Mja als Muhren ook weg gaat dan hebben ze bij AZ wel te maken met een probleem. Kek hendig weer zo met Europese wedstrijden in vooruitzicht.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar AZ dat allemaal nog in gaat investeren.
Mag hopen dat ze Weghorst geen 1e spits maken, want dat is wel een flinke achteruitgang.
Ik keek van de week een filmpje van Ajax TV en schoot in de lach toen Veltman zei dat De Boer een trainer was met een aanvallende insteek.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in telegraaf stond niet zoveel bijzonders over ajax, wel dat bij zes tegen twee op de training ze vroeger gewend waren (dus onder fdb) eerste bal vrij te hebben maar bosz wil focus op eerste bal dus meteen druk
Ohja dat spelen ze ook natuurlijk.quote:
wembley eerst ivm verbouwingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat spelen ze ook natuurlijk.
Wel mooi voor die jongen, van het Mitsibishu Forklift Stadion naar White Hart Lane.
Ik heb zin in de vCLquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek van de week een filmpje van Ajax TV en schoot in de lach toen Veltman zei dat De Boer een trainer was met een aanvallende insteek.
Misschien dat die Weghorst zich nog wat kan ontwikkelen, maar denk dat het niet veel gaat worden bij AZ. Die moeten er wel echt wat bij halen, en daar hebben ze nu prima geld voorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja als Muhren ook weg gaat dan hebben ze bij AZ wel te maken met een probleem. Kek hendig weer zo met Europese wedstrijden in vooruitzicht.
En ach tot nu toe is niet iedere spits bij AZ een geweldige aankoop geweest maar konden ze zich soms wel bewijzen. Eerst zien, dan geloven voor ik Weghorst afschrijf.
Oh is dat dit seizoen alquote:
Ja er moet sowieso wat bij komen anders vrees ik voor de Europese wedstrijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat die Weghorst zich nog wat kan ontwikkelen, maar denk dat het niet veel gaat worden bij AZ. Die moeten er wel echt wat bij halen, en daar hebben ze nu prima geld voor
Van de vCL verwacht ik niet zoveel, maar kijk wel uit naar de ontwikkeling van het team. En helemaal hoe Bosz het middenveld gaat neerzetten, ik hoop dat Sinkgraven een eerlijke kans krijgt.quote:
Henriksen is nog steeds niet weg hequote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja er moet sowieso wat bij komen anders vrees ik voor de Europese wedstrijden
Wanneer stromen jullie ook alweer in? Derde voorronde toch? Dus in dezelfde week als dat Ajax begint met de voorronde CL.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja er moet sowieso wat bij komen anders vrees ik voor de Europese wedstrijden
In competitie wordt ajax pas laat getestquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de vCL verwacht ik niet zoveel, maar kijk wel uit naar de ontwikkeling van het team. En helemaal hoe Bosz het middenveld gaat neerzetten, ik hoop dat Sinkgraven een eerlijke kans krijgt.
Nope. Hij wil wel maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Of misschien vlak voor einde van transfers maar ik denk nog een (half?) seizoen bij AZquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henriksen is nog steeds niet weg he
Derde voorronde ja. Ben benieuwd wie de tegenstander kan wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer stromen jullie ook alweer in? Derde voorronde toch? Dus in dezelfde week als dat Ajax begint met de voorronde CL.
Dan is keeper en middenvelder must lijkt me. Zag dat Rienstfa er ook lang uitligt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Hij wil wel maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Of misschien vlak voor einde van transfers maar ik denk nog een (half?) seizoen bij AZ
[..]
Derde voorronde ja. Ben benieuwd wie de tegenstander kan worden
Goed openingsschema hebben ze ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In competitie wordt ajax pas laat getest
AZ heeft wel goede ranking, dus zal vast weer iets zijn als Chlamydia Blotetietov.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Derde voorronde ja. Ben benieuwd wie de tegenstander kan worden
Sparta heeft spannende buitenlanders plus azzouziquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed openingsschema hebben ze ja.
Maar de vCL test zal al lastig zat worden, volgende week loting. Spann0nd
Moet gewoon 12 punten zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta heeft spannende buitenlanders plus azzouzi
Roda JC weet ik niet veel van
Willem II heeft alweer veel blessures las ik maar hebben toch die flapdrol looi als hoofdcoach
GAE kat in bakkie
Pics van hoe jullie scharen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig in bed met vriendin en ben haar turks en zij mij fries aan het leren #productief
Keeper weet ik niet. In principe hebben we er 3. Rochet, Coutinho en een jonge jongen. Niet fantastisch, maar het blijft AZ en geen topclub.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is keeper en middenvelder must lijkt me. Zag dat Rienstfa er ook lang uitligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |