Licht erotische franse strip :$quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha moet kunnen
Nee helaas niet gezien of gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nou eenmaal groot fan van afwijkende drankjesquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, mja.. is al veels te veel gember voor mij denk
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg maar gewoon dat Frankrijk de finale wint. Dan wint Portugal hem namelijk.
Deze logica werd mede mogelijk gemaakt door bijna alle halve en kwart finales foutief te hebben ingeschat.
mja, vind gember al heel snel overheersen in alles eigenlijk. Wel jammerquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd gember in drank ook nooit zo geslaagd
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Licht erotische franse strip :$haha, ja wel leuk maar jammer dat het vaak zo prijzig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben nou eenmaal groot fan van afwijkende drankjesBaby darling doll face honey
Net als lamsvlees, helaas.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, vind gember al heel snel overheersen in alles eigenlijk. Wel jammer
[..]
haha, ja wel leuk maar jammer dat het vaak zo prijzig is
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Licht erotische franse strip :$Mjn huidige kennis over de Franse taal is niet toereikend genoeg om deze strip geheel te begrijpen maar ik krijg een idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben nou eenmaal groot fan van afwijkende drankjes
Met gemak jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zalig weer!!!
Frankrijk wint a.s zondag tegen Portugal.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een intens kut-EK is dit toch ook hè.
De twee grootste schijtploegen in de finale. Ik sla hem lekker over denk ik.
Ik heb helaas een grote gunfactor voor Ronaldo. Dus ik verwacht dat ik wel ga kijken als ik niet op het strand lig.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een intens kut-EK is dit toch ook hè.
De twee grootste schijtploegen in de finale. Ik sla hem lekker over denk ik.
Götze was ook niet te zienquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]Duitsland met uberkneusje Muller zeker die geen kut raakt
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Götze was ook niet te zien
Schweinsteiger is ook niet top kek
Mustafa hoe die gast ook heet is ook huilen.
Duitsland speelde veel beter dan Frankrijk maar hadden ontzettende pech in de afwerking. Je hebt wel eens van die dagen hè.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]Duitsland met uberkneusje Muller zeker die geen kut raakt
Ik vind Ronaldo bloedirritant, dus dat is een extra reden om niet te kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb helaas een grote gunfactor voor Ronaldo. Dus ik verwacht dat ik wel ga kijken als ik niet op het strand lig.
Niet alleen vandaag hoor. Spelen gewoon zaad EK waar je u tegen zegt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duitsland speelde veel beter dan Frankrijk maar hadden ontzettende pech in de afwerking. Je hebt wel eens van die dagen hè.
Frankrijk wint net aan van Roemenië en Albanie, 0-0 tegen Zwitserland. Hebben het lastig tegen Ierland. Vandaag werden ze ook helemaal weggetikt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor. Spelen gewoon zaad EK waar je u tegen zegt.
1-0 tegen Noord-Ierland. 0-0 tegen Polen
Wales-Duitsland was een leuke finale geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Mja, wel jammer van Wales gister ja. Portugal was ook weer zo droevigHouthakkers die zich alles kunnen permiteren
Ach, dat is het EK toch al niet. weer 2-0 Frankrijk en dan klaar ermee. Schluss. Op naar de OSquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wales-Duitsland was een leuke finale geweest.
Dit is 40-45x niks.
Hoezo leuk? dan gaat duitsland er toch er op en er over.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wales-Duitsland was een leuke finale geweest.
Dit is 40-45x niks.
Of Portugal wint door ontzettende mazzel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat is het EK toch al niet. weer 2-0 Frankrijk en dan klaar ermee. Schluss. Op naar de OS
Omdat dat twee sympathieke ploegen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo leuk? dan gaat duitsland er toch er op en er over.
Dat word een jongen hosselen om bij hem de nacht door te brengen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik zit vast in Amsterdam want er rijden GEEN TREINEN TERUG NAAR GRONINGEN GODVERDOMME
quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat word een jongen hosselen om bij hem de nacht door te brengen.
ik heb hier nog wel een logeerplekje voor jequote:Op donderdag 7 juli 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]er is iemand maar hij is in Israel nu dus kan niet bij hem logeren rip
En een bitch in IJmuiden reageert niet, kuthoer
Je zou naar Zwolle kunnen en dan vragen of iemand je komt oppikkenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik zit vast in Amsterdam want er rijden GEEN TREINEN TERUG NAAR GRONINGEN GODVERDOMME
moet ik je ff ophalenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja zit nu in zwolletrein en we proberen nu iemand te fixen die ons wil ophalenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou naar Zwolle kunnen en dan vragen of iemand je komt oppikken
Worden ook gewoon bussen ingezet. Misschien ook wel naar Groningenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja zit nu in zwolletrein en we proberen nu iemand te fixen die ons wil ophalen
Wss komt vriendje van meisje hier ons ophalen pfieuww
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezetquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden ook gewoon bussen ingezet. Misschien ook wel naar Groningen
Dat staat ook niet op 9292quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezet![]()
Maar mn batterij is bijna leeg enzo dag allemaal xoxo
Jezus wat ben jij dom.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezet![]()
Maar mn batterij is bijna leeg enzo dag allemaal xoxo
Wil je niet zo over de zoon van God praten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij dom.
Je krijgt altijd vervangend vervoer.
Bus of taxi.
Jezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |