingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn waarom heb je mijn vraag richting Bronson verwijderd in het Ajax topic
Omdat ik zoveel mogelijk gevoed naar die idioten weg wil hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat hij je niet moet, net zoals ikquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR is een prima jongen. Drie jaar geleden voerde ik een keiharde hetze.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat hij je niet moet, net zoals ik
Ik wilde hem over zichzelf laten nadenken en laten stoppen met zijn gedragquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel mogelijk gevoed naar die idioten weg wil hebben.
Die gozer stopt toch nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde hem over zichzelf laten nadenken en laten stoppen met zijn gedrag
Dat was wel terecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een prima jongen. Drie jaar geleden voerde ik een keiharde hetze.
Dan moet je je inhouden. Ben ik drie jaar geleden mee begonnen, kijk eens waar ik nu sta.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK kan heel braaf zijn, alleen werken sommigen mij tegen.
Huilenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat hij je niet moet, net zoals ik
inderdaad heel wat bereiktquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je je inhouden. Ben ik drie jaar geleden mee begonnen, kijk eens waar ik nu sta.
Fascinerende user wel.quote:
Dat is het enige wat hij doet op dit forum, vreselijk treurig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fascinerende user wel.
Volgens mij heeft hij eerst gelurkt om achter info van users te komen, om ze dan daarna ermee te bashen.
Naast Hans van Zetten?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je je inhouden. Ben ik drie jaar geleden mee begonnen, kijk eens waar ik nu sta.
Alsof we je dan niet door hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan beter een kloon aanmaken vrees ik
Is dat niet gewoon banbaar als hij alleen maar dat soort posts plaatst?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat hij doet op dit forum, vreselijk treurig.
Of je poststijl aanpassen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan beter een kloon aanmaken vrees ik
De laatste tijd valt hij wel mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon banbaar als hij alleen maar dat soort posts plaatst?
ik heb dit op elke zender, ff gejat van twitterquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar Politiek24 voor laatste stemmingen.
nergens last van ouwe dibbesquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik heb dit op elke zender, ff gejat van twitter
[ afbeelding ]
het is allemaal de schuld van ajax
Daarom is er Netflix uitgevonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik heb dit op elke zender, ff gejat van twitter
[ afbeelding ]
het is allemaal de schuld van ajax
ik kijk in de nacht altijd de shit van npo terug zoals nieuwsuur, journaal enzquote:
npo gemist doet het dan toch gewoonquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik kijk in de nacht altijd de shit van npo terug zoals nieuwsuur, journaal enz
overdag geen tijd voor
ja laat maar zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
npo gemist doet het dan toch gewoon
LOLquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:53 schreef Bolasie het volgende:
After terminating his loan with Malaga, Mastour could join Eredivisie side PEC Zwolle, according to Gazzetta dello Sport.
wat is deze
Ga eens een weekje naar Frankrijk op vakantie, dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af waar die Frankrijk-haat vandaan komt
Een paar jaar terug was hij bijna naar Ajax gegaan, maar helaas kon Overmars zijn naam niet onthouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:53 schreef Bolasie het volgende:
After terminating his loan with Malaga, Mastour could join Eredivisie side PEC Zwolle, according to Gazzetta dello Sport.
wat is deze
Ben benieuwd wie netto nu aan het regelen isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was hij bijna naar Ajax gegaan, maar helaas kon Overmars zijn naam niet onthouden.
We gaan het met deze groep doenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie netto nu aan het regelen is
Misschien wil Milik wel blijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh er komt echt wel wat. Qua spits komt er zeker iemand wel kan niet anders
Ben je klaar met je studie danquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:59 schreef Bolasie het volgende:
ik ben mijn schoolboeken aan het verkopen op marktplaats, hopelijk levert dat wat zomercentjes op
Goede man wel. Van 4 ton naar 22 miljoen. Lkkr hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ rekent erop dat Tottenham Hotspur vandaag laat weten akkoord te gaan met de vraagprijs voor Vincent Janssen. De Alkmaarders, die lang weigerden zelfs maar met de Londense topclub te praten, vragen bijna 22 miljoen euro voor de 22-jarige spits en international en willen een doorverkooppercentage.
Janssen hoopt dat de Engelse deelnemer aan de Champions League ’ja’ zegt tegen het AZ-ultimatum. Voorzitter en eigenaar Daniel Levy is voor het blok gezet, wetende dat AZ ook is benaderd door West Ham United, dat Carlos Tevez te duur vindt (300.000 euro per week) en bot ving bij Alexandre Lacazette van Olympique Lyon.
De bedoeling is dat Janssen vanaf vandaag al niet meer op het trainingsveld van AZ verschijnt en snel naar Londen afreist voor een medische keuring. Maandag zou dan de presentatie volgen.
AZ snapt het beter dan Ajax, die altijd transfers "gunnen" en weinig vragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ rekent erop dat Tottenham Hotspur vandaag laat weten akkoord te gaan met de vraagprijs voor Vincent Janssen. De Alkmaarders, die lang weigerden zelfs maar met de Londense topclub te praten, vragen bijna 22 miljoen euro voor de 22-jarige spits en international en willen een doorverkooppercentage.
Janssen hoopt dat de Engelse deelnemer aan de Champions League ’ja’ zegt tegen het AZ-ultimatum. Voorzitter en eigenaar Daniel Levy is voor het blok gezet, wetende dat AZ ook is benaderd door West Ham United, dat Carlos Tevez te duur vindt (300.000 euro per week) en bot ving bij Alexandre Lacazette van Olympique Lyon.
De bedoeling is dat Janssen vanaf vandaag al niet meer op het trainingsveld van AZ verschijnt en snel naar Londen afreist voor een medische keuring. Maandag zou dan de presentatie volgen.
wat voor studie doe je?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
1e jaar wel ja, heb ze niet meer nodig
ik word echt moe van die vreselijke Janssen-soapquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd waar AZ dat allemaal nog in gaat investeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede man wel. Van 4 ton naar 22 miljoen. Lkkr hoor
Fred Fridayquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar AZ dat allemaal nog in gaat investeren.
Mag hopen dat ze Weghorst geen 1e spits maken, want dat is wel een flinke achteruitgang.
in telegraaf stond niet zoveel bijzonders over ajax, wel dat bij zes tegen twee op de training ze vroeger gewend waren (dus onder fdb) eerste bal vrij te hebben maar bosz wil focus op eerste bal dus meteen drukquote:
Bankie en misschien na CL gelukquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd hoe Janssen het daar gaat doen.
Maar zal wel een Dost/de Jong scenario worden
Mja als Muhren ook weg gaat dan hebben ze bij AZ wel te maken met een probleem. Kek hendig weer zo met Europese wedstrijden in vooruitzicht.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar AZ dat allemaal nog in gaat investeren.
Mag hopen dat ze Weghorst geen 1e spits maken, want dat is wel een flinke achteruitgang.
Ik keek van de week een filmpje van Ajax TV en schoot in de lach toen Veltman zei dat De Boer een trainer was met een aanvallende insteek.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in telegraaf stond niet zoveel bijzonders over ajax, wel dat bij zes tegen twee op de training ze vroeger gewend waren (dus onder fdb) eerste bal vrij te hebben maar bosz wil focus op eerste bal dus meteen druk
Ohja dat spelen ze ook natuurlijk.quote:
wembley eerst ivm verbouwingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat spelen ze ook natuurlijk.
Wel mooi voor die jongen, van het Mitsibishu Forklift Stadion naar White Hart Lane.
Ik heb zin in de vCLquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek van de week een filmpje van Ajax TV en schoot in de lach toen Veltman zei dat De Boer een trainer was met een aanvallende insteek.
Misschien dat die Weghorst zich nog wat kan ontwikkelen, maar denk dat het niet veel gaat worden bij AZ. Die moeten er wel echt wat bij halen, en daar hebben ze nu prima geld voorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja als Muhren ook weg gaat dan hebben ze bij AZ wel te maken met een probleem. Kek hendig weer zo met Europese wedstrijden in vooruitzicht.
En ach tot nu toe is niet iedere spits bij AZ een geweldige aankoop geweest maar konden ze zich soms wel bewijzen. Eerst zien, dan geloven voor ik Weghorst afschrijf.
Oh is dat dit seizoen alquote:
Ja er moet sowieso wat bij komen anders vrees ik voor de Europese wedstrijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat die Weghorst zich nog wat kan ontwikkelen, maar denk dat het niet veel gaat worden bij AZ. Die moeten er wel echt wat bij halen, en daar hebben ze nu prima geld voor
Van de vCL verwacht ik niet zoveel, maar kijk wel uit naar de ontwikkeling van het team. En helemaal hoe Bosz het middenveld gaat neerzetten, ik hoop dat Sinkgraven een eerlijke kans krijgt.quote:
Henriksen is nog steeds niet weg hequote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja er moet sowieso wat bij komen anders vrees ik voor de Europese wedstrijden
Wanneer stromen jullie ook alweer in? Derde voorronde toch? Dus in dezelfde week als dat Ajax begint met de voorronde CL.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja er moet sowieso wat bij komen anders vrees ik voor de Europese wedstrijden
In competitie wordt ajax pas laat getestquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de vCL verwacht ik niet zoveel, maar kijk wel uit naar de ontwikkeling van het team. En helemaal hoe Bosz het middenveld gaat neerzetten, ik hoop dat Sinkgraven een eerlijke kans krijgt.
Nope. Hij wil wel maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Of misschien vlak voor einde van transfers maar ik denk nog een (half?) seizoen bij AZquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henriksen is nog steeds niet weg he
Derde voorronde ja. Ben benieuwd wie de tegenstander kan wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer stromen jullie ook alweer in? Derde voorronde toch? Dus in dezelfde week als dat Ajax begint met de voorronde CL.
Dan is keeper en middenvelder must lijkt me. Zag dat Rienstfa er ook lang uitligt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Hij wil wel maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Of misschien vlak voor einde van transfers maar ik denk nog een (half?) seizoen bij AZ
[..]
Derde voorronde ja. Ben benieuwd wie de tegenstander kan worden
Goed openingsschema hebben ze ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In competitie wordt ajax pas laat getest
AZ heeft wel goede ranking, dus zal vast weer iets zijn als Chlamydia Blotetietov.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Derde voorronde ja. Ben benieuwd wie de tegenstander kan worden
Sparta heeft spannende buitenlanders plus azzouziquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed openingsschema hebben ze ja.
Maar de vCL test zal al lastig zat worden, volgende week loting. Spann0nd
Moet gewoon 12 punten zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta heeft spannende buitenlanders plus azzouzi
Roda JC weet ik niet veel van
Willem II heeft alweer veel blessures las ik maar hebben toch die flapdrol looi als hoofdcoach
GAE kat in bakkie
Pics van hoe jullie scharen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig in bed met vriendin en ben haar turks en zij mij fries aan het leren #productief
Keeper weet ik niet. In principe hebben we er 3. Rochet, Coutinho en een jonge jongen. Niet fantastisch, maar het blijft AZ en geen topclub.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is keeper en middenvelder must lijkt me. Zag dat Rienstfa er ook lang uitligt.
JRquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ heeft wel goede ranking, dus zal vast weer iets zijn als Chlamydia Blotetietov.
Sparta is dan nog de lastigste imo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet gewoon 12 punten zijn natuurlijk.
Ga weg, Rochet was lachwekkend in seizoenshelft 1quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keeper weet ik niet. In principe hebben we er 3. Rochet, Coutinho en een jonge jongen. Niet fantastisch, maar het blijft AZ en geen topclub.
Ja Rienstra, dat is kek onhandig.![]()
Bijna net zo'n zooitje als vorige zomer. Het zorgt er eigenlijk voor dat het hele voetbal mij steeds minder interesseert. Kut competitie.
De Engelse competitie is helemaal lachwekkend bezig deze zomer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keeper weet ik niet. In principe hebben we er 3. Rochet, Coutinho en een jonge jongen. Niet fantastisch, maar het blijft AZ en geen topclub.
Ja Rienstra, dat is kek onhandig.![]()
Bijna net zo'n zooitje als vorige zomer. Het zorgt er eigenlijk voor dat het hele voetbal mij steeds minder interesseert. Kut competitie.
valdes naar boro lolquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Engelse competitie is helemaal lachwekkend bezig deze zomer.
Degradatiekandidaten die 30 miljoen voor spelers kunnen neerleggenEn dan winnen ze weer geen Europese beker, let maar op
Heracles krijgt wel pittige loting, ben wel benieuwd daarnaar. Al is dat de jokerploeg die er toch wel uitgaat. AZ moet wel even weer goed jaartje draaien in Europa.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JR![]()
![]()
Maar je hebt gelijk. Zou easy moeten worden
Hopelijk donderstraalt dat Excelsior er eens uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta is dan nog de lastigste imo.
Willem II en Excelsior zijn mijn degradatiefavorieten. Bij Excelsior werken ze momenteel met maar 14 of 15 man volgens mij. Zijn ook veel goeie spelers kwijt
En die willen ook Van Persie halen. Fischer al gekocht.quote:
Ik zeg toch ook "niet fantastisch".quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga weg, Rochet was lachwekkend in seizoenshelft 1
Nee op susan boylequote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan laat ik het wel aan mijn fantasie over.
Lijkt je vriendin een beetje op Doutzen Kroes?
Fischer naar gaequote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles krijgt wel pittige loting, ben wel benieuwd daarnaar. Al is dat de jokerploeg die er toch wel uitgaat. AZ moet wel even weer goed jaartje draaien in Europa.
[..]
Hopelijk donderstraalt dat Excelsior er eens uit.
Slapenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee op susan boyle
Maar wij gaan vunzige dingen doen aka slapen, welterusten allen
Geen idee amice. Misschien de Dijkhuizenfactorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
nac speelt JL toch, waarom doet ie dit
Allemaal van die "gerommel in de marge"-spelersquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer naar gae
V weert naar groningen
Stans naar jawel NAC
Auassar naar roda
maar wel mensen die excelsior overeind hielden. Nu wordt dat intens kut. Stijf onderaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal van die "gerommel in de marge"-spelers
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Engelse competitie is helemaal lachwekkend bezig deze zomer.
Degradatiekandidaten die 30 miljoen voor spelers kunnen neerleggenEn dan winnen ze weer geen Europese beker, let maar op
Misschien een enorme noob vraag hoor maar ik heb me er nooit zo in verdiept. Dus alvast excuses.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles krijgt wel pittige loting, ben wel benieuwd daarnaar. Al is dat de jokerploeg die er toch wel uitgaat. AZ moet wel even weer goed jaartje draaien in Europa.
[..]
Hopelijk donderstraalt dat Excelsior er eens uit.
dit noteren wequote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar wel mensen die excelsior overeind hielden. Nu wordt dat intens kut. Stijf onderaan.
Hopelijk zakken ze af naar de Tweede Divisie binnen een paar jaar, horen ze meer thuis.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar wel mensen die excelsior overeind hielden. Nu wordt dat intens kut. Stijf onderaan.
Leicester deed het juist met creatief beleid, rijkdom maakt lui. En dan betalen ze maar net wat teveel voor een matige speler.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus?Man man man.
Wat bizar. Denken ze allemaal een Leicestertje te pullen ofzo?
[..]
Misschien een enorme noob vraag hoor maar ik heb me er nooit zo in verdiept. Dus alvast excuses.
Maar hoe weet je nou ongeveer of een heracles of een AZ een lastige of makkelijke loting krijgt?
Ik wil ook dat AZ goed seizoen draait in Europa. Maar ja dan moet de technische staf ook eens serieus kijken naar spelers binnenhalen of behouden.Vorig jaar ging Poulsen ook veel te simpel weg.
Jammer dat PL niet meer bij Fox is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ook zin in pl en liga. Volgende week wordt spaans schema bekend
Ahhh oke. Thanks voor je uitleg. Vroeg het me al een tijdje af.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leicester deed het juist met creatief beleid, rijkdom maakt lui. En dan betalen ze maar net wat teveel voor een matige speler.
AZ heeft goede Europese jaren gedraaid dus daar krijg je punten voor. Heracles heeft nooit Europees gespeeld, dus die hebben niks en zijn dus telkens ongeplaatst.
Wist je dat niet van die Europese coëfficientenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhh oke. Thanks voor je uitleg. Vroeg het me al een tijdje af.
Ja ik weet wel van de coefficienten en ik wist ook dat die van Nederland drastisch daalt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist je dat niet van die Europese coëfficienten
Daarom is het belangrijk dat Nederland dit jaar een goed coëfficient haalt, want waarschijnlijk moet de kampioen binnen een paar seizoenen ook voorronde CL spelen.
Ah nou dat is ook voor de clubs dus, kan ook uitmaken in de poule met de pot waar je in komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet wel van de coefficienten en ik wist ook dat die van Nederland drastisch daalt.
Maar ik legde dan nooit de link naar bijv dus AZ en (redelijk) goede resultaten dus makkelijkere loting
Hehehe ja dat herinner ik me nog wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nou dat is ook voor de clubs dus, kan ook uitmaken in de poule met de pot waar je in komt.
Al kwam AZ paar jaar terug ook Anzhi met Eto'o tegen terwijl ze geplaatst waren. En toen vlogen ze eruit
Dat was zwaar onterecht dat ze toen verloren ja, zeker thuis. En ook uit de beste kansen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe ja dat herinner ik me nog wel.Ik ben ook echt niet te genieten als ik naar zo'n wedstrijd ben geweest. Vorig jaar met Augsburg me ook staan opvreten
Tsja. Sowieso was het elftal een puinhoop met of zonder een Janssen in topvorm.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was zwaar onterecht dat ze toen verloren ja, zeker thuis. En ook uit de beste kansen.
Tegen Partizan was ook kneuzig dat ze verlorenMaarja Janssen was toen nog niet in topvorm hè
Trusten Flipquote:Op vrijdag 8 juli 2016 03:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Sowieso was het elftal een puinhoop met of zonder een Janssen in topvorm.
Maar goed ik drink wat warme thee en ga slapen. Welterusten JR
ik vind dit een rare postquote:
nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
Stelling: binnen 10 jaar is er wereldwijde anarchie
Is niet nodig joh. Tenzij je van plan bent naar Syrië te verhuizen ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik sla in elk geval een stel wapens in.
Is ook niet nodig maar wel lachen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is niet nodig joh. Tenzij je van plan bent naar Syrië te verhuizen ofzo.
Ik zat gister nieuwe Purge te kijken en ik vroeg me wel serieus af of niet heel veel mensen in Nederland daar actief aan mee zouden doen, zou me echt niks verbazenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
Stelling: binnen 10 jaar is er wereldwijde anarchie
Ik wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat gister nieuwe Purge te kijken en ik vroeg me wel serieus af of niet heel veel mensen in Nederland daar actief aan mee zouden doen, zou me echt niks verbazen
Ja. Hij is veel meer disturbed wat dat betreft. Lekker filmpje hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:22 schreef JimmyDean het volgende:
Is het een goeie trouwens? Ik vond 2 toen wat minder dan 1.
Met wat? Moorden?quote:
Nicequote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Hij is veel meer disturbed wat dat betreft. Lekker filmpje hoor.
Een aantal mensen geven wat ze verdienen.quote:
En dat is?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice
[..]
Een aantal mensen geven wat ze verdienen.
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet is het over 5 jaar ook wel Purge night hier in Nederland.
Ga danquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:31 schreef supersof het volgende:
fokkie ik moet nog steeds naar jungle book
ga je mee? 16:15quote:
Heb sol.gesprek zo sorryquote:
oooh okequote:
Uhuquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh oke
dan ga ik wel alleen
ik moet die wel zien toch
ah bah nee, horrorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuGa vanavond wel naar Neon Demon denk ik
After Jesse comes to Ruby's house, Ruby tries to initiate sex with Jesse, who rejects her. Upset, Ruby leaves for her second job as a makeup artist for a morgue. There, she pleasures herself with a female corpse while thinking about Jesse.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuGa vanavond wel naar Neon Demon denk ik
Elle Fanningquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
After Jesse comes to Ruby's house, Ruby tries to initiate sex with Jesse, who rejects her. Upset, Ruby leaves for her second job as a makeup artist for a morgue. There, she pleasures herself with a female corpse while thinking about Jesse.
Schijnt visueel wel echt hele vette film te zijnquote:
Dat is Lawrence of Arabia ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt visueel wel echt hele vette film te zijn
nahquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt visueel wel echt hele vette film te zijn
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:42 schreef Vidura het volgende:
[..]
Dat stukje met Baloo en zijn trucjes om honing te verkrijgen
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:42 schreef Vidura het volgende:
[..]
Dat stukje met Baloo en zijn trucjes om honing te verkrijgen
Forum Opties | |